April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hier heeft viktor dus wel last van de prikje veel huilen moeilijk in slaap komen en 38,8. geef nu geen zetpil alleen als hij ook echt bij het slapen vanavond ook nog verhoging heeft, ik wil dat zijn lichaam het zelf op gaat lossen. hij slaapt nu net hopelijk gaat dat even lukken....

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi! $

wij hebben een heerlijke dag achter de rug. Het was alleen wel erg druk. En misschien voor Eva net iets te warm. Maar goed. We hebben lekker relaxt gedaan en veel met de kinderwagen in de schaduw gestaan. Tessa heeft genoten vooral van de speeltuinen. Haha :D
    Nu liggen de meiden uitgeteld in bed. Voor Eva toch te druk zo'n dag. Ze was ontroostbaar. Te veel indrukken denk ik.
    Ik ga nog even een wasje ophangen en dan nog een rondje zappen. Daarna vroeg naar bed.

Leuke foto van Belle gezien. Grappig.

Wendy, succes met victor vannacht. Zielig als ze er last van hebben.

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    boney hier ligt viktor net op bed met een temp van 37,7 dus de koorts is weg zonder paracetamol gelukkig. dus hopelijk gaat de nacht ook goed.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Wendy, fijn dat hij goed heeft geslapen.

Zoe, ik zie geen foto van je meisje volgens mij. Ben wel benieuwd.

Hier gelukkig ook een goede nacht. Eva heeft heel de nacht geslapen. Wel hoorde ik haar een paar keer dromen. Ze begon dan zachtjes te huilen en met haar hoofd te schudden. Zo zielig. Dat was dan maar een paar sec. en dan was ze weer rustig. Ze ligt naast me en dus kon ik zo haar handje pakken vanuit m'n bed.

De schilder is hier. Verder vandaag niet zo veel op de planning. Straks komt hier een forumdinnetje koffie drinken. Gezellig. Van het febr. topic. Onze meiden zijn dus even oud.
    Fijne dag allemaal.

5. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Wendy: en heeft Viktor lekker geslapen?

@boney: is ook wel eens fijn om niet veel te doen toch?

Hier nog een lekker dagje vrij, ik heb al de was gedaan, het koffertje van Lotte opgeruimd en de vaatwasser weer aangezet. Helaas is ook de hele bak met rijstebloem in de wasbak gevallen en ik vrees dat die nu verstopt zit.
    verder ga ik lekker genieten van mijn vrije dag. Fijne dag allemaal

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    boney veel plzier met je vriendin.

annabel geniet van je dag vrij je hebt al veel gedaan zeg.

hier ga ik straks naar mijn werk sleutels halen want ik moet volgende week openen dus dan heb ik de sleutels nodig.
    viktor heeft vannacht goed geslapen van 22.00-5.00.
    heb vanmorgen gesport, keuken opgeruimd, was aangezet, mijn zoon gebadderd en nu even koffie drinken.
    zo meteen de woonkamer opruimen en daarna weer wat opruimen ed.

groetjes wendy

7. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    nou Wendy als ik zo lees wat jij al gedaan hebt, heb ik nog niet veel gedaan haha.
    Wel fijn dat Viktor goed geslapen heeft vannacht.

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel ik moest wel vanmorgen is er een puinhoop gemaakt door mijn vriend en kat, kat had naast de kattenbak geplast en mijn vriend die heeft het hele huis overhoop gehaald om de kat te straffen want die ging ervandoor door heel de woonkamer heen.
    hij vergat het alleen op te ruimen dus ik mag vandaag veel puinruimen.
    mannen....

9. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ow ja heel fijn zulke mannen

10. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Sophia Fijn dat alles goed was en dat Thom de prikjes goed doorstaan heeft!

Boney Heerlijk hoor dat Tessa een hele middag zoet is met een kleurplaat.
    Felicity is weer te actief met dat soort dingen.

Hoe was dolfinarium?
    (Wij gaan volgende week er waarschijnlijk naar toe.)
    Eigenlijk wil ik er 1/2 september heen want dan komen Dora en Diego daar waar Felicity zo gek op is, maar ik weet niet of het dan nog mooi weer is en koppen lopen daar heb je ook niet echt wat aan.

zoe85 De foto is niet zichtbaar ik zou hem graag willen zien:)

miss geul Fijn dat cb tevreden was en dat er geen therapie nodig is.
    Hier gaat het hartstikke goed met Serenity ze heeft geen voorkeurshouding meer.
    11 september komt de kinderfysiotherapie nog een keer langs en dan kunnen we het afsluiten.

Annabel26 Wat een mooie foto!!
    Mooi is Disneyland hè wij zijn er in 2009 geweest met de kerst.
    Felicity was toen 2.
    Wij willen er zeker nog eens terug.
    ---------------------------------
    ---------------------------------
    Gisteren waren mijn man en ik 4 jaar getrouwd.
    Wij zijn toen gezellig naar een grote speeltuin geweest.
    We hadden vervolgens geen kind meer aan Felicity en Serenity vond het geloof is mij wel prachtig om te zien al die spelende kinderen.

11. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annabel wat een leuke foto

Boney balen dat eva zo huilerig was erna, misschien idd te veel indrukken

Wendy die mannen ook pff. Heb je de sleutels inmiddels gehaald. Hoe is het nu et viktor?

Patricia welke speelthuin was het? Ik krijg de foto niet gepaatst via me mobiel of tab. Zaterdag ben ik aan het werk en dan plaats ik hem. Hoop ik haha

Dolfinarium wij zijn er 2 jaar geleden geweest jason was 7 maanden. De shows zijn leuk maar vind het een hoop geld voor een klein park... Als de shows er niet zijn dan ben je er zo doorheen.

Hier zondag lekker vrij en nu eens bedenken wat we met jasoon gaan doen

12. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    zoe85 speeltuin de Leemkuil.

Dolfinarium: Inderdaad een hoop geld het is dat we goedkoop er zijn aangekomen.

13. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel zeker fijn zulke mannen.

patricia fijn dat je gister een geslaagde trouwdag gehad hebt.

zoe sleutel gehaald van de ene locatie morgen de andere sleutel halen.
    nu gaat het beter met viktor soms nog wat huilerig maar veder gewoon weer mijn mannetje terug.

hier een goede dag, ik heb puin geruimd, mijn vriend de volle laag gegeven en lekker gebabbeld op mijn werk. en net viktor zijn 1ste groentehap gegeven ze de foto zo schattig hij vond de wortel lekker gelukkig toch nog iets van mij.:D

groetjes wendy

14. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    miss geul Haha, leuke foto's met die worteltjes!

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hihi, lekker wortel! :D

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dolfinarium is idd erg duur. En een heel groot park is het niet.
    Wij hadden gelukkig ook een kortingskaart. 9 euro korting pp + gratis friet. Dat is dus best een leuke actie.
    Het was gisteren ook echt erg druk. Maar het was allemaal heel goed geregeld. Genoeg personeel om alles in goede banen te leiden. Je liep elkaar zeker niet in de weg.

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hai dames!
    Miss geul, leuke foto's hihi

Ik ben echt zoooo enorm moe op t moment :|
    Zouden dat nog verlatende hormonen kunnen zijn?!

vannacht iig weer mogen doorslapen van mn meisje... Ook nu is ze zonder mopperen wakker naar bed gegaan en mn vermoeden is dat ze nu slaapt hihi :) Hopelijk zet deze lijn nu verder in :)

18. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Patricia met kortings kaarten is het altijd leuk.

Voor mij is het dan weer anders door me werk. Heb toegang tot alle nvd parken en ook wat atracktie parken. Maar op de 1 of andere manier doe je dat ook wee re niet zo snel. Wil deze maand wel naar plopsa en denk de apenheul ofzo.

Dreamer lekker hoor dat ze nu zo lekker gaan slapen ook in de avons en helemaal dat ze doorslaapt

Annabel hoe is disney verder geweest? Denk dat wij dat volgend jaar eens gaan doen.

Wendy wat een leuke foto's van.viktor en die lach.. Wanneer moest je ook al weer naar se ha voor de anticonceptie

Hier gister avond ff naar de makro geweest me senseo had het begeven wat een smerige koffie hadden we zeg. Maar waarom loop je altijd met meer naar buiten dan wat de bedoeling is. Maar goed we hebben weer lekkere koffie.
    Weet niet meer wie het vorige keer schreef dat de kleine in een slaapzak slaapt en daardoor niet door het bedje kan tijgeren. Nou hier dus wel jason kwam me vanmorgen roepen en zei mama kom snel kijken jessie is omgedraaid whahaha. Hij zat tegen dr ow meissie goed gedaan, grote meid. Ze lag dus met dr hoofd naar het voeteneind hahaha gekke meid.

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    mama patricia leuk he en hij genoot van de wortelen.

dolfinarium misschien gaan wij nog eens maar we vinden het ook te veel geld voor klein park.

dreamer fijn dat je kon doorslapen vorige vannacht en afgelopen nacht weer mogen door slapen? ik herken die vermoeidheid waar jij het over hebt.

zoe ik ben naar de huisarts geweest afgelopen dinsdag en heb nu de minipil daar ben ik woensdag mee begonnen. ik had gezegd over dat slaapzakje maar ook viktor heeft mijn ongelijk bewezen ik vond hem aan het hoofdeind van het bed, nog niet omgekeerd, is jessie niet te groot om dwars te liggen ik zou niet weten hoe viktor dat zou moeten doen hij dan toch even wat intrekken en passen en meten.

hier niet mogen door slapen om 2.00 wou hij een voeding en toen om 6.30 die van 6.30 in bed gegeven en tot 8.30 blijven liggen maar hij was klaar wakker dus toen maar eruit gegaan.
    nu ligt hij in de box, hij is de laatste dagen zo ontevreden als ik hem neer leg hij wilt alleen maar zitten maar dat is niet goed voor zijn rug dus ik laat hem nu even ontevreden jengelen.

ik ben versleten dus vandaag even ontspannen.

groetjes wendy

20. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy jessie past nog net dwars in dr bedje haha en ze trekken van alles in.
    De mini pil nou ben benieuwd hoe die bevalt.

Dolfinarium veel op vakantie veilingen kijksn kan je al voor 20,- kaartjes hebben.
    De shows zijn het geld waard dat dan weer wel haha. Bedoel blijdorp is ook 21,- pfff maar.goed je hebt wel zeker 5 uurtjes nodig om alles te kunnen zien

Deel Deze Pagina