April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier ook zo'n kereltje dat alleen maar wil zitten. Vanmorgen kwam ik op zijn kamertje en was hij ingebakerd en all situps aan het doen :D
    Maar ik herken het van de oudste die had dat ook sterk, als ze straks ineens de motoriek een beetje onder de knie krijgen wordt het wel beter en rustiger. Thom wil steeds zijn vuistje in de mond, om gek van te worden ;)

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    sophia heel herkenbaar viktor eet zijn handen ook echt op af en toe, vooral als wij zitten te eten of als hij honger heeft.

3. Thom doet het net zo vlot na een dikke fles :D, het schijnt bij de ontwikkeling te horen en alle ontdekkingen!

4. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ja dat kan, zo weer een nieuw stadia,
    viktor was gister en vandaag zo aan het huilen als ik hem in de kinderwagen legde dus....
    nu de zitgedeelte erop gezet....
    vanmiddag viktor van de opvang halen met het zitgedeelte en een wandleing van 15 minuten maken, kijken hou hij het vind.
    als het goed gaat laat ik hem zitten gaat het niet goed dan zet ik de ligbak er weer op.

gebruiken jullie al een zit gedeelte en zoja vanaf welke lengte?
    viktor is 64 cm en 7 kilo het cb zei ook hij kan doorgaan voor een kind van 5 maanden....

5. Onze zoon Rick ging met 4 maanden in de zitting, het kan vaak helemaal plat. En hij paste sowieso niet in de bak meer.
    Maar Thom is ook al 6900gr, lengte weet ik ff niet. Maar hij is flink en die bak zal hier ook niet lang meer zijn. Zeker met het warme weer op komst is het wat benauwd!
    Wat ik deed, was de onderkant van de winterzak op de zitting leggen, dan heb je een soort matrasje en stevigheid.

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    sophia ik vind die tip heel handig dank je wel.

7. Your welcome :)

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    nou viktr genoot in zijn zit gedeelte van de kinderwagen.
    helemaal rond kijken en lachen naar iedereen.

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    zoe de apenheul das vlakbij mij :D
    wat voor werk doe jij dan ook alweer?

WEndy hier nog de wagenbak, maar gok dat dat niet heel lang meer duurt, Hij wordt al erg groot. past nog net.. ;) (inmiddels ruim 7,5 kilo en 66 cm ;) ) al wil ik wel proberen om hem zo lang mogelijk in de wagenbak te houden voor zn ruggetje.. (al wil hij inderdaad ook erg graag zitten :) )

sophia fijne tip thnx

dreamer heeft ak paar nachten mogen doorslapen heerlijk!

Hier gaat alles zn gangetje :) Lucas is gek op (zelfgemaakte) broccolihapje :) en een perenhapje van olvarit gaat er ook graag in.. morgen zelf even bloemkool, appel en perenhapje maken :) morgen gaan we bbqen bij mijn broertje en schoonzusje.. en die hebben een (bubbel)bad (wij alleen douche en zo'n babybadje) Nu mag Lucas morgen lekker in het grote bad daar :)
    NOu ik ga zn laatste fles klaarmaken (oops beetje later dan normaal ;) ) en daarna lekker slapen.
    Slaap lekker iedereen

10. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL

Zo ff een bombardement met foto's

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    zoe geweldige foto's

tazzie geniet van lucas in bad echt leuk om te doen.

12. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Kinderwagen:
    We gebruiken nu eigenlijk de ligbak niet meer maar de Maxi-Cosi.
    kan ze ook lekker kijken.

tazzie Veel plezier bij je broer en schoonzus.
    Bubbelbad heerlijk die hadden me ouders ooit ook.
    Wat mis ik dat ding wij hebben ook helaas alleen een douche.

zoe85 Wat leuke foto's.
    En wat heeft ze op die ene foto een leuke haarband en schoentjes aan.
    Heel erg schattig!

13. Hier wel een bad en erg handig ook voor de oudste. Lekker spetteren en spatteren. Thom gaat nog in de emmer, vind ie geweldig. k was hem met badschuim en washandje op de commode en daarna afspoelen in de emmer, die ik in het badje op standaard zet. Zo deed de kraam dat en hij vind het nog steeds heerlijk.

Hij wil vandaag niet zoveel drinken, denk dat er een flinke poepluier aan zit te komen! Daarna wil hij meestal weer drinken.

Vanavond gaan ze samen kogeren bij mijn nichtje en hebben wij even een nachtje en ochtend voor ons asmen. Heerlijk....... :) maar vind het ook wel spannend om Thom voor het eerst te laten logeren :)

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Doorslapen was hier ook maar weer twee keer hihi
    Gister was t 6 uur en vanochtend half 5.. Gaaaap ;)

15. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sophia geniet van jullie tijd samen, dat is ook weleens lekker.

Patricia dank je wel, de haarbandjes maak ik zelf en de schoentjes kwam papa mee aan haha.. de maxi is idd ook een idee

Dreamer balen van afgelopen nacht, hopelijk doet ze het deze nacht beter.

Hier stond me oma gister onverwacht voor me neus, lekker naar buiten geweest jessie en jason zijn weer verwend met kleertjes erg leuk. Met eten was heteen dolle boel want sm was er ook, maar goed dat ik altijd extra maak. Nog tot laat buiten gezeten. Vandaag gewerkt en morgen lekker vrij. We gaan met jason naar plopsa de panne, me boeffie heeft er zin in en voor het slapen gaan noemde hij alle studio 100 figuren op. Jessie gaat naar me sm vind de rit te lang voor dr en zo heeft jason ook eens de aandacht alleen, ben benieuwd.
    Maandag weer werken bah bah maar ja het moet maar.

16. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    veel plezier morgen en maandag werken bleh ik ook, maandag 1ste dag ik zie er zo tegen op.
    ik zit al heel de dag te mopperen en te eten uit frustatie.

17. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weg dat eten... Nee ik snap het wel, maar helaas de plicht roept. Viktor is in goede handen dus dat is fijn

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    zoe klopt viktor is zeker in goede handen.
    hij heeft het erg naar zijn zin bij de opvang.

19. Het logeren is super gegaan :D
    Wij zijn met een vriendin naar de kermis geweest en daarna thuis geborreld, veel te laat geworden.... Maar we konden uitslapen :)

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi!

Leuke foto's Zoe! Mooi popje.

Hier hebben wij wel een bad. Heerlijk. Ga er elke dag in met Tessa. Als ik 's avonds niet moet werken dan.
    En Eva zit er dan ook vaak bij.
    En hier gebruiken we nog gewoon de kinderwagen bak. Vind het nog niet verantwoord om haar al in het zitgedeelte te vervoeren. Ze vind het nu nog prima. Ze slaapt er heerlijk in. En als we weg gaan dan gaat ze vaak mee in de draagdoek. Dan kan ze mooi alles bekijken.

Ik heb vanavond gewerkt en kom net van onder de douche en heb zitten kolven. Ik ga nu naar bed. Truste.

Deel Deze Pagina