ohh ik mis t bad ook hoor bij mn ouders had ik ook een bad.. Maar goed ik zag op internet een bibabad is opvouwbaar en kan je dus makkelijk opbergen. Kan gewoon in de douche staan. verschillende zijn er van. Mike leek t ook erg handig dus ik gok dat we er wel eentje gaan kopen voor Lucas Als we dan de verstelbare nemen die tot 100 cm bij 100 cm kan dan kan ik er ook wel ff bij in zitten met Lucas hahaha.
Zo dat was en druk weekendje hier, ik heb bijna geen tijd gehad om op internet te kijken. Ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad. Ik ben vooral weinig thuis geweest, ik moest op pad voor kleding voor vrijdag want dan gaar een vriendin trouwen. En gisteren zijn we naar castlefest geweest, dat was ook erg leuk. Vandaag had ik een vroege dienst dus dat was vroeg opstaan. Ik vind het altijd zo sneu dat ik lotte wakker moet maken terwijl ze nog ligt te slapen. Iemand vroeg hoe het in disney was, het was super leuk en ook goed te doen met zo'n kleintje. Er zijn genoeg voorzieningen en we hadden een hele fijne hotelkamer.
Ha ik ben weet trug' zaterdag al maar was druk. Vakantie was keuk, mooi weer. Kidz prima vermaakt en goed geslapen. Joep pasr nog in de bak, vind t ook nog leuk. Bas zat ook met 5 mnd in de stoel. Gister joep voor t eerst rijstebloem (2 kleine schepjes) in fles gedaan, ging erin als koek. Hij wil nu om 16- 18 en laatste fles om 20 uur. Gek ritme, hebben meer flessenbabys dit? Hij slaapt dan wel tot 8 uur, heerlijk. Nou ik kan nooit onthouden wat er allemaal getikt is maar er waren er een paar bij de opvang geweest. Oja,ik las wat over spiraal. Hev ik ook gehad. Inbrengen was pijnlijk, heb de rest vd dag toen op bed gelegen. Maar had toen ook nog geen kindm blijkt pijnlijker. Aarna zeker 4 jaar bijna niet ongesteld, heerlijk. Nu de pil, drama ik vergeet t gewoon....
sophia fijn dat het logeren zo super ging. en fijn dat je een gezellige avond gehad hebt. boney wat heerlijk zo een bad jaloers. tazzie haha een beetje jezelf verwennen. annabel klinkt inderdaad als een druk maar gezellig weekend janneke ik ben ook begonnen met de pil mini ivm borstvoeding en ook dat gaat goed, ik heb een alarm in mijn mobiel die gaat elke avond 22.00 af om die pil in te nemen. meiden ik ga naar bed ik ben versleten van mijn 1ste dag werken het was leuk maar zeer vermoeiend. xxx
whoejoe.. had net een mail dat ik een luiertas had gewonnen.. van bulbby.. vo;gens mij via wij,nl (maar tis dezelfde als je hier kon winnen bij t winforum
Gefelixiteerd met je tas tazzie. Slim wendy wekker zetten! Eerste werkdag erop! Zal wennen zijn.... Wij hebben ook bad, leg joep in zon standaard in bad echt ideaal. Bas wil ook alleen maar in bad. Hihi
zoe85 Superleuk, en helemaal als je het zelf maakt de haarbandjes! Hoe was plopsa de panne? Sophia Fijn dat t logeren goed ging. Janneke1982 Wat fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad! miss geul Hoeveel kost de minipil? tazzie Gefeliciteerd met je prijs!
Goedemorgen! Boney, heerlijk een bad! Tazzie, zo'n bibabad kan ook handig zijn ja! Wij kunnen dieh elaas ook niet kwijt Tazzie, leuk gefeliciteerd Janneke, hier in de avond ook een raar ritme vaak.. Net wat je zegt, ineens om de twee uur en dan vanaf 8 of 9 aan een stuk slapen... Hier had madam vorige nacht klokje rond geslapen.. Dus ik had goede hoop.. Werd ze rond 6 uur helemaal hysterisch wakker.. Niet stil te krijgen zelfs na een fles nog helemaal snikkend in bed Weet iemand van jullie vanaf wanneer ze kunnen gaan dromen?
Volgens mij kunnen ze nu alwel dromen hoor dreamer! Heb het met Lucas ook vaak dat ie ineens heel onrustig is met zn hoofd in zn slaap en dan ineens begint te huilen. tot nu toe kunnen we m meestal gewoon in bedje troosten en slaapt ie gelijk weer door.
tazzie gefeliciteerd met de luiertas echt super. janneke zeker wennen deze werkdagen nog 5 dagen werken en dan weer het gewone schema. mamapatricia het koste volgend mij 27 euro voor 3 maanden. maar dat weet ik niet zeker. dreamer volgens mij doen ze dat op elke leeftijd dat dromen. ik herken het ook van viktor. hier zeer vermoeid, ga zo viktor zijn laatste voeding geven en in bed leggen, ik ben benieuwd wanneer hij dan komt de laatste keer was 2 weken geleden en toen kwam hij 2 uur, maar ik moet hem nu elke keer wakker maken om 22.00 en ben gewoon te moe en wil dan gewoon slapen. vroeg naar bed gaan is mijn missie en als ik viktor 22.00 wek voor een voeding lig ik pas 23.00 op zijn vroegst in bed. morgen weer werken hopelijk een leukere dag dan vandaag. groetjes wendy
Tazzie wat leuk gefeliciteerd. Patricia het was helemaal leuk, jason is in de atracties geweest waar hij in mocjt en dat gekke mannetje wilde ook maar al te graag in de dingen waar hij niet in mocjt Weet niet meer wie het.vroeg, ik werk in blijdorp Wendy mooie dat de eerste werkdag.goed is gegaan, balen van de tweede. Hppelijk morgen.een.leukere dag. Hoop dat viktor lekker doorslaapt. Hier een kut dag met kut nieuws. Moest naar de neuroloog.voor me ar loop al 2 maanden met.pijn en uitvallen etc. het is 100% zeker een.nek hernia di moet ik door de mri om te kijken waar het precies zit en of het te opereren is. Het is namelijk heel erg risico vol. Kunnen ze niet opereren dan.krijg ik pijn bestrijding en slik ik de rest van.me leven pijnstillers. Pfff ben je dan 26 jaar
zoe wat een kut nieuws. daar zit je zeker niet op te wachten met jou leeftijd( zowiezo niet natuurlijk) zit je met 2 jonge kinderen die je aandacht ook willen en verdienen. veel beterschap hopelijk is het te opereren.
@Tazzie: gefeliciteerd met de tas! @miss geul: wat jammer dat je vandaag geen fijne dag had op je werk. Ik hoop ook voor jou dat het morgen beter is @Zoe: Jeetje dat is inderdaad kut nieuws, ik hoop in ieder geval dat ze je kunnen opereren en dat het niet te lang duurt voor ze dit gaan doen. @hier: nou de tweede vroege dienst deze week zit er op en eigenlijk zou dit de laatste zijn, maar mijn collega is ziek dus ik moet donderdag ook openen. Behalve het feit dat ik niet echt goed ben in vroeg opstaan vind ik het eigenlijk helemaal niet erg. Het betekend ook dat ik vroeger thuis ben en dus gewoon lekker avond heb. Morgen ga ik voor het eerst zwemmen met onze kleine meid, iemand nog tips? Ik vind het zelf best spannend, hoe zou ze reageren op water enz. Nou fijne avond nog allemaal!
Dank jullie dames. Moet.het.tot ma et deze pijnstillers aankijken anders mag ik over op zwaren (ben ik ook niet blij mee wordt er heel suf.van) opereren moet ik heel goed over nadenken want er zitten grote risico's aan vast. Een dwarslezie.etc Annabel een beetje verwarmd water en jaso/ vond het bubbelbad altijd heerlijk
Zoe wat vervelend, zit je niet op te wachten, hoop dat ze snel iets voor je kunnen doen. Zoe verkoopt trouwens hele mooie laarsen dames! Ik heb besteld maar Zoe koopt ze pas in als ze 6 reserveringen heeft. Dus dames kijk allemaal even op flowerthings.hyves en doe een bestelling bij zoe. Ik wil graag die leuke laarsjes met die bloemen erop hebben, zo cool! Nou weer even genoeg reclame voor Zoe, je bent goed bezig meid!
Hoi hoi, Zoe, wat een naar nieuws zeg. En dan aan de pijnstillers. Daar word je ook niet vrolijk van. Ik heb prachtige foto's gezien van je kindjes. Mooi! Wendy, waarom maak je hem wakker om 22u? Zou ik niet doen. Is toch helemaal niet nodig ook? Hij groeit goed en als hij honger heeft komt hij vanzelf. En ik ben ook geen expert, maar ik weet wel zeker dat ze op deze leeftijd al kunnen dromen. Eva heeft het ook. Opeens hard met haar hoofd bewegen en onrustig zijn. Dan geeft ze soms een harde schreew en kijkt dan heel verdrietig. Vind dat zo zielig. Maar voor ik haar kan troosten is ze al weer rustig en slaapt gewoon door. Vaak duurt het maar een paar seconden. Tessa is een dagje bij oma. Dan kan ik eens flink huishouden hier. Weekend gewerkt, maandag nergens zin in en gisteren ook gewerkt. Er moet dus echt wat gebeuren hier. Fijne dag allemaal en geniet van het mooi weer!
zoe85 Jee meis, dat is schrikken zeg, een nek hernia. Annabel26 En hoe vond Lotte het zwemmen? Janneke1982 Oh oke dank je voor de tip! Ik ga zo gelijk even kijken naar de laarsjes Goede reclame voor zoe85 Boney Veel poetsplezier!
hoi dames! Hier ben ik ook weer even! Volg jullie nog op de voet hoor, maar eigenlijk altijd via de telefoon en heb dan nooit zin om overal op te reageren omdat het wat onhandiger typt. Leuk om jullie ook te volgen op FB @Zoe jeetje wat een nieuws... niet leuk!! Hoop dat ze er wat aan kunnen doen en dat je er niets aan over houdt. Wij hebben hier nog steeds t kleine badje, maar die zetten we al een poosje in de douche, omdat onze meid nogal druk is Zo'n vouw badje klinkt ook wel goed Hier gaat de nacht wisselend, maar ze gaat steeds vaker doorslapen. Snachts meestal nog even wakker, maar dan stop ik dr speentje terug en dan valt ze weer in slaap. Hier ook het idee dat ze droomt hoor, want dan kijkt ze heel zielig en huilt een beetje en daarna lacht ze weer..haha. Vandaag twee hapjes wortel gegeven hihi.. hadden nog worteltjes over, dus dacht ach..pureren die boel en wat geven. Gewoon voor de smaak en het idee LEUK! Dames die BV geven, toe wanneer willen jullie doorgaan met de BV? Ik vind het ergens nog wel fijn, maar aan de andere kant ben je ook zo af en aanhankelijk zeg maar.. denk dat ik ga afbouwen met 4 mnd. Dat ik eerst de voeding van 6/7uur eraf haal en daarna die van sochtends (11uur) Ik ga eens wat voorbereidend werk doen voor het eten. Mijn ouders komen eten en passen daarna op Fay. Ik heb vanavond een tupperware avondje (jaja ben consulente geworden) Fijne avond!!
annabel wel balen dat je nu morgen moet werken. zoe ik hoop dat het allemaal goed komt. janneke je moet verkoopster worden. boney ik maakte hem altijd wakker om 22.00 omdat hij anders 2.00 kwam en red ik niet als ik zulke lange dagen werk. is je huishouden gelukt. sjtal ik geef nog wel langer bv hoop ik. ik wil het zo lang mogelijk vol houden denk ik, ik geniet er te veel van en viktor ook merk ik. hij zoekt echt dat lichamelijke contact. hier een vermoeiende dag, ik had 7 kids wel heel leuk, even op visite bij een locatie waar ze 18 kids hadden. ik stond op een gegeven moment allen met 19 kids 1 collega ziek naar huis, 1 collega met pauze! nu zit ik lekker met viktor op de bank oja het was vanmiddag de locatie van viktor waar ik heen was dus 13.00 heb ik viktor zelf de borst gegeven
hoi meiden even snel over vandaag, morgen reageer ik weer op jullie andere posts. Maar het zwemmen ging heel goed, ze vond het helemaal geweldig, vooral het bubbelbad bedankt voor die tip! Ik ga nu lekker genieten van het beetje avond nog en van mijn meisje.