April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha janneke thankt voor het tippen. Hoop dat de rode ook vol komt tot nu toe loopt zwart het harst. Mensen durcen denk ik niet zo met kleur

Flowerthings Profiel - hyves.nl

Wendy dat is nog eens leuk dat je viktor ff kon voeden.

Annabel mooi dat ze zo heeft genoten geniet nog van je avond.

Hier morgen toch bellen voor andere pijnstilling trek het gewoon niet gelukkig is jeff deze week vrij.
    Jessie heeft gister verse perzik op ze vindt het heerlijk. Vanavond wortels gemaakt en ook smullen whahaha

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel fijn dat het zwemmen zo goed ging en dat ze zo goed naar haar zin had.

zoe wat rot dat het zo slecht gaat, hopelijk werkt het beter op je nieuwe pijnstilling.

3. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy ik ben verkoopster haha

4. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vadaag jarig. Ik word 30. Toch een mooie leeftijd!

Vanmorgen nog even met bas naar de dierrntuin. Dan nog 2 cakes baklen en vanmifdag vanaf 14 uur familie, bbq en vanavond feestje met vrienden, zin in!

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hahah janneke sorry....
    en gefeliciteerd met je verjaardag wat een mooie leeftijd meid.

wat heb jij een super leuke dag gepland.
    geniet ervan.

hier ben ik heerlijk vrij ik miste mijn manneke dus vandaag lekker samen optrekken, nu even huishouden doen, wandelen wat drinken in de stad met een vriendin, even langs mijn werk om wat op te halen en lekker chillen in de zon.

6. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Janneke1982 Gefeliciteerd!!

7. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ok, ik wil dit even delen ...

We hadden gisteren voor het eerst een potje babyvoeding brocolli aan Serenity gegeven ...nou hoe madam daarvan at hebben we nog niet eerder gezien.:$
    Ze pakte me hand vast en stuurde de lepel zo naar haar mond toe.
    Gretige tante:D

8. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Janneke van harte met je verjaardag. Het belooft een mooie dag te worden dus een bbq kan makkelijk.. een hele fijne dag

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Janneke, van harte! Je hebt aardig weer voor n bbq dus dat valt mee ;)

Patricia, mooi is dat he :D
    Wendy, fijn dat je Viktor zelf kon voeden :)

Hier wilde ik einde vd ochtend fruithap geven.. Zat ze te tuffen en bellen te blazen.. Volgens mij ookvermoeidheid dus maar gestopt... Flesje gegeven en nu slaapt ze...

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Janneke, gefeliciteerd! Veel plezier en een fijne dag!

11. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha pAtricia grappig is dat he. Die gekke kindjes oo van ons

Dreamer gelijk heb je dan lekker een fles en slapen

Hier vanmiddag naar de apotheek mag andere pijnstillers halen. Hopelijk slaap ik vannacht dan ook wat lekkerder

12. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    mamapatricia wat super he onze kids die blijven ons verbazen.

dreamer goed naar je eigen kind gekeken dat is zo belangrijk vind ik.

zoe wat fijn dat je andere pijnstillers krijgt ik hoop dat het helpt.

hier lekker op een terras gezeten met een vriendin, boodschappen gedaan en wandelen nu even met wortelen op de bank ga zo wat doen. viktor ligt te vechten met jaja de slaap ik ben aan het kijken wie wint tot nu toe 2-0 voor viktor....

13. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Janneke: Gefeliciteerd ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en nog een leuke avond tegemoet gaat.

@ miss geul: En heb je lekker geknuffeld met je kleine man? Je dag indeling zag er in ieder geval heerlijk uit.

@zoe: Ik hoop voor je dat de pijnstilling die je vandaag hebt gehad beter werkt.

@hier: jaja het zit er op de schoolvakantie is hier is voorbij. Nou ja ze hebben morgen nog vrij maar dan ben ik ook vrij haha. Dus maandag hebben we weer gewone werkdagen of middagen eigenlijk. Heerlijk gewoon, weer lekker veel genieten van mijn kleine meisje. Ik mag in ieder geval de groep van mijn zwangere collega overnemen. Dat zijn de kinderen die net 4 zijn geworden en net naar school en de BSO gaan. Lijkt me een leuke uitdaging.
    Morgen hebben we een bruiloft van een vriendin waar we de hele dag bij mogen zijn, ook onze kleine meid. Dus we hebben afgelopen weekend eens even mooie kleren voor haar geshopt haha.
    Zondag viert mijn vriend zijn verjaardag, die is maandag jarig. Dan is het ook precies een jaar geleden dat wij ontdekte dat we zwanger waren van onze prachtige dochter. Dus maandag is het dubbel feest.

14. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel ja heerlijke dag gehad.
    veel plezier dit weekend
    en alvast gefeliciteerd met je vriendin+partner en met je man.

chantal wij kennen dezelfde persoon suzan uit ridderkerk.
    we delen haar als fb vriend
    wat is de wereld toch klein;)

15. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier doet de pijnstilling zijn werk gelukkig maar.. Je wil niet weten hoe is er bij zit hoor lijk wel zo stoned als een garnaal maar ja beter dat dan de hele dag pijn.

Janneke hoe was je verjaardag? Verwend.

Annabel veel plezier morgen en voor zondag een fijne dag en ma.feliciteer ik js pas whahaha..

Wendy het was heerlijk weer voor het terras, heeft viktor lang gevochten tegen zn slaap?

Hier ook een vechtster tegen de slaap zodra je sr neer lag was het blerren en hazen slaapjes van een half uurtje.. Xus heeft ze lekker in dr stoeltje bij ons buiten voor de deur gezeten en heeft ze buitwn dr groenten gehad. Ik had bloemkool met worteltjes gemaakt en ze vond het heerlijk.

16. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de feluciraties. verwend maar nog geen rode laarsen haha

Morgen meer. Eerst uitslapen. Kindjes slapen bij opa en oma. Heerlijk!!:)

17. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Janneke geduld is een schone zaak haha nog 3 eb ze worden besteld. Hoop me schoonzus zo gek te krijgen

18. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha zoe. Vrienden van mij zetten het ook op fb. Met de link naar jou site. Gister helemaal in een deuk gelegen met de meiden hier. Nee ik wil wit, nee die blauwe zijn veel mooier. Maar ik wil ROOD!!!!hahaha

Gister begon de dag niet zo leuk, even zeiken:

Waren om 6 uur al wakker, geen ontbijt op bed of zo..
    Manlief gaat om 8 uur naar zijn werk.
    Kom ik beneden, vaat van gister, volle plaspotjes, volle vuiliszakken..

geen slingers, geen kaartje, geen tekeningen van je jongen:(
    Nou ik heb eerst een uur zitten janken, vriendin op gebeld, toen ging het iets beter. Manlief bovenstaad berichtje gestuurd.
    Daarna toch maar naar de dierentuin geweest met de jongens en vriendin.

Toen ik om 12 uur thuis kwam, hingen er slingers, bloemen, kaartje
    Bas begreep meteen dat mama jarig was en kwam met zijn verjaardag must aanzetten van kdv. Moest ik dus de hele dag op. Geweldig! Toch nog goed gekomen.

Ik vier nooit mijn verjaardag. En ik vond dit zo bijzonder om 30 te worden. Ik doe altijd zo veel voor mijn man. Voelde mij zo niet gewardeerd! Mannen....

Verder een hele leuke dag gehad. Vooral de avond. Jeetje wat hebben wij gelachen. Lekker houtkachel erbij. TOP!

Vanmorgen lekker uitgeslapen tot half 8:p moeder even gebeld. Jongens hadden t prima gedaan, zo trots.

zonnige dag allemaal!

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    zoe beter stoned dan pijnlijden.

hier heeft het gevecht uren geduurd dan viel hij in mijn armen in slaap en dan legde we hem weg dan was het brullen tot ik in de donkere slaapkamer op bed ben gaan zitten hij een schone luier, in zijn slaapzak aangelegd en toen in slaap gevallen tijdens het drinken en met neerleggen meteen zijn duim in zijn mond gedaan.

janneke klinkt als een verwende mama

hier is viktor na het drinken weer huilerig lijkt honger te hebben maar geeft ook melk terug zo lastig.
    ik weet niet wat hij heeft maar ik hoop dat it snel overgaat, ik heb liever regeldagen dan dit, ik rekende ook op regeldagen aangezien ik 3 dagen minder voeding gegeven heb zou hij het vast wel weer willen verhogen...

20. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Annabel26 Leuk dat je groep 1 mag overnemen!
    Zelf heb ik gewerkt als overblijfmoeder in groep 1/2.
    Mijn oudste dochter gaat nu naar groep 2.
    Veel plezier trouwens op de bruiloft.
    En alvast gefeliciteerd met je vriend.

zoe 85 Hopelijk geeft het je wel wat rust!

Janneke1982, gelukkig dat het nog is goed gekomen met je verjaardag!
    En erg leuk dat Bas een verjaardagsmuts voor je had.:D

miss geul Ja lastig hè, dat je soms niet weet waar ze last van hebben.:(
    ---

Hier vanmorgen een leuke fotoshoot gehad!:)

Deel Deze Pagina