Wie is er ook in April 2012 uitgerekend? Heb vanmorgen een test gedaan en die is licht posi! Weet niet wanneer mijn datum precies zal worden als alles goed mag gaan, maar denk in april.
hey, ik heb vanmorgen positief getest op 11 dpo. en erg duidelijk, zie hieronder. Dus ik meld me hier ook aan. Ik ben nu nog heel pril. 2 mnd terug is het misgegaan. Dus hartstikke blij dat het zo snel weer raak mag zijn. Maar ben pas echt gerust als we de 12 wkn gepasseerd zijn. Ben zo bang dat het weer misgaat. Dus genieten doe ik nog niet echt. Volgens telling op 4 april uitgerekend. Hoop dat er zich hier nog veel mogen melden en we er tot het einde een gezellig forum van mogen maken. Bekijk bijlage 168956
Wauw die is zeker duidelijk. De mijne is nog wat lichter. Zelf zijn we ook pas helemaal gerust als we een echo hebben gehad met een kloppend hartje.
Gelijk maar starten met een lijstje?! Wanneer uitgerekend/ wie / hoeveelste kindje 4 april 2011 / Troela85 / ?? april 2011 / mamvan2boys / 3e kindje
Oh meiden proficiat!! Ik hoop dat ik me bij jullie mag komen melden volgende week! We hebben 4,5 jaar op ons ventje gewacht en heb vorige week zondag de eerste iui gehad voor een brusje
Meiden, gefeliciteerd! Ik kom me hier toch ook maar melden! Vandaag op 9 dpo (weet ik, heeeel erg vroeg) positief getest. Dacht eigenlijk dat ik nog even wilde wachten tot mn nod, maar heb er wel een goed gevoel over, dus dacht: waarom ook niet?! Hier mijn streep! In het echt nog veel duidelijker... Bekijk bijlage 169021 Ik hoop dat het goed blijft gaan en dat we in april ons eerste kindje mogen ontmoeten! Volgens FF zou mijn uitgerekende datum 5 april zijn ik neem direct ff een abbo trouwens
Hoi! Ik kom mij ook maar hieraan melden! Ik had ook al een forum voor april 2012 aangemaakt, misschien moeten we het er bij een houden?? Ik zal mij toevoegen aan het lijstje, Iederen, gefeliciteerd! Troela, ik weet hoe je je voelt, heb ook 2 miskramen gehad heel erg vroeg, dus wil nu heel erg blij zijn maar ben ook super onzeker! Groetjes
Waar staat jou forum dan??? Jij bent wel snel zwanger zeg!! ,maar ja, daar heb je niks aan als het telkens misgaat. :x Nu hopen voor ons allebei dat dit een een plakbeeb is en we in april en gezond wondertje op de wereld mogen zetten. Hoeveelste ben je uitgerekend??
Mijn forum staat hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/290144-mamas-april-2012-a.html
ik ben ook lid bij mama's april 2012! Gezellig als iedereen daar komt!! Ik heb voor de zekerheid net nog een test gedaan, ik twijfelde of mijn test van vanmorgen donkerder was dan gisteren. De streep kwam nu nog sneller en was nog duidelijker... *zucht* ik ga het langzaamaan echt geloven. Heb nu ook maar een banner gemaakt, dat maakt het echter Bekijk bijlage 169274
Mijn positieve test van 22 juli jl. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/48686-albums7389-picture40600.jpg
wow assepoes, mooie test! Op hoeveel dpo was dat? dpo zijn het aantal dagen na je eisprong. Dus de eerste dag na je eisprong is 1 dpo (days past ovulation). Dankje voor jouw reactie trouwens... het moet ECHT nog even binnenkomen hoor, het is zo raar dat het nu zo is..... heb jij dat ook? Zo'n onwerkelijk gevoel?
2 april Assepoes84, 1e kindje 4 April Troela85- 1e Kindje Onbekend Mamvan2boys- 3e kindje 5 april JuultjeT, 1e kindje