Ik denk op dag dpo 11, maar weet het niet zeker. Weet niet precies wanneer mij eisprong was, wel ongeveer, maar niet op de dag zelf. Ik ga uit van 11 juli. Ik wil wel heel blij zijn, maar ben zo bang dat het weer fout gaat! Heb je al klachten, ik heb af en toe een zwaar gevoel in mijn buik en steken in mijn borsten en vanochtend voor het eerst kokhalsneigingen... En soms heb ik het erg warm.
Nou meid dat is een hartstikke mooie duidelijke test voor 11 dpo hoor! wow. zo duidelijk is die van mij nog niet. Snap dat je bang bent, maar dat zal ook nog wel even blijven denk ik. maar laat je niet leiden door angst! positief denken, dat helpt! Ik heb alleen last van rommelende darmen (veel scheten laten) en ik vind een paar dingen ineens niet meer lekker om te eten!
@ assepoes, bij de jouwe doe ik inderdaad ook mee. Had daar niet gekeken. Leek me logischer om bij zwangerschap te kijken dan bij bevalling. Dat duurt hopelijk nog 8 maanden
Hoi toekomstige mama's , Ik heb vanmorgen nog een testje gedaan. zie hieronder. Is al mooi donkerder. Ben overtuigd haha en mijn temp laat ook een mooie stijgende lijn zien. Dus laten we hopen dat het deze keer mag blijven plakken. Ik denk idd wel dat het handig is de dames van het andere april 2012 topic hiernaar toe te vragen. Ik ben nu een weekje op werkvakantie en hoop dat er dan intussen veel dames bij zijn gekomen. toi toi toi allemaal. En tot over een weekje Hieronder nog een foot van de testjes Bekijk bijlage 169440
Hey troela inderdaad mooie duidelijke testen! Maar waarom temperatuur je?? Dat hoeft niet perse toch?? Heel veel plezier op je werkweek!
Hoi dames, Vanmorgen nog een test gedaan, maar die was bijna helemaal wit. Weet nu even niet wat ik ervan moet denken.Hoop dat het allemaal goed is en blijft gaan. Ga zaterdag pas weer testen als ik dan nog niet vloei. Dan lijkt me er toch voldoende tijd tussen zitten. Heb wel allerlei kwaaltjes: - 's avonds misselijk - veel slijmverlies - regelmatig hoofdpijn - bloedend tandvlees - pijnlijke borsten