juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

zo dames deel 3 is al gemaakt :D

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    gaat snel zo. als t zo foor gaat zitten we aan deel 10 nog voordat we bevallen zijn :p

Ik ga meteen ff klagen int nieuwe topic hier. Heeft iemand rol behang voor me? moet er ff iemand achter plakken hoor. Meneertje wilde slapen, dus op bed gedaan. na half uur krijzen maar uit gehaald maar hij wilde niet neer beneden, zijn dus samen op bed gaan zitten. dikke uur later, nu 16.30, is die pannekoek dus toch in slaap gevallen... AHH!! normaal mag ie tot half 5 slapen uiterlijk anders is ie tot 22.00 wakker. dus dit gaat nog leuk worden straks zucht. Ben ik ff blij dat we chinees hebben besteld voor vanavond!

3. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ach ja, zit hij er net ff tussenin. Was met onze zoon ook zo.
    En nog valt hij regelmatig ff in slaap als we bijv. in de auto zitten.
    Maar; het is dan wel om kwart 7 direct stil... Moeilijk die tussenfase ff.!

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo jullie zijn niet meer bij te houden!

Pijn na echo/vk. Nog nooit gehad...

eten boerenkool

@lione. je zal zo te horen wel een medische indicatie krijgen en in overleg met de gyn zullen ze beslissen wat ze doen. Ik weet wel dat als je placenta voor de uitgang ligt of gevaarlijk ligt ze je niet natuurlijk laten bevallen en je een ks krijgt. (is bij mij ook zo en hebben ze ook gezegd als de positie niet veranderd)
    Wat er met je navelstreng is dat ken ik niet maar het klinkt inderdaad als risico dus die gaan ze echt niet met je nemen. Even vk advies en gyn adviezen afwachten dus.

@hier. Na 2 dagen op mn tandvlees te lopen toch vanmorgen met mn leidinggevende ingesprek gegaan. Maakte wat zorgen over de harde buiken en de combi van mn placenta etc. Speelde al langer natuurlijk maar nu ging t niet meer. Ze wilde wel maar dan alleen via de bedrijfsarts dus dat maar gedaan. En vandaag telefonisch consult gehad van de bedrijfsarts.
    Afspraken zijn. Werken niet meer dan 7 uur per dag dus geen 9,5 uur zoals het eerst was. Niet meer dan 3 dagen achter elkaar. zo min mogelijk late diensten. Werken tijden tussen 8-15 of 13-20.
    Ben er helemaal blij mee werk dan ipv 4 dagen 9,5 uur (incl pauze wat geen pauze is) nu 4 dagen van 7 uur. Dat is dan gemiddeld per week. Houdt wel in dat ik met 6 weken met verlof moet. Kan dus niet tot 4 doorwerken nu. Helaas ik ben zo moe en op, last van mn stemming, concentratie etc.
    Dus vanaf morgen kortere diensten!

Vanavond de 'nieuwe' grotere auto ophalen!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lion dat klinkt goed dat je minder kan gaan werken. denk wel aan jezelf hoor! enuhh pauze is pauze, gewoon op je kont zitten en pauze houden. denk aan jezelf en aan je kleine gup in je buik.

ego: hier drama. hij wilde dus niet slapen, alleen bij mama liggen. weet nu waarom... nog geen half uur later werd ie gillend wakker. meneertje is ziek. zn neus en jukbeen(?) onder zn oog, dat doet pijn en is rood. hij snotterd als een gek. gossie zielig manneke. Hij heeft hele dag ook niks gedronken watik al gek vond. Zei al tegen manlief 'die is ziek aant worden' en bah wat haat ik t als je mama-instinct goed zit. net zelf door mn rug gegaan dus blij dat we simpel eten vanavond!

6. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Jeetje deel 3 alweer! Gaat snel

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Nou hier terug uit het ziekenhuis, ze moet toch een curretage :(

@Lionne: Fijn dat je baas mee werkt en er goede afspraken gemaakt zijn.

Hier morgenochtend de 20weken echo, gelukkig al om 8.30u. Dan om 10.10u naar de huisarts.

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie balen voor je zus :(!
    Succes morge met echo! geniet ervan

9. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Zo hé, de eerste pagina van deel 3 is alweer een feit! haha, kletskousen ;)
    @Roozjuh: sterkte met je ventje, en straks lekker chinezen! mmm krijg altijd trek van de dingen die ik hier lees, nu wil ik ook chinees! Maar wij gaan aan een restje boerenkool...
    @Lin: Fijn dat je minder kan werken, goed aan jezelf denken!
    @ Kylie: wat rot voor je schoonzusje. Fijne echo morgen en succes bij de huisarts!
    @ Danielle: Kamer is gaaf!
    @geboortjekaartje: wij gaan voor kaartje2go.

Verder even niks te melden, eet smakelijk allemaal!

10. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Hoi meiden, vroeg me af of ik ook mocht meekletsen! Ik ben Romy, 25 en zwanger van mijn eerste kindje! Ik plaats al af en toe een foto op de juni buikjes, en zag sinds vandaag dat er ook een klets forum was! Gezellig!!

11. peekaboo

@lin fijn dat je minder kan werken denk goed aan jezelf en je kindje
    @kylie wat erg van je zus , probeer morgen te genieten van de echo
    @ kamertje mooi
    @ geboortekaartje maak ik volledig zelf
    @romy welkom !

12. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Gezellig Romy!

13. Kylie1986

@Echo: ik ga zeker proberen te genieten van de echo, maar vind het toch ontzettend eng :) Tot nu toe heeft iedereen een goede echo gehad, dus dan denk ik: Statistisch gezien.. Maar goed, we zien het wel..
    @Romy: Gezellig!

14. peekaboo

oooh kylie ik heb de 20 weken echo pas maandag hoor heb nu bijna 6 weken geen echo gehad maak me ook best zorgen om maandag

15. Kylie1986

Dan ben ik niet alleen..Hihi..Maar ik denk dat niemand echt met een gerust hart naar de echo gaat.

16. peekaboo

nee denk het eigenlijk ook niet maar nu ik hem elke dag continu voel stampen en bewegen ben ik al iets geruster dan in begin hoor ! voelen jullie het treouwens vanbuiten al men man heeft hem daarstraks voor het eerst gevoeld

17. peekaboo

iemand van jullie trouwens al lektieten ??? ik enorm al een paar weken moet soms 5 propere shirtjes aan op een dag en verander om de 2 uur men borstcompressen

18. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.901
    113
    't Gezellige Brabant
    Hier ook lek, maar vooral 's nachts. Nu geregeld een schone pyama aan. Overdag merk ik niet dat het zo is. Ik vond het zo vroeg al bij 20 weken. Nou ja, verder zo goed als nergens last van, dus ik klaag verder niet.

19. peekaboo

ik heb het al een aantal weken en snachts ja dat is een hel slaap met bh met dubbele compressen sportbh derover een topje een shirtje shirt met lange mouwen en pyama en als ik snachts naar toilet ga is het al helemaal doorweekt;)

20. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @kylie, he bah wat vervelend van je zus,
    @roozjuh, beterschap met je zoontje
    @mamavana! ik heb ook maandag de 20 weken echo! spannend he!
    @romy gefeliciteerd welkom,...!

@eten, gebk. aard. worteltjes en pangafilet.

@nu heel moe, zoon lief in bd en bed stoppen en dan ff met nagels prutsen....

Deel Deze Pagina