April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hier ook even een teken van leven geven.

We zijn vanmiddag lekker even naar het tuincentrum geweest en heb een paar leuke plantjes gekocht. Krijg lekker de lente kribbels.

Ff kort reageren....

Juultje: Sterkte in het zkh meid! Hopelijk mag je morgen lekker naar huis.
    Spannend dat ze je volgende week al willen inleiden! Zou jij dan de eerste zijn??? :p

Naomi:
    Goed dat je gebeld hebt meis! Hopelijk is alles toch nog goed en kun je met een simpele tip weer lekker naar huis.

En een dikke knuffel voor iedereen die dat nodig heeft!

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

12-03-2012
    Josephine76: controle vk - 11:45
    JuultjeT: controle gyn. - 09:00
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Doppler onderzoek & controle gyn
    Unox: controle ivm hoge bloeddruk
    13-03-2012
    roos1988: Groeiecho en controle gyn
    Vriendlief: controle vk
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 19:50
    14-03-2012
    Chelleke84: controle vk - 12:15
    LinC: controle endocrinoloog - 10:45
    15-03-2012
    MM1981 - echo & gyn
    16-03-2012
    Tamtam78: klinisch verloskundige - 10:10
    19-03-2012
    Noosa: Liggingsecho
    Ons2wonder84: controle gyn - 13:40
    20-03-2012
    Josephine76: Liggingsecho - 10:45
    Vruchtje24: controle gyn
    22-03-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    MoesCH: controle vk
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:30
    MM1981 - diabetescarrousel
    23-03-2012
    LinC: controle gyn - 16:20
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    11-04-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Wanneer met verlof[/FONT]

17-02-2012 - [FONT=&quot]Troela85[/FONT] (34 weken)
    18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken)
    22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis
    23-02-2012 - T[FONT=&quot]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT]
    24-02-2012 - [FONT=&quot]Evan[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - [FONT=&quot]Unox[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken)
    01-03-2012 - [FONT=&quot]2012mama[/FONT] (34 weken) al volledig thuis
    01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken)
    01-03-2012 - LinC (34 weken)
    02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis
    03-03-2012 - [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34 weken)
    05-03-2012 - Josephine76
    05-03-2012 - Moontje2008 (35 weken) al volledig thuis
    05-03-2012 - Wendie1979
    06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis
    09-03-2012 - Noosa (34 weken) al volledig thuis
    23-03-2012 - [FONT=&quot]MoesCH[/FONT] (36 weken)

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34+0) – 2614 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    LinC (34+5) - 2121 gr.
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT] (36+5) 2615 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst April 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    roos1988[FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT]
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, thuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]13 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]10 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]5 verrassingen[/FONT]

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juultje en Naomi : oef spannend voor jullie meide! Ik denk aan jullie.

Chelleke, bezig bijtje! Ik denk zelf ook dat de Beeb komt als mama relaxed is. Maar als dat voor jou is dat je lekker aan t rommelen bent prima! Als je jezelf maar goed in de gaten blijft houden en aan je rust denkt!

Hier n zeer lijf na gisteravond en even buiten op n terras stoel zitten. Dus nu op de bank. Vanmiddag komen mn zus en nichtje even langs :)
    Zal niet veel posten maar wel meelezen!

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Naomi, fijn dat alles weer goed is met je dochter!!

Fidel, rustig aan dame!!!! Beterschap met je enkel!

Naomi en Juultje, kom op met die baby's!!!
    Wel vervelend, dit gedoe steeds bij jullie... Sterkte!!

Linnie, sterkte ook voor jou... Je buik ziet er inderdaad uit alsof hij bijna knapt!! Dus hoop voor je dat het snel voorbij is!!

5. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Hier ook even een snel berichtje van mij. Voel me wel goed. Krijg energie van dit fijne weer.

Chel: wat kun jij nog veel doen ondanks dat je niet fit bent. Denk wel aan je rust meid.

Naomi en juul: hopelijk mogen jullie gauw naar huis. Heel veel sterkte allebei.

Wij krijgen zo bezoek van opa en oma. Vanavond komt mijn broer met vriendin en hun kleine meid van bijna een jaar lekker eten.
    Net lekker met de hond een eind gefietst. Vind ie zooo leuk en kan dan lekker zijn energie kwijt.

Fijne dag allemaal.
    Ik zit trouwens nu ook over de 37 wkn. Dus kom maar op haha.
    Maar verwacht eigenlijk wel gewoon de 40 wkn te passeren.

6. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Hier een gezellig, maar druk weekend gehad.
    Verjaardag van mijn ouders.
    Net weer thuis, na een nacht met heel weinig slaap. Dus even lekker rustig aan.
    Had gisteravond ook steeds het gevoel dat het rommelde in mijn buik... Steeds terug kerende krampen...
    Maar nu is alles weer goed!
    Ook verloor ik gisteren heel veel dik slijm... Niet echt een prop, maar wel dik en heeeel slijmerig... Geen idee wat het was...
    Dus toch maar even rustig aan, ook al ben ik er best zat van! ;)

Nu lees ik op fb bij allerlei mensen over lekker ijsjes eten, en daar heb ik nu zooooo'n zin in!!! :D

7. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat is trouwens een sluitlaken??:(

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik lig inmiddels in het zkh... wordt een nachtje opgenomen.

heb gebeld met de klachten die ik heb en kon gelijk komen. bloed en urine gecontroleerd, bloed was goed in de urine zaten teveel eiwitten. nu moet ik van 20.00 tot 8.00 uur mijn urine sparen en aan daar krijg ik morgen uitslag over dan. als het goed is mag ik naar huis, zitten er teveel eiwitten in wordt de bevalling waarschijnlijk dinsdag al opgewekt.

pfffffff mn kamergenote snurkt!!!!!!!!!!! dat wordt een nacht niet slapen denk ik....

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dames spannend hoor de eerste baby's zijn echt in aantocht nu he.. dames int zh dikke knuffel.. ga weer gauw eigenlijk is zondag pcvrije dag, maar moest even spieken of er al een 1e beebie was

hier actieve beeb vandaag, enkel weer een stuk beter dus wij genieten nog eventjes verder

10. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Het begint inderdaad ineens spannend te worden! Zelf moet ik eigenlijk nog een paar weekjes maar hoop stiekum dat deze ook eerder gaat komen, Over een week of twee zou prima zijn, nee oeps een dagje later want 25 maart vieren we nog de verjaardag van mijn zoontje.

Goed dat ze jullie even uit voorzorg in het zkh houden, niet leuk maar wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden.

Wat een heerlijk weer trouwens, zo mag het wel blijven (paar graadjes warmer) tot het einde van mijn verlof!!!

11. sab1988

sab1988 Niet meer actief

jeetje nu wordt het wel echt spannend hier zeg..!!
    Ben benieuwd!!
    Sterkte Naomi met je snurkende huisgenoot (als die nog bij je terugkomt naar je kamer)

Hier gezellig nog een dagje samen op stap geweest, lekker naar het strand, ff op terrasje gezeten!

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, even rust in mn kont krijgen dus ik ga lekker op iedereen reageren!

@Ankje, fijn zo’n middagje tuincentrum. Heb je bloemetjes voor buiten of ook gezellig voor in huis?
    Hier begint het lente-gevoel ook echt te komen!
    Ik ga woensdag even met mn zus plantjes kopen. Helemaal zin in!

@Troela, heerlijk dat je zoveel energie krijgt van dit weer! Zo is het ook echt geen straf om verlof te hebben he?
    Ja, je banner tikt flink door. Wel gunstig dat je uitgaat van de 40 weken, dan kan het eerder nog meevallen haha.
    Een sluitlaken/band is een stevige band die je na je bevalling omdoet. In Amerika is het echt een hype, die mensen gebruiken het om af te vallen/snel weer in eigen lijf terug te komen. Daar doen ze hem soms wel 6 weken om.
    Hier wordt het ook gebruikt om weer sneller je eigen figuur terug te krijgen, maar het geeft ook extra stevigheid. Mijn fysio raadt het mij ook aan ivm bekkenklachten. Max. 2 weken de band om en vanaf dag 1 al beginnen met afbouwen anders kun je luie buikspieren krijgen.
    Als je even googled zijn er genoeg plaatjes te zien. Dan weet je een beetje hoe het eruit ziet.

@Moestra, een relaxdagje dus voor jou. Niet heel vervelend toch om rustig aan te doen in het zonnetje?
    Gek he dat gerommel, heb ik ook hoor. Vraag me zo af wat er dan allemaal gebeurd binnen in.
    Dat dikke slijm herken ik niet, bij mij is het zo dun dat het soms wel echt water lijkt!

@Naomi, meid wat ontzettend spannend voor jou! Goed dat je gebeld hebt dus J. Dat zou wat zijn als de bevalling dinsdag wordt opgewekt! Dan gaat het wel heel snel!
    Maar eerst maar eens kijken of ze inderdaad eiwitten vinden….
    Hoop dat je vannacht een beetje aan je rust toe komt met je kamergenoot. Heb je geen oordopjes?

@Fidel, goed om te lezen dat je zo’n lekkere dag hebt. Wat kan je er dan echt van genietne he?

@Wendie, ja dat heb ik nou ook! Ik weet dat ik nog even moet, maar wat hoop ik dat hij eerder komt. Al zal het voor de kleine beter zijn om tot 40 weken te blijven zitten.

@Sab, lekker een terrasje. Mis je alleen je wijntje zeker nog? Of drink je normaal niet……Geniet nog van de zondag!

@Sluitlaken, ik weet niet meer wie het vroeg maar ik ga er wel een aanschaffen. Fysio raadt het zowiezo aan bij mij ivm bekkenklachten. Ook al zijn daar de meningen over verdeeld toch geef ik dat ding het voordeel van de twijfel.
    Ik kan hem overnemen van iemand van de pufcursus voor 25 euro dus dat is helemaal fijn! Jammer dat ik als een van de laatste beval, anders had ik hem jullie af of aan kunnen raden!

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @noosa: ik heb geen oordopjes, maar ze is weg voor de bevalling hihi dus ik lig nu heerlijk alleen op een 4persoonskamer!
    ben ook benieuwd of ze eiwitten zullen vinden.

aan de ene kant hoop ik van wel zodat ze er snel is maar ja aan de andere kant is het ook weer geen goed teken dus ja beetje dubbel....

ik ga zo eens afsluiten krijg zo een berg visite en heb beetje hoofdpijn.

14. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Noosa, rust in je kont :p Zoveel gedaan vandaag??
    Allemaal lentekriebels in Combinatie met nesteldrang hihi.
    Hopelijk kan ik daar van de week ook nog es gebruik van maken!!

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Naomi dat ze weg is! Kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel is....probeer het maar een beetje over je heen te laten komen!

Sab, nou niet eens ontzettend veel gedaan maar paar gezellige bezoekjes gehad en lekker in de tuin/babykamer rommelen. En dan merk ik echt aan mn lijf dat ik te weinig gerust heb.

16. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    @Sluitlaken: Ik ga er een lenen van een vriendin. En idd zsm zelf ook oefeningen doen om buikspieren en bekken weer de boel te laten regelen en opvangen.

Hier gaat het vandaag wel weer wat beter. Leven voel ik weer wat meer. Morgen nog een ctg, een bezoekje bij de verloskundige en dan zullen we zien hoe en wat. Ik heb vandaag een paar keer ieniminie beetje snottebellen-slijm verlies gehad. Spannend.

Naomi, Juul; hang in there.

17. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Rommelen in en rond huis is gewoon vermoeiend he noosa!
    Hier vandaag ook niet gerust maar lig er dan gewoon wat eerder in ofzo, maar wel wat uitgeslapen vandaag dus dat scheelt ook al.
    en ja een glaasje cava gaat er normaal wel in zo op terras :) Ach de cola light smaakte ook prima :)

Unox spannend :) wil helaas alleen niks zeggen slijm..
    Gelukkig gaat het verder wat beter!

Deze foto wilde ik nog ff delen met jullie

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @ankje: ohhh leuk, tuindingetjes kopen :D gek he wat het weer met je kan doen :D

@noosa: oei, heb je verkeerd gezeten dan of was het gewoon niet zo'n fijne stoel?

@troela: was het gezellig met je opa en oma? en de verjaardag? yay! 37 weken, mooie mijlpaal!!

@moestra: jee, bij jou is er dus ook wel iets aan de gang... dik slijm verliezen, hmmmm. spannend :D

@naomi: ai, dat dacht ik al, dat je opgenomen zou worden. hopelijk vinden ze niks in je urine. of zou je wel graag ingeleid willen worden? oef, niet fijn dat gesnurk. ik ken het probleem haha. oh lees nu dat je alleen ligt, dat is relaxt!! hoewel het ook wel gezellig is met wat meer op een kamer... maar nu heb je iig geen last meer van gesnurk.

@unox: waaaah slijm! wat zeg je dat ook heerlijk, snottebellen whahaha. rommelt het ook in je buik? fijn dat je meer beweging voelt!

@sab: ik zag je foto op fb vanhet strand, heerlijk zeg!!! wow... jaloers!

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hier is t nu aardig rustig op de kamer. 1 meisje mocht naar huis vandaag en 1 is vannacht naar de verloskamer gebracht en is vanmiddag bevallen van een zoon. haar vriend kwam hem net even showen. schattig hoor... IK WIL OOK!

vanmorgen zijn mijn zwager en schoonzus geweest om taart te brengen (of had ik dat al verteld?). toenkwam het middageten en daar had ik helemaaaaaaaaal geen zin in, dus ik heb met taart geluncht:D alles mag als je zwanger bent toch? ;)
    vanmiddag zijn mijn ouders geweest en schoonmoeder en haar vriend. daarna eten en ben lekker in slaap gevallen met de tv aan.

voor het eten kwam de verpleegster van de late dienst even een praatje maken. ze vroeg hoe de uitslagen van mijn bloed en urine waren. dus ik vertelde dat dat goed was, maar bloeddruk nog wel hoog. ook gezegd dat de gyn het had gehad over inleiden. zegt ze: ja, maar als je bloed en urine schoon zijn gaan we niet zomaar inleiden.............................

:(:(:( ehhhh????
    nou ja, ik heb hier inmiddels wel geleerd dat ik uit moet gaan van wat de gynaecoloog zegt en niet wat de verpleegster zegt, maar toch.. vond het wel even raar.

nu maar hopen dat er morgen niet weer een andere gynaecoloog komt met een ander verhaal... morgenochtend gaan ze weer bloedprikken en urine onderzoeken e daarna overleggen ze wat er verder moet gebeuren. ik hoop dat ik te horen krijg dat ik OF naar huis mag, OF dat ze de beeb gaan halen. maarja.. kheb niet zo veel te willen geloof ik.

20. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Daar heb je ook niks aan die tegenstrijdige antwoorden he.
    Vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent...
    Hopelijk geven ze je wel snel wat duidelijkheid want zo is het ook niks.

Deel Deze Pagina