Troela: gefeliciteerd met jullie zoontje Thijm. Vriendlief: gefeliciteerd met jullie dochter Moontje: ook gefeliciteerd met jullie dochter Wat goed gewoon drie babys ! nou dit is duidelijk de aftrap voor meer geboortes ! @vogeltje spannend volgende week ! heb je veel last van je cyste ? @chelleke wauw wat fijn dat je al ontsluiting hebt, en gelukkig geen vergiftiging nou meid zet hem op ! @unox poe dat is indd veel geld ! hoop dat ze een keertje meewerken @sjors vandaag de dag maar een beeb doet toch waar ie zelf zin in heeft, ben benieuwd volgende week. @aknkje leuk je gips buik !!!! @ano wat heb jij een prachtige buik ! Ben net terug van de verloskundige de beeb ligt heel diep ook is het wat aan het rommelen maar ze gaat er van uit dat ik zeker de veertig weken haal ;( al wel meteen gevraagd wanneer ze iets gaan doen met veertig weken wordt ik gestript. Jeetje dat is echt heel vervelend als je jezelf zo hebt ingesteld dat de beeb eerder komt. Ik dacht afgelopen zondag. Maar dat is een verschrikkelijke tegenvaller ! probeer nu de knop om te zetten en tot de 41 maar af te tellen .
Ano: mooie buik Chelleke: toi toi toi zet hem op ik hoop dat je snel zult bevallen evan: ik vind het altijd maar raar dat ze zeggen of je wel of niet snel zult bevallen dat kan niemand weten. Dat het zo diep is ingedaald is mooi teken
Chelleke, spannend! Hopelijk is jullie meisje er snel! Ano, mooi buikje hoor! Evan, wel mooi dat jullie kleintje al diep ligt, en ja, het is toch altijd maar afwachten wanneer jullie kindje komt...Kan ineens heel snel gaan!
@ Chelleke vervelend dat je bloedwaarde niet goed is, denk dat ze uiterlijk morgen wel zullen ingrijpen je hebt een mooi termijn. @ Evan vervelend dat ze denken dat je de 40 weken zult halen. Het is de baby die een cyste in haar eierstok heeft niet ik en geen idee of die iets voelen. @ Ano wat een mooie buik zeg. @ Ankje ziet er gezellig uit die gipsbuik, ga je hem ook nog schilderen? Zo net mijn zussen maar verteld wat de datum is en vanavond mijn schoonbroer bellen en de rest hoort het wel als ze is geboren die aub niets hierover op Facebook.
Pff krijg nou echt weer onderin mn buik menstruatiekrampen en trek beetje richting mn liezen. Gek dat het opeens zo kan rommelen he? Ik word er een beetje nerveus van haha... Ook al weet ik allang dat het niks zegt maar toch...whats going on in there...
@ chelleke succes!!!! @all weltruste voor straks ik sluit de laptopper af voor vandaag, eten koken en lekker de rest van de avond tv kijken ( mentalist en castle)
Tamtam Aaah, wat lief! Volgens mij voelen kinderen dat ook aan. Jonna is ook erg knuffelig (behalve vandaag dus ) Ano Hahaha .ja hoor! Ik ben bij dat betreft heel open. Heb ook bij Jonna getwijfeld om een bh aan te laten, maar vond het zo natuurlijker. Bij Jonna dus ook geen bh gedragen. Jij ook al zon draak thuis. Vermoeiend he! Zeker zo op het einde van je zwangerschap. Mooie buik!!! Vruchtje Hahahaha je maakt jezelf niet belachelijk hoor Ik had bij Jonna eerst ook flink de schijterij voordat de bevalling begon. Chelleke Oef!! Dat klinkt niet best zeg. Hopelijk mag ze nu snel gaan bevallen en gaat het snel weer goed met haar! Juultje Hihihi. Zet ze niet op fb hoor! Dat gaat me iets te ver. Maar hier zo op zp .iedereen hier heeft een dikke buik en borsten toch? Evan Idd balen als je bent ingesteld dat je voor de 40e week gaat bevallen en je vk zegt van niet. Maar wat de vk zegt is ook niet altijd waar hoor! Tis een grove schatting vind ik zelf. Bij mij dachten ze ook dat ze wel tot de 41e week bleef zitten en dat mijn bevalling lang zou duren. Ook dachten ze dat het een 7 pondertje zou zijn. Nou .Jonna kwam met 39+5 en mijn bevalling duurde 3 uurtjes en het was een 9 ponder. Vogeltje Ja, ga heb ook schilderen. Heb Jonnas gipsbuik ook geschilderd en staat boven. Noosa Voorweeën!!! Unox Jou buik hangt ook al laag zeg!! Jeroen is thuis geweest en ik had het eten al lekker klaar. Jonna natuurlijk poes lief. Maar tijdens het eten ook niet meer. Ze wilde niet eten en omdat ze op de stoel moest zitten gooide ze met de vork. Jeroen dus erg boos en naar haar kamer gebracht. Nu is ze beneden. Jeroen wilde haar gelukkig al vast verschonen en haar pyjama aan trekken. Kan haar zo op bed leggen straks. Jeroen is nu weer naar school toe voor 2 uurtjes. (het begint ook weer te rommelen in mijn buik btw)
unox, je buik zit inderdaad laag, die van mij zit nog veel hoger. fidel ik hoop dat je een goede nacht heb. ankje wel lekker dar je kleine al gereed is om naar bed te gaan dat maakt het een stuk makkelijker voor jou, en dat gerommel moet wel even wachten tot je man terug is hihihi ik ga nu met de auto naar de verlos voor controle, zal wel niets bijzonders zijn, vorige keer al over die zware rugpijn gehad, dat is die kleine waardoor er een spier klem zit in mijn zij\rug, dus nu verwacht ik geen bijzonderheden
bedankt voor de reacties!!) Ik vind m nog zo hoog, had t idee dat ik met neomni vanaf ruim 38weken echt ging zakken, maar nu niet echt.. ankje nou ik vind t lef, ben lekker preuts wat dat betreft haha.maar super gaaf!! chelleke nou dat kan niet anders als snel gebeuren!ze had al 2-3cm is ver genoeg dus ik zou zeggen, bevallen!!!! en dat vk's zeggen hoe lang het nog gaat duren vind ik ook raar, ze kunnen het nooit weten volgens mij hoor!!!niet te veel van aan trekken
Ankje, fijn dat Jonna al bed klaar is..scheelt een hoop straks haha. Oeh voorweeën klinkt spannend haha Bij jou alweer aan t rommelen..wanneer zou het doorzetten... Unox mooie buik, en laag inderdaad! Die van mij zit ook nog een stuk hoger. Ik vind het ook raar als de vk's zeggen wanneer je gaat bevallen...hoe kunnen ze dat nu weten?
ik draag kennelijk laag, want hij is de hele zwangerschap behoorlijk laag gebleven. Maar sinds indalen in week 35 natuurlijk wel wat lager. Neemt niet weg dat meneer nog lekker met zijn bips en voeten in mijn ribben aan het friemelen is en dat is pijnlijk. Ben d'r klaar mee.. het is wat.
Weer van alles gebeurd gister/vandaag. Allereerst: Troela, Vriendlief, Moontje en partners van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes! Geniet lekker van ze! En voor een aantal een spannende dag, sorry weet niet meer wie allemaal sterkte meiden! Vandaag een mega futloos dagje gehad, vanmorgen boodschapjes gedaan en langs m'n werk geweest. Zulke leuke reacties van collega's en de kids, na een uur bekaf en zo was het de hele dag. Heb ook sinds gister een soort spierpijn gevoel in m'n onderbuik, lies en boven in m'n bovenbeen. En pijn onder in m'n rug. Dus lekker op bedje tv kijken en wachten op manlief Vandaag zijn de enveloppen binnengekomen, maar om één of andere reden naar m'n ouders gestuurd... Dus morgen even ophalen. Heb ook een poging gedaan een buikfoto mee te sturen, even zien of t gelukt is dus is een foto van precies 3 weken terug 34wk+6d. Hoop morgen weer een nieuwe te maken... De weken blijven omvliegen, al lijkt dag elke dag niet zo Dikke knuf voor iedereen en een fijne rustige avond!
Vogeltje, logisch dat je verder niets op fb zet..zoen wij ook niet hoor, met de geplande dag van de keizersnee..alleen hier en mn ouders, schoonouders en zus weten het. Unox, mooi buikje hoor! Ankje, oje weer dat gerommel...hopelijk zet het door! Miss geul, hoe was het bij de vk? Hannie, wow, jij hebt ook een flinke buik! Hier nu bij mn ouders, Finn zit daar nu lekker in bad, en ik hang op de bank..straks Finn naar bed brengen en zelf even douchen en ook niet zo laat mn bedje in....ben weer eens erg moe! Morgen eerst even op kraamvisite bij een collega, en daarna nog even naar mn zus nog even de laatste babyspullen halen wat daar nog ligt, o.a. de kruiken...
Ano Hihihi je ziet toch niks? Unox Fijn he die voeten tegen je ribben. Hannie Zo he! Jij hebt ook een mega buik zeg!! En ook zo laag! Het rommelt nog steeds aardig. Al is het nog niet echt pijnlijk ofzo. Ben echt zo benieuwd of het nu doorzet. Heb het wel een beetje gehad met dit gewicht.
Thanks meiden voor jullie fijne reacties ! jullie hebben inderdaad gelijk dat de vk ook niet weten wanneer er iets gaat gebeuren... dat moet ik maar in mijn achterhoofd houden.. Mooie foto's meiden ! Ankje wat jij zegt is zoooo herkenbaar ! ben mn gewicht ook spuugzat blee... ik zou het heerlijk vinden weer lekker te sporten! Morgen weer zwemmen en hopen dat dat toch iets in het werk zet....
Weinig gedaan vandaag, maar bekaf. Heb hele dikke benen en voeten, kan niet eens m'n tenen bewegen. En ontzettend kramp onder in m'n buik. Heb Klaas Vaak ook al even geroepen en gevraagd of ie hier een beetje extra zand wil brengen... Ben benieuwd of de roep aangekomen is Ik ga in elk geval plat, tv'tje aan en wachten op manlief. Slaap lekker en benieuwd welke berichten we morgen krijgen!