April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Vriendlief, wat een schatje is je meisje! Echt een leuk snoetje!

2. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Vriendlief wat een mooi meisje heb je zeg.

@ Noosa ja vervelend he die matrasbeschermer heb er ook een handdoek op gelegd:D

Volgens mij is Chelleke idd al bevallen of druk bezig anders hadden we echt wel iets gehoord.

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Vriendlief: Mooi meisje hoor

@ Noosa: Yeah 37 weken. Ik vond die matrasbeschermer ook zo zweten dus ik heb een waterdichte molton gehaald bij de hema dat ligt veel fijner.

@ Chelleke: Ben benieuwd hoe het met haar gaat.

@ Dreamer: Hoe is het met jou?

@ miss Geul: fijn dat je goed gekeurd bent.

Hier wel goed geslapen wel wat krampen gehad, maar stelde niet veel voor. Wel heb ik gedroomd dat ik weeën had.
    Danian heb ik net naar de opvang gebracht, dus lekker een dagje voor mezelf. Om 10.30 uur moet ik bij de gynaecoloog zijn.

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopelijk krijgen we snel buddynieuws van juultje

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ben ook super benieuwd naar chelleke

tamtam geniet van je rutige dagje

neomi net weggebracht en ze ging voor t eerst niet helemaal over de rooie joehoeee.
    met knuffelen bij het weggaan hing ze wel alweer als een aapje om me heen, maar bij het afgeven aan de juffrouw, wilde ze aan brullen, maar bedacht zich en beef stil:) zelfs nog gezwaaid voor het raam haha

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    ++Buddynieuws++
    Met Troela en Thijm gaat het goed, ze komt vanmiddag als het goed is even dr verhaal doen!

Tamtam: bedankt voor de tip, alleen hebben wij een erg groot bed 1.80 bij 2.20 en daar kan k altijd moeilijk beddengoed voor vinden (wat een beetje betaalbaar is dan haha)
    Geniet van je rustige dagje!

Ano: fijn dat het afscheid nu goed ging zeg!

Vogeltje: ja werkt prima met een handdoek he?

Kleine is weer lekekr aanwezig, en ik blijf een zeurderig gevoel in mn buik/rug houden.
    Zo komen mn zus en nichtje even n bakkie doen :)

7. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    wendie jij draagt inderdaad een grote, ze zeiden bij de 20 weken echo je draagt een flinke maar dat nlijkt nu niet zo te zijn.

ik hoop dat dreamer vandaag effe komt buurten zodat we weten dat er gisteravond of vannacht ook niets gebeurd is.

oh wat een schat is die kleine van vriendlief, die ligt er vredig bij, echt tevreden.

noosa heb jij iets voor het hele matras of alleen een paar matjes?
    ik heb nu matjes maar wij leggen een oud matras op ons bed zodat ons nieuwe matras goed blijft.

2012 wat was je er weer vroeg bij, toen draaide ik mij nog effe om.

tamtam wat een droom hopen dat die snel uitkomt, geniet van je dag voor jezelf en veel succes bij de gyn.

ano heerlijk dat je kleine nu geen drama maakte dat\n ga je rustiger weg.

noosa bekende maten van je bed, die maten heb ik ook, ik heb nog een matras van een oud bed ook 2 persoons maar dan iets kleiner, dus die leg ik neer een deze dagen want die matjes verschuiven heel de tijd zo irritant.

vraag:
    merken jullie aan jullie huisdieren of jullie moeten bevallen?
    mijn katten zijn sinds enkele dagen heeel erg aanhankelijk.
    ik kan niet rustig door huis lopen of effe op de bank zitten ze volgen mij constant. ik wordt er soms een beetje kriegel van.

hier gaat het verder goed, wel ongi gevoel vanaacht gehad maar niets bijzonders.

8. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    @vriendlief, wat een prachtige foto!
    @miss geul, haha dat heb ik hier ook, ik twijfelde al of ik het alleen zag of dat het zo was... We hebben er 3 waarvan 1 helemaal niet knuffelig was en sinds een week elke keer even kijkt waar ik ben en ook echt knuffels komt halen, wij zeiden elke keer hebben jullie aandacht te kort... maar t viel wel op... Grappig dat dat bij jou ook zo is!
    @tamtam succes bij de gyn vanochtend... ging er nog iets bijzonders gebeuren?? (sorry er gaan zo veel verhalen door elkaar ben af en toe kwijt bij wie wat gebeurd ;) )

Nog een tip trouwens, bij de Babydump hebben ze heel veel dingen in de aanbieding en tot (of tot en met) zondag geen verzendkosten!! Heb er o.a. een campingbedje besteld (ook nog één voor bij m'n ouders) van 69 voor 29 euro! :)
    Ik wilde ook heel graag een koninginnedagshirtje maar die was pas leverbaar in week 23!! de eerste week van juni haha... nou dan hoop ik dat de kleine al uit maat 50 of 56 gegroeid is ;)

K ga zo ff douchen en dan naar de vk... Vandaag alweer 38 weken, ze blijven vliegen al lijkt het overdag of bij de zoveelste keer omdraaien 's nachts niet op te schieten ;)

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    goedemorgen dames, hier alles ook nog stil hoor.. straks boodschappen doen, laatste contr. met de hond bij de DA en vanavond 2 kippen+ haan ophalen voor schoonpapa. collega van vriendlief doet ze weg.. druk dagje dus.
    @ribben ehhh blijkbaar doet deze frummel t goed want ik heb nog geen enkele trap/druk tegen de ribben aangehad ( misschien als ik slaap) en dus totaal geen last van gehad :D
    @noosa hier ook zweten met de matrasbeschermer hoor bah, krijg je een plakkont van..
    @hannie jah erg is dat he als je van dag tot dag leeft schieten de dagen echt niet op... maar van week tot week, is de zwangerschap voorbij gevlogen.. raar iedereen zei het ook nog tegen me, geniet ervan, voor je het weet is het voorbij..

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ja fidel die opmerking kreeg ik ook heel vaak, voor mijn gevoel heb ik er ook wel van genoten, maar die opmerking vond ik zo irritant.

hannie gefeliciteerd 38 weken, ik ben vandaag 37 weken dat gaat lekker snel.

11. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Goedemorgen,

Dus dreamer had het gewoon druk... hmm jammer!! ;)

Chelleke idd nog niets van gelezen!! Zou het?! :D

Wie meld zich verder met goed nieuws?? :D

Vriendlief, wat een prachtig meisje!!!

12. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Ankje, Helaas nog BIB :( Hopelijk doet het voorwerk idd wat, scheelt straks weer:)

@Noosa, Irritant he die matrasbeschermer, hier zweet ik me ook rot op dat ding, maarja tis maar goed dat ie er ligt want je weet maar nooit ! Veel plezier met je zus en nichtje !

@2012mama, Lekker hoor half 8 ! Veel plezier op kraamvisite straks !

@Vriendlief, Wat een schatje !

@Tamtam, Geniet van je rustige dagje en succes bij de gyn !

@Missgeul, Hier totaal geen aanhankelijke kat, is ze ook nooit echt geweest, het is echt per huisdier verschillend...de een reageert er wel op en de ander niet.
    Gefeliciteerd met de 37 weken !

@Hannie, Gefeliciteerd met je 38 weken en succes bij de vk straks !

@Chelleke, ben heel erg benieuwd meid !

@Ego, Nou zoals jullie al hebben gezien, 1 dag overtijd :( dacht vannacht krampen te krijgen maar dat bleken krampen van mn darmen te zijn..ga nu bijna elke dag weer naar de wc, terwijl het eerst 1 a 2 keer per week was, maar dat doe ik dus nu al bijna een week dus dit zegt tot zover ook nog niks :( Ik werd vanochtend best vrolijk wakker, maar zodra ik dan weer babynieuws ergens lees ( andere topics ) dan wil ik ook weer zo graag en duurt het wachten weer vreselijk lang. Ben wel heel blij dat mn mannetje bijna weekend heeft, zit ik in ieder geval niet meer alleen thuis en als het nog mogelijk is, samen nog effe wat leuks doen :) Scheelt weer 2 dagen rot voelen en op het 'wachtbankje' zitten.

Fijne dag meiden !

13. melissa1987

20 mrt 2009
    60
    0
    0
    Hier ff een ego berichtje .. Heb ontzettende last van buikgriep zal toch niks uitmaken voor de baby of wel kan wel niks drinken en niks eten ??

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!!
    Dames, helaas nog geen beebje hier ;)

CTG was goed vanochtend.. Duurde errug lang.. Beebje was erg actief dus ze wilde eerst dat t stabiel werd... Halfuurtje werd dus een dik uur... Maargoed, kon weer naar huis gelukkig :p

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MissGeul, jippie jij ook 37 weken!!
    Hier een plastic geval over de breedte van mn matras....dus niet helemaal.
    Hier doen de katten ook anders dan anders. Veel miauwen ed. Woensdag was het helemaal erg, vandaag wel weer wat rustiger.
    Ik geloof echt wel dat dieren aanvoelen dat er iets staat te gebeuren.

Hannie, bedankt voor de tip! Ik ga zo eens even spieken daar.
    Leuk idee, shirtje voor koninginnedag. Die kunnen we vast nog wel ergens anders vinden toch?
    Succes bij de VK, en je gevoel over het voorbij vliegen van de weken maar niet van de dagen deel ik wel hoor.
    Vaak liggen we 's avonds in bed en dan zeg ik: zo, weer n dagje dichterbij haha.

Fidel, lekker toch zo'n druk dagje?

Sjors, ik kan me voorstellen dat je de weekenden een stuk gezelliger vind. Dat heb ik ook al en ik zit pas op week 37.
    Toch hoop ik dat je dit weekend niet gezellig samen bent hoor meis!
    En je mag je echt wel ff rot voelen als je babynieuws op een ander forum leest. Het is nu ondertussen echt wel jou tijd geworden!

Melissa, ik denk niet dat het uitmaakt. Het is vooral voor jou heel erg vervelend!! Hoop dat je snel aansterkt en goed uitgerust aan de bevallng kunt beginnen.

Zus en nichtje zijn alweer weg, kleine meid was niet helemaal fit.
    Mn zus is al zenuwachtig aan het worden haha..zo leuk om mee te maken hoe iedereen meeleeft!

16. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    vriendlief, moontje en troela.. gefeliciteerd met jullie kleintjes!

jeetje, een dag niet geweest en heel wat baby's erbij haha.. gaat snel nu..
    wie is de volgende?

lees dat chelleke miss ook wel bevallen kan zijn!

hier niet echt gerommel.. heel af en toe een pijnlijke harde buik of wat krampjes.. maar niet echt iets dus.. hopelijk zal t snel beginnen.. ben ongeduldig haha!

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zat bij mij volgens mij wel activiteit in mn baarmoeder, lichtelijk.. (handig die ctg :p ) Maar merk er zelf nog niks van dus...

Gister volgens mij wel een deel van mn slijmprop verloren en nu net met afvegen ook twee stipjes bloed... We wachten (on)geduldig verder... Met n beetje geluk nog het weekend uit zichzelf hihi :)

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    dreamer fijn dat slles goed was!!!

sjors jij mag best balen hoor, maar aan de andere kant, het gaat goed met de beeb en jou, dus probeer er nog even van te genieten, nog max 13 dagen dat weet je zeker.
    Een zwa gerschap is ook heel bijzonder natuurlijk, en zul je niet vaak meer meemaken, dus probeer er nog wat leuks van te maken:) knuff

nou kan toch niet anders of chelleke is aan het bevallen?!

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hannie, ik ben echt blij met je tip :D Heb een shirtje besteld voor koninginnedag hihi :)

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Dames ik ben weer terug van de gynaecoloog en ben toch een beetje geschrokken.
    Ze heeft een meting gedaan en ze kwam ineens al op 9 pond:$ Ze twijfelde zelf ook aan haar meting, omdat het zo'n groeispurt is vergeleken met vorige week toen dacht ze dat de kleine tussen de 3500 en 4000 gram zou wegen bij 40 weken.
    Nu moet ik volgende week woensdag om 10.10 naar de klinische verloskundige en als die dezelfde meting heeft gaan ze kijken of ik inleidbaar ben, dus moet mijn spullen en dergelijke voor de zekerheid meenemen.
    Hopelijk heeft ze het fout, want 9 pond is wel heel groot nu al.

Deel Deze Pagina