Tamtam, jeetje..dat is wel even schrikken ja! Nu al 9 pond...Ik hoop dat ze verkeerd gemeten heeft. Spannend meis...dat duurt dan nog wel ff tot woensdag zeg!
das wel even shrikken ja, dat moet dan ook wel een flinke groeispurt zijn geweest zeg. Nou spannend volgende week!!
@tamtam, bah die onzekerheid, heel veel suc6 en kan idd verkeerd gemeten en anders maar lekker snel komen. X
@Tamtam, je hebt mijn record vermelding van de reuzenbaby overgenomen 39 weken en dan 9 pond, pffff hoe lang ben jij zelf?? En willen ze je echt natuurlijk laten bevallen als de meting klopt? Met nog een een kleine week erbij komt ie dan uit op ongeveer 4700 gram.... Bij mij met 36 weken op dat moment 3600 gram dus richting 40 weken rond de 8 pond...met het advies om als de bevalling niet snel gaat over te gaan tot een keizersnede. @Ankje, ja inmiddels heb ik dus een geplande keizersnede staan en als het zich aandient voor die datum mag ik het hooguit 4 uur aankijken of het natuurlijk gaat lukken zo niet dan grijpen ze direct in. Succes alvast!!
Hey lieve dames, Hier een een update van mij! Ik heb nog niet teruggelezen dus ben totaal niet op de hoogte! hoop dat er intussen al meer blij mogen zijn met een mooi wondertje! zal proberen terug te lezen!!' zoals ik had geschreven werd ik doorverwezen naar het zkh omdat ik die nacht vruchtwater was verloren! Overdag niks meer naar mijn idee dus om uitsluitsel te krijgen naar het zkh om een monster af te nemen! ze vonden sporen van vruchtwater en de gyn vond het verstandig dat ik opgenomen zou worden ivm verweekte baarmoeder, dikke cm ontsluiting en omdat het kindje totaal niet was ingedaald! Als de bevalling niet uit zichzelf op gang zou komen dan zou ik deze ochtend ingeleid worden! Ik was woe avond om 17.00 uur in het zkh! Vriend is om 21.00 naar huis gegaan en had toen al wat lichte krampen, maar trok hier niet hard aan! Om 23.15 waren ze al wat vervelender en kon niet slapen dus de vpk gebeld! Zij kwam en adviseerde het nog even een half uur te proberen en als het echt niet lukte te slapen zou ze overleggen met de vk! Omdat ik er eigenlijk vrij nuchter om was had ze en ik ook geen idee dat dit al weeën waren! Ze werden toch heftiger en om 0.00 uur ctg! Ze kwamen om de 5 min! Vk Kwam er bij, toucheerde me en had gewoon al 5 cm ontsluiting om 01.00 uur! Dit verbaasde me en had dit niet gedacht! Als de laatste 5 ook zo zouden gaan dan vond ik het prima! Vriend gebeld dat hij kon komen en werd naar de verloskamer gebracht. maar niet was minder waar! om 03.00 uur had ik 8 cm! Het ging erg rap! En daar bleef het hangen! Om 05.00 uur nog steeds 8 cm! Vliezen werden gebroken en toen werden de weeeen heftiger. om 18.30 nog steeds 8 cm en het vorderde niet! Om 18.50 uur kreeg ik persdrang! Mat de ontsluiting was er niet naar! Ik bleef hangen op 9 cm! gyn masseerde mijn baarmoedermond voor de laatste cm maar het gaf geen resultaat! Was overigens erg pijnlijk! Na 45 min persweeen nog niks en wat was dat vreselijk pijnlijk! De kleine Man kreeg het moeilijk in die tijd(hartslag daalde) en ik kreeg extra zuurstof! Uiteindelijk is besloten een Spoedkeizersnede te ondergaan! Eenmaal die ruggeprik dan kom je in de 7e hemel! Wat een verademing! Zoooo fijn om helemaal te ontspannen! Binnen 5 min was onze mooi knul Thijm er! Gezond manneke van 3620 Gram, 53 cm en geboren om 7.58 uur! Ik was zo op dat ik tijdens het hechten van de wond in slaap ben Gevallen! tot die 8 cm ging het voorspoedig, maar wat een ellende toen het niet vorderde! Die persweeen waren hell! Normaal zou je dat heerlijk vinden maar niet als je er niks uit mag en kan persen! Thijm lag ook nog te hoog voor de vacuümpomp! ik hoop die laatste 2 uur nooit meer zo mee te maken! Pfffff Het gaat nu prima! Ons manneke doet het supergoed! Mijn herstel verloopt tot nu toe ook voorspoedig! Ik denk dat ik zondag naar huis kan! Ik probeer een foto te plaatsen Xxx allemaal toi toi voor iedereen en genieten voor diegene die dat intussen ook hun wondertje hebben!
*buddynieuws* Mijn lieve buddy chelleke is aan het bevallen! om half 11 had ze ruim 5 cm ontsluiting. ze heeft inmiddels een ruggenprik gehad en vindt dat zalig, aldus chelleke *stuiter stuiter* wiehoeoeoeoe mijn buddy gaat bevallen!!!!!! de volgende aprilbaby is er bijna!!!!
Fijn dat jullie wat aan de babydump tip hebben... Altijd leuk zulke koopjes kunnen delen hihi grappig dat jullie dat ook heben het omgevlogen weken gevoel Chelleke, wat goed meid! Zet m op hihi! Ff n ego berichtje, koffer staat al in de auto we moeten zo naar t ziekenhuis. Bloeddruk was aan de hoge kant voor mijn doen... En gezien de andere klachten wilde de vk toch dat de gyn ff meekeek. Afwachten wat de uitslag is anders is de kans groot dat ze me gaan inleiden... Vind t nu best spannend, komt wel heel dichtbij... Maarja ff afwachten dus. Fijne middag allemaal
Heftig Buddy Troela!! Helemaal omdat t voorspoedig leek te gaan. Gelukkig dat nu allemaal goed is! Ben erg benieuwd naar n foto van Thijm! Oehh chelleke wat spannend!! Klinkt best goed zo die ruggenprik haha...ben benieuwd....weer n baby onderweg!!
Troela, heftige bevalling zeg!! Maar gefeliciteerd met jullie knulletje!! Oehhh nog meer babynieuws.. Chelleke, zet m op!! Hannie, spannend zeg!! Ben benieuwd wat de gyn er van vind!!
Ik laat mijn vriend straks wel ff Doen! @chel: zet hem op meid! Hier heb je zo naar uitgekeken! nu ben jij aan de beurt! Toi toi Ik ga nu even rusten! Vanavond probeer ik bij te lezen! Knuffel allemaal! Ik ben jullie niet vergeten hoor!
troela wauw wat een verhaal, eerste deel zo voorspoedig en dan ineens die ommekeer.Maar je hebt het goed gedaan meid, en jullie mannetje is er!1ben benieuwd naar de foto!!vanaf telefoon lukt het mij volgens mij ook niet!!! chelleke ouhhh spannend!!!en is het nou uit zichzelf juul of opgewekt? hannie heel veel succes, spannend hoor!! wel grappig dat je nu steeds meer hoort dat die ruggeprik toch wel heel fijn is...geeft mij een fijn gevoel haha. Ik hoop ook steeds meer dat ik gewoon doordeweeks overdag beval, dan heb je denk ik de meeste kans dat er een anesthesist is?snachts in het weekend zullen zeiig niet paraat staan haha i
@troela: jeetje wat een verhaal zeg. ben je zo'n eind gekomen en dan toch nog een keizersnee... maar hey, je hebt er een prachtig kado voor terug gekregen @hannie: oei, succes! hoop je er zelf op dat ze je gaan inleiden of liever niet?? @anoniempjuh: bij chelleke is het gewoon vanzelf gegaan! ze had gisteren al wat ontsluiting en door toucheren van de vk werd het nog meer (2-3 cm). waaaah ik vind het zo spannend voor haar! Als ik meer weet post ik t uiteraard!
Juultje / Chelleke Jaaaah!!! CHelleke is aan het bevallen!!! You go girl!! Troela Wat een verhaal zeg! Phoe he. Jij hebt het zwaar gehad met die persweeën. Gelukkig kon je een spoedks ondergaan en was het snel achter de rug. Enne in slaap vallen tijdens het hechten?? Mijn god zeg dan was je echt goed moe. Gelukkig gaat alles goed met jou en met Thijm. Geniet lekker van je kleine mannetje. Ik kan ook geen foto vanaf mijn mobiel hierop plaatsen. Ik plaats het altijd eerst op fb en dan via fb opslaan op de pc en dan hier op zp plaatsen. Hannie 38 weken!! Lekker joh. Oei! Te hoge bloeddruk. Succes in het zkh! Hopelijk kan jij ook snel gaan bevallen! Succes!!! Sjors Balen hoor meid!! Je bent de eerste die nu overtijd is. Sterkte lieverd. Ik hoop echt dat de kleine snel komt! Noosa Ook lekker 37 weken!! Dreamer Fijn dat alles goed was zeg! En nu de slijmprop verloren ..kom maar op! Tamtam Zo hey! Die kleine van jou is ineens flink gegroeid zeg! Zou wel erg super zijn dat je dan ingeleid kan worden zeg!! Jonna werd met 39+5 geboren en woog 4660 gr. Weet helaas hoe het is om een groot kind op de wereld te zetten. Maar mop! Mocht de kleine echt zo groot zijn .grote kinderen hebben ook zo zijn voordelen hoor!  Wendie Ow wat fijn dat je een ks achter de hand hebt zeg! Zijn weer een aantal meiden in het zkh. En 1 is er al aan het bevallen!!! (misschien ego maar...) IK WIL OOK!!!!!!!!!! hahahahaha Ik wil de mensen die in het zkh liggen ontzettend veel succes wensen!!
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT][/B] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh 20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh 28-03-2012 18:51 Vriendlief (38+2): Sofie Anna Barbara, ---- gr. -- cm, zkh 29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh 29-03-2012 10:15 Moontje2008 (36+0): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh [FONT="]3 Meisjes geboren[/FONT] 4 Jongens geboren [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] - Noosa Chelleke84 - [FONT="]JuultjeT[/FONT] Tamtam78 - [FONT="]Moestra[/FONT] Anoniempjuh - Sjors22 Fidel2010 - jesje1982 (ander forum) Vruchtje24 - Naomi [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 30-03-2012 Tamtam78: controle gyn - 10:30 Hannie: controle vk - 11:00 2012mama: belafspraak uitslag HB - 10:00 02-04-2012 Noosa: controle gyn MM1981: controle gyn 03-04-2012 [FONT="]Ankje[/FONT]: Eerste keer strippen! - 11:45 [FONT="]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50 Melissa1987: controle gyn - 12:00 Sjors22: controle vk (strippen) - 13:40 MoesCH: controle vk 04-04-2012 Fidel: controle vk - 11:30 LinC: controle gyn - 16:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] 2012mama: controle gyn - 11:20 MissGeul: controle vk - 18:00 MM1981: diabetes carrousel Vogeltje: Inleiden! 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) roos1988[FONT="], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT] [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT][FONT="], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] Babyphat[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] jolien77[FONT="], 35 jaar, 1e kindje, thuis, bv[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv 13 april Hannie, 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]Dreamer[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv Missgeul, 24 jaar, 1e kindje, zh [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 30 jaar, 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv
@ Vriendlief: Hartelijk gefeliciteerd met Sofie Anna Barbara @ Moontje2008: Hartelijk gefeliciteerd met Fiene @ Troela85: Hartelijk gefeliciteerd met Thijm @ chelleke: Zet 'm op! Ik duim heel hard voor jou voor een voorspoedige bevalling! Liefs!