April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Je bent er nog :D

2. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Ja. Slaap alleen zo ontzettend veel, dat het forum bijhouden er gewoon niet meer in zit. Wel jammer, vind ik. Zeker nu er een geboortegolf gaande is.

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Lieverd...als je erg moe bent moet je er lekker aan toe geven.
    Lekker uit rusten.

Knufff

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ben met Jonna toch naar het peuterdansen geweest. Heb even getwijfeld, maar het voelde rustig daar binnen en had zoiets van…ben ik er ook even uit. Jonna heeft heerlijk gedanst en kon lekker haar energie kwijt.
    Baal er zo van dat ik met Jonna zo weinig kan doen momenteel. Ze vraagt erg veel van me (wat logisch is) en wil erg graag stoeien enzo. Maar helaas kan ik haar dat niet geven.
    Maar de moeders die al een 2e kindje hebben weten vast wat ik bedoel.

Zou eventueel naar Ballorig gaan vanmiddag, maar toch maar afgeblazen. Dit uitje van vanmorgen was genoeg voor mij.
    Morgen weer.
    Morgen is er een open dag in de kassen (bloemen kassen). Ook komt er een springkussen en alles voor die kleintjes.
    Als ik me morgen goed genoeg voel gaan we wellicht even kijken.

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Dames, msischien een domme vraag..
    Maar kan je fopspenen ook in de magnetronsterilisator meegooien?

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    dreamer ja dat kan!doe ik ook!

pff maar kwartiertje geslapen...Normaal slaapt neomi zeker 2 uur smiddags en nu ineens maar 1!!dat is echt nog nooit voorgekomen...hoop ook dat het eenmalig is hahah..nou ja dan maar even het bed verschonen, ligt er pas 5 dagen op, maar t kan maar schoon zijn, en meteen maar weer wassen ook haha

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Okidokie...
    Dan gooi ik ze dr maar gewoon bij :p
    Weet dat t nog maar weinig nut heeft om al te doen... Maar dan weet ik iig zeker dat ze alvast 1 keer uitgekookt zijn :p

8. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    ** Breekt even in ** Dag dames! Een jaar geleden was de geboortegolf in het zwangerschapsclubje van de april 2011 mama's ook in volle gang... Morgen begint jullie maand officieel, ik herinner me zo goed hoe dat voelde! Deze maand worden jullie allemaal mama. Ik wens jullie heel veel plezier en succes met bevallen en het delen van alle verhalen over bevalling en kraamtijd met elkaar. Liefs, Mrs Hair (ex-zw.clubs april 2011 mama's) ** Breekt uit **

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Even kort vanaf telefoon typt voor geen meter

troela: jeetje meis wat een verhaal en je hebt het hartstikke goed gedaan. Gelukkig is hij helemaal gezond geboren geniet lekker van je kleintje

chelleke: oh wat spannend voor jullie misschien hebt je je kleintje nu wel lekker vast

ankje: logisch dat je nog maar 1 echte uitstap per dag kunt doen neem lekker je rust

tamtam: zo nu al 9 pond hopelijk komt je baby snel

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Chelleke: Zet hem op meid!

@ Ankje: Ik snap helemaal wat je bedoelt wat betreft dingen doen met je dochter. Baal er soms ook van, maar gelukkig kan Danian zich ook goed zelf vermaken

@ Wendie: Ik ben 1.75. Mijn zoontje was ook 4185 gram bij de geboorte, dus ze zullen het eerst wel willen proberen ik weet het ook niet.

@ Hannie: Succes in het ziekenhuis ben benieuwd wat er uit komt.

@ troela: Wat een verhaal, maar goed gedaan hoor nu lekker genieten.

Hier op bed gelegen en eerst een potje liggen janken:(
    Ik ben zo bang dat het nu een keizersnee gaat worden en dat wil ik liever niet. Het lange herstel erna lijkt me helemaal niks, maar goed als het niet anders is is het niet anders.
    Wilde ook nog slapen, maar dat lukte niet door dat gemaal in mijn hoofd.

11. babyphat

babyphat Actief lid

18 dec 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriendin os bevallen met 41 weken van n dochter van 4800 gram en 55 cm gewoon vaginaal en n klein knipje niks aan de hand... ff om je n hart onder de riem te steken!

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hannie: vergat op jou te reageren sorry maar voor jou wordt het ook spannend

tamtam: digitale knuffel voor jou. Ik snap dat je liever geen ks wilt ivm langere herstel maar ik er ook genoeg die niet veel last hebben gehad van ks. Proberen op je af te laten komen je hebt het toch niet zelf in de hand niemand trouwes

finn slaapt op me schoot op de bank toch last van waterpokken. En nog wel op zijn echte verjaardag . Kijken of we nog naar pannenkoekenhuis gaan/kunnen vanavond

13. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    @ tamtam, het herstel na de keizersnede is mij best meegevallen hoor, oke de eerste dag doet het ontiegelijk pijn maar dat werd snel minder. De eerste dagen dat de kraamhulp weg was moest ik even wennen maar het ging al snel beter. Maar ja nu loopt er al eentje rond he die ook aandacht wil dus dan zal het best heftiger zijn.

@tweede/derde enz keer moeders...mochten jullie het nog redden dan heb ik nog een leuke tip voor tweede paasdag. Het is dan openboerderijdag bij Campina boeren. Als ik het haal gaan we even kijken, de koeien gaan dan de wei in en er zijn activiteiten voor de kids.
    Op Home | Campina kan je dmv je postcode in te vullen zien waar er een boerderij bij je in de buurt zit.

Wij gaan straks onze jarige job ophalen op het kdv, daar viert ie vandaag zijn verjaardag. Hij ging helemaal trots de deur uit met zijn traktaties (kabouterplopcakes). Daarna met hem naar een heel leuk kinderrestaurant hier in de buurt.

Fijne middag en avond allemaal!

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Thanks lady's ik weet dat het ook anders kan gaan en probeer me er ook niet te druk om te maken kan er toch niks aan veranderen.

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    vruchtje gefeliciteerd met jullie Finn!hopelijk kunnen jullie eruit vanavond!

tamtam dikke knuff.logisch dat je baald, maar idd ik hoor er ook genoeg die zo goed als geen last hebben..je weet het tocvh niet meid, net als bij een gewone bevalling...

dreamer haha ik heb het gister ook gedaan, t kan idd maar 1 keer gedaan zijn toch...

zo bed is weer schoon, dat matrasding erop gedaan, heb m dubbel en dan in de breedte alleen ter hoogte van me kont.nu hopen dat ie b;lijft liggen met het draaien...wasje staat weer aan en boven is alles weer schoon.
    Beneden nog stofzuigen en het his is wederom bevalklaar haha

hebben we vandaag al wat gehoord van unox en sab??

16. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Troela, jeetje wat een bevallingsverhaal! Gelukkig gaat het goed het goed met jullie allebei! Nu lekker genieten!

Tamtam, balen dat jullie kindje nu zo groot word geschat. Snap dat je bang bent voor een keizersnee, maar, voor zover je hier iets aan hebt: mij viel de vorige keer dat herstel echt 200% mee... Denk dat je het gewoon op je af moet laten komen.

Chelleke, ben benieuwd of jullie meisje er al is!

Hannie, succes in het ziekenhuis!

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pff ik eet alleen vanavond.. Maar heb geen idee WAT ik moet eten...

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    tamtam
    Jonna kan zich gelukkig ook goed zelf vermaken. Maar soms voel ik me een slechte moeder dat ik mijn dochter aan haar lot over laat zeg maar. Niet leuk :(

Lieve schat toch!
    Ze zullen vast niet gelijk een ks geven. Ik neem aan als je het toch wel eerst gewoon mag proberen als jij dat wil toch?
    Tis mij ook gelukt om Jonna eruit te krijgen, en nog thuis ook in 3 uurtje! Komt echt goed!
    Een hele dikke knuffel lieverd.

Ano
    Heb ook niks van Sab gehoord.

19. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    super spannend voor chelleke zeg!

hier net ff naar de plus gewandeld voor wat boodschapjes.. best koud zo naar die paar lekkere dagen. Ging ook echt in slakkentempo haha..
    zit nu aan chips :p ik heb t gehad hahah ik wil ook bevallen!!!!!!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @chelleke: zet hem op!!!!!

grrr hier net in de krant gelezen dat we van 5 naar 1 cb gaan hier...... ik kan nu nog lopend (20 minuutjes) maar straks wordt dat een uur!! dat ga ik dus niet lopend doen... moet ik verplicht de auto gaan pakken, baal daar echt van vond het altijd zo een lekker wandelingetje!
    over 1 cb twijfelen ze nog want die staat in een wijk met veel allochtonen dus misschien houden ze die wel open voor hun, kan daar echt zooooooo kwaad om worden!!! die allochtonen worden altijd voorgetrokken, omdat ze zogenaamd minder mobiel zijn pfffff.

Deel Deze Pagina