Sab, gefeliciteerd met jullie zoon!!! Chelleke, gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Tamtam, dikke knuffel voor jou!!! Het komt vast allemaal goed!! Linnie, ik hoop dat jij ook snel aan de beurt bent meid!! Dreamer, ik heb nog nooit gehoord dat ontsluiting weer minder kan worden... Meiden die nu in het ziekenhuis zijn: heeeeeel veel succes!!!!
@Chelleke, Gefeliciteerd met jullie dochter ! Wat een mooie naam meid ! @Ano, Owja das waar ook haha, was het alweer vergeten..maar wij gaan dan idd snel samen bevallen ! @de rest, Sorry van mn ego elke keer en voel me een ontzettende aansteller op dit moment ! Wil jullie er niet meer mee lastig vallen en ga proberen wat positiever te worden ! Bedankt voor jullie berichtjes meiden !
Tamtam, Knuffel meid ! Komt helemaal goed. Dreamer, Dat heb ik idd ook wel is gehoord ja, hoe het kan geen flauw idee.
Linnie, hopelijk komt jullie kleintje ook erg snel! Chelleke, gefeliciteerd met jullie meisje Mila! Nu lekker genieten!
Nja hoor nu al van diverse mensen dat t echt niet kan.. Dat t niet zomaar weer dichtgroeit zegmaar... Kheb net mn eerste flesjes uitgekookt.. Lekker nutteloos i know.. Maar kon k gelijk mn sterilisator testen Plus dan weet ik dat ze iig 1 keer gedaan zijn en mag t ziekenhuis ze nog n keer doen
sjors niet verontschuldigen meid, logisch toch dat jij ook wil, je datum is al geweest!!!klaag zoveel je wilt hoor haha
Trouwens best jammer dat wij echt precies een paar dgn voor k een datum van inleiden kreeg de geboortekaartjes hadde besteld
Jaaa normaal wel.. Maar omdat het al besteld is kan je niet meer meedoen met de actie voor de gratis kaartjes
Sab en Chelleke gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes! Genietse! Verder wel bij gelezen, maar iets te chaotisch en moe om te reageren sorry! Bedankt voor alle lieve reacties!! Ik ben d'r weer ff. Hoefde gelukkig/helaas niet te blijven. Het voelt een beetje dubbel, blij dat met uk en mij niet zo iets geks ik waardoor ik moet blijven... maar ben er zo klaar mee, had wel willen blijven en ingeleid willen worden! Bloeddruk was ook in het ziekenhuis aan de hoge kant, m.n. onderdruk. Maandagmiddag (15:45) moet k weer naar de gyn, weer t zelfde verhaaltje... Pfft... ben er zo klaar mee. K ga van t weekend nog even genieten en de laatste dingen doen en hopen dat k maandag moet blijven en word ingeleid... T is nou zo'n getouwtrek en onduidelijk... maarja is niet anders. Heb wel even gevraagd of ze wist hoe groot de kleine is en ze zei na het meten van buik en beentje 3300-3400 gram. En de groei loopt ruim 2 weken voor. Dus met ukkie gaat t prima. Die had weinig zin in de echo want schopte elke keer de kop weg haha. Ben nu wel bekaf, m'n bekken en buik doen ontzettend pijn (was te eigenwijs voor een rolstoel ) dus nu lekker op bed, envelopjes schrijven hihi. Rustig aan allemaal, fijne avond!
Ja idd ben er ook heel blij mee. Met name dat t met ukkie goed gaat!!! Toch valt t een beetje tegen als de vk smorgens zegt reken maar wel op blijven neem je koffer mee... Stiekem stel je je daar wel op in zo fout hihi
Hannie, ik kan me je dubbelen gevoel helemaal voorstellen! Dan hoop ik voor je dat je maandag mag blijven, en nu nog even bewust van je buik kan zijn dit weekend! Knuffel voor jou Meiden ik ben bekaf, geloof dat ik vandaag opeens aan de laatste loodjes begonnen ben haha...
Chelleke & man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Mila. Super leuke naam!! Hannie: ik snap ook je dubbele gevoel. Geniet nog even van je dikke buik je hebt vast snel je kleintje in je armen
Sjors: ik hoop dat jij de volgende bent.....je klaagt niet je bent ook gewoon eraan toe om je kleine manneke vast te houden Trouwens best al veel baby's geboren vóór de 40wkn
Sjors Idd! Niet verontschuldigen hoor, want tis logisch dat je even de P . er overin hebt hoor! Jou datum is al geweest en das niet leuk. Hopelijk ga je echt snel bevallen meid! Hannie Wel fijn dat je weer thuis bent. Maar kan me je dubbel gevoel wel voorstellen zeg. Hopelijk maandag meer duidelijkheid over inleiden. Jeroen heeft heerlijk gestreken voor me! Heel erg fijn dat het strijkgoed weer weg is.
Ankje: oh wat lief van je mannetje........Hier doet mannetje genoeg, maar strijken doet/kan hij niet. Of wilt hij niet leren haha