April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguhhh

Haha wat leuk, t viel me gister op dat unox en sab niet online waren geweest, maar ze zijn dus geoon allebei even stiekem bevallen!!

Hopelijk vald het jllie op dat ik er vandaag of morgen ineens niet ben fzo hahahaha

Unox van Harte gefelciteerd met jullie zoon!!!!de naam heb je niet verteld, of is dat bewust misschien?nou geniet lekker van elkaar!!

miss geul ik snap je wel...

en hoe is de nacht verlopen bij alle rommelende dames?

linc haha ze schatten jou dus heel groot in?foto??:)

moesch hoe is het daar, jij was een tijdje niet online geweest ofben ik nu in de war?

jej meiden, zo was er nog niemand bijna bevallen, op e 2-3 inleidingen na, en nu heb ik t gevoel dat ik een achterblijver en haha, en er rommeld nog helemaaaaal nietsss!!!

pff rotnacht, gister weer zo'n lastvan nrustige benen, dus tegen 00.00 maar weer onder de koude douche, daarna gelukkig in slaap gevallen, maja dan 3x plassen snachts en half8 weer wakker...tussen de middag maar even wat bijslapen...

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]
    15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh
    17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh
    20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh
    20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh
    28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2980 gr. 43 cm, zkh
    29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh
    29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh
    30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4320 gr. -- cm, zkh
    30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh
    30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144, 49cm,

[FONT=&quot]4 Meisjes geboren[/FONT]
    6 Jongens geboren

[FONT=&quot]Buddylijst:[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT] - Noosa
    Tamtam78 - [FONT=&quot]Moestra[/FONT]
    Anoniempjuh - Sjors22
    Fidel2010 - jesje1982 (ander forum)
    Vruchtje24 - Naomi

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]
    02-04-2012
    Hannie: controle gyn. ivm te hoge bloeddruk (inleiden?) - 15:45
    Noosa: controle gyn
    MM1981: controle gyn
    03-04-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: Eerste keer strippen! - 11:45
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50
    Melissa1987: controle gyn - 12:00
    Sjors22: controle vk (strippen) - 13:40
    MoesCH: controle vk
    04-04-2012
    Fidel: controle vk - 11:30
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    2012mama: controle gyn - 11:20
    MissGeul: controle vk - 18:00
    MM1981: diabetes carrousel
    Vogeltje: Inleiden!
    11-04-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]
    [FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    Babyphat[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv
    13 april
    Hannie, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]15 april[/FONT]
    melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12)
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    Missgeul, 24 jaar, 1e kindje, zh
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv

3. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Goedemorge !

Unox GEFELICITEERD !!!!!! dat heb je even stilletjes gedaan ;)

even een vraagje meiden... beetje vreemd hoor maar wil graag weten of jullie het herkennen.
    Ik heb nu al 2 dagen bijna geen afscheiding meer dat is natuurlijk erg prettig maar daarvoor had ik er juist iedere dag veel 'last' van.
    iemand enig idee waardoor het zou kunnen ?

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Unox + man: super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Lekker genieten nu

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evan, dat heb ik nou ook!!!

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Evan: ik heb geen idee sorry maar niets om zorgen te maken lijkt me

ano: heb jij ook het gevoel dat het dit keer latertje gaat worden ? Althans stuk later dan onze 1e. Ik voelde ook totaal niets de dag avond voor ik beviel dat geeft moed haha

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    vruchtje haha dat gevoel heb ik niet alleen tis zo:-
    ben nu 2 dagen verder, en nog geen slijmsliertje gezien of vorwee gevoeld hah.
    weet dat dat niet hoeft, maar als het mogelijk zou zijn, zou ik denken dat ie er nooit uitkomt hahahah.
    Ja jij bent ook l bijna op de datum dat je an Finn beviel he, nou mischien wordt het nog eerder:))

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ano: ja als ik zelfde als zoontje zou bevallen zou dat as dinsdag zijn......het kan maar reken er niet op. Heb wel ergens gelezen dat babies vaak beetje rond zelfde tijd komen dus als dat klopt duurt voor ons allebei niet lang meer

blijven natuurlijk ook met steeds minder over om te kletsen andere meiden zijn lekker met hun babies bezig:). We moeten elkaar door de laatste loodjes slepen

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat er hier over2 weken niks meer te beleven valt.....
    Of Kletst iedereen dan tussen de nachtvoedingen mee haha...anders wordt t wel saai hoor!

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Humor noosa hoe je dat zo zegt........

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahaha idd ja clubje wordt zo steeds kleiner, wat natuurlijk super leuk is!!!

hebben de bevallen mama;s trouwens al een nieuw topic geopend, bij het onderwerp al bevallen?

vruchtje ja dat zeggen ze idd he, maar er zijn altijd uitzonderingen helaas haha..maar jij hebt dus nog tot dinsdag hah, komt vast goed!!

12. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hey meiden !

Bedankt voor jullie ontzettend lieve berichtjes !
    Ik ben normaal gesproken niet zo'n type dat veel klaagt en ben altijd optimistisch :) dus ben het niet zo gewend van mezelf haha. Vandaag tot zover nog goed :p ben net een half uur wakker :p En ook nog steeds BIB...

Eigenlijk hoop ik stiekem wel op morgen haha, lijkt me geweldig op 1 april ! En als dat zou gebeuren zou niemand ons geloven haha..heb zo'n leuke vriend die altijd de grapjas uithangt en iedereen zei al als jullie bellen dan neem ik het niet serieus..dus ben benieuwd :p Maare ik ga nergens meer vanuit en denk nu gewoon op naar volgende week en hoop dat dit de laatste week zal zijn !

@Ano, Wat balen van je onrustige benen en slechte slapen ! :( Hopelijk vanmiddag even bijtanken !

@Ankje, Alweer rommels ? Ben benieuwd wanneer het bij jouw gaat doorzetten !

@Overige slechte slapers ! Wat vervelend meiden :( Hoop dat jullie nog effe bij kunnen tanken vanmiddag !

@Evan, Ik herken het niet, maar denk niet dat het iets is om je zorgen over te maken meid.

Ik wil graag even jullie mening. Is nog erg voorbarig maar denk er natuurlijk al wel over na.

De vk stelde voor om met 40+5 te strippen, dit omdat ik erg bang ben om ver overtijd te gaan..vanwege de nare verhalen die je wel eens hoort na de 41 weken. Met onze achtergrond ben ik daar best bang voor. Als het strippen niet werkt of niet kan omdat ik nog geen ontsluiting heb, mag ik over naar de gyn en kan ik ingeleid worden. Vanaf 41 weken doen ze er niet meer moeilijk over zei ze tegen me en is de kans op een lange bevalling een stuk kleiner dan voor de 41 weken. Wat zouden jullie doen ? Ik wil zelf heel graag thuis bevallen, maar met die gedachte in mn achterhoofd denk ik dat ik alleen maar ga stressen.

Verder vandaag niet echt plannen...denk weer beetje in huis verder en maar weer bevalklaar maken :)

Fijne dag meiden !

13. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Noosa, In het maarttopic waar ik ook mee praat ben ik waarschijnlijk de laatste nu over die nog moet bevallen haha, en iedereen praat tussen de voedingen nog op hetzelfde topic haha..maar het nadeel is dat je daar dan niet over kan mee praten. We waren nog met zn 2tjes daar maar volgens mij is de ander nu ook bezig, erg grappig om over te blijven als laatste :p

@Ano, Op het andere topic hebben we ook zo'n hecht clubje als hier en die wachten met over gaan naar een ander topic over bevallingen net zolang tot de laatste bevallen is van het vaste groepje..en drie keer raden wie dat is :p Ik hou ze mooi op :p

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    sjors haha alle ogen gericht op jou, ach ook wel eens leuk in het middelpunt te staan toch!!mar snap je tuurlijk!Overtijd lopen lijkt mij ook niks, ik moet woensdag weer naar de vk ben dan 39,6 ga dan wel vragen of ze de week erna al iets willn doen en niet pas 2 weken erna.
    En tja ik wil zowieos in het zh bevallen, dus aan mijn mening heb je weinig haha.

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sjors: ik hoop natuurlijk dat je gewoon iets ontsluiting hebt om je te kunnen strippen, maar anders zou ik als ik jou was zeker kiezen voor inleiden met gevolg ziekenhuisbevalling

All: dinsdag heb ik controle gyn als ik zou vragen of ze willen kijken of het potdicht zit of al iets ontsluiting zouden ze dat doen met 39wk? Of is het raar om te vragen ? Hier beetje ongie gevoel

16. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @ Sjors hihihi je houd ze niet expres op !
    Ik snap je twijfel, heb je de kraamkamers gezien in het ziekenhuis ? misschien stelt dat je wel gerust.... Ik wil ook graag thuis bevallen maar heb ook geen zin om ver over tijd te gaan klinkt dan wel erg aanlokkelijk om ingeleid te worden !

@noosa fijn dat je het herken, denk ook niet dat het kwaad kan maar opvallend is het wel...

17. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @ vruchtje ik ben donderdag bij de vk geweest en zei vertelde me dat ze pas gaat kijken/voelen wanneer ik in week 40 zit...
    maar ik hoop voor je dat ze het toch even doet ! wel fijn te weten of er al iets staat te gebeuren ! maar misschien zetten je krampen wel door ;)

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    vruchtje tuurlijk kun je het vragen, durfde het zelf niet hahaha, was woensdag op 1 dag na 39wk, en durfde t nog niet te vragen.
    Maar wat ikz eg, woensdag ben ik 39,6 dan vraag ik gewoon vanaf wanneer ze gaan kijken enz, misschien bied ze t dan wel aan, durf dat ook niet zo goed te vragen haha

19. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Ano, Haha, dat is wel zo ja :p Ik heb dat dus vorige week ook aangegeven :) En bij mij deden ze niet moeilijk wbt strippen of over gaan naar gyn als ik dat wil..het is geheel mijn eigen keus.
    Overtijd gaan is zeker niet leuk, maar heb nu wel in mijn hoofd dat de kleine het goed heeft en komt wanneer die komt..al zou ik dus misschien wel voor inleiding gaan. Dan heeft ie tijd genoeg gehad om zelf te komen :p

@Vruchtje, Ja dat hoop ik ook, maar dan is het nog afwachten of het strippen uberhaupt wel helpt..is volgens mij maar in 20% van de gevallen zo dacht ik.. Maar denk idd dat ik het toch maar ga doen, ondanks dat het dan een zkh word.

Enne ik zou het gewoon vragen hoor ! Nee heb je en ja kun je krijgen toch :) Ik vind het geen rare vraag.

@Evan, Ik heb dus nog geen kraamkamer of wat dan ook gezien, ik kan het wel vragen aan een ander forum genootje die woont 5 min van me vandaan en is in het ziekenhuis bevallen.
    Thuis bevallen lijkt me zo heerlijk ( tot zover het heerlijk kan zijn :p ) maar het is zeker verleidelijk ja haha.

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjors, ik wilde ook zo graag thuis bevallen en nu verplicht ziekenhuis. Baal er soms nog van maar geeft me ergens ook rust. De keuze is nu gemaakt voor me en hoef er niet meer over na te denken.
    Alleen jij kan de beslissing nemen...maar diep van binnen weet je t denk al.
    Het scheelt zeker als je al in t zhuis geweest bent...on te zien hoe je je dan voelt.

Deel Deze Pagina