April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Unox en partner gefeliciteerd met jullie zoon Geniet ervan!!

@ Sjors: Geeft niks hoor als je ff wil klagen, moest ik gisteren ook ff;)

@ Ankje: Heeft het rommelen nog doorgezet?

Hier gelukkig goed geslapen ondanks het nieuws van gisteren.
    Probeer het op me af te laten komen, meer kan ik toch niet doen.
    Heb nu ook nog een koortslip:( heb al gelezen dat het gevaarlijk is voor een pasgeboren baby, dus hopelijk komt ze nog ff niet.
    Vandaag wat wasjes draaien en vanmiddag ff bij mijn schoonouders langs om ze in te lichten dat ik woensdag misschien ingeleid ga worden dan moeten hun Danian van de opvang halen.

2. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Oooh alweer babynieuws!

unox gefeliteerd met jullie zoon!!!!!

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Unox
    Gefeliciteerd met je zoon!!!
    Wat is de naam van jullie zoon?? Ben er zo benieuwd naar.

Linnie/Hannie
    Wat waren jullie lekker bezig vannacht zeg :D

Kletsen na bevallen
    Ik wil het wel erg graag. Maar ja….iedereen zou in het begin wel even erg druk zijn om een ritme te vinden.

1 April
    Mijn pa belde me gisteren op dat hij een grap wilde uithalen.
    Hij wilde een foto van Jonna (toen zij nog erg klein was) op fb plaatsen met de tekst erbij….Yes Yes Yes….ze is geboren (liegt hij natuurlijk niks aan :D)
    Maar ik heb gezegd dat ik dat liever niet wilde ondanks dat het wel een leuke grap zou zijn.

Er zijn namelijk veel mensen die ik ook op fb heb en me dus gaan feliciteren en dan weten mijn schoonfamilie en familie het ook zo en ga ik gek worden van de telefoon.
    En moet vervolgens uitleggen dat ik nog steeds zwanger ben.

Laat staan als ik echt ga bevallen zondag…..nee….dan is het geen leuke verrassing meer om dan te vertellen dat ik daadwerkelijk ben bevallen.

Mijn pa was volgens mij wel een beetje teleurgesteld, maar vond het echt niet kunnen.

Sjors
    Ik zou kiezen om idd te laten strippen en daarna eventueel inleiden. Je kunt dan idd niet thuis bevallen (als je je laat inleiden). Maar wie weet helpt het strippen?

Hier rustig. Geen voorweeën gehad.

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]
    15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh
    17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh
    20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh
    20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh
    28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2980 gr. 43 cm, zkh
    29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh
    29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh
    30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4320 gr. -- cm, zkh
    30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh
    30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh

[FONT=&quot]4 Meisjes geboren[/FONT]
    6 Jongens geboren

[FONT=&quot]Buddylijst:[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT] - Noosa
    Tamtam78 - [FONT=&quot]Moestra[/FONT]
    Anoniempjuh - Sjors22
    Fidel2010 - jesje1982 (ander forum)
    Vruchtje24 - Naomi

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]
    02-04-2012
    Hannie: controle gyn. ivm te hoge bloeddruk (inleiden?) - 15:45
    Noosa: controle gyn
    MM1981: controle gyn
    03-04-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: Eerste keer strippen! - 11:45
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50
    Melissa1987: controle gyn - 12:00
    Sjors22: controle vk (strippen) - 13:40
    MoesCH: controle vk
    04-04-2012
    Fidel: controle vk - 11:30
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    2012mama: controle gyn - 11:20
    MissGeul: controle vk - 18:00
    MM1981: diabetes carrousel
    Vogeltje: Inleiden!
    11-04-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]
    [FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    Babyphat[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv
    13 april
    Hannie, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]15 april[/FONT]
    melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12)
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    Missgeul, 24 jaar, 1e kindje, zh
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv

5. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Unox gefeliciteerd met jullie zoon

@ Sjors klagem mag altijd hoeft je je niet voor te verontschuldigen, lijkt mij ook vreselijk om overtijd te lopen.
    Wel fijn dat ze volgende week stappen gaan ondernemen.

Vannacht zo goed geslapen was letterlijk doodop, manlief is regelmatig wakker geweest van mijn gesnurk:D

6. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @unox en man: gefeliciteerd met jullie zoon! Geweldig nieuws meid! Geniet er lekker van! hoe heet hij?

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sab: nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jonas!!!! kom hem binnenkort wel eventjes bewonderen hihih :D

@chelleke: gefeliciteerd met jullie dochter Mila!!!! geniet ervan meid :D

@unox: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! ook jullie er lekker van genieten :D

@sjors: meid ik hoop echt voor je dat de bevalling snel begint!!! overtijd gaan lijkt me echt vreselijk.

@andere meiden suc6 met die laatste loodjes ;)
    hopelijk zetten alle rommels snel door :D

@verder kletsen: ja wil graag verder kletsen in het mama-topic! leuk om alle verhalen en dergelijke te lezen en elkaar door moeilijke periodes/sprongen te slepen.

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Unox, van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Meiden die zo slecht slapen, knuffel voor jullie!!!

Hier weer heeeeeeeel veel slijmverlies... Ik voel het er gewoon uitlopen... Helaas zegt het niks...
    Sinds gisteravond constant harde buik... Ben er beroerd van... Hele buik doet er zeer van... Gisteravond kon ik niet eens de trap op, omdat mijn schaambeen zoveel zeer deed... Leuk hoor, zo'n enorm kind in je buik als je zelf maar 1.60 bent...

9. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Administratief medewerkter
    Limburg
    En nog een zoontje erbij!!
    Unox van harte gefeliciteerd!!

:D:):D:):D:):D:)

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Unox gefeliciteerd!!
    Nu dus lekker genieten :D

Hier nog niks.. Helaas... Mja blijf bij 1 april hihi :D

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    @Unox gefeliciteerd met jullie zoon, en wat is de naam ben nu ook wel nieuwsgierig.

@slechte slapers ik hoop dat het vanmiddag of aankomende nacht beter gaat lukken.

@moetsra balen zeg die harde buiken en zo veel slijmverlies, ik had dat vannacht dat ik het ook echt voelde lopen, dat is echt niet fijn.

@ kletsen na de bevalling zal leuk zijn, ik denk dat ik als 1 van de laatste ga bevallen, ben 20 april uitgerekend, ik verwacht het eigenlijk pas laat ergens na week 40, ook al is de rest van mijn familie het daar niet mee eens:D die denken binnen 2 weken.

@iedereen met beebs, veel plezier en geniet van jullie kleintjes en laat het kraambezoek af en toe maar wachten tot jullie klaar zijn niet gaan haasten voor hun.

@ego hier een goede nacht ben nu ruim een uur wakker ik schrok er zelf van vanmorgen, vandaag lekker rommelen in huis en vanavond naar een verjaardag, dus zal niet veel langs komen maar wel soms spieken vor beeb nieuws

12. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Unox, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

@Lijst met groeiecho's: kan deze nog een keertje geplaatst worden? Ben benieuwd naar de verhouding tussen groeiecho en geboortegewicht.

@Rest, doe het lekker rustig aan!

13. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    @vruchtje, je kan het natuurlijk altijd vragen... Het geeft wat meer zekerheid voor je en zij zullen het in elk geval geen gekke vraag vinden! Ik zei gisteren al tegen mijn man dat ik stiekem had gehoopt dat ze dat gisteren ook hadden gedaan... na al die pijnlijke harde buiken en krampen en de gyn zei al dat is alleen maar goed daar verweekt de baarmoederhals van en kun je ontsluiting van krijgen... maar ik ben niet zo gedurft dat soort dingen te vragen ;)

@tamtam, fijn dat je ondanks de berichten wel goed geslapen hebt! hopelijk kun je ook nog van vandaag genieten en het een beetje van je af zetten *knuf*

@ankje, tja gezelligheid kent geen tijd haha... Ik slapen al weken moeizaam, had eerder meestal wel mensen die 's nachts een Wordfeud woordje legden, maar helaas voor mij slapen die nu door. Dan doen we tijdvulling gewoon gezellig zo :p Wel een goede grap van je vader, maar kan me heel goed voorstellen dat je t liever niet hebt! mijn man wilde voor de grap op fb gaan zetten hoera ouders van en dan een hele rare naam in t andere geslacht... Maar t zit mij niet lekker, er kan nog zo veel gebeuren ookal leek alles gister nogsteeds top met uk k blijf me er wel heel onzeker in voelen...

@vogeltje, lekker meid dat je goed geslapen hebt... weer even bijgetankt ;)

@moestra, balen meid dat je zo'n last had gisteravond... heb je nog wel een beetje kunnen slapen?? ik heb de laatste dagen ook een soort spierpijn gevoel bij m'n schaambeen, bedoelde je ook zoiets? als ik een poosje nx doe gaat t wel, maar lopen is meer schuiven laat staan ergens op over of in stappen... Lastig ook dat slijmverlies. t voelt zo vies he (vind ik), kom je van de wc kun je voor je gevoel nog een keer ;) hopelijk word je buik wat rustiger en heb je nog een fijne dag vandaag... enne 37 weken... yeah!!

@miss geul, wat heerlijk meid lekker geslapen en een aanmodder dagje! geniet ervan :)

@maud, ik had m ook al even terug gezocht... t lijstje. ik was benieuwd of ons ukkie groot is of niet. gisteren 38 weken en de kleine was geschat op 3300 gram. Ik ben 2 weken te vroeg geboren en was 2400 gram, dus was wel ff verbaasd gister... Dacht even vergelijken :p

Het viel me trouwens op dat nog niemand thuis is bevallen... Al zag ik in de lijst ook dat er maar weinig zijn die daarvoor kiezen vooraf. En het geboortelijstje gaat mooi gelijk op, jongen, meisje... grappig om te zien :)
    Ik heb hier voor t weekend maar even een checklist gemaakt, zodat maandag alles voor de zekerheid spik en span is haha. Als ik wel moet blijven of ingeleid word en de kleine komt, is het thuis in ieder geval oke ;) Had gister nog even snel uks bedje opgemaakt, zo fout... krampen, harde buiken en super misselijk... heeft de nacht nog wel aangehouden, en gekgenoeg went het ook, slecht slapen en gerommel. Al ben ik dr ook wel helemaal klaar mee ;) maar dat lees ik hier meer, en groot gelijk haha!
    Vanochtend rustig aan samen met manlief begonnen, ontbijtje gekregen van m, jammie :) hij is nu naar t werk, dus ik ga maar eens aan de slag. de eerste was zit erin, zo even eten en nog wat enveloppen schrijven. Ben al over de 30, met n muziekje gaat t best snel ;) en verder weer even wat opruimen en t 'box-hoekje' vrij maken. Kan manlief morgen de box neerzetten en kunnen wij en de 4 voetertjes even wennen ;) t word steeds meer echie, leuk spannend ;)
    Meiden, rustig aan (ik weet wie t zegt) en een fijne dag... dikke knuf... en k kom vast nog wel langs ;)

14. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Zo net hier de uitspraak van het jaar. Toby is aan het spelen met een kwast komt de kat aan lopen zegt Toby tegen de kat als je niet oplet stop ik dit stokje in je grotje:$ (doelend op poepgat natuurlijk)
    Moest echt proberen niet te lachen, waar haalt hij het in hemelsnaam vandaan:(

15. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Haha wat een boefje! ze komen soms op de gekste dingen... maarre poezie pas maar op!!

16. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Net de Babydump bestelling bezorgd gekregen... Super snelle service want had gister ochtend besteld.
    Als een kind zo blij haha, je besteld het zelf maar het is dan nog zo leuk om even rustig uit te pakken :)
    Ukkie is in ieder geval alvast klaar voor t EK ;) dat word samen met pappa voetbal kijken in style :)
    En heb nog een buik foto van gisteren 38 wk... Als ik op zo'n foto kijk weet ik waarom ik niet meer in de spiegel kijk... dit shirt is de langste die ik heb haha!

17. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Hannie wat een buik heb jij zeg die van mij is echt niet zo groot

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh Hannie, die sokjes!!! Super leuk zeg!
    En wat een buik zeg jeetje...wel gaaf hoor :D

Vogeltje, hihi die uitspraak, moet er hardop om lachen!

19. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Ik denk ook af en toe waar laat ik de eventueel a.s. 2-4 weken en nog maar waar haal ik de rek weg (mijn rek en de rek in m'n shirtjes :p)
    Mensen in m'n omgeving zeiden al weet je zeker dat het er niet 2 zijn... Nou gister met een lolletje een 2e op de echo gezocht, maar niet gevonden.. haha!

Schattig setje he. De sokken kon je niet kiezen, vond deze wel de leukste en kreeg deze, joepie :) En nu nog dik 2 maand geduld ;)

20. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Noosa dat lachen heb ik natuurlijk ook wel gedaan maar niet waar hij bij was, moest toch wel duidelijk maken dat dat echt niet kan. Want geloof me hij zou het echt proberen en er de grootste lol om hebben;)

Deel Deze Pagina