O meiden het is voor iedereen nu zo spannend...al dat gerommel. Vind t zo fijn dat je hier met al je klachtjes ed terecht kunt. Want wat kan ke je soms onzeker voelen... Hier komt vriend net thuis van de voetbal, heeft hij staan keepen zodat hij zn telefoon in zn broekzak kon houden....wat n schatje hihi.
@noosa wat lief van je vriend ! @vruchtje hier ook ongesteldheidsgevoel.... We waren net op verjaren bij mn schoonouders en daar toch wat regelmatige steekjes in mn buik.... ook is mn buik hard. Vanavond ook nog een verjaardag maar vind me man nu niet prettig om daar heen te gaan met de dingen die ik voel... Al denk ik dat het niet zo'n vaart zal lopen....
@noosa wat lief van je vriend, dat zie ik die van mij niet doen hihihi @ evan toch lief dat je vriend jou thuis wilt houden, misschien beter misschien niet nodig niemand weet het natuurlijk. mijn eten staan nu op, ik ga vanavond waarschijnlijk naar een verjaardag, bij ons houd mijn vriend ons misschien thuis die is door zijn rug gegaan en ligt nu op de bank. groetjes wendy
wat een rust hier!! hier ook nog alles rustig inmiddels al wel naar de wc geweest haha. fidel daar ook alles goed?? wij gaan lekker filmpje kijken, op de nieuwe tv hahaha, lekker boeiendddd
Wat een rust hier... Allemaal aan t bevallen? K heb besloten toch maar naar de verjaardag te gaan... Even eruit en voor t zelfde geld is t de laatste keer voor ukkie dr is Fijne avond allemaal...
Ja viel mij ook al op dat fidel even niet is komen buurten, dus fidel hoe gaat het? Ano: lucht op hè weer naar wc geweest. Veel plezier met film kijken Hannie: Veel plezier op verjaardag hier ook verder niets boeiends
hier helaas niet aan het bevallen... Wel vreselijk beroerd... Iemand nog een tip om van vies dik slijm af te komen in je mond?? Ik slik het steeds weg en word daar echt beroerd van... Kleinere longen en verkouden en kleinere hogere maag en dan steeds dat slijm weg willen slikken...
Lekker een avondje alleen. Jonna ligt op bed (was een uur aan het kletsen en spelen met haar knuffels). En Jeroen is uitgenodigd bij vrienden van ons thuis. Hij wilde eerst niet, maar zei dat hij lekker moest gaan. Is hij er ook even uit zonder zijn zwangere vrouw. Zit dus nu lekker alleen thuis op de bank met mijn borduurwerkje en de tv. (buik is trouwens wel erg hard en gevoelig .auw) Miss Geul Jah helaas zeg het idd weinig. En die pijnlijke buiken en steken zeggen volgens mij ook weinig. Want het doet niks helaas. Maar wie weet hoor ik dinsdag dat ik wel ontsluiting heb. Jij een lekker nestelingsdrang-dagje Noosa Aaah, wat lief! Hahaha Zie het al helemaal voor me hahahaha. Jij belt omdat je gaat bevallen, hij neemt op en laat een bal door hahahaha. Fidel Idd! Een tijdje niet meer gezien! Gaat alles goed met je? Hannie Heel veel plezier op de verjaardag. Moestra Nee sorry zou het zelf niet weten.
hey meiden, ik reageer binnenkort wat uitgebreider. Zoon is nogal van slag door de snelle bevalling dus neem ff de tijd voor hem. En mij natuurlijk.
@ano hoe was het filmpje op je nieuwe tv? @hannie ik geef je groot gelijk, geniet er nog maar even van nu zijn jullie nog samen in de auto. @ moestra uitspugen in de wc dat vieze slijm, want je moet het misschien gewoon even kwijt? @ ankje lekker zo een avondje rust, en die nesteldrang dringt nu wel heel erg aan, mijn vriend moest vandaag lachen toen ik het toegaf hihih veel succes met die pijnlijke buik, ik zou dat wel aangeven bij de vk want dat is toch niet goed elke avond een harde buik. @unox neem lekker de tijd voor je kleintje en voor jezelf, we zien je wel als jullie er allebei weer aan toe zijn. @fidel, gaat het goed, je ligt misschien wel stiekem te bevallen @ego, verjaardag weer geweest, we zijn maar kort geweest allebei last van onze rug en in de auto samen spontaan gaperitus we gaan zo meteen lekker slapen en hopen dat die ruggen beter gaan morgen, ik moet zeggen mijn lichaam valt mee als ik bedenk wat ik allemaal vandaag gedaan heb, morgen verwacht ik die klap ook niet te krijgen, iedereen slaap lekker.
Nou k ben blij dat we wel naar de verjaardag zijn gegaan... Van de 14 hadden 10 afgezegd en 1 kwam gewoon niet en zo zaten we samen met nog een vriend bij de jarige! Was wel heel sneu geweest als wij dr ook niet waren. Vond t stiekem niet erg dat t rustig was, maar dit was wel heel rustig. Nu wel weer flinke steken in mn bekkenbodem en pijnlijke harde buiken... en t was ook wel genoeg voor rug en bekken. Maar nu lekker in bedje, helaas wel klaar wakker dus k zal nog even een smsje naar Klaas Vaak sturen! Hopelijk slapen jullie allemaal lekker en anders kom k wel weer iemand tegen vannacht haha! Xxx
Hoi dames, Thijm en ik zijn gisteren heerlijk naar huis gegaan! Het ging zo goed met ons beiden dat we een dagje eerder konden! Heeeeeeerlijk! Fijne kraamhulp, maar moet er zo aan wennen om alles voor me te laten doen! Zit niet in mijn aard, normaal ben ik diegene die anderen help (gehandicaptenzorg)! Daarnaast moet ik ook echt streng voor mezelf zijn om mijn rust te nemen, want merkte gisteravond dat ik toch teveel op heb gezeten! Dus kraamhulp moet streng zijn haha eerste nachtje alleen! Thijm in zijn eigen bed alleen op een kamertje! Had er meer moeite mee dan ik dacht! Had echt het gevoel een kwetsbaar hummeltje daar aan zijn lot over te laten! Thijm was de eerste 2 uurtje erg onrustig! denk te koud gehad! Armpjes ingebakerd en hem in een wrapper/wikkeldoek onder het dekentje gelegd! Toen was het goed. Alleen om 01.00 uur een flesje en doorgeslapen tot 06.00 uur! Maar zelf slaap je toch wat onrustiger! Gisteren zagen we dat zijn oogje wat pust! Moeten we goed schoonmaken! Vind het er echt zielig uitzien als het oogje helemaal dichtgeplakt zit van er opdrogen! Is niet echt rood of dik dus hopen dat we het met goed schoonhouden weer beter kunnen krijgen! Hummeltje ligt nu lekker bij ons in bed! Kraamhulp begint on 8.30, vriend heeft nu kopje thee voor me! wie gaat er vandaag op 1 april bevallen!!!! sorry dames, al weet ik dat het niet hoeft maar voel Me gewoon schuldig dat ik niet op jullie reageer en alleen maar ego berichtjes stuur! maar als ik tijd hb maak ik dit allemaal goed! Allemaal dikke knuffel van mij.
Goede morgen! Een korte nacht gehad, maar wel lekker geslapen. Om iets over 12en had ik de geboortelap af voor deze kleine meid. Net op tijd dus! Vandaag een rustig dagje in de planning. De buurman viert zijn verjaardag, dus daar gaan we even om het hoekje kijken. Verders nog niks op de planning. Wie gaat er op 1 April bevallen? Miss Geul Moet dinsdag weer naar de vk (wordt ook gestript). Elke keer harde buiken kunnen op zich niet zon kwaad aan het einde van de zwangerschap volgens mij. Hopelijk valt het vandaag nog mee met de terug klap van gisteren. Hannie Dat zou die vriend wel erg fijn hebben gevonden dat jullie wel waren geweest. Wel erg lullig hoor dat er zo veel mensen hebben afgebeld. Troela Wat een heerlijk bericht van jou zeg! Zo heerlijk dat jullie weer thuis zijn. De eerste nacht alleen is ook niet leuk. Vond het bij Jonna ook verschrikkelijk terwijl zij lekker had geslapen en ik dus niet hahaha. Maar Thijm doet het geweldig zo te lezen!! Lekker genieten van het verwennen van de kraamzorg.
Goedemorgen meiden Troela: super leuk wat van je te horen sneu van Thijm zijn oogje hoop dat het snel overgaat. logisch dat je niet uitgebreid reageert genieten van je kraamtijd is veel belangrijker ankje: goed gedaan dat de geboorteflap af is. Lekker rustig dagje toch hannie: maar goed dat jullie toch naar verjaardag zijn gegaan lullig altijd zoveel afzeggingen all: gisteravond in bed weer wat steken in en rond baarmoeder / vagina soms echt pijnlijk. Uiteindelijk lekker in slaap gevallen benieuwd wat het is al eerder s avonds in bed gehad. Vorige bevalling ging zo snel 2:15minuten dat gyn wilt dat ik bij 1e beste signaal naar ziekenhuis kom maar best lastig in te schatten. Als gisteren langer had geduurd had ik wel ff gebeld voor zekerheid voor overleg hier rustig dagje vanmiddag verjaardag van mijn man zijn oma wordt 87 jaar
Hier 2 beloofde fotootjes Thijm een half uurtje oud. Bekijk bijlage 234622 Thijm zijn 3e dag lekker thuis in het grote mensen bed. Bekijk bijlage 234623
Vruchtje Hmmm voorweeën? Hier hetzelfde. Mijn bevalling duurde 3 uurtjes en ik moet nu ook bij het eerste signaal (weeën of gebroken vliezen) naar het zkh. Spannend he. 87 jaar! Dat is een mooie leeftijd zeg! Veel plezier. Troela Ow smelt!!! Wat een schattige fotos!!!
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh 20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh 28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2980 gr. 43 cm, zkh 29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh 29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh 30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4320 gr. -- cm, zkh 30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh 30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh [FONT="]4 Meisjes geboren[/FONT] 6 Jongens geboren [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] - Noosa Tamtam78 - [FONT="]Moestra[/FONT] Anoniempjuh - Sjors22 Fidel2010 - jesje1982 (ander forum) Vruchtje24 - Naomi [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 02-04-2012 Hannie: controle gyn. ivm te hoge bloeddruk (inleiden?) - 15:45 Noosa: controle gyn MM1981: controle gyn 03-04-2012 [FONT="]Ankje[/FONT]: Eerste keer strippen! - 11:45 [FONT="]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50 Melissa1987: controle gyn - 12:00 Sjors22: controle vk (strippen) - 13:40 MoesCH: controle vk 04-04-2012 Fidel: controle vk - 11:30 LinC: controle gyn - 16:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] 2012mama: controle gyn - 11:20 MissGeul: controle vk - 18:00 MM1981: diabetes carrousel Vogeltje: Inleiden! 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] Babyphat[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv 13 april Hannie, 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]Dreamer[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv Missgeul, 24 jaar, 1e kindje, zh [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 30 jaar, 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv
Heb net even een pb-tje gestuurd naar de Buddy van Fidel. Ben toch wel erg nieuwsgierig of zij wat te horen heeft gekregen.
mogguh hier ook nog BIB... begin last vanb me keel te krijgen, en neomi is verkouden dus ben bang dat ik ook weer een verkoudheid ga krijgen....en daar zit ik natuurlijk niet op te wachten als ik moet bevallen grrr. troel wauw meid wat een mooiefoto's!!!wat een plaatje zeg!!en logisch dat die eerste nacht wat rot is, daarom heb ik ook een wiegje naast het bed haha, al heeft dat ook nadelen hoor... maar laat je lekker verzorgen, daar zijn ze voor, al ind ik het ook moelijk haha vruchtje jee das ook snel zeg, hmm even aankijken dan, en als t weer is toch maar bellen? fidel???? miss geul haha ja filmpje was leuk, komt vast door die hoognodigenieuwe tv hoeplijk gaat het vandaag beter met julli ruggen!! hier nog steeds geen gerommel ofzo...vind t wel lang gaan duren zo hoor haha
@ Ano: hopelijk wordt je niet ziek @ Ankje: Fijn dat de geboorte lap af is @ Troela: Fijn om te horen dat jullie weer thuis zijn. De eerste nacht thuis is altijd lastig denk ik. Mooie foto's hoor @ Vruchtje: Spannend hoor dat gerommel. Goed in de gaten houden dus. Fijne verjaardag vanmiddag. @ Miss Geul: Hopelijk hebben jullie goed geslapen en hebben jullie minder last van jullie rug. @ Hannie: Dat is wel fijn dat jullie wel zijn gegaan anders had er helemaal niemand gezeten. Hier goed geslapen. Hier rommelt het ook niet, dus als er niks verandert gaan we naar de verjaardag van mijn broertje. De spullen nemen we allemaal mee voor het geval dat.