April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Dreamer veel plezier geniet er maar goed van!!

Ankje: geboorteflap is leuk geworden joh

troela: super foto's van jullie knappe ventje:)

2. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    troela wat een heerlijk poppetje! ik wil ookkkkkkkkkk!!!

unox en moestra van harte gefeliciteerd met jullie babytjes!

ik wil ook bevallen hahah.. ben echt ongeduldig!

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    @ Dreamer:
    Heerlijk zeg…lekker naar de film en daarna uit eten! Veel plezier!!!

@ Vruchtje:
    Hihihi….leuke benaming…..geboorteflap.

@ vraagje over bevalling / zenuwen:
    Het is nu mijn 2e bevalling, maar hoe meer ik naar de dinsdag ga (strippen) hoe meer zenuwen ik krijg. Vind het allemaal steeds enger worden.
    Bang dat ze weer vast zit, bang dat ik de weeën niet onder controle krijg omdat het opgewekt wordt op ten duur, bang dat het allemaal weer te snel zou gaan, en bang dat het misschien uiteindelijk toch een ks wordt.

Wordt er zo onzeker van…..help.

Jeroen zei gisteren ook....komt allemaal goed. Jonna is je ook gelukt dus deze gaat je ook lukken.

Maar he! Hij hoeft geen bevalling door te maken :D

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Jeej weer een baby!

moestra gefeliciteerd met jullie zoon!!

update van chelleke:

gaat super met mila. Ze is heel tevreden en rustig. Bevalling ging vrij snel. Donderdag om 17u balloncatheter gekregen en om 23u 4cm ontsluiting. Voor de nacht slaapmed. Gehad en vrijdag om 7u 's morgens vliezen gebroken en ieder uur 1 cm ontsluiting door weeen opwekkers. Om half elf kwamen de weeen met tussenposen van nog geen halve min en kon ze niet meer opvangen. Toen 5 cm en snel ruggenprik. Zalig... Daarna om kwart over 3 voll ontsluiting en exact om half 4 is ze geboren. Helaas wel met knip. Wel moeilijk om te persen zonder dat je de weeen voelt en daardoor ook zware kneuzing van stuitbeen en in en uit wendig gehecht. Kan dus niet liggen zitten of staan dus dat is erg pijnlijk. Maar ach wat krijg je er voor terug he:)

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    @dreamer leuk die film en uit eten, naar welke film ga je?

@ankje het is mijn 1ste maar ik snap wat je bedoelt, ik wordt hoe dichter ik bij mijn uitgerekende datum kom eigenlijk ook steeds banger.

@chelleke gelukkig gaat alles goed met Mila, ik hoop dat jij ook snel weer kunt lopen, liggen en zitten, en dat de pijn snel minder wordt.

hier mijn dingen weer gedaan die ik wou doen, nu ga ik ervoor om verder te rusten en te borduren en niets te doen.

6. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Moestra, Gefeliciteerd met jullie zoon ! Ben benieuwd naar het verhaal :)

@Ankje, Leuke geboortelap ! En spannend dat je de slijmprop verloren bent. Meid je kunt het wel, ik ken nog geen bevalling, maar 1 is je gelukt dan lukt deze meid je ook ! Ik Hoop dat het strippen dinsdag lukt en effect heeft !

@Troela, Fijn dat jullie weer thuis zijn ! Heerlijk genieten meid en probeer het uit handen te geven ( zeg ik die dat ook niet kan :p )

@Chelleke, Fijn dat het zo goed gaat met M.ila !

@de rest, sorry ben alles weer vergeten ! Knuffel voor jullie !

@Ego, Sorry dat ik nu pas weer reageer, de lader van mijn laptop is heel slecht en soms doet ie het dus helemaal niet. Waardoor ik tot nu niet op de laptop kon omdat ie niet laad.

Verder hier nog steeds geen verandering :( Gister heerlijk schoongemaakt en vandaag nog effe wat doen, maar verder geen plannen. Ik hoop elke dag zo dat hij zich gaat melden maar helaas :(
    Ben net zoals Ankje wel een beetje zenuwachtig voor dinsdag, ik hoopte nog beetje dat hij wel voor die tijd zou komen, maar denk niet dat dat gaat gebeuren..We wachten weer verder af...

Fijne dag meiden !

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    @ Chelleke:
    Oei! Dat doet zeer. Maar wat je idd zegt….je hebt er iets heel moois voor terug.

@ Sjors:
    Jij ook heel veel succes dinsdag!!

8. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    @ Troela wat heerlijk dat jullie naar huis mochten :) En fijn dat Thijm zo goed sliep, kan me voorstellen dat je zelf onrustig sliep! En hoe bevalt je kraamhulp? Het lijkt me zo wennen iemand die door je huis loopt en van alles voor je doet haha. Maar laat je maar lekker verwennen! En wat een prachtige foto's!!

@ Ankje, wat goed dat je geboortelap af is :) Hij is echt leuk geworden!! En een lekker rustig dagje, geniet ervan :) Ik kan me goed voorstellen dat je tegen de bevalling op ziet, t komt nu ook zo dichtbij!! En als je al ervaring hebt neem je die toch mee en negatief overschaduwen altijd positief... Makkelijk gezegd maar ik denk dat je het moet proberen los te laten, je bent in goede handen in het ziekehuis en je moet denk ik zelf heel duidelijk weten/schrijven/zeggen wat je wel en niet wil en hoe. Misschien geeft dat ook rust aan je vooraf. Heb je een geboorteplan geschreven?? Daar kun je lekker al je ideeën, wensen en ook angsten in kwijt...

@ Vruchtje, spannend dat gerommel, hoop voor je dat het snel doorzet!

@ Ano, balen van je keel... griep gaat rond zeggen ze, heb een aantal weken een zeurderig gevoel gehad maar gelukkig ging het vlug over. Bij helpen AntaFlu rode snoepjes heel goed en die mogen van de huisarts als je zwanger bent :p

@ TamTam, wel lekker er nog even uit voor de kleine er is denk ik, maar wel een eind weg... Verstandig om de spullen mee te nemen! Fijne dag!

@ 2012mama, hihi herkenbaar idd, zag er ook best tegenop heen te gaan, meestal is het erg druk, maar viel nu wel mee dus was wel gezellig :) Oh kleine diertjes zijn altijd extra schattig he, veel plezier als je idd naar de dierentuin gaat, welke Emmen?

@ Noosa, ja k vond het wel sneu, zit je ineens met maar 4 een verjaardag te vieren, maar het was wel erg gezellig lekker over de kleine gekletst, ondanks dat k alleen met n stel mannen zat (24 & 26 jaar en behalve mijn man :p vrijgezel). Ze zijn mega enthousiast zo leuk! Wat fijn dat je lekker geslapen hebt! Neem lekker je rust!

@ Moestra, gefeliciteerd!! Geniet van je kleintje en we horen vast wat van je binnenkort :)

@ Evan, joepie 39 weken!! :)

@ Miss Geul, fijn dat t beter met je rug gaat, wel lastig zulke nachtelijke avonturen... Herkenbaar, k moet ongeveer 6 of 7x per nacht vermoeiend... Jammer dat t met je vriends rug nog niet beter gaat :( beterschap voor beiden!

@ Dreamer, heerlijk meid... geniet ervan, fijne dag!

@ Juultje, leuk dat je even wat over Chelleke bericht!

@ Chelleke, Klinkt best pittig, vervelend ook dat je zoveel napijn nog hebt... Hopelijk kan je wel lekker van je kleintje genieten en sterkt je snel aan.

@ Sjors, lastig dat wachten! dikke knuf!

-harde buiken, de gyn in t ziekenhuis zei vrijdag, dat is alleen maar goed... daardoor verstrijkt je baarmoederhals en het is goed voor de spieren van je bekkenbodem ofzo. Als ze echt heel pijnlijk zijn is het weer niet goed, maarja wat is heel pijnlijk :p Ik kan best tegen een stootje, maar moet ze af en toe wel wegzuchten, maar ik hoefde er niets aan te doen zei ze!

-slapen, K heb niet echt goed geslapen, was vooraf erg onrustig in m'n gedachten en m'n lijf werkte ook niet echt mee... Ben wel een beetje aan t eind van m'n latijn zo, maarja weinig aan te doen denk ik. Mijn lijf is bekaf, maar mijn hoofd ook... Heb af en toe gewoon zomaar huilbuien... Ik zei al tegen mijn man, ik hoop zo dat ze inleiden morgen, maarja als m'n bloeddruk dan goed genoeg is moet ik gewoon weer naar huis... Dit nog weken, ga ik echt niet volhouden. Bovendien ben ik heel bang dat ik door die vermoeidheid terug val in m'n depressie. Die kans schijnt groot te zijn... De vk had me er al voor gewaarschuwd in het begin van de zwangerschap. De depressie duurde ruim 6 jaar, maar heb ik al bijna 5 jaar onder controle, mede door nu samen te zijn en het geluk dat we hebben. Maarja dat risico vinden ze vast geen reden :( K wil alleen straks ook geen depressieve of moedeloze mams zijn... Vind t zo lastig! Naja, stiekem maar duimen dat met uk alles oke is, maar mijn bloeddruk nog verhoogd en dan maandag / dinsdag inleiden :p

--Zo einde klaagzang...--

Net de gordijnen van ukkies kamertje opgehangen, zo schattig. We gaan zo de box nog neerzetten, zodat de katjes kunnen wennen en wij ze kunnen laten weten dat erin verboden is ;) Verder zie ik vandaag wel wat het brengt.

Fijne middag allemaal!

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    chelleke jee meid al met al toch nog wel even geduurd dus de bevalling, En wat naar dat je nu zo'n pijn hebt, hopelijk knap je snel op, ben benieuwd naar een foto van jullie meisje!!

hannie tja je kunt het ze uitleggen en je gevoelens vertellen, je weet nooit...nou morgen weet je het, al hoop ik natuurlijk voor je dat alles wel gewoon goed is, hoe dubbel ook.

troel wat een plaatje, of had k dat al gezegd?;)

ankje, haha dat heb ik dus de hele zwangerschap al, vond jou altijd zo nuchter, maar nu toch ook wel wat kriebels?nou heel normaal hoor, tis ook niet niks zeg, even een kind op de wereld zetten!!mar het gaat ons vast lukken!!!

fidel???

hier:manlief is in harderwijk een babyfoon kopen, heel stom maar die van ons heb ik 2 weken geleden dus laten vallen....beeldscherm zit een grote zwarte vlek op.Dit model is niet meer te koop, en op het nieuwe model past mijn camera weer niet, dus nu via mp een zo goed als nieuwe, oude model, en daar kan dan ook onze camera op, dus dan hebben we de baby en Neomi op 1 monitor, dan kun je gewoon swichen van camera zeg maar.ben benieuwd!

nu ff liggen

10. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Moestra gefeliciteerd met jullie zoon! Mooie naam!

Evan, 39weken..schiet lekker op!

Miss Geul, lekker rustig aan doen!

Ano, ja dat denk ik wel :)

Chelleke, balen van de pijn, maar wel fijn dat het goed gaat met

Mila en dat jullie van haar genieten!

Hannie, ja zijn in emmen geweest. Hebben een abo!

Hier net terug van de dierentuin, vermoeiend en fris, maar Finn vond het super en een heel lief baby girafje gezien.
    Nu de rest van de dag lekker niks meer!

11. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    #2291 2012mama, 1 apr 2012
    Laatst bewerkt: 1 apr 2012
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]
    15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh
    17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh
    20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh
    20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh
    28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2980 gr. 43 cm, zkh
    29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh
    29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh
    30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4320 gr. -- cm, zkh
    30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh
    30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh
    01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, ---- gr. -- cm, zkh

[FONT=&quot]4 Meisjes geboren[/FONT]
    7 Jongens geboren

[FONT=&quot]Buddylijst:[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT] - Noosa
    Tamtam78 - [FONT=&quot]Moestra[/FONT]
    Anoniempjuh - Sjors22
    Fidel2010 - jesje1982 (ander forum)
    Vruchtje24 - Naomi

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]
    02-04-2012
    Hannie: controle gyn. ivm te hoge bloeddruk (inleiden?) - 15:45
    Noosa: controle gyn
    MM1981: controle gyn
    03-04-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: Eerste keer strippen! - 11:45
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50
    Melissa1987: controle gyn - 12:00
    Sjors22: controle vk (strippen) - 13:40
    MoesCH: controle vk
    Zonnestraat1981: controle vk
    04-04-2012
    Fidel: controle vk - 11:30
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    2012mama: controle gyn - 11:20
    MissGeul: controle vk - 18:00
    MM1981: diabetes carrousel
    Vogeltje: Inleiden!
    11-04-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]
    [FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    Babyphat[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv
    13 april
    Hannie, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]15 april[/FONT]
    melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12)
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    Miss Geul, 24 jaar, 1e kindje, zh
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv

12. zonnestraal1981

zonnestraal1981 Actief lid

14 jun 2011
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd iedereen die de afgelopen dagen hun kindje hebben gekregen.
    Hier vandaag 39 weken, het word nu wel spannend.
    Nog een weekje voor de officieele dag. We zijn dan ook 1 jaar getrouwd.
    traks even op verjaardag van vrienden van ons.
    Zelf moet ik 3 april weer voor controle naar de vk.
    Verder is het hier rustig, alleen last van het bekken en liezen.
    Iedereen nog een gezellige zondag.

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Hannie
    Bedankt voor je lieve woorden.
    Je hebt ook wel gelijk, maak me veel te druk. Ook nav de ervaringen met Jonna. En dat moet ik eigenlijk niet doen.
    Ik heb geen bevallingsplan opgeschreven, maar wel goed besproken met de vk. Maar ja….dat hebben we met Jonna ook gedaan en niks daarvan is uit gekomen. Kon ook niet.

Ano
    Hahaha….ik?.....nuchter??? hahahahaha
    Nou ja, ik klonk misschien heel nuchter, maar wat jezelf nu ook zegt….hoe meer ik naar de bevalling toe kom, hoe drukker ik me maak.
    Maar dat zal iedereen wel hebben :D

Hopelijk lukt het allemaal met die babyfoon.

Zonnestraal
    39 weken al weer. Spannend allemaal hoor!

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha ja vond jou altijd nuchter ja, maja nu komt het natuurlijk dchterbij....

zo vandaag p.aar keer beetje ongiegevoel gehad joehoeee heb tenminste iets andern dan anders gevoeld hahahah, tis toch geweldig he:) nu weer over trouwens...

Manlief is weer bijna thuis, dan nog maar ff naar de eendjes wandelen..

komende week koud en kans op sneeuw he, gatverdarrie zeg..

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    2012mama: leuk dat jullie dagje dierentuin hebben gedaan:). Je hebt gelijk nu kan het nog even.

ano: fijn dat je nu ook iets heb gevoelt zoals ongie krampen haha!! Hier ook nog af en toe last. Helemaal niet gehad bij de 1e jij?

ankje: ik dacht dat je het zelf geboorteflap noemde (sorry haha).

Sjors: jammer van jou nog geen nieuws, maar zal niet lang meer duren meis........

Zonnestraal: mooie termijn 39 schiet op:). Zou toch lachen zijn als zij/hij op jullie trouwdag geboren wordt.

Moestra: ik had je al gefeliciteerd, maar wat een leuke naam ook:). Ik hoop dat alles goed gaat met jullie

Chelleke: klinkt pijnlijk, maar fijn dat het met jullie verder goed gaat. Geniet lekker!! Hier hebben jullie zolang op moeten wachten.

Wij zijn weer terug van verjaardag. Nu was draaien en verder niets doen behalve even strijken vanavond. Ik heb mezelf voorgenomen het iedere dag kwartier te doen zodat het niet zo oploopt maar komt er soms (eigenlijk vaak:)) niet van.

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @moestra: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! geniet er lekker van meid :D

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Het weer
    Jah! Echt belachelijk zeg!! Vriezen en sneeuw!!
    Nou ja…met Jonna ben ik bevallen met sneeuw, nu misschien wel weer hahahaha.

Vruchtje
    Hahaha…nee het is een geboortelap….maar ik vind flap veel leuker….die houden we erin :D

Ano
    Wat leuk dat je nu eens wat anders voelt….spannend!!!

Ook wij zijn weer terug van de verjaardag.
    Was erg gezellig. Ons buurmeisje kwam ook even beneden (3 maanden oud)…..toen ik haar weer zag had ik echt zo’n zin om te bevallen!!! :D

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Heb net een berichtje gekregen (na mijn berichtje) van de Buddy van Fidel.
    Zij heeft ook nog niks van Fidel gehoord. Ze was 30 maart voor het laatst bij hun op het forum aan het kletsen en ze heeft niks gezegd dat er iets gaande was ofzo.

Wellicht druk ofzo. :D

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nou dan zal fidel idd wel druk zijn...

pff me neus zit alweer vol snot, gatver, ben nu net een week of 2 van die holteontsteking af en toen ook 2 weken verkouden geweest, en nu dus weer.....
    echt mijn weerstand is nul,nul! zodra iemand in de buurt verkouden is ben ik het ook..Neomi heeft nu sinds 2 dagen een snotneus en ja hoor, ik begin ook..baal er echt van straks lig ik zwaar verrot te bevallen...
    Nou ja genoeg geklaagd...

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ankje: Ohh lap haha beetje kippig niet goed gelezen:)

Ano: lekker klagen joh is soms even lekker toch

Deel Deze Pagina