mijn vliezen zijn net gebroken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja ja, 1 april hahahah.. heb duidelijk niks te doen vandaag haha...
Ik trapte er nog in ook......... Zit op telefoon dus leest lastiger en had makkelijk gekund natuurlijk
hihihi ik zat erop te wachten wie gaat er de grap uithalen over vliezen of bevallen. daar kon je natuurlijk op rekenen op 1 april, maar ook ik zat effe te kijken van oh spannend, tot ik naar beneden scrolde hahaha.
ja ik wil zo graag hahah.. alleen de baby is het hier binnen nog niet zat! hopelijk besluit ze snel te komen
Wij zijn weer thuis toch wel fijn dat we even weg zijn geweest. Heb verder niet bij gelezen spring hier weer in
allereerst dames ik leef nog hoor en nog steeds BIB, whahahaha wel lief dat jullie zo aan me denken hoor, maar echt heel rustig kwa kwaaltjes... als ik andere zo lees, gebroken nachten pijnlijke harde buiken .. neeh ehh hier geen last van, de harde buiken zijn er wel maar totaal niet pijnlijk... idd druk weekend gehad, vrijdag boodschappen doen, DA controle met de hond, en huishoudelijke werkzaamheden. zaterdag bril ophalen voor vriendlief, wat een half dagje shoppen werd, internet aansluiten voor me mama (andere provider) en nog naar een soort welkoop/boerenbond ivm grondtestdag ( voor de aardappels die we in de tuin krijgen).. eigenlijk amper laptop aangehad dit weekend.. en vandaag lekker filmpjes gekeken.. nu zit vriendlief oceans eleven te kijken ( vink niks aan dus kan even mooi bijlezen) @tamtam 9 pond poehh.. succes!! @troela peoh wat een verhaal, nu lekker genieten van je kleintje hoor!! @vruchtje beterschap voor Finn @sjors dikke knuffel voor jouw hoor!!! @strijken nee hier ook niet aan vriendlief overlaten hoor, dat doet mijn lieve mama @SAB VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON!!! @chellekeAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTERTJE!!! @Unox waah AN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON @ankje spannend hoor die slijmprop kwijt wie weet... @hannie moet jij geen bordje voor pas op zwengt uit?? sorry maar allemachtig wat een buik, wees er maar trots op.. hier maar een klein bescheide buikje in vergelijking tot de andere dames.. @hannie dat klinkt als onze verjaardagen.. nodig je zo'n 10-15 man uit komen er 4... @troela heerlijk thuis zijn, geniet maar van de kraamhulp tis zo voorbij!!en wat een droppie *kwijl kwijl @ankje whahahaah nee hoor nog steeds BIB @moenstra jij stiekumerd, VAN HARTE GEFELICITEERD!!
fidel fijn dat je er weer bent, we dachten al die licht gewoon te bevallen. maar jij hebt een mega druk weekend gehad en dat 13 dagen voor je uitgerekende datum, zie trouwens dat jij uitgerekend bent op mijn vriend zijn verjaardag.
Ooooh t gaat zo opschietn nu voor iedereen... Ik ben als t goed is de volgnde.. Tenzij iemand nu al bezig is of vannacht bevalt
Dreamer: heb jij een afspraak om ingeleid te worden (ik ben het even kwijt) Fidel: fijn dat alles goed met je gaat
Ah Fidel fijn dat je dr weer bent! Haha ja t zit ook lkkr in de weg dus je mag best n btje buik overnemen... Krijg elke keer voorrang bij de kassa 'om te voorkomen dat ik bij de kassa sta te bevallen' Flauw he zulke verjaardagen, bij hem was ook bijna alles de middag van de verjaardag afgezegd... Alles al in huis... Hier ff n mega inkak moment gehad, emotioneel aan m'n plafond, de hele middag al niet lekker flink gerommel, krampen en buikpijn... En alles wat ik wilde of nodig vond lukte niet, zo frusterend... Heb ff n uurtje bij manlief uitgehuild, samen op bedje gepraat over hoe ik me voel en hoe hij zich voelt hoe het zou gaan straks en met de bevalling... Ben er echt klaar mee, manlief ook wel zo hij ziet ook hoe ik me voel en dat is telkens zoveel pijn heb. Die lieverd zorgt wel heel goed voor me, lig onder gestopt in bed (staat in de woonkamer) en de tv aangezet afstandsbediening naast een groot glas drinken Ga maar op tijd proberen te slapen, wie weet hoe morgen loopt... Fijne avond (a.s.)mama's en hopelijk allemaal een lekkere slaapnacht voor de deur
Dikke digitale knuffel voor jou Hannie!! Mocht ik je niet meer spreken heel veel succes morgen bij de gyn. Ik begrijp dat er een mogelijkheid is dat als bepaalde waardes niet goed zijn je wordt ingeleid?! Toi toi Alvast welterusten voor iedereen ik duik mijn bedje in ben zo moe
Vruchtje, lief van je dank je wel!! Ja klopt. De vk dacht eigenlijk dat dat vrijdag t geval al zou zijn, maar helaas... Morgen weer t hele riedeltje, t is met name afhankelijk van m'n bloeddruk. Die is de hele zwangerschap al laag en nu in een week tijd behoorlijk verhoogd. Als dat morgen nog zo is moet k iig blijven. Hoe dubbel maar stiekem hoop ik dat n btje...
@ Ano: Dat is ontzettend klote voor je zeg! Hoop dat je nog even niet bevalt en dat je lekker aan kunt sterken. @ Moesch: Hahaha .goeie grap! Lekker he .die MC Flurry M&M. Ik ben er ook helemaal verslaaft aan. Jeroen heeft nu slagroomijs gehaald en M&Ms. Die doen we door de staafmixer (maakt wel erg herrie) ..en hopa .een MC Flurry M&M @ Fidel!!: Daar ben je!! We waren al ongerust! Maar fijn dat alles lekker met je gaat! @ Hannie: Oooh, lieverd!! Tis ook niet leuk he de laatste loodjes. Maar wat een lieve man heb jij daar zeg!!! Heerlijk van genieten mop. Sterkte!!