[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh 20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh 28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2980 gr. 43 cm, zkh 29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh 29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh 30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4320 gr. -- cm, zkh 30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh 30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh 01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, ---- gr. -- cm, zkh [FONT="]4 Meisjes geboren[/FONT] 7 Jongens geboren [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] - Noosa Tamtam78 - [FONT="]Moestra[/FONT] Anoniempjuh - Sjors22 Fidel2010 - jesje1982 (ander forum) Vruchtje24 - Naomi [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 02-04-2012 [FONT="]Hannie[/FONT]: controle gyn. ivm te hoge bloeddruk (inleiden?) - 15:45 Noosa: controle gyn MM1981: controle gyn 03-04-2012 [FONT="]Ankje[/FONT]: Eerste keer strippen! - 11:45 [FONT="]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50 Melissa1987: controle gyn - 12:00 Sjors22: controle vk (strippen) - 13:40 MoesCH: controle vk [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT]: controle vk 04-04-2012 [FONT="]Fidel[/FONT]: controle vk - 11:30 LinC: controle gyn - 16:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT]: controle gyn - 11:20 [FONT="]Miss Geul[/FONT]: controle vk - 18:00 MM1981: diabetes carrousel Vogeltje: Inleiden! 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] Babyphat[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv 13 april [FONT="]Hannie[/FONT], 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]Dreamer[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, zh [FONT="]25 april[/FONT] Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv
Zo, even tijd Het Verhaal: Vriend is in de morgen gewoon gaan werken zoals altijd en ik ben zoals altijd lekker blijven liggen. Had wat pijn in de heupen, maar ach moest toch naar de fysio om half twaalf dus ik zou het dan wel horen. Om tien uur wakker geworden, rustig opgestaan en gaan douchen. Voelde kramp en bij afdrogen merkte ik dat ik op eea manier heel nat bleef daar beneden. Wat vocht opgevangen, was helder en wit slijmerig. Nja, dacht ik. Zal wel. Toen brak de hel los. Weeenstorm, er zat vanaf wee 1 steeds 1 of 2 minuten tussen. Na drie kwartier heb ik mijn vriend naar huis laten komen, ij heeft de verloskundige gebeld toen hij een half uurtje later thuis was. in 2 uur tijd had ik 3 cm ontsluiting. Ik kroop ondertussen tegen de muren op en wil de naar het ziekenhuis voor pijnstilling. Uiteindelijk waren we daar ergens rond half 2, 2 uur. Toen al 5 cm. Ontsluiten ging hard en prima, alleen bleef heel lang op de 9.5 cm hangen. Masseren, nog meer masseren.. en die weeen bleven maar komen. Af en toe persdrang. Na een uur zetten die pas echt door toen er een infuus met weeopwekkers aangezet was. Toen ging het wéér hard qua krachten. Na 48 min persen is hij geboren met de navelstreng 2x strak om zijn nekje. Hij is meteen afgenaveld en ging wel meteen geluid maken. Hij heeft wat extra zuurstof gehad vanuit een kapje en dat ging prima. Hij kleurde heel rap bij. Geen knip, geen scheur, alleen een soort schaafwondje op een van de schaamlippen. Vervolgens wilde de placenta niet loslaten. Na zo'n 45 min kwam ie dan toch, na 2 pogingen met extra stimulatiehormoon. De gyn stond al op de gang om me mee te nemen naar de OK om de placenta te verwijderen maar dit was gelukkig niet nodig. Na een nachtje in het zh zijn we de volgende dag rond 12 uur naar huis gegaan en dat bevalt prima. zoon heeft een moeilijke start gehad en we zijn nog wat aan het vogelen met hem; hij fladdert nog wat. Mogelijk zijn bloedsuiker. Maar verder doet hij het prima, drinkt goed en slaapt als een malle. Bij voorkeur op papa of mama... Hij heeft nogal een aparte naam, ben bang dat ik mijn anonimiteit kwijt ben als ik hem noem dus dat doe ik liever niet. Meiden, heel veel succes! Ik vond het heel heftig maar kijk er toch wel oke op terug. Achteraf goed dat we naar het zh zijn gegaan. Fijn ook dat ik er zo blanco in gegaan ben. Wat een enorme kracht komt er bij bevallen kijken, ongelofelijk. Het valt reuze mee met de spierpijn overigens
@unox: snel gegaan zeg! wel super heftig gelijk in een weeënstorm pfff. wil je zn naam pb'en? ben wel heel benieuwd als hij zo apart is hihi. nu lekker genieten
@moestra: gefeliciteerd met jullie zoon! Lekker genieten!! Ons manneke gaat aan kop met een lengte van 53cm haha! Wie gaat hem inhalen? En dat terwijl papa en mama toch echt niet de grootste zijn 1,64 en 1,75 m
ik kom me even snel melden! ik zie dat ik al op de lijst sta! hier afgelopen nacht met gebroken vliezen naar het ziekenhuis gegaan. 3 uur later is onze zoon geboren dmv een ks. buddy, ik ben je nummer kwijt!? wil je mij een pb sturen? hier in zkh is het erg lastig internetten.hoop later alles te lezen en te schrijven. owja, 8 pond weegt hij. cm weten we niet.
Tjonge het was hier wel een heel rustig avondje! Zoudat veel nieuws opleveren straks Wel mooi om jullie bevallingsverhalen terug te lezen, zo verschillend en toch 1 ding gemeen... Jullie wondertje lekker in jullie armen! Kan niet wachten tot ik zover ben Hier weer even een wakker lig moment (met een ukkie die de hik heeft ) inmiddels standaard rond de klok van 1:00 Hopelijk liggen jullie allemaal lkkr op 1 oor... Zzzzzzz....
@Moestra, van harte gefeliciteerd! Veel suc6 met herstellen en lekker genieten! @Hihi sorry Hannie, geen babynieuws en pas nu wakker
Haha lekker toch! K heb elk uur gezien, dus kan allren maar blij voor je zijn! Net maar even de wasmachine aangezet nu nog n uurtje proberen heb de hele nacht al pijnlijke harde buiken en krampen, ben ook al de hele nacht misselijk ondanks af en toe een biscuitje of glaasje ranja... Ben 4x eruit geweest voor n plas en 2x voor de grote boodschap, flink aan de diarree (sorry) heb geen idee hoe t komt... Maarach ben toch vrij vandaag maar 1 verplichting en das pas later op de middag de gyn. Dus kan no even relaxen vanochtend
Zo goedemorgen, nu kan ik toch echt melden dat er iets gaande is... Ik werd om half 6 wakker en bij het naar de wc gaan ontdek ik wat bloed.... Het is slijmerig rose en ik voel het er gewoon uit lopen. sorry voor de details op de nuchtere maag ! ook wat krampen maar deze komen niet regelmatig.... Ow we vinden het zo spannend !!!! zal dit het begin zijn ?????
Oh spannend Evan natuurlijk zou het een begin kunnen zijn. Als je veel bloedverliest even je Vk/gyn bellen voor zekerheid. Succes ik hoop dat het doorzet voor je. unox: wat een verhaal gelukkig kwam placenta toch vanzelf en hoefde je niet naar OK hannie: Nogmaals suc6 bij gyn spannend
Goodmorning! Unox, wat een verhaal!! Gelukkig is alles goed gekomen!! Ben ook benieuwd naar de naam....zou je willen pb'en? Hannie, klinkt alsof je lijf zich aan t voorbereiden is...spannend ge vandaag! Evan, oehhhhh ik hou je in de gaten Moestra, hoop dat jullie snel naar huis mogen!! Hier n onrustige nacht, ook last van mn darmen, vreselijk warm, en af en toe vervelende pijnlijke harde buiken. Vanmiddag voor controle, ben benieuwd of ze er iets over zeggen vandaag.
Noosa: jij ook succes vandaag bij je VK controle ik mag morgen naar gyn vindt dat toch altijd wel ff leuk/spannend
Ja ik ook vruchtje, helemaal nu ik ook bij de gyn zit. Voel me daar nog niet helemaal op mn gemak, heb t idee dat ze dan zo wat kunnen vinden waardoor ik moet blijven oid.
Ik weet wel iets maar weet niet of ik t hier neer mag zetten. Haha...er gaat iig iets gebeuren vandaag. Ik ben t niet
Nee geen 1 april en niet Hannie. Wel dit topic...lijkt wel n spelletje, was niet de bedoeling haha sorry.
Whiehie Evan spannend!! Veel suc6, hoop dat het doorzet! Iedereen met controles etc veel suc6 Morgen 40 wkn maar hier vannacht/vandaag niets gaande.. Ik kom je vergezellen Sjors bij de overtijd mensjes..