Gisterenavond was het even heel erg spannend! Het leek net ff of mijn vliezen wilden gaan breken. Mijn broekje was ineens heel erg nat en het was geen urine. Gelijk de koffer voor Jonna op de gang gezet. Maar helaas bleef alles uit. Jeroen heeft er volgens mij amper van geslapen want hij zweette nogal vannacht arme schat. Hij wil ook zo graag dat ik ga bevallen. Jeroen heeft vroege dienst deze week en moest dus vanochtend al vroeg weg. Jonna kwam om 06:45 bij mij boven in de slaapkamer. Nog even liggen met zn 2en, en om half 8 een broodje gegeten. Vandaag een lekker rustig dagje. Tis ook niet echt lekker weer om iets te gaan doen. Jeroen is al lekker om 2 uur thuis. Unox Ging al met al dus erg snel bij jou zeg! Wel super fijn dat je niet bent ingeknipt of gescheurd. Nu lekker genieten van je zoon. Knufff. Moestra Hahaha het nieuws gaat snel hoor! Maar wat fijn om wat van jou te horen. Gaat goed met je? Evan Nou! Denk het wel. Heb je de vk of gyn al gebeld? Noosa Succes met de controle! Moestra Nee sorry zou het zelf niet weten. Vruchtje Evan kan gaan bevallen vandaag
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh 20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh 28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2980 gr. 43 cm, zkh 29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh 29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh 30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4320 gr. -- cm, zkh 30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh 30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh 01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, ---- gr. -- cm, zkh [FONT="]4 Meisjes geboren[/FONT] 7 Jongens geboren [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] - Noosa Tamtam78 - [FONT="]Moestra[/FONT] Anoniempjuh - Sjors22 Fidel2010 - jesje1982 (ander forum) Vruchtje24 - Naomi [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 02-04-2012 [FONT="]Hannie[/FONT]: controle gyn. ivm te hoge bloeddruk (inleiden?) - 15:45 Noosa: controle gyn MM1981: controle gyn 03-04-2012 [FONT="]Ankje[/FONT]: Eerste keer strippen! - 11:45 [FONT="]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50 Melissa1987: controle gyn - 12:00 Sjors22: controle vk (strippen) - 13:40 MoesCH: controle vk [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT]: controle vk 04-04-2012 [FONT="]Fidel[/FONT]: controle vk - 11:30 LinC: controle gyn - 16:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT]: controle gyn - 11:20 [FONT="]Miss Geul[/FONT]: controle vk - 18:00 MM1981: diabetes carrousel Vogeltje: Inleiden! 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] Babyphat[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv 13 april [FONT="]Hannie[/FONT], 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]Dreamer[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, zh [FONT="]25 april[/FONT] Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv
Ohh spannend geweest dus Ankje!! Maar wat was t dan? Wat lekker dat jeroen zo vroeg thuis is. Wat doet hij voor werk?
noosa nou als ik moet gokken denk ik dat jij bedoeld dat dreamer vandaag ingeleid gaat worden evan oehh spannend dat kan kdd heel goed het begin zijn, vast je slijmprop die loskomt.spannenddd ankje, en nu alles weer droog, want al zijn het druppeltjes moet je nog meteen bellen he!! unox jee meid hefitg, lijkt op mijn 1e bevalling, na t breken van de vliezn ook meteen weeenstorm, nou dan weet je echt niet hoe je het hebt he..maar gelukkig ging het persen allemaal goed bij jou en ben je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen!geniet lekekr van elkaar.ben ook erg benieuwd naar de naam ja, doe je dat idd wel via pb wat er al werd gevraagd? hannie heel veel succes vanmiddag!! wie was diegene waarbij het hoofdje van de baby zo voorliep, moestra? hierfff weer rotnacht, duurde weer dik een uur voor ik sliep door die onrustige rotbenen..sliep om 00.30 ofzo en werd uit mezelfal om 7.00 weer wakker... en nog alles rustig hoor, die komt er volgens mij echt niet uit haha
Evan, spannend! Ben benieuwd of het doorzet! Hannie, succes vanmiddag! Eerst nog maar even wat rust proberen te pakken! Noosa, succes straks, ben benieuwd! Linnie, jij ook over tijd...benieuwd wanneer jullie aan de beurt zijn...maar kan nooit meer heel lang duren! Ankje, bij jou rommelt het ook flink he? Ben benieuwd! Ano, weer een dagje afwachten dus...hopelijk kan je vandaag nog even wat rust pakken.. HIer een onrustig nachtje...zelf migraineachtige hoofdpijn en Finn die koortsig was en vanaf 1.00u bij ons in bed kwam te liggen. Hij werd geregeld wakker voor een knuffel of een slok water dus steeds samen wakker. Nu nog steeds een warm mannetje, 38.3, dus ben benieuwd hoe vandaag loopt. Hij is er niet echt ziek van verder gelukkig. Zelf bijna geen geduld meer voordat ons kleintje komt! Ben zo nieuwsgierig..ik wil ook!!!
Ano: Irritant zeg die onrustige benen, heb t ook soms...daar kan ik echt chagerijnig van worden. Op de gym geleerd dat je paar minuten op je rug moet liggen en je benen recht tegen n deur.bv aan zodat je bloed naar beneden stroomt. Geen idee of het helpt? 2012mama, sneu voor finn! En voor jou ook natuurlijk....hoop dat hij niet al te ziek wordt. Vandaag 38 weken...weer n weekje dichterbij. Het nieuwsgierig worden begint hier nu ook te komen. Kan je nagaan hoe Sjors en Linnie zich voelen... Sjors en Linnie, komop meiden!! Jullie zijn aan de beurt!!
@ Unox: Ik ben ook wel benieuwd naar de naam. Klinkt als een heftige bevalling gelukkig heb je je kleintje nu in je armen. @ Ankje: Ow dat was spannend bij jou helaas niks misschien in de loop van de dag. @ Evan: Spannend ben jij de volgende? @2012mama: Arme Finn hopelijk knapt hij snel weer op. @ Hannie: Succes vanmiddag @ Moestra: Heb je pb gestuurd. Lekker genieten van jullie knul @ Linnie: Jij ook al over tijd hopelijk begint het snel. Hier heerlijk geslapen, wel veel dromen en moest er om 2.45 uur uit om te plassen, maar verder heerlijk geslapen. Kon nog wel langer slapen, maar ja Danian stond om 7.30 uur naast mijn bed, dus vanmiddag maar weer ff liggen. Woensdag ben ik uitgerekend en denk ook dat ik dat ga halen. Als ik niet wordt ingeleid ga ik ook over tijd ben ik bang, maar we wachten af.
2012mama: hopelijk wordt de koorts niet hoger en knapt finn snel op. Ano: haha die kanjer van jou vindt het wel prima veilig bij mama in de buik tamtam: hopelijk beval je toch snel uit jezelf zodat je niet ingeleid hoeft te worden ankje: spannend ook steeds bij jou hier baaldag geen idee waarom. Gewoon nergens zin in. Zo eerst met kleine naar logopedie al wordt woorden 10x herhalen achter elkaar steeds minder
vruchtje succes, hier ook beetje baaldag,,vrees dat ik het wachten wat zat wordt haha.heb echt zoiets van hoe moet ik deze hele dag weer gaan vullen, echt veel doen zit er ook niet meer in.... dreamer, succes vandaag!!! noosa okeej, ja jij of iemand aders hier had die ti eerder gegeven, heb het een keer geprobeerd, maar hielp niet bij mij helaas...maar tis echt heel irritant, kan ze dan max een minuut stilhouden en dan moet ik ze gewoon weer bewegen.... pfff volgens mij gaat dit een hele lange dag worden...
@ano, He bah wat vervelend ! Hopelijk gauw weer overal vanaf. @Evan, Spannend meid ! Ben heel erg benieuwd, kan een voorteken zijn natuurlijk @Moesch, Haha grapjas Lekker hoor mc flurry @Fidel, Fijn dat alles zo goed gaat ! @Dreamer, Ben wel benieuwd naar die datum @Hannie, Knuffel meid ! Ik weet hoe je je voelt, maar fijn dat je zo'n lief ventje in huis hebt ! Succes bij de gyn meid ! @Dreamer, Jij ook succes bij de gyn, ik ben benieuwd @2012mama, Hoop dat de koorst snel daalt en hij zich snel beter voelt en wat vervelend zo'n migraine hoofdpijn ! @tamtam, Fijn dat je goed geslapen hebt. Hoop niet dat je ingeleid hoeft te worden ! @Linnie, Gaan we samen overtijd @Ankje, Hier ook ontzettend veel vochtverlies ! maar tot zover ik weet geen vruchtwater...hoop ik haha. Ik haal het er niet uit in ieder geval. Wel erg spannend geweest voor jullie dus. @Ego, en we zijn 40+4.....en we wachten verder ! Morgen als het kan strippen, ben best zenuwachtig. Niet voor de pijn ofzo maar als het mogelijk is of het uberhaupt wat op gang brengt ik hoop het zo ! Verder zoveel darmkrampen ( die altijd heel langzaam op komen tot een piek en weer wegtrekken en altijd pijnlijk zijn ) dus elke keer valse hoop s nachts Hopelijk houd dat snel op..want elke keer word ik wakker en denk ik zou t ?? maar helaas. De gemeente heeft besloten om deze week de riolering in de straat schoon te maken..nu komt er water omhoog uit de wc en het stinkt hier Net nu...waarom ? maar ach wat moet dat moet. Ik ga effe wat doen hier
Jeetje meiden, wat gaan er opeens een hoop riching en over de 40! Logisch natuurlijk maar het wordt zo wel heeeel spannend hoor!
Goedemorgen dames! Vind het ook erg leuk (begrijp me niet verkeerd) om de bevallingsverhalen te lezen! Hier een slechte nacht achter de rug! Thijm meldde zich om 01.30! Flesje gegeven. Hij sliep om 3.30 pas weer! Om 4.15 weer wakker! Even tussen ons in gelegd, 5.30 weer huilen! Flesje gegeven en heeft toen eindelijk vanaf 6.00 doorgeslapen tot 9.00 Ligt nu voldaan en uitgeput langs me in bed na een badbeurt en een fles! Dus ook even tijd voor mij om bij te tanken! Ow spannend! Wat gaat er gebeuren vandaag! Zouden wij dat ook moeten weten of is er iemand goed in het bewaren van geheimpjes?
Tamtam, spannende week dus! Noosa, idd, wij hebben nog niets te klagen, gaan nog niet overtijd, en ik weet zelfs wanneer het zeker komt... Heb dat nieuwsgierige gevoel nu sinds een paar dagen heel sterk... Vruchtje, balen van je baaldag! Succes bij logopedie! Ano, hopelijk vliegt de dag... Sjors, hoop dat het morgen lukt om je in te leiden...alweer 4 dagen overtijd, gaat snel! Hier net even gedoucht en hoofdpijn zakt...Finn wilde niet mee douchen dus heeft lekker op ons bed tv gekeken, en nu ligt ie beneden op de bank tv te kijken. Ach, vind het prima. Hij niet fit en ik toch ook niet veel energie...maken er dus gewoon een lekker rustig dagje van! Trouwens een erg onrustig kleintje in mn buik, beweegt continu en dat begint toch wel pijnlijk te worden...
@ankje lekker he die zelfgemaakte macflurry's hier ook al zo creatief er mee bezig geweest. @unox een heftig verhaal/bevalling, geniet nu maar lekker van zijn 3tjes!! @evan SPANNEND!!!! @vruchtje de dag is nog niet voorbij.. wie weet hoor jij bij de 5% van de uitgerekende datum!! @sjors dat lijkt wel bij ons.. hier ook vanmorgen om 7.15 de rioolreiniger door de straat.. grrr lag nog zo heerlijk te slapen.. stank valt hier gelukkig mee ( ruik eerder het stronten van de akkervelden) @hier voor mijn doen een onrustig nachtje gehad, 3 keer eruit voor een iniminieplasje..., daarna was kleine goed actief.. ook raar gedroomd en een beginnende verkoudheid.. bah kan der ook nog wel bij.. verder de weekendrommel een beetje opruimen en lekker rustig aan doen vandaag
@ Evan Spannend wie weet begint het nu wel, hoop het voor je. @ Ankje bij jou dus ook even spannend geweest, ik heb dat ook het gevoel dat je vliezen willen breken, gek he! @ Dreamer succes zou ik zeggen @ Tamtam fijn dat je goed hebt geslapen ik hoop ook voor je dat je natuurlijk aan de gang mag @ Sjors jij ook heel veel succes alvast morgen. De enigste tip die ik kan geven is ga ervan uit dat er niets gebeurt na het strippen dan valt het ook niet tegen. Al zal dat moeilijk zijn jij wacht van ons alle het langst en hebt er al zoveel voor je zien gaan. Diegene die vandaag een afspraak hebben bij gyn/vk succes. Vandaag laatste keer ctg en dan over 3 dagen bevallen komt nu echt dichtbij. Zie er gelukkig niet tegenop ben er emotioneel helemaal klaar voor. Alles is er helemaal klaar voor dus het mag ook nog natuurlijk beginnenal zie ik dat niet gebeuren
Troela, altijd lastig zo'n gebroken nacht. Hoop dat hij vandaag wel lekker wat slaapt, kan jij ook een beetje bijkomen! 2012mama, lekker toch een rustig dagje! Zal Finn ook wel fijn vinden. Ja jij weet ook je datum inderdaad, lijkt me gek en lekker tegelijk. Al heeft deze "spanning" ook wel wat..maar dat zal ik vast niet meer zeggen over 2 weken haha. Fidel, lekker rustig aan vandaag dan. Je hebt het weekend druk zat gehad! Vogeltje, o meis wat spannend! Gewoon over 2 dagen al
Ik moet donderdag om 7.00 bellen of ik me om 7.30 kan melden. Zo ga nu eerst maar eens ctg doen tot straks
@ Vogeltje: Succes @ Dreamer: Ook succes vandaag @ Troela: Hopelijk kun je vandaag ff bijtanken @ Fidel: Bah verkouden wordt je niet fitter van lekker rustig aan doen dus @ sjors: Succes morgen hopelijk doet het wat. Lekker die stank in huis. hier wat last van krampjes en steken onderin mijn buik wat naar mijn rug trekt.