nee klopt stond inderdaad nog niet in de lijst, heb het toen straks even gevraagd op msn ook een foto gezien en wat een knap mannetje!! vriendelijke grote reus hihi. ze zal hem waarschijnlijk binnenkort wel even showen
ja alles gaat goed ze zijn gisteren thuis gekomen uit het zkh, hebben 2 nachtjes moeten blijven. 1 voor haarzelf en 1 extra omdat Jonas een te hoge temp had en ze infectie uit wilden sluiten. ze zijn volop aan het genieten hihi en heeft het er maar druk mee maar ze zal hier weer snel komen denk ik.
@wendie ik slik ook gaviscon, 1 tablet als ik naar beneden ga, en vannacht om 3 uur nog een tablet maar zodra ik ga liggen is het weer net zo erg. ik slaap of op mijn rechterzij met een voedingskussen tussen mijn benen en onder mijn hoofd een kussen en een einde van het voedingskussen, op mijn rug met 1 been over het voedingskussen en mijn hoofd op het andere eind van het voeidingskussen die dan bovenop mijn eigen kussen ligt, of op mijn linker zij met mijn hoofd op mijn kussen en voedingskussen en andere eind van het voedingskussen in mijn rug. dit waren vannacht allemaal geen succes houdingen. loop nu al enkele dagen met een pijnlijke schaambeen, ik weet niet wat dat inhoud maar het is daar aan het drukken en aan het doen. herkennen jullie dit? is dit een voorteken of wat anders?
ik ben blij dat het goed gaat met zowel sab als jonas. ik lees binnenkort haar verhaal wel weer. wel goed dat het ziekenhuis het eerst zeker wil weten voor ze naar huis mochten al is het wel balen als je denkt 1 nacht et blijven en je moet er 2 blijven
Zo net is de verloskundige langs geweest, ze heeft even een test gedaan om te zien of het vruchtwater was. nou duidelijker kon de uitslag niet volgens haar !!! Het beetje rood was volgens haar een deel van de slijmprop. Alles gaat goed met de baby, met mij trouwens ook. jammer genoeg gebeurd er verder nog niets.... IK moet haar vanavond weer bellen om te laten weten of ik al iets van weeën heb. tot nu toe alleen wat vervelend gevoel in mn rug en benen. ik hou jullie op de hoogte !!!! verder ook iedereen suc6 met een afspraak vandaag.
Oehh Evan wat spannend Hoop dat het snel doorzet! Ankje, super leuk die slinger! En jij moet je echt geen zorgen meer maken dat je niet genoeg tijd/energie voor Jonna hebt hoor, dit is harstikke leuk wat je gedaan hebt. Verder ben ik het ff kwijt, ik ga me klaarmaken voor mn controle.
@ vruchtje, stekend gevoel is heel af en toe. Vooral heel veel druk zodat ik bijna niet meer kan lopen! Zo genoeg achter de pc gezeten ik ga nog eens proberen wat te soppen (manlief heeft afgelopen weekend de badkamer opnieuw gestuct en de muren gewit....dus je snapt wel hoe de bovenverdieping er uit ziet!!)
evan spannend meid, hoe heft ze dat getest?ook gekeken f je al ontsluiting hebt of dat niet?heb jij en buddy hier? hannie heeft die een buddy? zo ik ben weer wakker, heb net dik een uur liggen slapen, had t ff nodig haha. Vanmorgen even met Neomi gewandeld. Moet zo eigenlijk nog boodschappen doen maar pfff, zie er zo tegenop omdat Neomi vaak niet in het karretje wil zitte enzo...maja moet toch echt even...
jeetje, ik dacht ik ga vandaag weer es op iedereen reageren, maar moet nu gewoon al 6 pagina's, alleen van vandaag!!!!! kletsmajoren. goed, komt ie: @ankje: ooooh jee dat was idd spannend zeg! kan me voorstellen dat je man zo aan het zweten is geweest haha. wel jammer dat t niet doorgezet heeft wie weet vannacht een herkansing? wat een mooie slinger zeg! @Hannie: heel veel succes vandaag! Hopelijk komt je kleintje snel. @anoniempjuh: ga eens bevallen jij! dan heb je misschien betere nachten vervelend dat je zo slecht slaapt zeg.. wel lekker dat je vanmiddag ff hebt kunnen tukken! wat kun je daar van opknappen he @2012mama: oei, ziekenboeg bij jou. beterschap!! @unox: las je bevallingsverhaal, heftig zeg. dat er dan toch nog weeenopwekkers aan te pas komen he... fijn dat jullie wel weer lekker thuis zijn en dat t goed gaat. Ik ben wel erg nieuwsgierig naar de naam, mag ik je pb' en? @tamtam: wat lekker dat je nog zo goed slaapt zeg! geniet er nog maar even van dan haha. hoop je zelf op inleiden? of liever niet? @vruchtje: knuffel voor jou. baaldagen zijn shit @sjors: kom op meid, bevallen! tis je zo gegund.... ooooh gatver wat smerig, dat rioolverhaal. iiiieeeuww... @troela: heerlijk he, die gebroken nachten! vind het toch ook wel bijzonder dat we als mama's een soort energieboost krijgen ofzo om de nachten te doorstaan. @fidel: knuffel voor jou. beterschap... @vogeltje: spannend zeg, bijna bevallen!!! gek eigenlijk he, dat je al weet wanneer.... @missgeul: aaargh wat een beroerde nacht! tijd om te bevallen dacht ik zo @naomi: jeetje wat een inimini-meisje heb je dan zeg! vervelend dat de luiers niet goed passen. flink veel voeden, dan groeit ze snel @moesch: vervelend dat je zo veel last hebt van je buik en je bekken. die slechte nachten zijn echt beroerd he. hopelijk mag je snel wakker liggen van een wakker mini-moeschje die gevoed moet worden @wendie: leuk, die laatste aankopen, hoewel zeep natuurlijk niet echt heel bijzonder is natuurlijk haha. maar toch.. de allerlaatste voorbereidingen... t komt dichtbij he! Is je baby al ingedaald? dan kan dat gevoel namelijk wel kloppen, alsof het hoofdje al tussen je benen hangt... @evan: ooooh wat spannend meid! duurt vast niet lang meer tot de weeen losbarsten heel veel succes!!
pff hier ook een baggernacht gehad. Slaapt de kleine eindelijk goed 'snachts, gaat manlief lopen spoken! die heeft de hele nacht op de wc gezeten of erboven gehangen, t kwam uit alle gaten tegelijk *sorry voor dit smerige detail*. zo zielig. Ik lag er natuurlijk ook wakker van, dus heb bar weinig geslapen vannacht. en vandaag dus niet alleen voor de kleine man zorgen, maar ook voor papa, want die kan dus echt helemaal niks zo beroerd is ie wel goed nieuws: de weegschaal gaf vandmorgen 100 gram minder dan mn gewicht voor de zwangerschap aan! wiehoeoe had echt niet durven hopen dat het zo snel zou gaan. had uberhaupt niet eens de hoop dat alle kilo's eraf zouden gaan, was ook wel veel aangekomen allemaal vocht blijkbaar.. zo.. ik ga er ff een filmpje in drukken... en over 45 minuten waarschijnlijk weer voeden
@evan: joehoe!! suc6 meid het zal niet lang duren voor de weeën beginnen denk ik @juultje: hihih ja het is echt een inimini meisje eten doet ze genoeg, morgen weer eens gaan wegen ben wel heeel benieuwd namelijk hoeveel ze aangekomen is in een week! zo hier net een stuk gewandeld met de hond en de meiden, heerlijk want het is ook nog best lekker buiten rondje een stuk groter gemaakt dan anders en was goed te doen. tja ben moe nu maar ja heb ook een conditie van 0,0 na al die maanden niets kunnen! voelde mn bekken wel wat op het einde maar ja heb dan ook nog een grote hond vast en een duowagen wat veel zwaarder rijd als een normale wagen.
oooh lekker Naomi! heerlijk dat je eindelijk weer wat kunt he! ik geniet er ook erg van om weer gewoon boodschappen te doen en te wandelen en zelfs het huishouden doen! wat kun je dat missen he.. Wilde net gaan vragen hoe het met je bekken gaat, maar dat gaat dus wel echt een stuk beter dan tijdens je zwangerschap! fijn hoor! wel rustig aan opbouwen he, anders hakt het er straks weer in... Ben benieuwd hoe jullie meisje gegroeid is. Ik schrok er echt van hoeveel onze knul gegroeid was in 1 week!! als dat zo doorgaat heb ik over een paar weken een peuter op schoot
ja over is het dus nog lang niet. ik voel het nog wel altijd maar het doet niet meer zoveel zeer. ik moet nu inderdaad goed opletten dat ik niet tever ga want die neiging heb ik wel. moet het rustig aan blijven doen en langzaam opbouwen maar ik ben zooooo blij dat ik inderdaad weer wat kan dat ik al snel te veel doe hihi. ik ben ook benieuwd hoe zwaar ze nu zal zijn! we zullen het morgen weten hihih een peuter meestal groeien ze in het begin hard en daarna wat minder dus wees gerust hihi.
Naomi ff vlug hoe gaat het jou en je meisjes? Jasmijn is echt een leuke naam, nog gefeliciteerd meid! X Ik lees hier trouwens altijd stiekem mee
Net de vk gebeld. Het was de vk (er zijn er 3) waar ik het minst een klik mee heb. Ze is heel erg op het technische zeg maar. Een beetje gevoelloos. Helaas doet zij morgen ook het strippen. Enyway ..zij denkt dat het afscheiding is. Ze ziet vaak dat de afscheiding aan het einde van de zwangerschap dunner wordt. Ook verwacht ze bij mij dat als mijn vliezen breken dat het een plons wordt. Heb zelf meer vruchtwater dan gemiddeld, en ik heb al de hele zwangerschap last van afscheiding. We wachten het dus rustig af. Maar als ik weer zoveel verlies, moest ik proberen om het op te vangen. Hmmmmm. @ Naomi: Ow wat fijn voor Sab zeg!! Lekker thuis genieten. En jij ook weer lekker naar buiten geweest om te wandelen! Ik verlang er ook zo naar .weer lekker alles kunnen doen! @ Evan: Ow wat spannend Evan!! Hopelijk krijg je snel weeën en mag je lekker gaan bevallen. @ Noosa: Hihi .thx voor het compliment! @ Buddy: Hannie en Evan hebben beiden geen buddy volgens mij @ Ano: Ik doe al een tijdje geen boodschappen meer alleen. Kan dat stuk zelf niet meer lopen (heen en terug). @ Juultje: Ach gossie! Manlief ook ziek. Je hebt het druk daar zeg! Succes!! Wel erg stoer dat je al je kilos al kwijt bent van de zwangerschap zeg!!! WAUW!!!
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh 20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh 28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2980 gr. 43 cm, zkh 29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh 29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh 30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4320 gr. 53 cm, zkh 30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh 30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh 01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, ---- gr. -- cm, zkh [FONT="]4 Meisjes geboren[/FONT] 7 Jongens geboren [FONT="]Zwaarste: [/FONT]Jonas [FONT="](4320 gr.) ----- Grootste: [/FONT]Thijm & Jonas[FONT="] (53 cm) Lichtste: [/FONT]Emir [FONT="](2600 gr.) ----- Kleinste: [/FONT]Sofie Anna [FONT="](43 cm)[/FONT] [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] - Noosa Tamtam78 - [FONT="]Moestra[/FONT] Anoniempjuh - Sjors22 Fidel2010 - jesje1982 (ander forum) Vruchtje24 - Naomi [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 02-04-2012 [FONT="]Hannie[/FONT]: controle gyn. ivm te hoge bloeddruk (inleiden?) - 15:45 Noosa: controle gyn MM1981: controle gyn 03-04-2012 [FONT="]Ankje[/FONT]: Eerste keer strippen! - 11:45 [FONT="]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50 Melissa1987: controle gyn - 12:00 Sjors22: controle vk (strippen) - 13:40 MoesCH: controle vk [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT]: controle vk 04-04-2012 [FONT="]Fidel[/FONT]: controle vk - 11:30 LinC: controle gyn - 16:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT]: controle gyn - 11:20 [FONT="]Miss Geul[/FONT]: controle vk - 18:00 MM1981: diabetes carrousel Vogeltje: Inleiden! 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] Babyphat[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv 13 april [FONT="]Hannie[/FONT], 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]Dreamer[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, zh [FONT="]25 april[/FONT] Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv
ankje ik doe het ook niet lopend hoor, pak lekekr lui de auto haha. Maar goed dat je hebt gebeld, ff afwachten dus... naomi fijn dat je lekker hebt kunnen wandelen, en spannend morgen naar het cb! juultje ach gossie beterschap voor je grote man, en met de kleine man dus alles goed? evan/hannie jammer dat ze beide geen buddys hebben, maar afwachten dus... ik ga denk ik maar voor bevallen morgen of woensdag neomi is van 4-3-2010 en dan klinkt 3-4-2012 of 4-4-2012 wel leuk bij