April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ankje: hmm balen dat je juist die vk aan de lijn kreeg! afscheiding wordt inderdaad dunner aan het einde... hopelijk zijn het gewoon je vliezen:p het kan natuurlijk zijn dat het een scheurtje bovenaan is dan heb je geen plons en als ze ingedaald is is de plons ook minder ;)
    ja het is heerlijk weer wat te kunnen!

@wonderbaby: dank je wel! het gaat goed met ons :D ik kan beter uit de voeten en jasmijn is een lief klein tevreden meisje hihi. isabel doet het ook super en word al groot. jij nu ook 37 weken spannend nu! suc6 met de laatste weekjes meid!

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ano 3-4klinkt dan echt tof, ik hoop dat het zo mag gebeuren voor je hihih.

buddy, ik heb ook geen buddy op het forum, weet niet of er nog iemand zonder zit en wel een buddy wil? en anders geen buddy dan laat ik het zelf weten hihi.

vandaag echt een hangdag want ik voel mezelf echt belabberd heel de buurt denkt spontaan dat ik een meisje krijg omdat ik er zo onverzord uit zie hihih, vorige week was het nog een jongen omdat ik niet veranderd was, heerlijk die logica van iedereen.

het leukste ik weet het maar hun niet hihihi

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @juultje beterschap voor manlief hoor!!
    @naomi fijn dat t wandelen al een stuk beter gaat, lekker blijven genieten hoor!!
    @ankje thja soms heb je er eentje tussen die minder klikt, hier ook 1 van de 3, waarbij ik denk hmmm, niet mijn type ( ze is wel aardig maar komt een beetje als een vegetarische hippie over) als je begrijpt wat ik bedoel:D niet lullig bedoelt ofzo..
    @ano ja zullen we dat samen doen, bij mij past het wel goed bij mijn eigen verjaardag 2-3 en dan in combi met 3-4 staat wel grappig!!
    @miss geul leuk he hoe iedereen kan zitten gissen, hier ook hoor, soms ook redernadties... krijg je te horen, jah bij jouw wordt t een jongen, want jij bent echt een jongensmama:) thja... wie weet:p:p

@hier zo even zitten, was gevouwen, gestofzogen, zo nog afwassen en de wc... dan vink wel weer mooi...

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    @ Ano:
    [FONT=&quot]Dat zou idd een super datum zijn zeg!![/FONT]

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha ja past er leuk bij he meiden 1 van die 2 data's?
    Ga hem er morgen of overmorgen dus gewoon echt uitzetten!!!!;)

miss geul ik heb al een buddy, maar wil ook best jou buddy zijn hoor!misschien wel handig, zeker aangezien ik met sjors buddy ben, en wij lopen allebei wel aardig op het einde

pfff me neus zit helemaal dicht bah....Ga denk ik Neomi maar eens wakker maken en naar de winkel..

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ano: dat zijn wel leuke datums ja!!

@miss geul: ik wil je buddy wel zijn hoor ;) laat maar weten via pb dan stuur ik je mn nummer.

ik ga er vandoor lekker naar mn moeder en nog ff wat boodschapjes doen. iedereen die aan het bevallen is suc6 hihi

7. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ano is heel handig een buddy die dezelfde tijd uitgerekend is.
    is goed als je mijn buddy bent ik pb je wel naomi bedankt voor het aanbod maar ik denk voor ano dat het handig is ivm dezelfde periode tussen die buddy's.

ik verwacht dat het hier nog weken kan duren voor ik beval hihihi

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]
    15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh
    17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh
    20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh
    20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh
    28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2980 gr. 43 cm, zkh
    29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh
    29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh
    30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4320 gr. 53 cm, zkh
    30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh
    30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh
    01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, ---- gr. -- cm, zkh

[FONT=&quot]4 Meisjes geboren[/FONT]
    7 Jongens geboren

[FONT=&quot]Zwaarste: [/FONT]Jonas [FONT=&quot](4320 gr.) ----- Grootste: [/FONT]Thijm & Jonas[FONT=&quot] (53 cm)
    Lichtste: [/FONT]
    Emir [FONT=&quot](2600 gr.) ----- Kleinste: [/FONT]Sofie Anna [FONT=&quot](43 cm)[/FONT]

[FONT=&quot]Buddylijst:[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT] - Noosa
    Tamtam78 - [FONT=&quot]Moestra[/FONT]
    Anoniempjuh - Sjors22
    Fidel2010 - jesje1982 (ander forum)
    Vruchtje24 - Naomi
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT] - Anoniempjuh

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]
    02-04-2012
    [FONT=&quot]Hannie[/FONT]: controle gyn. ivm te hoge bloeddruk (inleiden?) - 15:45
    Noosa: controle gyn
    MM1981: controle gyn
    03-04-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: Eerste keer strippen! - 11:45
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50
    Melissa1987: controle gyn - 12:00
    Sjors22: controle vk (strippen) - 13:40
    MoesCH: controle vk
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT]: controle vk
    04-04-2012
    [FONT=&quot]Fidel[/FONT]: controle vk - 11:30
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 11:20
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT]: controle vk - 18:00
    MM1981: diabetes carrousel
    Vogeltje: Inleiden!
    11-04-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]
    [FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    Babyphat[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv
    13 april
    [FONT=&quot]Hannie[/FONT], 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]15 april[/FONT]
    melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12)
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, zh
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ik wil eventueel ook wel iemands Buddy zijn hoor. Die 2 buddy's van mij zijn al bevallen :D

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Evan: Afwachten dus

@ Ankje: Jammer dat je nu net degene kreeg die je liever niet had en morgen ook, maar wie weet is het toch vruchtwater. Mooie slinger

@ Naomi123: Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat

@ Juultje: Ach arme man ziek beterschap voor hem, kleine man doet het dus goed. Ik zit een beetje met dubbel gevoel met het inleiden. Als ik ingeleid wordt is dat omdat ze verwachten dat mijn meisje groot is anders doen ze het niet. Het is beter dat het zelf op gang komt, maar langer wachten wil ik eigenlijk ook niet, dus beetje dubbel

@ Ano: Dat zijn idd leuke datums

Hier weer heerlijk geslapen, maar weer te kort;) kijk er nu alweer naar uit om vanavond te gaan slapen.
    De krampen zijn weer weg.

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dames wat doen jullie eigenlijk aan knellende sokken, de elastiekrand staat dagelijks in me benen en jeuken, niet echt lekker voor de bloedomloop, en om nou op blote voeten te lopen.. ( sloffen verlies ik altijd op de trap)

12. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik draag veel enkelkousen, of grotere sokken.
    tamtam balen dat het weg zakt ipv doorzet.
    en ik herken het uitkijken naar vanavond hopelijk een goede nacht.

13. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Miss geul, Beterschap meid ! Ik slik al vanaf het begin rennies..heb al vanaf dag 1 vreselijke maagzuur. Werkt bij mij erg goed..gebruik jij ook iets ?

@ankje, leuke slinger ! Ik denk dat het urine verlies is en hele dunne afscheiding..ik heb met 24 weken hiervoor bij de vk gezeten en die dacht het toen ook en nu denk ik dat het hetzelfde is...ik weet ook niet hoe vruchtwater ruikt ofzo..maar het is niet roze of groen etc dus hou t dan maar op het bovenstaande.

Ohw..ik ga morgen alleen heen..ik weet dat het pijn kan doen, maar probeer daar niet aan te denken. Ik hou in mn achterhoofd gewoon dat het nodig is en als ik wat wil dan moet ik er doorheen haha. Het is voor mij wel 1 min. lopen ( vk zit om de hoek :D ) Hoop ook dat het bij jouw helpt morgen !

@Moesch, wat vervelend van die rot nachten zeg ! Dat vind ik dus ook, wakker worden voor een kleintje is beter dan wakker worden van de pijn !
    Bedankt, ik hoop het ook :D

@Evan, Spannend meid, Denk dat de weeen wel snel zullen beginnen.

@Tamtam, Ook al gerommel..ben benieuwd of het een aanleiding is !

@Wendie, Hier ook al een week dat gevoel, net alsof hij eruit wil en ik soms op zn hoofd zit haha..maar helaas nog niet gebeurt :p

@2012mama, beterschap met fynn meid !

@ano, Is zeker een leuke datum ! ik ga voor je duimen meid !
    Nog gelukt om boodschappen te doen ?

@Naomi, Ja he, vind ik nou ook ! Hij mag zich wel is laten zien :p

@Juul, Beterschap met je mannetje, wat ontzettend vervelend zeg :( Ja die geur is vies, maar hoop dat het gauw weg is :)
    Dat eigenwijsje hierzo heeft overal lekker ****** aan haha.
    We wachten weer verder.

@de rest, Sorry als ik iemand vergeet, ik ben een zeef en net weer wakker :p

Was er vanmorgen om 9 uur uit en lag er om half 12 weer in..verveling en lui haha en kwam er pas om kwart over 3 weer uit :$ dat word vanavond niet slapen denk ik haha. Maar ach zo is er weer een dag zonder baby voorbij :p Gaat de tijd wel lekker snel van.

Ga zo maar is wat in huis doen, want dat is er zo niet van terecht gekomen :$

14. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    @ knellende sokken, uit doen of helemaal naar beneden vouwen.
    Passen jullie zeker ook bijna geen schoenen meer....ik was zo blij met het mooie weer, liep al lekker op mijn birkenstocks.......maar ja wie weet kan je van de week je snowboots weer aan! Die knellen ook niet hahaha

15. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik moet zeggen ik pas al mijn schoenen en zelfs mijn laarzen nog,
    ik houd echt geen vocht vast dat is heel bijzonder volgens mij want ik hoor er wel vaak over van iedereen.
    ik loop zoiezo wel graag op mijn birckenstocks

ik slik gaviscon, mijn verlos ontraade rennies omdat die nooit( of te weinig) getest zijn bij zwangere vrouwen.

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    @ Fidel:
    Heb het zelf nog niet echt gehad. Maar ik zou de bovenste gedeelte er gewoon af knippen.
    Sokken zijn zo weer nieuw gekocht toch?

@ Sjors:
    Dapper hoor om alleen te gaan. Maar wel erg fijn dat het bij jou om de hoek zit zowat.
    Hier moet ik toch wel 10 ofzo rijden.
    Probeer mij ook niet te focussen op de pijn maar meer in de hoop dat alles op gang komt. Tenslotte doen weeën meer zeer :D

@ Gaviscon / rennies:
    Ook ik drink (heb de vloeibare versie) gaviscon. Rennies zijn idd niet getest op zwangere vrouwen (heb ik ook gehoord).

@ Vocht vast houden:
    Ik hou volgens mij weinig tot geen vocht vast. Kan gelukkig ook mijn schoenen/laarsen nog aan.

17. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ow dit hoor ik voor t eerst van de rennies..
    ik slik ze wel.. vk vond t prima!

vocht vasthouden: hier ook.. ook de rand van de sokken in mn been.. maar pas al mn schoenen gewoon nog:p

18. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Miss geul, hier ook dat drukkende gevoel en een pijnlijk schaambeen..hier denk ik al een week of 1,5.

Sab, fijn dat het goed met jullie gaat!

Naomi, hoe gaat het daar? Lekker, even gewandeld!

Evan, spannend!

Vruchtje, hier ook dat stekende gevoel hoor.

Wendie, succes met poetsen!

Ano, dat opzien tegen het boodschappen doen herken ik hoor! Hier ook vaak drama momenteel...meestal doe ik het nu als manlief thuis is, of hij neemt Finn mee...
    Op de een of andere manier geeft dat minder verzet bij Finn...

Ankje jammer dat de vk een beetje gevoelloos is...

Tamtam, jammer hoor dat de krampen weg zijn

Fidel, hier vandaag al de hele dag geen sokken aan...heb alleen aan als ik weg ga en dan vaak van die sneakersokjes..die knellen minder.
    Vocht gaat hier nog redelijk..laarsen passen nog aardig. Was bij Finns zwangerschap (einde was in een hittegolf) veel erger...

Sjors, alvast veel succes morgen!

Ankje, jij ook alvast veel succes!

Net even lekker geslapen samen met Finn...heerlijk! Finn nog steeds koortsig...humeur heel wisselend, soms leeft ie even op, en dan stort ie daarna weer in...zielig hoor!

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden even ego..

Kom net bij het ziekenhuis vandaan...en terwijl de gyn vorige week nog zei dat er een kans is dat ze me natuurlijk laten bevallen werd er nu meteen gezegd: we gaan je inleiden!

Bloeddruk was wel weer iets te hoog (gek he na dat nieuws haha)...en er staat nu n datum voor een inleiding.
    Wil liever niet zeggen wanneer want we houden het denk voor de omgeving geheim en ik heb soms het idee dat ik meelezers heb ;)
    Maargoed voor 20 april iig haha en deze week nog niet ;)...pff mega spannend! Zie er best tegen op...straks duurt het 3 dagen ofzo wat een ramp lijkt me dat!!

Nu ga ik even op de bank zitten met een kopje thee, even de info laten bezinken haha.

20. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    noosa dat is vervelend, en zo rauw op je dak, ik vind het ze verwarrend al die verschillende info die ze soms geven zowel vk al gyn.

waarom gaan ze je inleiden ivm bloeddruk of andere reden?

Deel Deze Pagina