@Vruchtje, Ja een luierdag is niet erg, word je alleen zo brak van Maar de dag is weer bijna voorbij Dat was de bedoeling haha. Wbt strippen, je moet minimaal 1 cm ontsluiting hebben willen ze dit doen, de vk toucheert dus eerst en als die cm ontsluiting eris dan gaat ze de vliezen van de baarmoederwand los woelen waardoor er een hormoon vrij komt die de bevalling op kan wekken. Dit werkt vaak beter bij een 2de kindje en meestal ook pas na de 41 weken..je hoort wel dat het voor die tijd ook wel is werkt dus daar hoop ik dan weer op haha. Of het pijnlijk is kan ik je mijn mening nog niet geven..maar ik ken een paar andere meiden die het ook gedaan hebben en die zeiden dat het niet echt pijnlijk is maar beetje vervelend gevoel..hangt ook van je pijngrens af natuurlijk. Zal je morgen vertellen hoe als het was @Ananas, Erg lekker, maar las dat je de kern van de ananas moet eten wil het werken en die is ontzettend vies. @Sex, niet zo erg fijn meer, alles in de weg en deed een beetje pijn..misschien maar is andere houding proberen @Bitterlemon, Lust ik niet Eigenlijk geloof ik niet in al die fabeltjes en probeer ik ze ook niet uit ( op sex na, maar dat vind ik normaal tot zover het kan ) Veel traplopen schijnt ook te werken..nou ik ben al doodop als ik de helft heb gehad..dus ik wacht wel rustig @Moesch, Ja klopt ja, ik had ook meteen op de achterkant van de verpakking gekeken en hier staat ook op dat het geen kwaad kan. En ze werken bij mij echt prima dus ik ben heel erg blij dat ik ze gebruik..zoveel maagzuur word je niet vrolijk van. Wat jij zegt over wonderolie is mij ook verteld, schijnt niet zo goed voor je kind te zijn en idd dat poepen in het vruchtwater..niet de bedoeling dus. @Veel drinken, ( Weet niet meer wie het schreef ) Hier drink ik ook mega veel maar wat de reden is weet ik niet..heb dit de hele zw.schap eigenlijk al. Hoofdpijn is hier maar af en toe aanwezig..het kan idd gewoon lichte migraine zijn en hoeft niets te betekenen. @Ankje, Is wel fijn dat we het samen kunnen delen he Vind het ook fijn hoor, ik begin nu wel steeds wat zenuwachtiger te worden omdat ik wel heel erg hoop dat het kan nu..er moet toch ontsluiting zijn en de vorige week maandag was alleen nog maar de bm.mond aan het verstrijken..dus ik hoop nu wel op 1cm zodat het mogelijk is. Ik probeer er alleen niet van uit te gaan dat het wat doet..lijkt me zo'n teleurstelling ( zo wie zo ) maar helemaal als je er vanuit gaat natuurlijk. Word nog lastig morgen, want ga denk ik overal opletten haha. Moet binnen 24 uur wat doen dus 24 uur lang letten op buikpijn
Foto van onze knappe gast!! Wie had dat gedacht zo een grote, dat was echt een verrassing! 4230 grm en 53cm!!
oh sab wat een dropje. wat is die goed actief op de foto, en echt een grote kerel. leuk pakje heeft hij trouwens aan
meiden ik zit er ff helemaal doorheen. ik ben ZO moe.. vannacht nauwelijks geslapen omdat manlief steeds aan het kotsen was op de wc (buikgriep) en vandaag overdag heeft Viggo slechts 2 uurtjes geslapen, de rest van de tijd heb ik met hem lopen zeulen en gevoed... niks is goed. En tussendoor ook manlief nog verzorgen die halfdood op de bank ligt. ik KAN niet meer... en Viggo bleef maar huilen. Heb hem net nog weer even aangelegd en nu ligt hij naast me op de bank te slapen.. ben benieuwd hoe lang (of kort eigenlijk) het deze keer duurt. Ik weet neit hoe ik dit vol moet houden hoor en dan straks ook nog weer aan het werk, waar moet ik dan de energie vandaan halen?
Juultje, het heeft tijd nodig...langzaam zullen jullie een ritme met Viggo vinden, en tegen de tijd dat je weer aan het werk moet gaat dat goed...echt! Ik zou straks Viggo weer voeden en dan naast je in bed leggen, en tegelijk met hem gaan slapen...lekker een paar uur extra pakken. Evt op een ander bed/kamer/matras als manlief als die nog niet helemaal fit is.. Niet de leukste optie, maarja dan krijg je zoveel mogelijk rust.
dankje 2012mama... ja dat ga ik maar doen. moet wel eerst t bed opmaken, heb t beddengoed maar weer in de was gedaan vandaag aangezien manlief zo ziek is, maar nog geen tijd gehad om t weer op te maken. de nachten gaan nu wel goed met Viggo, hij gaat netjes na de voeding weer slapen (uitzonderingen daargelaten, lig af en toe nog wel 4 uur lang met hem op mn buik/borst), maar dat is ng maar sinds een paar dagen zo en vannacht heeft me echt opgebroken. en vandaag moest ik dus ook echt ALLEs doen, boodschappen, huishouden, kleine man tevreden houden en voor manlief zorgen, pfff Hoe doen de meiden met meer kindjes dat zeg? jeeetje wat een werk zo! sorry ik moest even zeuren..
Juultje, mijn ervaring is echt dat het went..gewoon soms zoveel slaap pakken als dat kan...en dan voel je je vaak al een stuk beter, en probeer lekker te genieten van je kleine jongen! Ben benieuwd of ik dit straks met 2 kids nog zo positief zeg
nou t heeft een kwartier geduurd... hij is weer wakker ik ga morgen een inbakerdoek zoeken, misschien dat dat helpt
misschien een tip, ik ben toen ik buikgriep had op de bank gaan liggen zodat we er niet allebei last van hebben. het lijkt erg onhandig of veel gevraagd maar het helpt echt als er 1 gewoon kan slapen, misschien een reserve matras of logeerbed\ luchtbed ergens in een andere kamer? dat doen wij ook soms als het te erg word, ik ben vannacht ook even apart gaan liggen omdat ik heel de nacht bleef lopen en bewegen, en voor vannacht heb ik weer mijn slaapzak klaar liggen om boven te liggen als het nodig is.
Even korte reactie op de foto's die voorbij kwamen. @ ankje wat ontzettend leuk je slinger ! wat vervelend dat je nou net degene tref met wie je het minst heb wel veel suc6 morge met het strippen! @sab wouw mooi kereltje ! @ano de verloskundige had een soort wattenstokje bij zich die zou gaan verkleuren wanneer hij in aanraking komt met vruchtwater en dit was dus het geval. Ontsluiting hebben ze niet gevoeld in verband met infecties omdat mijn vliezen al zijn gebroken. De weeën laten nog steeds op zich wachten . Heb er in de afgelopen 2 uur nu 4 gehad. Moet om 8 uur weer even met de vk bellen. De enige zekerheid die we hebben is dat de baby voor woensdag geboren moet worden. Straks gaan we een stukje lopen hopelijk zet dat iets in gang . [FONT="]Buddy nee ik heb geen buddy, wie bied zich aan ?[/FONT]
@ Sjors: Ik probeer mijn hoop er ook niet echt op te vestiging . Maar ja je doet het toch he. De vk heeft mij trouwens helemaal niks verteld over de je ontsluiting zou moeten hebben voor strippen. Hmmmm .beetje vaag weer. @ Sab: Wat een heerlijk mannetje! Zag de foto ook al op fb! @ Juultje: Vond het in het begin bij Jonna ook erg moeilijk om mijn ritme te vinden. Maar het gaat je vast en zeker lukken! Probeer je rust te pakken die je kunt pakken. Knuffff
@ Juultje, inderdaad zoveel mogelijk zelf rusten. Je vent vol stoppen met pillen (mannen zijn al snel ziek ten opzichte van wij vrouwen....) en zeggen dat ie maar vroeg zijn bed in duikt en dan morgen er weer tegenaan kan. Succes!
evan je mag anders wel bij mij aansluiten want ik denk dat het redelijk snel komt bij jou. ik ben ook de buddy van ano pb maar als je wilt. groetjes wendy
Ervan spannend meid Juul het komt echt goed!ik weet het ook nog van de eerste tijd, je moet echt een ritme vinden, maar dat heeft tijd nodig! Maar komt goed meid!dikke knuffel!!! Wonderolie oker wist ik niet, maar was t toch niet van plan hoor haha Baby is heeeeel hard aan het schoppen!!net nog ff buikfotos gemaakt!
@Evan, toitoitoi! Over wonderolie... zelf raak je er ook van aan de dunne, die je dan niet tegen kan houden met een wee, nee bedankt..
Evan wat spannend voor jullie. Je weet in ieder geval dat het niet heel lang meer duurt. Ankje: ik begrijp je wel dat het allemaal heel spannend wordt nu voor je, maar komt goed meis!! Ano: wie weet wel je laatste buikfoto's......ik hoop het voor je Juultje: dikke knuffel voor jou. Het zit je even niet mee nu je man ook zo ziek is en je er alleen voor staat. Probeer inderdaad alle rust te pakken die je kunt pakken. Het komt echt goed je moet inderdaad even een ritme vinden. En het is ook niet altijd maar reuze geur en maneschijn. Sab: wat een kanjer ik ben "in love" haha Sjors/ankje: dank voor jullie uitleg wat strippen betreft. Allebei suc6 alvast gewenst voor morgen ALL: Hier weer van die steken voelt bij onderbuik/vagina. Normaal alleen liggend in bed nu zittend op de bank. Geen idee wat het nu is ga het morgen even vragen. Het is niet de eerste keer dus denk eigenlijk niet dat het iets betekend. Gyn zei 2 weken geleden dat het was ingedaald met hoofdje zelfs al diep, dus geen idee of het toch nog indalings pijn/weeën kunnen zijn?
TLC aan het kijken, die Andrew wat een vent zeg. Als die aan mijn bed zou staan zou ik hem uit het ziekenhuis laten zetten!