@Ankje, Ja ik hoorde hier ook verschillende verhalen over, ze zeggen allemaal we strippen niet bij geen ontsluiting, maar als het niet mogelijk is, masseren sommige wel de baarmoedermond om misschien iets op gang te brengen. Mijn vk zei dat als er geen ontsluiting is, strippen officieel niet kan omdat ze dan niet bij de vliezen kunnen die ze met strippen los woelen. Maar wie weet doet jouw vk toch een poging ook al is er geen ontsluiting. Ik geef je een hand meid ! Gaat helemaal goed komen Ik hoop dat het voor ons beiden mag helpen en het meevalt, maar daar ga ik wel vanuit.Zag gister cijfers en er was maar 17% die zei het pijnlijk te vinden, en daar gaan wij niet bij horen Ik ben ook best zenuwachtig, kon niet meer slapen haha..maar wel meer omdat ik wil dat het wat opgang brengt net zoals je zegt, maar er toch ook weer niet van uit wil gaan Ik las trouwens ook dat je hier ook alleen maar veel voorweeen van zou kunnen krijgen...hoop toch niet dat dat gebeurt, dan hoop je heel wat en is er niks maarja als dat zo is dan doe je er ook niks aan natuurlijk. @Evan, Spannend meid, in ieder geval jullie babytje morgen ! Spannend zeg @Vruchtje, Dankje meis en graag gedaan Over die steken heb ik ook bij de vk voorgelegd en die zei dat als de baby goed ingedaald is je deze steken kan houden omdat hij/zij het hoofdje beweegt, is echt niet een fijn gevoel ! @Dreamer, Gefeliciteerd meid ! hopelijk mogen jullie snel naar huis ! @hannie, Heel veel succes vandaag ! Spannend hoor @Troela, Fijn dat het zo goed gaat en jullie een goede nacht hebben gehad ! Nou ga hier zo maar effe douchen en alles in huis doen etc. mocht ik vanmiddag wel last van (voor) weeen krijgen ( wat ook nog is kan en niks hoeft te zeggen ) heb ik in ieder geval alles gedaan en kan ik rustig gaan zitten vanmiddag
Heb nog niet veel buikfoto's geplaatst en dacht, laat ik nu nog even een foto plaatsen voor het te laat is Bekijk bijlage 235286
mooie buik sjors!!!!!hele dikke knuffel meid, ennuh je hebt me nummer he )) ankje ij ook heel veel succes!!! hannie je bent al weg, maar veel succes vandaag!!!! Troelaow heerlijk meid zo'n nacht, dat is zeer lekker!!Neomi was ook heel makkelijk vanaf het begin met slapen, hoop deze kleine ook!!! hier:wel redelijke nacht gehad, gelukkig iets minder last van me benen, denk dat ankje het nu even van me had over genomen aleen wel te laat gaan slapen, tegen 00.00 maja straks maar weer! En hier:nog nergens last van!!geen spoortje bloed oid, krampje enz, voormijn gevoel ga ik echt nooit bevallen haha. strippen:ik ben ook gestript bij Neomi, met 38.6, vond het niet pijnlijk.Voelde meer als gewoon gewroed van onder. Bij mij braken doo het strppen mijn vliezen, kan dus ook nog!!!!ennuh Neomi was er 6 uur na het strippen!!!!
Owja, zouden jullie niks op fb willen zetten over het strippen vandaag ? Krijg elke dag tig telefoontjes en smsjes of het al aan het rommelen is etc. heel irritant soms en als dat dan ter sprake komt, kom ik er helemaal niet meer vanaf haha.
Dream: gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Hopelijk mag je lekker naar huis vandaag Sjors: mooie buik. Nogmaals heel veel suc6 vandaag ankje: ook veel succes. Kon ik je zenuwen maar wegnemen. Dikke knuffel, maar komt vast goed. Hannie: jij ligt waarschijnlijk nu te bevallen. Heel veel succes Andere meiden ook nog steeds met BIB?
@Ano, Fijn dat je vanacht wat beter hebt geslapen Vanmiddag nog effe lekker bijtanken ! Dankje meid ! Fijn dat het bij jouw geen pijn deed ! Toen ze jouw gestript hadden bij Neomi, hoeveel ontsluiting had je toen ? Ben wel heel erg nieuwsgierig haha en hoop zo dat het wat op gang brengt !
hier even een bericht met bib. ik heb eindelijk een goede nacht gehad, dat kostte wel 3 kussens op elkaar half zittend, gelukkig maar want ik heb vandaag een presentatie die ik moet geven voor mijn opleiding. hannie, sjors en ankje veel succes dames met inleiden en\of strippen. de rest van de dames ik lees vanmiddag bij en dan ga ik reageren
logisch sjors! ik bleek toen 3cm te hebben(zonder dat ik t wist) hoop dat het aanslaat meid! ff nel aankleden en neomi wegbrengen
Hannie, succes vandaag meid!!!! Je kan het!! Sjors & Ankje, succes bij t strippen, hoop dat t goed zn werk mag doen! Troela, heerlijk zo'n nacht zeg, en dan dat knuffelen...ohhhhh wat fijn! Ik app je zo wel ff buddy! @hier, heerlijk geslapen. Ik was gesloopt van gister. Blijkbaar leiden ze altijd in met n hoge bloeddruk, ze hadden alleen aan mij de verkeerde info gegeven...maar goed. Ik kijk er nu wel naar uit hoor, al spoor ik meneer aan om ervoor nog te komen haha. Zo eventjes buurten op mn werk en mn schoonmoeder komt ff soppen. Verder lekker niks vandaag!
Moesch, hoe is het gegaan vandaag met je harde buiken? Dreamer, gefeliciteerd met jullie meisje...hoe heet ze? Heerlijk en onwerkelijk he, zo kijken naar dat kleine wonder! Ons2wonder, mooi mannetje hoor! waarom gaat het nog niet zo goed? Hannie, spannend dat je wordt ingeleid! Hou je ons op de hoogte? Ankje, vervelend die onrustige benen...ik heb het ook af en toe! Om gek van te worden! Hopelijk is het bij jou vanavond/morgen voorbij en heb je gewoon je kleine meisje in de armen! Troela, wat zielig he, die krampjes..en je kunte r zo weinig aan doen! Hier hielp Infacol wel redelijk goed.. Sjors, succes bij de vk! Mooi buikje heb je hoor! Miss Geul, blijf het knap vinden dat je je hoofd nog bij je opleiding kan houden! Noosa, ben wel benieuwd wanneer jij aan de beurt bent! Hier gisteravond erg onrustig..veel krampen, harde buiken, wist niet zo goed hoe liggen/zitten. Inmiddels weer afgezakt en rustig buikje, dus zullen voorweeen zijn geweest. Finn heeft lekker geslapen vannacht, ging met 39.6 naar bed en vanochtend gelukkig geen koorts meer...hopelijk blijft dat vandaag zo! Straks nog even boodschappen doen en huis wat opruimen...
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh 20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh 28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2980 gr. 43 cm, zkh 29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh 29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh 30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4320 gr. 53 cm, zkh 30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh 30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh 01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, ---- gr. -- cm, zkh 02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Dochter, 3000 gr. 49 cm, zkh [FONT="]5 Meisjes geboren[/FONT] 7 Jongens geboren [FONT="]Zwaarste: [/FONT]Jonas [FONT="](4320 gr.) ----- Grootste: [/FONT]Thijm & Jonas[FONT="] (53 cm)[/FONT] [FONT="]Lichtste: [/FONT]Emir [FONT="](2600 gr.) ----- Kleinste: [/FONT]Sofie Anna [FONT="](43 cm)[/FONT] [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] - Noosa Tamtam78 - [FONT="]Moestra[/FONT] Anoniempjuh - Sjors22 Fidel2010 - jesje1982 (ander forum) Vruchtje24 - Naomi [FONT="]Miss Geul[/FONT] - Anoniempjuh Evan - Miss Geul [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 03-04-2012 [FONT="]Ankje[/FONT]: Eerste keer strippen! - 11:45 [FONT="]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50 Melissa1987: controle gyn - 12:00 Sjors22: controle vk (strippen) - 12:40 MoesCH: controle vk [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT]: controle vk Hannie: inleiden! 04-04-2012 Tamtam78: controle klinische vk (misschien inleiden?) - 10:10 [FONT="]Fidel[/FONT]: controle vk - 11:30 LinC: controle gyn - 16:00 Anoniempjuh: controle vk - 15:15 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT]: controle gyn - 11:20 [FONT="]Miss Geul[/FONT]: controle vk - 18:00 MM1981: diabetes carrousel Vogeltje: Inleiden! 06-04-2012 Linnie1984: controle gyn 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] Babyphat[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv 13 april [FONT="]Hannie[/FONT], 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, zh [FONT="]25 april[/FONT] Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv
Evan, hoe gaat het daar? Alles nog rustig? Linnie, jij vandaag uitgerekend...ga je op de uitgerekende dag bevallen?
@ Dreamer: Gefeliciteerd met jullie dochter @ Ankje, Hannie en Sjors: Heel veel succes vandaag Evan hoe gaat het met jou? @ 2012mama: Fijn dat Finn geen koorts meer heeft @ troela: Fijn dat je toch een goede nacht hebt gehad @ Miss Geul: Ik wil ook alleen mijn man erbij hebben @ Ons2ewonder: Mooi mannetje hoor Hier helaas wat slechter geslapen. Toch veel aan het malen over morgen, dus zal aankomende nacht ook wel niet zo best slapen. Vandaag de was wegdraaien ff stofzuigen en vanavond alvast boodschappen doen dan is alles gedaan als ik morgen wel wordt ingeleid. Vanmiddag naar een vriendin toe ff wat afleiding.
Dreamer, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje Ik zou het groot en roze willen maken maar lukt niet met de Tablet Och dames ik wil zoooo graag bevallen!! Ik had voor een of andere domme reden gehoopt dat het vannacht zou beginnen, maar helaas... Tot nu toe was ik vrij rustig en nu opeens wil ik het zoooo graag. Alles is vrij rustig hier, gisteren wel opeens een beetje bloedverlies ... maar geen krampen of pijn ofzo... Woe mag ik weer naar de gyn... en ik vind dat nog zo ver weg... Ik maak mezelf helemaal gek... maar ik wil het ik wil het ik wil het...
Evan, Hannie en Sjors: gaan jullie vandaag op mijn uitgerekende datum jullie kindjes op de wereld zetten?! heel veel succes!!! lieve meiden bedankt voor jullie lieve reacties gisteren. gelukkig gebeurde precies dat wat ik nodig had: mijn ouders stonden onaangekondigd voor de deur om hun nieuwe auto te showen. ik heb ze huilend binnen gelaten en mn moeder nam direct Viggo bij zich en heeft hem een uur lang gesust en getroost, rondgelopen met haar pink in zijn mondje. ze dacht dat hij misschien weer een regeldag had en tipte dat ik moest proberen viggo niet elke keer aan te leggen, omdat hij dan steeds maar kleine beetjes drinkt en dus niet verzadigd raakt. Ik heb hem om half 9 weer gevoed (in bed) en daarna is hij gaan slapen. vannacht 2 keer 4 uur ertussen dus heb wel wat uurtjes slaap kunnen pakken gelukkig. ben nog steeds hartstikke kapot, maar ik ga vandaag maar proberen wat op de bank te slapen.
Troela Heerlijk zon nacht zeg! Bij buikkrampen gebruikten wij altijd venkelwater. Maar volgens mij is dat niet meer te verkrijgen bij de apotheek. Wel heb ik om me heen gehoord dat men ook venkelthee gebruiken. Ze maakten dan thee en lieten het afkoelen (tot koud) en deden daar eerst 1 TL in de speen van de fles. Toen de speen op de fles draaien en dan de melk erachter aan. Zo deden wij het ook met venkelwater. Ging super!! Misschien is dat iets? Sjors Nee wij horen niet bij die 17% Jij ook heel veel succes lieverd. Ik hoop dat je al wat ontsluiting hebt! Lekker buikkie!!! Ano Ow jouw verhaal doet me zo goed!!! Ik hoop dat ik me bij jou verhaal kan aansluiten. Braken jou vliezen bij de vk tijdens het strippen? Of was je toen al thuis. (sorry voor de vele vragen). Noosa Spannend!!! 2012mama Ook bij jou lekker aan het rommelen dus. Wat fijn dat Finn weer koortsvrij is. Evan & Hannie Hoe is het bij jullie? Tamtam Ow .volgens mij gaat vandaag de dag heel langzaam voor jou. Wel erg fijn dat je vriendin even langs komt voor afleiden. Alvast heel veel succes morgen! LinC Hahahaha Irritant he! Juultje Wat een goede timing van je ouders zeg! Alsof ze het wisten. Tis idd een goede tip van je moeder.
@Ankje, Dankje meid ! Jij ook heel veel succes straks en we horen er zeker niet bij ! Wat je vroeg aan Ano was ik ook wel nieuwsgierig naar haha, wat een vragen he