@2012mama, Lekker hoor een rustig middagje @Vogeltje, Snap dat je boos bent ! Wat onzettend vaag van het ziekenhuis zeg ! Hoop dat de ctg morgen goed is en dan heb je donderdag je kleine in je armen ! @Missgeul, Fijn dat je zo goed geslapen hebt en geen maagzuur hebt gehad @Ano, Erg mooie buik meid ! @Ankje, Wat fijn dat het strippen goed gelukt is Al bijna 3 cm ! Super zeg. Nu hopen dat het snel wat oplevert ! Wat vervelend dat het zo'n pijn heeft gedaan Hopelijk trekt die pijn snel weg en krijg je er andere pijn voor terug @melissa, Spannend zeg ! Nou hier is het strippen gelukt had bijna 2cm maar kon er net niet goed bij dus houden t maar op anderhalf Scheelt er straks toch dik 1, nog 9 te gaan Ze vertelde me dat ze zelf dacht dat het zo'n 40 tot 60% kans had dat t zou beginnen, was bijna verweekt/verstreken Vond ze erg positief. Vond dat wel zelf wel erg positief, maar ga er niet vanuit ! Hoop wel zo ontzettend dat het wat op gang brengt ! ( lukt niet om je gedachten anders te laten gaan ) Vond het absoluut niet pijnlijk dus dat scheelt alweer. Wel meteen slijmerig bloed verloren, maar dat schijnt normaal te zijn geloof ik en nu afwachten Mocht het niet werken dan word ik donderdag weer gestript en als dat weer niet werkt mag ik naar de gyn om het weekend ingeleid te worden, maar weet niet of ik dat wel wil..ben dan net over de 41 weken heen en wil toch graag thuis bevallen onder begeleiding van de vk Nou nu is het afwachten
@ ano het was een vergadering op mijn werk, waarvan ik op de planning stond om te presenteren voor mijn opleiding wij combineren dat bij mij op het werk, dus wat ik op school doe, presenteren we op het werk zo ook vandaag. @ hannie spannend @ ankje ik hoop dat het snel doorzet, en wel goed dat je vliezen al goed reageren. @melissa balen zeg dat je zo ziek bent geweest, ben je nu weer helemaal opgeknapt ervan, veel succes vrijdag, spannend hoor. @ sjors ben blij dat jij het zo goed ervaren hebt, en hopelijk zet het nu door en vooral als je thuis wilt bevallen is dat toch wel te hopen.
Vogeltje, pff wat stom zeg! Snap dat je boos bent! Ankje, wow dat klinkt positief Balen dat het zo'n pijn deed, maarja als het nu op gang komt heb je het er vast voor over! Sjors, ook positief nieuws...super! Ik hoop echt dat het doorzet meid. En dat je zowiezo nog kans maakt op een thuisbevalling, dat zou toch wel echt heerlijk zijn. Melissa, vrijdag wordt je ingeleidt dus? Wat spannend! Lastig he die verhalen van het inleiden. Ben er ook wel een beetje huiverig voor. Ano: super mooie buik! MissGeul, goed rusten inderdaad hoor. Je hebt het nog hartstikke druk in je verlof zo te lezen. Zo ik duik ook even de bank op. Vanmiddag nog wat boodschappen doen en dat is dan ook echt het enige wat ik nog ga doen vandaag.
noosa dat is niet mijn kwaliteit om te rusten hihihi ik wordt er vaak toe verplicht want mijn katten zijn heel aanhakelijk en willen het liefst hele dagen op schoot liggen zodat ik niet kan bewegen. morgen komt mijn zus met haar kleine mannetje en om mij te helpen in het huishouden, en voor gezelligheid. donderdag verlos in de avond. vrijdag ga ik naar mijn ouders ( in de avond taarten bakken) zaterdag huishouden en boodschappen zondag verjaardag van mijn vader en van mijn vriend vieren( vader 8-4 jarig vriend 14-4 jarig) en dan volgende week bijna lege planning op huishouden, huiswerk na dan en de verlos.
Sjors Hey wat goed! Jij ook bijna 2 cm ontsluiting! Tegen mij zei ze ook dat het geen garantie gaf, maar dat ze wel een goede hoop had. Je hoop toch dat de bevalling gaat beginnen Ook ik heb roze slijmverlies gehad. Het kon eventueel ook nog erger gaan bloeden, maar dat hoorde erbij zei ze. Jij mag donderdag (net als ik) ook weer gestript worden. Hoop met je mee dat we allebei vandaag gaan bevallen!! Trouwens erg super dat het bij jou geen pijn deed!!
ankje en sjors wat goed al 2cm ontsluiting! super dat ze konden strippen.. hopelijk haalt t wat uit! hier controle vk gehad.. kleine was vorige keer ingedaald.. maar vandaag lag ze weer boven de bekken ingang.. eigenwijsje.. heb nu echt het idee dat ze er nog niet klaar voor is en ik niet snel zal gaan bevallen! volgende week weer controle: 13-04 controle vk 11.20 voor de lijst!
@juultje ja tis zeker fijn om ouders dichtbij te hebben, hier woont me moeder een dorp verderop, 10 min rijden met de auto en schoonouders op 5 min afstand, als er iets is dan staan ze altijd meteen voor ons klaar, andersom natuurlijk net zo. nee zou het niet meer willen hoor verderweg wonen van ouders.. straks helemaal niet meer, zeker omdat t oppasoma's en opa worden. @ano/juultje jah ik dacht ook even vah huh, jij ook vandaag gestript... maare nee dat was na t nadenken over neomi... logisch @vogeltje nou lekker dan... ik zou dan ook zeker wel klacht indienen... gaat wel om de gezondheid van jouw en je kleine, geen verkoudheidje ofzo!!! @tamtam spannend hoor @ankje oehhhh spannend, duim voor je dat t geholpen heeft0 @hannie ZET EHM OP!!! @sjors nou duimen dat t werkt hoor!! @hier zo mijne lieve mama is net weer naar huis.. lekker weer wat gesopt in huis.. en een lange wandeling met mijn hondjes gemaakt.. ik moest maar even uitrusten straks nog even stofzuigen en afwassen en dan hou ik t weer voor gezien voor vandaag.. (al wil ik nog dolgraag de badkamer doen... maar denk dat ik daar spijt van krijg) eerst maar even bankhangen..en de wij jonge ouders doorlezen, net weer binnen
Ik reageer voa telefoon, dus ik verget een heeeeleboel, maar even dat wat is blijven hangen: vogeltje wat belachelijk van het ziekenhuis zeg! de verloskamers liggen vol, pfff.. kun je niet naar een ander ziekenhuis in de buurt?? Ik zou er niet zomaar mee akkoord gaan hoor... Sjors en ankje wat fijn dat het strippen gelukt is! hopelijk gauw jullie beebjes in de armen! haha sjors, heel subtiel, je bericht op fb mijn ouders wonen 30 km verderop, maar mijn moeder heeft geen rijbewijs en kan dus niet zomaar even langswippen. daar heb ik het nu wel moeilijk mee. zou het zo fijn vinden om haar vaker te zien en dat ze me een beetje kan helpen en tips geven enzo. gelukkig kunnen we wel bellen kleine man is nog niet helemaal in zn hum vandaag, inslapen gaat echt moeilijk. gelukkig is hij net toch bij manlief op de arm in slaap gevallen. die is vandaag weer iets meer op de been dus kunnen nu meer samen doen en afwisselen. das wel fijn. hmpf. ik had op fb gezet dat mn ouders gister geweest waren en dat het toen dankzij mn moeder gelukt was de kleine enigszins rustig te houden tot de volgende voedingstijd. stuurde de zus van manlief hem een berichtje dat ze het verdrietig vond te lezen dat we hem nu al in zo'n strak regime te pushen... Alsof dat was wat we aan het doen waren. Ik ga stoppen die berichtjes op fb te zetten want het geeft mensen blijkbaar alleen maar verkeerde ideeen. ze snappen niet dat het dus nit werkt als zoonlief elk kwartier wil drinken om vervolgens aan de borst in slaap te vallen omdat hij te moe is en weer wakker te worden omdat hij door het drinken van minibeetjes niet verzadigd raakt.. pfff maak dat maar eens duidelijk. ik geloof dat ik maar moet afleren dergelijke info te delen via fb..weet ook eigenlijk niet waarom ik dat altijd deed/doe
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh 20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh 28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2980 gr. 43 cm, zkh 29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh 29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh 30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4320 gr. 53 cm, zkh 30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh 30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh 01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, ---- gr. -- cm, zkh 02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Dochter, 3000 gr. 49 cm, zkh [FONT="]5 Meisjes geboren[/FONT] 7 Jongens geboren [FONT="]Zwaarste: [/FONT]Jonas [FONT="](4320 gr.) ----- Grootste: [/FONT]Thijm & Jonas[FONT="] (53 cm)[/FONT] [FONT="]Lichtste: [/FONT]Emir [FONT="](2600 gr.) ----- Kleinste: [/FONT]Sofie Anna [FONT="](43 cm)[/FONT] [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] - Noosa Tamtam78 - [FONT="]Moestra[/FONT] Anoniempjuh - Sjors22 Fidel2010 - jesje1982 (ander forum) Vruchtje24 - Naomi [FONT="]Miss Geul[/FONT] - Anoniempjuh Evan - Miss Geul [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 03-04-2012 [FONT="]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50 Melissa1987: controle gyn - 12:00 Sjors22: controle vk (strippen) - 12:40 MoesCH: controle vk [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT]: controle vk Hannie: inleiden! 04-04-2012 Tamtam78: controle klinische vk (misschien inleiden?) - 10:10 [FONT="]Fidel[/FONT]: controle vk - 11:30 LinC: controle gyn - 16:00 Anoniempjuh: controle vk - 15:15 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT]: controle gyn - 11:20 [FONT="]Ankje[/FONT]: 2e keer strippen - 13:00 [FONT="]Miss Geul[/FONT]: controle vk - 18:00 MM1981: diabetes carrousel Vogeltje: Inleiden! 06-04-2012 Linnie1984: controle gyn melissa1987: Inleiden! 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee 13-04-2012 MoesCH: controle vk - 11:20 [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] Babyphat[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv 13 april [FONT="]Hannie[/FONT], 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, zh [FONT="]25 april[/FONT] Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv
@juultje andere denken toch dat ze het altijd beter weten.. laat ze maar.. tis toch jullie zoontje, al wil je hem nu als zwarte piet verkleden, is dat toch jullie keuze en hebben andere daar niks mee te maken.. NIKS VAN AANTREKKEN HOOR!!!
juultje ow iiritant zeg dat commentaar, en dan helemaal de manier waarop, bah bah, idd mar niet meer doen dan! trek je er niks van aan hoor!! sjors fijn dat het is meegevallen en dat het gelukt is!! nah ik sliep net 10min, gaat de bel, postbode. Me naamletters zijn binnen, super alleen...volgens mij klopt 1 letter niet haha. Zal zo wel ff een foto plaatsen, 1 letter is niet zo erg haha
juultje laat de mening van anderen, jij was in die situatie aanwezig en niet die ander. en net moeder zijn is niet makkelijk dus je kan dan hulp nodig hebben dat is niet erg. ik denk dat iedere nieuwe moeder hulp nodig heeft onder andere daarom is er kraamzorg, ik zet het inderdaad ook niet op fb,hy of msn. beter gezegd het staat zelfs nergens van mijn zwangerschap op internet ja op deze site en een andere club maar dat is het.
Bekijk bijlage 235412 Verder wel super leuk he!!en niet duur, voor 15cm beplakt en geverfd maar 6,50 per letter!
Hannie, je bent dus al een stukje opweg...fijn! Ankje, fijn dat het strippen tot nu toe goed gelukt is...ben benieuwd wat het gaat brengen! Melissa, spannend, vrijdag inleiden! Nog even en jullie kleintje is er! Sjors, spannend! Fijn dat je al wat ontsluiting had...en nu afwachten... Miss geul, klinkt als een druk weekje zeg! Moesch, jammer dat ze weer omhoog is gekropen! Maarja, het kan wel snel gaan natuurlijk...afwachten! Juultje, gewoon doen wat je zelf goed lijkt voor Viggo!
Haha fidel.. al wil ik m als zwarte piet verkleden *grinnik* zo heerlijk, hier kletsen! ik knap vaak helemaal op van jullie reacties ano wat shit dat er een letter niet klopt. ben wel benieuwd wat er mis mee is? leuk ook, dat de postbode net komt als jij slaapt. ze doen het erom he oohhh hier trouwens een fikse tegenvaller met de belastingdienst. hebben voor t eerst de aangifte uit handen gegeven, kost 290 euro. ik krijg maar 240 terug van de belastingdienst (wat dus direct doorgesluisd kan worden naar de boekhouder) en manlief moet 1500 betalen!!!!! en dat terwijl we er van uit gingen dat we ruim 2000 of zelfs meer terug zouden krijgen. ben bang dat t nu komt omdat we voor t eerst samen aangifte moesten doen, dat we samen ongunstiger zitten qua belastingschijven ofzo. we wilden een grotere auto gaan kopen (kinderwagen past er prima in, maar dan is ie ook vol!) maar dat zit er nu dus ff niet in hehe
@ Ankje en Sjors: Fijn dat het strippen gelukt is nu hopen dat jullie snel bevallen @ Juultje: Niks van aan trekken dat commentaar hoe moeilijk dat ook is. Het is jullie kind. @ Melissa: Spannend hoor vrijdag @ Moesch: Je hebt dus nu al een eigen wijsje Hier net heerlijk geslapen. We gaan zo naar mijn vriendin toe.
haha nou oordeel zelf juul heb net de foto geplaatst. wat balen van dat gled, zeker als je iets heel anders verwacht, kloote hoor!! Nog wat van chelleke gehoord? tamtam veel plezier bij je vriendin
Missgeul je hebt helemaal gelijk zet je het bewust nergens neer of heb je er gewoon geen zin in? ano wat superleuk zeg! Maar wat klopt er niet aan dan? waar heb je dit laten doen? heeeeel mooi..