April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    Juultje en naomie ik willde julie sterkte wensen hoop dat julie straks allebei baby in je handen hebben dikke knuffel en xxx voor julie

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Tamtam, balen dat je je nog niet beter voelt Beterschap!
    En toch handig he die uitvinding van de tv :)

3. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Juultje en Naomi sterkte! IK hoop voor jullie toch dat het spontaan op gang gaat komen zodat je gewoon een natuurlijke bevalling hebt.
    Vaak hoor je bij inleiden dat de bevalling dan heftiger is (hoeft niet perse) Ik wist dit ook niet toen ze mij met 42 weken gingen inleiden (maar goed nog langer laten zitten was ook geen optie)

Succes in ieder geval want ik geloof niet dat het nog lang gaat duren voordat 1 van jullie (of beide) gaat bevallen!

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Gloeiende... Inleiden zit er volgens de verloskundige niet in. Ze wilde me naar huis sturen omdat mijn urine schoon was, maar mij is verteld dat er wel eiwit in mijn urine zat. Dus nu is het wachten op uitslag van het lab einde vd ochtend. Is de waarde niet te hoog dan mag ik naar huis en anders moet ik blijven om het in de gaten te houden. Zucht. ik word zo moe van die verschillende berichten steeds. bah.

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    He bah Juulltje, wat irritant!!! Ik hoop zo voor je dat je hier snel vanaf bent!!

Naomi, succes!!!!!

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Naomi, spannend hoor..blijf het volgen!

Juultje, oje, jij nu ook eiwitten teveel...spannend! Waarom zit inleiden er niet in?

Tamtam, hopelijk voel je je snel beter!

7. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Nou Juultje, nog niks wijzer dus.. lekker dan!

8. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Volgens de verloskundige is inleiden bij 37 weken geen pretje en doen ze dat vanaf 38 weken en alleen bij medische noodzaak.

Misschien moeten ze hier eens zorgen dat ze 1 lijn trekken en niet zomaar berichten de wereld inslingeren zonder dat ze dat van elkaar weten...

laat me dan alsjeblieft naar huis gaan en in een normaal bed slapwn. mijn lijf is op na 2 nachten in dit kutbed.

sorry heb het echt even gehad hier. :(

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    goedemorgen dames

@juultje dikke knuffel hoor je wil nou toch wel eens weten waar je aan toe bent, kan je geen stennis gaan schoppen dat je nu wilt weten wat ze willen?? er zijn toch richtlijnen voor!!!
    @naomi spannend hoor helemaal hyper ervan...
    eens zien wie van jullie het eerste wordt hahaha

@ehh de rest sorry juultje en naomi maken het zo spannend ben de rest helemaal vergeten wat er geschreven is hahaha
    @hier goed geslapen, eigenlijk te goed, eerst om half 4 klaarwakker en uitgeslapen, uiteindelijk na doezelen rond half 7 weer in slaap gevallen tot 9 uur.. wel spierpijn in me rug... geen idee hoe ik daar nou weer aan kom.. straks komt mama nog even strijkgoed ophalen en voor de rest beetje rommelen in huis vandaag, lekker lui zijn hahah. kan wel merken dat ik nou toch ook een beetje last van vochtvasthouding krijg, pas me klompen niet meer, en snachts snel last van dove handen.. hoort erbij maar beetje klagen mag toch hahah

10. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Jeeeemig Juultje en Naomi... ben ik er een paar dagen niet, zijn jullie kindjes al bijna op komst!!

Juultje, heel veel sterkte meid met al die wisselende berichten. Kan me goed voorstellen dat je even klaar ermee bent, liggen op dat bed enzo.

Naomi, jij ook sterkte! Zal de boel wat beter in de gaten houden hier. Veel succes gewenst!

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom even spieken of er nog nieuws is...
    Naomi balen dat het niet heeft door gezet!! Ben benieuwd naar de uitslag nu...

Juul, Jeetje irritant dat ze allemaal wat anders zeggen!! Even afwachten op de uitslag dus...

Dikke knuffel voor jullie meiden!

Hier om 6 uur in slaap gevallen tot net. Gelukkig maar want wat kan je je ellendig voelen als je niet kunt slapen!
    Nu lekker even douchen :)

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hallootjes!
    Ik heb Jeroen eruit geschopt (ging er ook zelf wel een beetje uit hoor) toen Jonna wakker was. Hij is met haar naar beneden gegaan. Ik heb nog even geslapen van 7 tot 10.
    Straks ga ik naar mijn buurvrouw toe. Kan ik weer even mijn buurmeisje zien (zij is van Januari 2012)!

Verder een rustig ochtendje.

Naomi
    Ja, zou het zeker even aangeven. Misschien kunnen zij zien of je al ontsluiting hebt?
    Ow je ligt nu aan de ctg…spannend weer zeg!
    Kom kom kommertje….kom maar uit je holletje! :D

2012mama
    Leuk zo’n dagje met Thomas de trein!!

juultje
    Jij ook al eiwitten in het bloed. Ben zeker benieuwd wat ze bij jou gaan zeggen zeg!
    Ow bah! Verschillende verhalen…nee, daar zit je op te wachten zeg!

Noosa
    Gelukkig. Jij hebt ook even lekker kunnen bijslapen.

13. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sab: heerlijk aan het strand. Erg mooie buik.

@2012mama: ja heb een heerlijke zondag gehad. Vanaf de iddag bezoek gehad en was gisteravond op. Heb ook heerlijk geslapen. Wat leuk dat Finn genoten heeft. Ondanks geen zin in verjaardag toch een fijne dag. Wie weet valt het wel mee.

@Juultje: ben benieuwd wat de uitslag is van je 2e urineonderzoek. Ow lees het al. Bloeddruk is erg hoog lees ik. Nou meid, hoop voor je dat je ingeleid mag worden. Spannend!!
    En idd, als iedereen wat anders gaat zeggen is het ook verwarrend. Hopelijk meer duidelijkheid vandaag.

@Naomi: nou je hebt het wel spannend gehouden vannacht. Pffff wat een nacht zeg.

@Tamtam: beterschap meid. Wel fijn dat Danian zich goed kan vermaken.

@Fidel: tuurlijk, klagen mag hier en mogen zwangeren sowieso wel vind ik J. Waarschijnlijk vannacht in verkeerde houding gelegen ivm de spierpijn. Ik ga vandaag net zo’n dag tegemoet als jij. Lekker rommelen.

@Noosa: goed dat je nog wat hebt kunnen slapen.

@Ankje; dat heb je goed bekeken om Jeroen er uit te schoppen. Dan doe 3 uurtje slapen toch nog wel goed he. Fijne dag en oowwww wat heerlijk een klein frummeltje bij je buurvrouw. Dat gaat kriebelen haha.

Ik zit gewoon nog steeds rechtop in mijn bedje met de laptop. Ga er nu ook uit. Zo even met de hond wandelen en dan om 12.30 fysio.
    Verder vandaag niks in de planning. Beetje rommelen in huis.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hier nog niets wijzer.

doppler was in ieder geval goed, bloeddruk was net 140/65 dus al wat beter, vruchtwater nog erg mager, net boven het minimum.

het is nu afwachten op de uitslag van mn urine, is die goed moet ik terug naar huis, is die niet goed wordt ik morgen gelijk ingeleid ivm lichte zw.schapsvergiftiging. zonder die eiwitten zit ik beetje tegen de grens aan en willen ze me liever iets langer laten lopen pfffff. ik hoop eigenlijk op een slechte uitslag dan komt ons meisje morgen tenminste, denk dat ik anders weer snel terug in het zkh zal zijn....

15. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Naomie: wat spannend zeg. Ik hou het in de gaten vandaag. Lijkt me heel onwerkelijk wetende wanneer de kleine geboren zal worden.
    Spannend zeg!!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    uitslag is goed, er wordt overlegd of ik moet blijven of naar huis mag.

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hier is ik weer!!!:)
    Ik heb geprobeerd om op iedereen te reageren ( had wat goed te maken he;)) Sorry als ik toch iemand vergeten ben en al helemaal sorry voor het lange bericht whahahaha... Ook de Word optie maar eens gebruikt....

@ Juultje: wat ben je allemaal aan het doen lieverd???? en nog beter gevraagd wat zijn ze in het Zh allemaal aan het doen????? pfoe dat was idd ook niks voor mij al die tegenstrijdige berichten... Probeer je een beetje relaxed te blijven ,hoe moeilijk ook nu?? tis niet goed voor de kleine al de stress heb ik me hier laten vertellen want de kleine dient zich pas aan als de mamma ontspannen is ( hoor wie t zegt hahaha)
    PS: Zou wel leuk zijn als hij snel komt... dressoir is hier zo leeg wordt weer tijd voor geboortekaartjes;) Heb alle kaartjes van vorig jaar nu weg gelegd....:p

@ Naomi: En wat ben jij aan het doen???? Hopelijk zetten de weeën goed door... ik begin ook wel erg nieuwsgierig te worden. Wel raar dat ze jou wel willen inleiden met 37 weken maar dat ze het bij Juultje niet willen omdat het niet goed zou zijn..... Oh ik lees net je berichtjes dat ze je ws toch naar huis sturen... pfffff wat een gehannes zeg....

@ Tamtam: Oh lieverd jij ook al ziek... ik ben er gelukkig grotendeels vanaf, alleen nog verkouden... Gelukkig dat Danian zo makkelijk is... kun jij eff lekker rustig aan doen.

@ 2012mama: Leuk Thomas..... heb m wel eens op tv gezien en droomde dan altijd bij zulke programma's van het idee dat ons kindje er ook naar zou gaan kijken ( ik was toen nog niet zwanger en zat in de MMM) Oh en trouwens ik krijg ook enorme kriebels van het voorjaar. Dadelijk heerlijk wandelen met ons kleintje..... zalig....:)

@ Evan: Hoe is he t met jou meis?

@ Ano & Vruchtje: Moeilijk he dat stil zitten en rustig aan doen??? ik kan dat ook niet , ben ook t liefst de hele dag bezig... alleen betaal je 's avonds de tol ervan....

@ Linnie: Oh een massage zou voor mij nu ook geen overbodige luxe zijn.... teovallig gisteren bij vriendin hier in de straat geweest die een eigen salon heeft... heb al een afspraak staan voor na de bevalling;)

@ Noosa: Hoe is t met jouw pijnlijke harde buiken?? zetten ze nog door of zijn ze al minder?

@ Moestra: Oei wat vervelend dat je zo'n last hebt met lopen.... ben benieuwd of het een deel van de slijmprop was... mijn nicht is hem met 33 weken verloren en is evengoed pas met 41 weken bevallen dus t zegt niks volgens mij.....

@ UNox: Vandaag weer CTG?? Spannend... hopelijk is alles goed... FIjn dat je je iig weer wat beter voelt..

@ Troela: Jippie jij ook al over de 37 weken:) gaat rap he;).... Je banner klopt volgens mij dan wel niet, kan dat??

@ Ankje: Gelukkig heb je nog even kunnen slapen..... Veel plezier bij je buurvrouw :)

@ Fidel: Natuurlijk mag je ( een beetje) klagen hahaha doen we toch allemaal...... Klagen kan soms zo lekker zijn;)

@ Josephine: Hoe is t met jou meid? en met je rug? Slaap je nog een beetje??? Hoe is t met de kleine meid van jullie HOud ze zich nog rustig daar binnen??

@ Sab: Zag van jou trouwens nog een mega mooie foto op het strand voorbij komen..... Ikke is jaloers hoor;)

@Wendy: Oei pas met 42 weken ingeleid bij jullie 1e??? Stiekem moet ik er niet aan denken, al weet ik dat de kans aanwezig is....

@ MrsOruc: Ik las toevallig dat je in het ziekenhuis ligt met zwangerschapsvergiftiging????? Hoe is t nu met je???

@ All: Hier gaat t gelukkig weer wat beter... vanacht heerlijk geslapen tot vanmorgen 10:30u, ben alleen 2x naar de wc geweest..... Vandaag lekker een lui dagje want alles is spik en span.....

Vraagje: ons meiske is volledig ingedaald en zit vast maar met momenten voel ik haar voetjes toch nog helemaal bovenin of helemaal aan de zijkant stampen... kan dat?

Oh en dan nog een gênante vraag: Hebben jullie ook last van waterige afscheiding?? Tis geen vruchtwater hoor, maar bweh wat kan een mens zich dan toch vies voelen ( over de bevalling dan maar te zwijgen whahahaha) Heb ook enrom veel druk van onderen zeg maar.... ( *** schaam ***) Alsof t zich eruit wil duwen whahaha.

18. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @ juultje neeee wat jammer ! en indd heel erg vermoeiend dit voor je… nou sterkte meid

@ Fidel misschien komt het vocht vast houden ook wel een beetje door het heerlijke weertje toch warmer dan we gewent zijn. Lekker zo’n dagje nixs geniet ervan

@noosa gelukkig toch nog wat kunnen slapen ! dan kom je de dag tenminste een beetje fatsoenlijk door.

@ ankje goedzo eruit met die snurkende mannen ! heb er hier ook zo 1…. Ik moet zeggen oordopjes zijn werkelijk fantastisch !!!!

@ chelleke hier alles prima ! gaan er van uit dat de beeb nog steeds goed ligt, moet woensdag weer naar de verloskundige. de straaltjes vocht komen mij ook bekend voor en is indd een vies gevoel weet niet zo goed wat het is ? ! De druk van onderen lijkt me toch wel positief op een gegeven moment moet je kleine meid er wel uit komen toch hihihi Doe je vandaag een beetje rustig aan ? trouwens je zal wel moeten ! volgens mij heb jij geen klusjes meer te doen ;)

@naomi ik blijf je volgen vind het zo spannend !!!!!

19. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    CTG was hier weer goed. Moest wat langer blijven omdat die kleine hummel lekker lag te tukken en ze dan niet goed kunnen zien of ie zich nog prettig voelt. Later werd ie wel wakker en mochten we weer naar huis. Heb geen controle ctg laten doen, ik voel hem weer regelmatiger. En ook al blijft het eng dat de bewegingen vrij abrupt anders werden, alles wijst erop dat hij zich prettig voelt.

Naomi; die harde buiken heb ik ook gehad, met die waardes ongeveer. in rust rond de 20, op hoogtepunt zaten ze rond de 45 en de 50. En regelmatig. Apart he?

Afscheiding: Een klein beetje wittige snottebellenafscheiding, maar inderdaad al een poos waterige afscheiding. Ik gebruik in de ochtend een inlegkruisje, meestal is het meeste dan wel geweest. Ben geen voorstander van dat spul, maar ja. Nu vind ik het wel prettig.

Ben hier weer aardig wat vocht aan het verzamelen (zou de lucht in huis daarom zo droog zijn, dat IK alles absorbeer ofzo) en ben dan ook benieuwd of dat verschil maakt in de bloeddruk. Vanmiddag moet ik weer naar de verloskundige met urine. Vorige week was urine niet helemaal goed; bloed wel. Dus nu nog maar een keer urine. En vast nog wel een keer bloed prikken ofzo.

20. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Spannend Juul en Naomi.. lijkt wel een wedstrijdje zo, haha!

Deel Deze Pagina