April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ano, als je wilt weten hoe het staat gewoon vragen hoor, misschien kunnen ze al wel iets. Je zit immers al zo goed als aan die 40 wk meid!

Ik wil even een knuffel geven aan alle meiden die nog moeten bevallen. wachten duurt zooo lang en dan alle kwaaltjes...
    Moet zeggen als je eenmaal bevallen bent ben je er zo vanaf!
    Nog heeel even meiden en ook dan hebben jullie jullie wondertjes!!

Hier gaat alles goed, Jonas doet het erg goed! Tis een flinke jongen die ook flink wat eet hihi.
    Helaas heb k nog wel wat last van me aambeien die ik gekregen heb met de bevalling maar gaat langzaam beter.

2. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Ankje gefeliciteerd met jullie dochter en zusje, wow wat een gewicht met 38 weken.

@ Sjors ik hoop echt dat het snel bij je doorzet.

@ Ano ja een infuus wordt altijd uitgezet bij de ruggeprik alleen duurt het soms gewoon te lang voordat je het gevoel terug hebt.
    Heb bij Toby ook de persweeen niet gevoeld ik perste mee via het ctg.
    Ben benieuwd hoe dat nu gaat.

@ Sab verander je banner eens:D

Wat vervelend dat veel van jullie zo slecht slapen ik heb juist weer eens een nacht goed geslapen. Vandaag de laatste dag dat ik met een bib loop wel een gek gevoel.
    Ga dadelijk vragen welke gyn en vk er morgen dienst hebben hoop een leuke. Had ook gehoopt dat ze vandaag willen strippen ga ik misschien nog natuurlijk aan de gang.

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ankje gefeliciteerd met ilona!! wat fijn dat jullie al naar huis mogen. Dat is even vlot gegaan!

Ben ook erg benieuwd naar Hannie, Sjors Evan en Tamtam.
    Het kan in ieder geval niet lang meer duren voor de volgende Beeb zich laat zien.

Ano, gewoon vragen meid!!

Vogeltje, succes met de ctg weer vandaag.

Sab, wat heerlijk om te horen! De foto die hier laatst stond...wat een schatje!!
    Rot zeg van die aambeien! Gelukkig wordt t wel iets minder.

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    vogeltje jee spannende dag voor jou, ben benieuwd of ze eerst nog willen strippen!bedankt voor je antwoord!

sab heb je die tijdens de bevalling gekregen?owwww hoop echt niet dat ik dat ook heb hahaha, heb er nu 1 door deze zwangerschap en dat vind ik al heel erg haha.

hannie??

evan??

sjors??

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ankje, man en Jona Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Geniet ervan!!

@ Sab: Fijn dat het goed met jullie gaat

@ Sjors: Hoe is het bij jou?

Hier weer beroerd geslapen.
    Sliep pas om 00.00 uur moest om 2.30 uur naar de wc en om 5.00 uur ging de wekker van mijn man en daarna niet meer geslapen.
    Ben best zenuwachtig.
    Mijn man moet nog dik anderhalf uur rijden, dus als ik ingeleid moet worden hoop ik dat ik eerst nog naar huis mag om hem op te wachten dan kunnen we samen heen rijden. Neem de spullen wel mee voor als ik wel meteen moet blijven.
    Danian is op de opvang en daar hangt ook een tas met spullen voor hem die kan mijn schoonmoeder dan meenemen.
    Ik hou jullie op de hoogte heb geen internet op mijn telefoon, dus als ik moet blijven horen jullie het via mijn man of via mijn buddy.

6. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hey meiden,

@Ankje, gefeliciteerd met jullie dochter I.lona ! Snel gegaan zeg :D

Helaas nog steeds bib :(
    Vanaf gister middag 2 uur tot vannacht 1 uur constant pijn in rug,benen en buik gehad en dus voor niks...24 uur zijn nog niet voorbij,maar ga er niet vanuit dat het nog gaat beginnen ( in ieder geval niet van het strippen ) Ik werd om 6 uur vanochtend wakker van de wekker van manlief en heb effe potje gejankt..
    want vanaf 2 uur vanacht heb ik constante krampen gehad van mn darmen en die zijn ook niet prettig om het zacht uit te drukken..sliep om 4 uur ofzo weer.

Ik baal er zo van dat ik nog steeds niet ben bevallen :( al die pijntjes heb ik er zeker voor over maar het gaf me teveel hoop.

SOrry voor ego heb het gehad !

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach lieve Sjors, jij hebt het volste recht om te huilen en te balen!! Daar is niks ego aan!!
    Knuffel voor jou!

Tamtam, succes meis

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    sjorsd meid ik snap je helemaal!!Je wil gewoon zo graag jullie kleintje ontmoeten, en je had zo gehoopt dat het gister wat zou doen, dan is het nu een hele tegenvaller dat dat niet zo is...Huil maar even lekker, en dan weer de schouders eronder meid!!!langer als een week duurd het niet meer, je loopt al 9 maanden, dus die ene week lukt je ook nog!!!!misschien slaat het morgen wel aan , dikke knuffel!

tamtam oei spannendddd, ben heel benieuwd, alvast veel succes!!!1

9. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ankje verdient de award voor de Snelste Bevalling, denk ik. Gefeliciteerd met Ilona en heel veel geluk samen!

10. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Knuffel voor Sjors!!

11. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Sjors meid, dikke knuffel! Je mág het zat zijn, echt.

12. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Tamtam, jeetje, spannend hoor! Ben benieuwd wat ze beslissen...iig veel succes!
    Sjors, wat ontzettend balen zeg..nog steeds Bib..kan me voorstellen dat je de tranen even liet gaan!
    Hopelijk begint het toch nog wat vandaag of anders morgen na de 2e poging!

Nog een weekje, en dan lig ik op dit moment of nog op de ok of met ons kleintje in de armen...zo raar!
    Voelt nu een beetje als echt aftellen...

13. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    @ Ankje gefeliciteerd, wat een snelle bevalling. Had je van te voren niet gedacht! Geniet er lekker van.

@2012mama, vraagje wat doen ze met het preoperatief onderzoek dan? Ik heb 11-4 ook een geplande keizersnede, morgen nog naar de gyn voor standaard controle en 10-4 moet ik bloedprikken en intake gesprek op de kraamafdeling (als alles dan goed is mag ik nog gewoon naar huis om te slapen)
    Benieuwd hoe het bij jullie in het ziekenhuis gaat...

14. melissa1987

20 mrt 2009
    60
    0
    0
    gefeliciteerd ankje met jullie dochtertje !!!
    Kop op sjors ook voor jou gaat het niet lang meer duren hoop dat je je kleintje snel in je armen mag houden !!! En wat rot he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden
    Tamtam spannend ! hoop ook voor jou dat het nie meer lang ga duren !
    Hier gaat het zijn gangetje ben nu van de buikgriep af krijg ik nu de echte griep pijn in me keel pijn aan me oren snotverkouden .. lekker zo word vrijdag ingeleid lekker 2 daagjes maar uitzieken dan !! en als ik egt de goede griep krijg krijg ik denk een zware bavalling maar ach eenmaal als de kleine man eris lekker genieten !!!

Zou het sneller gaan de inleiding had gisteren een beetje een weke baarmoedermond maar de gyn zei eigenlijk niks over onsluiting ?
    Hij zei wel dat ik met gel zou beginnnen , maar dat is tog juist voor een weke baarmoeder mond te creeeren ? :(:(:(;)

15. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    van Evan nog niets van vernomen houd mijn mobiel in de gaten maar geen sms ontvangen.

@linnie balen dat je nu ook bij de 40+ behoort had je dit van te voren verwacht?

@noosa balen dat je niet kan slapen hoop dat je na 5 uur nog even hebt kunnen slapen.

@ankje zo dat was een spoed bevalling en nu ook alweer thuis wat heerlijk en wat een mooie naam Ilona gefeliciteerd.

@linc geniet lekker met zijn 2en want het kan elke dag de laatste zijn met zijn 2en want dan zijn jullie ineens met zijn 3en

@2012mama is finn weer helemaal beter? doel het lekker rustig aan vandaag.

@tamtam heel veel succes spannend hoor misschien inleiden vandaag, veel succes.

Fide, LinC, Anoniempjuh vgeel succes bij de controle vandaag.

@ano gelijk heb je nee heb je ja kan je krijgen heb ik altijd geleerd.

@sab balen van je aambeiden, gelukkig doet jonas het zo goed.

@vogeltje spannend zeg morgen gewoon die kleine in je buik.

@sjors, logisch dat je hoop had dat het zou gaan werken, laat je emoties maar gaan meid ik denk dat niemand er gek van kijkt als je dat doet en zowel dan hebben ze pech, ik zou ook zo reageren denk ik.

@melissa spannend hoor, ik kan geen antwoord geven op je vragen heb er nog geen ervaring mee, wel echt balen van de griep, ik herken het wel die laatste klachten ik heb er sinds zondag ook lastvan vandaag een stuk minder, maandag was mijn hoogtepunt toen rook en proefde ik niets regelmatig stomen helpt echt, mijn oren\neus en keel zijn een stuk opener dan eerst gelukkig.

@ego ik ga lekker in huis aan de slag en als ik tijd over houd denk ik ook effe aan mij huiswerk maar ben bang dat ik dat moet uitstellen naar morgen, vandaag komt ook mijn zus om te helpen om in huis te rommelen en haar zoontje van 3 komt mee een echt droppie maar wel strond eigenwijs past wat dat betreft goed in de fam.

groetjes wendy

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ankje VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE SNELLE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTERTJE ILONA!! geniet er maar van
    @sjors dikke knuffel, nog even volhouden.. je kleine heeft het daarbinnen gewoon veel te gezellig, die wil nog niet naar buiten komen!!!

@de rest ehh... vergeten sorry.. zo even maar omkleden, (start elke morgen lekker in een traniningsbroek en slobbertrui) maar zo naar de vk, dan naar mams, nieuwe provider voor internet instaleren en smiddags baby knuffelen bij me zus.. dagje wel weer vol, dus niet teveel kletsen hoor!!! kan t pas vanavond of morgen bijlezen...

17. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Wendie, he, dan hebben we op dezelfde dag de keizersnee, spannend!
    Ik moet morgen dus voor preoperatief onderzoek heen, dit zijn alle controles die de anestesiologen dan nog een keer doen (bloeddruk, gewicht, lengte en ook bloedprikken.
    Ook word er gevraagd naar allergieën, wensen e.d. met betrekking tot de operatie...
    Ik moet me waarschijnlijk daarna gewoon de 11 melden. Wij zijn (waarschijnlijk) als eerste aan de beurt, dus moeten wel vroeg melden. Denk dat ik dat morgen hoor.
    Kan iig gewoon thuis slapen dan.
    Jij al een tijdstip van de ks gehoord ofzo? En hoelang blijf jij in het ziekenhuis?

18. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]
    15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh
    17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh
    20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh
    20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh
    28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2980 gr. 43 cm, zkh
    29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh
    29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh
    30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4320 gr. 53 cm, zkh
    30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh
    30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh
    01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, ---- gr. -- cm, zkh
    02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Dochter, 3000 gr. 49 cm, zkh
    03-04-2012 23:23 Ankje (38+0) Ilona, 4190 gr. 52 cm, zkh

[FONT=&quot]6 Meisjes geboren[/FONT]
    7 Jongens geboren

[FONT=&quot]Zwaarste: [/FONT]Jonas [FONT=&quot](4320 gr.) ----- Grootste: [/FONT]Thijm & Jonas[FONT=&quot] (53 cm)[/FONT]
    [FONT=&quot]Lichtste: [/FONT]Emir [FONT=&quot](2600 gr.) ----- Kleinste: [/FONT]Sofie Anna [FONT=&quot](43 cm)[/FONT]

[FONT=&quot]Buddylijst:[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT] - Noosa
    Tamtam78 - [FONT=&quot]Moestra[/FONT]
    Anoniempjuh - Sjors22
    Fidel2010 - jesje1982 (ander forum)
    Vruchtje24 - Naomi
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT] - Anoniempjuh
    Evan - Miss Geul

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]

04-04-2012
    Tamtam78: controle klinische vk (misschien inleiden?) - 10:10
    [FONT=&quot]Fidel[/FONT]: controle vk - 11:30
    LinC: controle gyn - 16:00
    Anoniempjuh: controle vk - 15:15
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 11:20
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: 2e keer strippen - 13:00
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT]: controle vk - 18:00
    MM1981: diabetes carrousel
    Vogeltje: Inleiden!
    06-04-2012
    Linnie1984: controle gyn
    melissa1987: Inleiden!
    11-04-2012
    [FONT=&quot]Vruchtje24: controle gyn[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee
    Wendie1979: geplande keizersnee
    13-04-2012
    MoesCH: controle vk - 11:20

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]
    [FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    Babyphat[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv
    13 april
    [FONT=&quot]Hannie[/FONT], 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]15 april[/FONT]
    melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12)
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, zh
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv

19. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Miss geul, ja Finn is zo goed als beter. Gisteravond nog wel snel hangerig/pieperig maar vanochtend lekker vrolijk. Wilde ook gewoon naar het kdv, dus heb lekker mn rustige dagje!

20. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ankje gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje ilona! wat een snelle bevalling zeg, heerlijk!

@sjors begrijpelijk dat je er doorheen zit meid.. je tranen gewoon laten gaan hoor! en klagen mag dan ook!!

Deel Deze Pagina