April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Juul: thijm zit op 6 voedingen per dag. en met de nacht 1 extra.

@Ano: wat een gave letter zeg. heb de rest niet gezien, maar vind ze supergaaf. Ik zal ook eens een foto maken van mijn letters en het kamertje.

@Vogeltje: ik vergeet je. Suc6 meid.

@Naomi: ow meid, ik kan me helemaal inleven in hoe je je voelt. De 2e nacht ging hier ook zo slecht en dan ben je idd echt gesloopt. Probeer maar lekker bij te tanken!!
    Hopelijk komende nacht beter.

Ik ga thijm verschonen, flesje geven en dan lekker in zijn bedje leggen. Even rusten en dan komen er 2 vriendinnen vanmiddag.

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    troela ow ja de letters haha, heb de rest ook niet laten zien natuurlijk he;) Maar leuk zijn ze he!ennuh deze waren maar 6.50 per letter, netjes toch!!

veel plezier met je vriendinnen straks!!

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo....wat een geklets!
    Maar ik ga even alles terug lezen en reageren. Hoelang zal ik bezig zijn? Haha

Vogeltje: succes vandaag meid!! Ben benieuwd wanneer we wat van je horen :)

Miss Geul: oeh met slechte concentratie ook nog naar school lijkt me echt lastig!
    Wat super leuk dat je een babyshower hebt gekregen zeg :D Ben je flink verwend?
    Rot dat je je niet lekker voelt, komt vast door de drukke dag gister. Doe maar lekker rustig aan!

Sjors: Weeën :D Joeehoee eindelijk! Ik hoop zo heel erg dat het goed doorzet en je straks (misschien nu wel al) eindelijk je wondertje in je armen hebt!!

Fidel: fijn dat alles goed was! Rot van je nacht, inderdaad maar goed je rust pakken...je hebt straks alle energie nodig!

Vruchtje: haha, toch maar een poging gedaan? En merk je al wat :p....vind je man vast niet erg dat je Gyn dat advies gegeven heeft haha.
    Hier trouwens ook gister nog maar eventjes wat gezelligheid in bed gebracht...je weet tenslotte maar nooit ;)
    Wat fijn dat je moeder je komt helpen!

Wendie: ja het is echt aftellen voor je! Gek idee ook wel denk ik?

2012mama: je voorgevoel heeft dus (net zoals bij mij) niks uitgehaald? Daar kunnen we dus ook niet meer vanuit gaan haha.

Ano: lekker weer eventjes naar de kapper. Kan je goed gekapt je bevalling in gaan.
    En 40 weken! Zou wel gaaf zijn op de uitgerekende datum!
    Gaaf hoor die letter, ben benieuwd naar de naam :)

Linnie, staat de box al? Dat jij daarmee zo lang hebt kunnen wachten zeg, hier staat hij nu 1,5 week en dat vond ik al laat haha.

TamTam, spannend hoor morgen! Ik ben ook wel benieuwd naar de inleidingverhalen...Lekker nu even alles aan kant en als je dan van het weekend thuis komt is de kleine er gewoon al :D

LinC, jeetje bij jou wordt het ook spannend nu! En al 3 cm ontsluiting, dat is mooi meegenomen :)
    Schrikken inderdaad als je frummel opeens niet meer voelt, gelukkig deed het ijsje wonderen.
    Wel een goede tip trouwens!

Ankje: wat een prachtige foto zeg! Super schattig om Jonna zo te zien...echt een grote zus!

MoesCh, rot zeg van je bekken. HOop voor je dat het heeel snel voorbij is!

Troela: heerlijk om te lezen dat de kleine Thijm het zo goed doet. Wel erg zielig die krampjes, maar dat hoor je wel vaker bij Avent inderdaad...hopen dat de nieuwe fles beter gaat.

Juultje, fijn dat Viggo het zo goed doet. En lekker dat je op de fiets bent weggeweest. Zou die sterretjes inderdaad in de gaten houden..klinkt niet goed.

Naomi, logisch dat je even wat klaagt, het klinkt ook hartstikke zwaar. Wel fijn dat Jasmijn nu weer lekker in dr eigen bedje slaapt. Hopelijk kan jij ook nog wat uurtjes pakken vandaag!

Zo, lijkt wel een boekwerk dit maar het is gelukt :D

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister had ik natuurlijk mn voorgevoel, bleef ook wat krampen houden die kwamen en weer weggingen.
    In bed nog even gezellig gehad met vriend....(you never know ;) ) en lekker gaan slapen met het idee van: we zien het wel.
    Om half 3 werd ik wakker van ontzettende krampen, maar na een tijdje gingen ze weer weg dus weer lekker verder geslapen.
    Nu echt een drukkend gevoel down under, steekjes en de gebruikelijke harde buiken.
    Hoop dat dit allemaal ook wat invloed heeft op wat ontsluiting, alles is mooi meegenomen toch?

Heerlijk uitgebreid gedouched, geschoren en ingesmeerd. Zelfs mn teennagels gelakt haha...tja je moet toch wat :p

Baal verder van dat hele Vodafone gebeuren, nog steeds geen bereik en dus ook geen internet. Vind het ook niet fijn om de deur uit te gaan nu want ik kan niemand op de hoogte houden als er iets gebeurd. Denk dat ik maar even n rondje ga lopen, ben ik toch nog ff buiten haha

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    noosa leuk he af en toe reageren en dan het boekwerk dat eruit komt, dat heb ik ook iedere ochtend omdat iedereen er hier vroeg bij is en ik eigenlijk nooit, ik blijf lang in bed hangen als het mogelijk is.

ik ben erg verwend, veel speelgoed, kleding knuffels ed gekregen. we aren met mijn moeder, zus( die lokte mij het huis uit zodat iedereen er bij mij inkon) tante, 2 vriendinnen schoonmoeder en schoonzus. en 2 nichtjes en 1 neefje. het was erg leuk en we hebben leuke spelletjes gedaan ik had wel die ochtend van nou dan doe ik dit, dat en dat dan hebben we vanmiddag een lekkere rustige middag met mijn zus en haar zoontje maar dat werdt hem dus niet,
    ik had in de ochtend ramen staan zemen binnen en buiten, oud papier dozen getild en weggebracht, wasjes gedraaid en opgehangen, bovenverdieping gezogen en volop met mijn neefje zitten spelen toen die er eenmaal was, dus ik was al moe toen het feest begon en was volledig verrast dat vond ik echt super leuk gedaan, en mijn vriend die wist het wel maar die is goed in het geheim houden dat ik echt niets door heb gehad.

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    noosa haha idd je weet het maar nooit!!ja ken het van dat scheren nagels enz.Hou het ook dagelijks bij, ziet ht er nog een beetje verzorgd uit allemaal ha hahaha.

miss geul helemaal vergeten te vragen naar je bs!Maar het was dus heel leuk!!gaaf hoor dat ze dat hadde gedaan!!heb t bij Neomi ook gehad, nu wilde ik t niet.Ondanks dat ik t super leuk was ook erg druk en nou ja, wilde dit keer niet iedere keer afvragen wanneer ne hoe en wat enz enz .

sjors????

wel apart dat we niks van ean en hannie horen

7. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik heb een sms naar evan gestuurd maar krijg geen respons, ik vind het ook heel bijzonder.
    hannie had volgens mij geen buddy of wel?

de bs was super, maar inderdaad erg vermoeiend ik had het totaal niet verwacht en zag het niet aankomen, maar ik vond het wel lastig om het over mij heen te laten komen ,ben zelf een redelijk grote controle freak en de controle was ver te zoeken voor mij hihi.

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss geul, goede oefening dus geweest voor de bevalling, controle loslaten.
    Wel heerlijk dat je zo verwend bent!

Ano, waarsch intereseert het ons op dat moment weinig, maarja je moet je ergens mee bezig houden he ;)

Ja ben ook erg benieuwd naar die meiden. Hoop maar dat alles goed gaat!

O en hoe zou t met sjors zijn? Zo fijn voor dr dat t begonnen is!

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sjors ben ook benieuwd hoe jij vordert met je bevalling

raar dat we nog niets horen van hannie & evan als alles maar goed is/gaat

miss geul: fijn dat bs geslaagd was

ano: ja heb je op facebook. Ik hoor bij foto jongetje dat grappige bril op heeft

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    pfff of de mensen t erom doen, lig weer net 5min te slapen telefoon....ja en dan kan ik niet meer slapen...bah nou ga vanaaf echt eens vroeg naar bed, uiterlijk 22.00!!

miss geul, okeej nou ben heel benieuwd of je wat gaat terug horen dan!!
    HAha ik ben ook een controlefreak dus herken het helemaal

vruchtje okeej weet het dan al ja, ja was ff in de war met iemand anders...stom haha.

..ik=moeee

ow en sjors, ja die is vast bezig, maar heb nog niks gehoord, van een sms ofzo, ben beneuwd!!weet ook niet of ze pas wat laat horen als ze bevallen is of al eerder...

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heb sjors net namens ons allemaal een sms gestuurd!dar we niet weten hoe of wat maar dat we haar heel veel succes wensen mocht ze al bezig zijn, en zo niet dan een hele dikke knuffel van ons allemaal:)

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook echt n controlefreak maar met mijn babyshower kon ik t echt goed over me heen laten komen. Had ook niet verwacht dat ik er al een zou krijgen (was 30 weken) dus kon me er nog niet druk om maken haha.

Ano, ahh irritant van die telefoon!

Ik ga straks alvast met mn pastasaus beginnen. Hoef ik vanaaf alleen maar de pasta te koken. Daarna de grote boodschappen doen, en even zorgen dat de voorraadkast goed gevuld is haha. Geeft toch n fijn gevoel.

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief Ano dat smsje!

14. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    nog geen babynieuws zo te lezen!!

15. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    lief ano die sms,

hier nog geen bericht van evan,
    ik moet vanavond zelf naar de verlos maar hoop daar zo weer van terug te zijn.
    misschien is evan haar oplader van haar telefoon vergeten?

en is ze in het ziekenhuis

16. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Hallo allemaal, sorry,sorry eindelijk een bericht van mij !
    De weeën barsten ineens los en daardoor heb ik het nummer van mijn lieve buddy niet opgeslagen in mijn telefoon.... vandaag is de eerste keer dat ik de computer opstart.
    Ik hou jullie niet langer in spanning....

Floor is geboren op 3 april ! ze is 48 cm en weegt 3580 gram

Het verder verhaal volgt nog ik ga nu voeden. Meiden op de wachtbank zet hem op ! Het is zo mooi je kleintje bij je te hebben

17. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    evan gefeliciteerd met floor! geniet van je kleine meisje!

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    evan gefelciteerd,

ik ben blij dat het we weer wat van je horen, ik begon me al zorgen te maken. geniet lekker van Floor en we horen snel weer van je.

ik hoop dat alles goed gaat met jou en Floor.

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    jaaa evan gefeliciteerd met jullie dochter!!!!fijn iets van je te horen!!geniet van jullie meisje!

20. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Evan en partner, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Floor, lekker genieten en heel veel geluk gewenst!!

Deel Deze Pagina