@noosa: dan kun je mij als buddy ook niet op de hoogte brengen mocht er iets zijn wat in op het forum moet zetten! Vervelend zeg! Heeft je vriend ok Vodafone als provider? @2012mama: spannend zeg woensdag! Thijm is idd een tevreden manneke! Infacol heb ik idd ook aangekaart bij de vk!ze was er niet meteen voorstander van aangezien het beter is de darmpjes op natuurlijke wijze hun werk te laten doen! Eerst een venkelthee en ander flesje proberen! Bedankt voor de tip @sab: hier ook doosje merci! Had schoonmoeder nog even vlug gekocht! @sjors: hè denk je eindelijk dat het begint, zet er niet door! Vermoeiend zeg! Hoop dat je nog even je rust kan pakken en anders dat het heel snel Door gaat zetten! Knuffel meid
Hè ik zal even mijn bevallingsverhaal vertellen voor de geinteseerde.... Dinsdag 27maart in de ochtend wakker geworden met een natte broek....dacht eerst heel veel afscheiding maar ik besefte dat het vruchtwater was toen mijn schone onderbroek ook at was..... Vk gebeld die is komen kijken en idd vruchtwater. Hup Nasr het zieken huis en aan de monitor.....moest 24uur blijven want de kans dat Sofie geboren zou worden binnen 24uur was 70%.....in de middag weer aan de monitor maar alles was rustig dus ik mocht naar huis! Eenmaal thuis was mijn moeder gelukkig daar en mijn man was gaan werken..... Ik zou in de midda met me moeder boodschapjes doen maar bleef toch maar thuis omdat ik bang was door te lekken. Wel heb ik even met de hond gewandeld. Toen mijn moeder weer thuis kwam stond ik puffend in de kamer...... En de weeën kwamen wel heel snel! Gelijk mijn man gebeld(was om 16:00 uur) en ik en me moeder samen met Jan natuurlijk Nasr het ziekenhuis! Weer aan de monitor en idd weeën! Gelukkig kwam mijn man vrij snel want rond 17:00 uur 17:30 uur had ik al 5 cm. Vrij snel daarna had ik al drang om mee te persen! En ja rond 18:00uur 18:30 had ik 10 cm! Na een paar keer persen was Sofie daar!om 18:51 uur! Haar gewicht was 2990 en ze was 47 cm lang(heb helaas door alle toestand hier iets anders doorgegeven sorry!) We hebben tot zondag 1aprl in het ziekenhuis moeten blijven ivm dat Sofie prematuur is en niet goed dronk en dus niet aankwam! Nu zijn we l een paar daagjes thuis en alles gaat helemaal super! met mij ging het gelijk al goed.....te goed denk ik waardoor ik veel te veel ben gaan doen en nu verga van de pijn! Als ik morgen nog last heb de dokter maar bellen.....misschien heeft iemand van jullie dit ook......pijn in het schaambod of daarachter en een soort kramp in de onderkant....?
Ahhh Sjors, het zit je niet mee meid!! Hoop echt dat je nog wat slaap kunt pakken. Knuffel voor jou! Troela, geloof dat alles weer n beetje werkt hier! Maar anders kan ik in t ziekenhuis op de WiFi en thuis ook dus ik kan je gewoon op de hoogte houden! Vriendlief, zo dat is snel gegaan bij jou zeg! Fijn dat alles nu goed gaat met jullie. Die pijn kan wel van je bekken komen misschien? Goed in de gaten houden en uitkijken met traplopen.
Vriendlief ik heb dat ook gehad hup de 3 dag heel stom heb ik een beetje de huis opgeruimd en lag door de krampen te huilen kon niks meer verloskunde was toen langs gekomen en heb echt flink op me donder gehad en ook van me man ik omdat ik te snel met huishawde dee had ik die krampen na rust met paracetemol en warme kruip was het over
vriendlief wat een herhaal, wat is dat snel gegaan, ben blij dat het nu goed gaat met de kleine, balen dat jij zo een pijn hebt.
Ons 2wonder......ga ook even kruik proberen! En rust tja moeilijk al ik nu toch niks kan! Thanks voor je tip!
@evan gefeliciteerd met je dochterje geniet er van @dames efe mischien een ego vraag die bevallen zijn hebben Julie ook zo last van vlooien ? Of ben ik de enigste ik vind het niet meer leuk vanaf de bevaling tot nu toe die maandverband ba !
vriendlief wauw dat is snel gegaan, viel dus erg mee deze 2e keer of?fijn dat alles nu goed gaat. iemand iets van vogeltje gehoord?had die een buddy? juultje fijn dat je even wat hebt kunnen eten!! zo net eens even t bedje en wiegje afgehaald, uitgeklopt en weer opgemaakt, want dat staat daar maar stof te happen haha. Me man denkt trouwens dat het niet vanzelf gaat komen, lekker positief ingesteld he haha
Ons2dewonder.....ik ben het vloeien ook zat hoor heb al vele pakken gebruikt! Bah zo dik ding in je broek! Ano ja tweede is me reuze mee gevallen!
Vriendlief, das snel gegaan meid!! Pff iedereen heeft t maar over enorm vloeien na de bevalling... Tis hier meer een iets heftigere menstruatie... En mn baarmoeder zakt wel gewoon mooi terug dus k heb denk gewoon geluk
Mooie bevallingsverhalen zag ik voorbij komen. Ano: hopelijk zit je man ernaast en komt hij gewoon vanzelf en wel vannacht. Hannie: hoe is het daar? Nieuwsgierig hoe het met je gaat ? Miss geul: fijn dat je controle bij de VK weer goed was en je kleintje mooi is ingedaald Dreamer: fijn zeg dat je niet zoveel last hebt van vloeien. ALL: hier vanmiddag weer wat ongiekrampen/gevoel, maar na half uurtje was dat weer helemaal weg helaas.
Hier al op bed. Ben zo ontzettend moe! Morgen reageer ik weer... Slaap lekker allemaal en hopelijk morgenochtend weer baby nieuws!
welterusten 2012mama slaap lekker!! Ik ga ook niet laat slecht geslapen vannacht en al om half 6 wakker vanochtend.
Jaloezie Jonna is nog niet echt jaloers. We vraagt ze veel aandacht en doet ze dingen wat niet mag (negatieve aandacht). Maar als we iets met Ilona gaan doen (in bad) dan helpt ze erg graag en is ze super lief! Dreamer & Evan Gefeliciteerd met je dochters!! Vriendlief Ok een snelle bevalling zeg! Hopelijk wordt de pijn wel snel minder. Sjors Ben zo benieuwd hoe het met jou/jullie is. Hopelijk ben je inmiddels al bevallen en gaat alles goed met je/jullie. Knufff. mis een aantal meiden? Volgens mij missen we een aantal meiden? Hannie bv? Vandaag is Ilona weer wat afgevallen. Is opzich niet zo erg, maar moet morgen toch wel een beetje aankomen. Flink bijgevoed met fv vandaag. Bv komt ook al lekker op gang. Ilona blijft steeds langer aan de borst dus dat is een goed teken. Met mij gaat het ook steeds beter. Kan al veel beter de trap op en af lopen en ook is het beurse gevoel minder. De hechtingen trekken nu wel een beetje. Vandaag is Ilona ook voor het eerst in het badje geweest. Zo leuk!! Jonna heeft geholpen met wassen....oef....was weer een emo-momentje hoor. (lekker die hormonen hahahaha). Slaap lekker allemaal!! Knuff van ons.
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh 20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh 28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2980 gr. 43 cm, zkh 29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh 29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh 30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4230 gr. 53 cm, zkh 30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh 30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh 01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, 4000 gr. -- cm, zkh 02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Aimée, 3000 gr. 49 cm, zkh 03-04-2012 23:23 Ankje (38+0): Ilona, 4190 gr. 52 cm, zkh 03-04-2012 --:-- Evan (39+2) Floor 3580 gr. 48 cm, zkh [FONT="]7 Meisjes geboren[/FONT] 7 Jongens geboren [FONT="]Zwaarste: [/FONT]Jonas [FONT="](4230 gr.) ----- Grootste: [/FONT]Thijm & Jonas[FONT="] (53 cm)[/FONT] [FONT="]Lichtste: [/FONT]Emir [FONT="](2600 gr.) ----- Kleinste: [/FONT]Sofie Anna [FONT="](43 cm)[/FONT] [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] - Noosa Tamtam78 - [FONT="]Moestra[/FONT] Anoniempjuh - Sjors22 Fidel2010 - jesje1982 (ander forum) Vruchtje24 - Naomi [FONT="]Miss Geul[/FONT] - Anoniempjuh Evan - Miss Geul [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT]: controle gyn - 11:20 [FONT="]Miss Geul[/FONT]: controle vk - 18:00 MM1981: diabetes carrousel Vogeltje: Inleiden! Wendie1979: contole gyn Sjors22: 2e keer strippen 06-04-2012 Linnie1984: controle gyn melissa1987: Inleiden! Tamtam78: Inleiden! - 8:00 08-04-2012 2012mama: extra ctg - 14:00 10-04-2012 Wendie1979: Intake opname Anoniempjuh: controle vk + strippen - 9:15 11-04-2012 [FONT="]Vruchtje24: controle gyn[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee - 7:15 Wendie1979: geplande keizersnee 12-04-2012 Linc: controle gyn 13-04-2012 MoesCH: controle vk - 11:20 [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] Babyphat[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv 13 april [FONT="]Hannie[/FONT], 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis [FONT="]25 april[/FONT] Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv
Hier is mijn buik erg onrustig... durf niet te veel te hopen maar ben wel benieuwd of dit gaat stoppen of toch misschien gaat doorzetten? Niks regelmatig ofzo... wel raar kan het niet anders omschrijven...
Evan en vriendlief : gefeliciteerd met jullie dochter. lekker genieten dames. Vriendlief: fijn dat alles goed gaat met jullie meisje. rustig aan meid.
@Geboortelijst, de stand is weer gelijk 7 jongens-7 meisjes J @Tamtam en Melissa, heel veel suc6 vandaag! @LinC, spannend, hoe is de nacht gegaan? @Sjors, knuffel! Hier weer een mooi tijdstip om op de bank opgenomen tv programma's te kijken (gtst, man is klusser, bloedverwanten) straks nog maar even proberen te slapen. Gisteren een beetje te veel gedaan ben ik bang, box in elkaar gezet en twee kasten leeggehaald, verplaatst, gesopt en weer gevuld, nu lukte het echt niet meer om te liggen/slapen, last van m'n rug en spierpijn, maja is eigen schuld. Voor de rest buik nog rustig en BIB.. Benieuwd of de gyn vanmiddag nog leuk nieuws voor me heeft.. Fijne dag allemaal! X
Goedemorgen dames, Nog ff snel voordat ik wegga. Hier redelijk geslapen, wel in fases ook nog een nachtmerrie gehad, maar gelukkig wel wat geslapen. Ben wel erg zenuwachtig, maar goed het zal wel goed komen. Waarschijnlijk heb ik toch wel internet in het ziekenhuis, dus dan laat ik wat van mij horen. @ melissa: Ook heel veel succes vandaag. @ Sjors: Hopelijk heb jij je kleintje al in je armen. @ Hannie: Hopelijk horen we snel van je @ Vogeltje: hoe is het daar? Nou dames jullie horen van me