@ Evan: Nee idd geen klusjes te doen vandaag... en manlief is ook weg dus die loopt ook niet in de weg whahaha heerlijk...... zo'n dagje niksen.... ben benieuwd hoe lang ik het volhoud vandaag. Fijn dat jullie kleintje nog altijd goed ligt.... zal ook wel zo blijven nu denk ik toch!!!!! @ Unox: Jippie gelukkig was de CTG goed... en de extra urine controle is alleen maar goed... beter te vaak dan te weinig toch???
Bij deze nog 2 foto's van mijn buikje met 37 weken... Tis gelukkig niet te zeer meer gegroeid na afgelopen week.... Bekijk bijlage 229833 Bekijk bijlage 229834
Chelleke, jouw buikje is erg mooi hoor (vind ik) Unox, fijn dat jullie kleintje het goed maakt in jouw buik! Houden zo! Hier net Finn op bed gelegd...ben moe dus ook ff rusten denk ik, en dan straks verjaardag...
chelleke mooie buik meid!!!en hoe weet je zeker dat het geen vruchtwater is dan? juultje grr das idd erg irritant zeg, laten ze gewoon lekker op 1 lijn gaan zitten daar!!! naomi okeej bij jou dus ook misschien afwachten dus?nou ben benieuwd bij jullie beide!
En naomi is er al iets besloten?? En bij jou Juull?? Mooie buik chelleke!! En lekker een rustig dagje Unox, fijn dat alles goed was!! Enne ik gebruik ook inlegkruisjes hoor, vind het anders ook maar niks.
de uitslag gehad en was goed, nu moeten ze toch nog eerst overleggen met de gyns dus daar krijg ik pas in de loop van de middag iets over te horen. weet dus nog niet of ik naar huis mag of niet maar verwacht het wel.
mm okee, niet echt leuk die onzekerheid. Is nogal een verschil of naar huis of morgen ingeleid worden...! Succes met wachten!
@ Juultje: Jeetje meid wat een rot gedoe allemaal ! Alles tegenstrijdig en niet weten waar je aan toe bent, snap dat je het zat bent ! Hele dikke knuffel en hoop dat je naar huis toe mag straks en alles weer goed is ! @ Naomi: Heb in het andere topic al op je gereageerd maare ben benieuwd of je naar huis mag ! @ Tamtam: He bah ookal ziek Heel veel beterschap meid ! @ 2012mama: Heerlijk he die voorjaars kriebels Hier ook heel erg veel 'last' van ! @ Ano, Vind het ook zo lastig om stil te zitten, kan dit echt niet, maar s'avonds bedenk je je weer dat je teveel gedaan hebt... Wel heerlijk om zoveel te doen vind ik, ondanks dat er last van komt. @ Moestra:Ben benieuwd of het een deel van de slijmprop was, en wat balen dat je zo'n pijn hebt met lopen Sterkte meid ! Het verliezen van de slijmprop zegt niets, vertelde mijn vk afgelopen vrijdag ook nog, het kan een week duren maar ook nog veel langer. @ Unox, Fijn dat alles goed was bij de ctg en je de kleine weer goed voelt ! @Ankje, Jeroen bont en blauw haha, moet ie maar niet zo snurken Hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen ! @ Sab: Mooie foto meid ! Heerlijk @Ego, Sorry weer niet veel van me laten horen afgelopen weekend, zaterdag erg druk geweest en gister heel de dag in huis bezig geweest Nu het mooie weer er is heb ik zoveel zin om alles schoon te maken, zowel binnen als buiten Heerlijk ! Gisteravond lekker filmpje gekeken en bedacht ik me ineens dat elke dag nu wel de laatste kan zijn met zn tweetjes ( ik verwacht over tijd te gaan, maar het kan ) vind het nog zo onwerkelijk..nog 3 dagen en dan alweer 38 weken ! Ben zo nieuwsgierig. Moet voor mn gevoel ook nog zoveel doen ! Kwam erachter dat ik geen rompers met korte mouw heb, hoezo dom en moet nog een flesverwarmer hebben ook vergeten..dus nog maar effe kopen Zo weer effe wat uitwassen..kat heeft in de box gelegen en die is nu helemaal onder het haar ! Zo nu ga ik de koelkast schoonmaken en de tuinmeubels/kussens schoonmaken Doeg !
@Juul, jij vroeg volgens mij of het geschatte gewicht van nu of met 40 weken was ? Ze schat hem op 3300/3500 gr. met 40 weken Ik heb zelf een schatting gedaan een paar weken terug dacht zelf aan 3350 gr. dus ben heel benieuwd
wat raar trouwens eigenlijk.. over de slijmprop.. mijn zwgym juf vertelde dat je max. 2 wken mag doorlopen met het verliesen van je prop.. verschilt het zo van persoon tot persoon dan?? morgen maar eens navragen bij de vk... nog steeds vreselijk lui... spelletje achter de pc aant doen...
Hier ook luiheid, wilde de ramen gaan zemen en nog steeds niet gedaan. Overigens wel de vogelkooi een grote schoonmaakbeurt gegeven!
slijmprop schijnt idd niks te zeggen, sommige verliezen hem al weken van te voren, het schijnt dat er gewoon weer een nieuwe wordt aangemaakt!! sjors lekker he dat poetsen haha.en nog ff shoppen dus?flessenwarmen, is dat handig? naomi nou ben benieuwd hoor!!
O meiden, wat een heerlijk weer he. Hier is de zon zich helaas aan het verstoppen dus zit nu weer even binnen. Naomi, jeetje meis, het blijft spannend! Hoop dat de komende uurtjes erg snel gaan zodat je snel weet waar je aan toe bent! Chelleke, prachtige buik zeg! Wowie Sjors, gek idee is dat dan he...dat alles "de laatste keer met z'n 2-en " kan zijn. @Unox, fijn dat alles weer goed was meis! Kan me voorstellen dat je je wel een beetje zorgen blijft maken. Maar gelukkig voel je de kleine weer goed @Sab, ik had nog niet gereageerd op je foto, maar echt prachtig!! Mooi voor in een lijstje @Tamtam, beterschap meid! En lekker dan hoor die tv aan, ik geef je groot gelijk.
sorry lieverds, ik kom straks even op jullie reageren. eerst even een update vanaf hier. mijn urine is in het lab bekeken en de eiwitwaarde zijn boven de grens (het mag 0,3 zijn en bij mij is het 0,35). dat betekent dat ik zwangerchapsvergiftiging heb. daarnaast is aan mijn bloed te zien dat mijn bloedplaatjes dalen, wat weer kn duiden op pre eclampsie of HELLP. mijn bloed wordt morgenochtend weer gecontroleerd op die bloedplaatjes. ik moet nu 24 uur urine opvangen en dat gaat morgen naar het lab. zijn de eiwitwaarden dan nog te hoog, dan heeft het voor ons kindje geen meerwaarde om te blijven zitten, omdat de zwangerschapsvergiftiging niet minder zal worden en ons kindje dus niet meer spectaculair zal groeien. er zal dan dus gekeken worden of inleiden mogelijk is (baarmoedermond verweekt of misschien al ontsluiting?). als de baarmoedermond nog niet rijp is schijnt inleiden heel onprettig of zelfs zinloos te zijn. ik wet niet of ze ook iets kunnen doen om de baarmoedermond te verweken, maargoed dat is van latere zorg. ik moet nu dus blijven en afhankelijk van hoe snel het lab is krijg ik morgenmiddag/avond of anders woensdagochtend te horen of ze gaan kijken of inleiden kan of niet (dan doen ze met een echo). al met al nog heel erg spannend dus. ik heb wel gevraagd hoe het kan dat ze vanmorgen zei dat mijn bloeddruk mooi stabiel was, terwijl die ontzettend heen en weer schiet. blijkt dus dat de verpleegster alleen de meting van gisteravond laat heeft genoteerd. ik had toen al even geslapen en toen was het 140/85, dat is inderdaad netjes voor wat het was. maar daarvoor was mijn bloeddruk nog 165/100 (hoogste tot nu toe). beetje slordig van hier dus! mocht het inleiden echt gaan gebeuren dan zal dat denk ik donderdag zijn. gek idee, dat ik misschien deze week al mama word!
@Fidel, Ik hoor idd ook veel verschillende verhalen hierover. Ik moest vrijdag naar de vk voor een gesprek over de bevalling en toen gaf ze me een lijstje wanneer te bellen en hier stond in als je de slijmprop verliest hoef je niet te bellen want dit zegt niks en deze kan ook weer aangemaakt worden. Vriendin van mij verloor hem met 28 weken in het geheel en daarna met 39 weken nog een keer en beviel met 41+2. @Ano, Ja echt heerlijk ! Ik wil waarschijnlijk flesvoedig gaan geven, heb gezegd dat ik het van het moment laat afhangen twijfel nog heel erg..maar wij hebben een magnetron in de schuur en toen zei mijn moeder dat het wel handig is om zo'n ding te hebben omdat ik anders elke nacht naar de schuur moet om het flesje op te warmen, dus denk dat ik hem maar ga aanschaffen @Noosa, Ja is echt zo'n vreemd idee..vind het erg spannend en leuk maar vind het zo vervelend niet te weten wanneer ik hem kan verwachten Ik ben zo van het plannen etc maar helaas valt hier niks van te zeggen haha.
@Juultje, Jeetje wat schrikken zeg en weer afwachten ! Wat ontzettend balen ! Idd een heel raar idee om misschien einde van de week al mama te zijn..ben heel erg benieuwd wat ze gaan doen, maar vind het zo ontzettend slecht hoe ze om gaan met info daarzo ! Rustig aan meid en ben heel benieuwd. Knuffel !
Nou juul, het kan dus nu ineens heel snel gaan of juist nog ff duren.. spannend zeg!! Sjors, zou niet gek zijn he een datum, kun je voor die tijd alles klaarhebbenstaan en schoon!! Lijkt mij ook wel wat Is er geen knopje voor ofzo hahahaha.
O...geef mij ook maar een datum hoor! Ben ook zo'n controlefreak haha.. Juul Jeetje meis, het wordt steeds spannender bij jou....fijn dat je ons zo op de hoogte houdt! Knuffel voor jou!
[FONT="]@ Naomi:[/FONT] [FONT="]Aaaah, wat jammer dat je wellicht naar huis moet. Nu maar hopen dat de voorweeën een goed voorteken zijn en dat je snel gaat bevallen.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Chelleke:[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Hihihi .ik heb daar ook last van. Eigenlijk al een tijdje. Schijnt een echte zw.kwaal te zijn helaas.[/FONT] [FONT="]Moet hier ook regelmatig mijn onderbroeken vervangen [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Je kan je kleine idd bovenin of aan de zijkant trappen. Ze liggen namelijk helemaal dubbel in de buik en kunnen nog wel in de bekken draaien. Maar ze kunnen er niet meer uit.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Evan:[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Kan niet tegen oordopjes wordt er gek van helaas.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Juultje:[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Ow het wordt bij jou nu ook zo spannend zeg!!![/FONT] [FONT="]@ Hier:[/FONT] [FONT="]Vanmorgen bij de buurvrouw geweest en die kleine meid heerlijk vast gehouden.[/FONT] [FONT="]Jonna was ook ontzettend voorzichtig en bracht zelf haar knuffel (die ze had meegenomen) aan haar. Smelt![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Nu gaat het hier echt kriebelen hoor. Al ben ik morgen pas 35 weken. Het kan me allemaal niet snel genoeg gaan hoor. En ben ook wel jaloers op de mensen die al 37 weken of hoger zijn.[/FONT] [FONT="]Ik wil ook!!! [/FONT]