Tamtam: heel veel succes vandaag linC: heeft het rommelen nog doorgezet ? Sjors: ik ben benieuwd hoe het met jou gaat en hopelijk ben je inmiddels bevallen misschien horen we vandaag babynieuws van vogeltje en wie weet van wie nog meer ......... Hier eindelijk een goeie nacht gehad voel me daardoor stuk uitgeruster.man werkt in ploegendienst maar is lekker vanaf vandaag t/m dinsdag vrij. Eigenlijk ging hij net pasen de nachtdienst in maar baas gaf vrij
Goedemorgen! Tamtam en Melissa succes vandaag!! Linc, heb je nog kunnen slapen of heeft t doorgezet? Ben ook benieuwd naar t eerste babynieuws wat er komt! Vruchtje, gezellig dat je man vrij is! Hier heerlijk geslapen! Totaal geen gerommel oid. Vandaag n drukke dag dus ben er niet veel. Kom natuurlijk wel spieken of er nieuws is!
Veel plezier Noosa vandaag gisteravond in bed had ik wel weer last van rommelen in buik en dan weer die steken denk dat op blaas wordt gedrukt of zo heeft nog niets betekent in ieder geval
Troela, ik dacht dat ik destijds juist weer geen venkelthee mocht gebruiken..weet het niet zeker meer hoor...maar ach, zo veranderen de adviezen toch steeds. Je kunt infacol altijd nog proberen toch.. Wendie, denk zelf niet dat het eerder komt hoor..meer de "angst" van de gyn dat het vanzelf begint denk ik... Vriendlief, ook wel een heftige bevalling gehad dus, zeker ook omdat hij nog wat onverwacht was denk ik? Doet Sofie het nu goed? Vruchtje, jij dus ook optijd gaan slapen...beetje goed kunnen slapen? A, lees het al, lekker! En fijn dat je man vrij is! Nog even van het paasweekend genieten! (Of gewoon gaan bevallen) Ankje, jullie klinken heel gelukkig Is Ilona vandaag gegroeid? Is ze al veel afgevallen dan? Fijn dat Jonna haar zusje zo leuk vind! Linc, hoe gaat het? Heeft het onrustige gevoel nog doorgezet? Ben benieuwd! Linnie, dat was idd een mooi tijdstip vannacht! Vervelend dat je dan niet verder kunt slapen. Hopelijk kan je vandaag wat slaap inhalen! Hier een rot nacht, moest zo vaak naar de wc! En dan kleine beetjes... Straks komt er een vrienin koffie drinken en daarna lekker niks meer vandaag. Vanaf morgen vriend dus 3 dagen vrij, en dan alleen dinsdag nog werken...fijn vooruitzicht!
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh 20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh 28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2990 gr. 47 cm, zkh 29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh 29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh 30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4230 gr. 53 cm, zkh 30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh 30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh 01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, 4000 gr. -- cm, zkh 02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Aimée, 3000 gr. 49 cm, zkh 03-04-2012 23:23 Ankje (38+0): Ilona, 4190 gr. 52 cm, zkh 03-04-2012 --:-- Evan (39+2) Floor 3580 gr. 48 cm, zkh [FONT="]7 Meisjes geboren[/FONT] 7 Jongens geboren [FONT="]Zwaarste: [/FONT]Jonas [FONT="](4230 gr.) ----- Grootste: [/FONT]Thijm & Jonas[FONT="] (53 cm)[/FONT] [FONT="]Lichtste: [/FONT]Emir [FONT="](2600 gr.) ----- Kleinste: [/FONT]Sofie Anna & Jasmijn [FONT="](47 cm)[/FONT] [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] - Noosa Tamtam78 - [FONT="]Moestra[/FONT] Anoniempjuh - Sjors22 Fidel2010 - jesje1982 (ander forum) Vruchtje24 - Naomi [FONT="]Miss Geul[/FONT] - Anoniempjuh Evan - Miss Geul [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 06-04-2012 Linnie1984: controle gyn melissa1987: Inleiden! Tamtam78: Inleiden! - 8:00 08-04-2012 2012mama: extra ctg - 14:00 10-04-2012 Wendie1979: Intake opname Anoniempjuh: controle vk + strippen - 9:15 11-04-2012 [FONT="]Vruchtje24: controle gyn[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee - 7:15 Wendie1979: geplande keizersnee 12-04-2012 Linc: controle gyn Miss Geul: controle vk -15:00 13-04-2012 MoesCH: controle vk - 11:20 [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] Babyphat[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv 13 april [FONT="]Hannie[/FONT], 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis [FONT="]25 april[/FONT] Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv
mogguh!! hier wel goeie nacht gehad, sliep even na 23.00 tot even na 7.00 met 2x plassen, best netjes dus!vanaaf ook maar weer eens vroeg. Verder alles rustig pfff wordt er een beetje moe van haha, af en toe een ongie gevoel en dat was het wel... tamtam heeel veel succes vandaag!! ankje fijn dt het goed gaat, ook met Jonna, al moet het voor haar natuurlijk ook gewoon even wennen. linnie haha wat een tijd weer zeg, pff balen is t wel dan he.Vandaag naar de gyn dus?succes! geniet allemaal van jullie vrije mannen die van mij is maandag natuurlijk ook vrij, en aangezien ik dinsdag gestript wordt heeft ie die dag ook maar vrij genomen!
Jammer ano dat het bij jou ook zo rustig blijft. Lekker ook dat je man vrij is scheelt toch als je samen kunt doen ipv alles alleen
jep ben haar buddy, niks gehoord.Hoop het ook echt voor haar!...we moeten het maar afwachten... ja zeker lekker als die mannen een beetje kunnne helpen, al is die van mij niet heel vlot haha
vruchtje hoe gaat het nu met de krampen en het ongi gevoel? 2012mama balen van die slechte nacht, doe het vandaag dan extra rustig en ga niet teveel rennen voor je visite. ankje leuk he die hormonen ik herken het van hier, ik hoop dat het snel na de bevalling over gaat maar ze zeggen altijd 9 maanden ontzwangeren we missen inderdaad een meiden, evan komt later vandaag nog haar verhaal doen, sjors missen we sinds gister die was gaan bevallen, hannie werdt 3-4 ingeleid, vogeltje moest naar het zh toch?? melissa wordt vandaag ingeleid, mis ik nog iemand? succes: tamtam+melissa veel succes vandaag en een bijna paaskindje wat leuk. linni veel succes bij de controle gyn. linc hoe is het nu met je rommelende buik? een beetje kunnen slapen? linnie wat een tijdstip als ik dat had geweten had ik erbij kunnen zitten hier ook zo een beroerde nacht. vruchtje wat goed dat je eindelijk een goede nacht heb gehad, geniet er vandaag van, fijn die kleine is met je blaas aan het voetballen of tikkertje spelen noosa ook geniet van de energie uit de goede nachtrust. ano ik hoop voor je dat het ongi gevoel u eens doorzet en wat in gang zet, en niet stiekem tussendoor bevallen he hihihi ego ik heb hier vannacht gewonnen van klaas vaak, en bijna de hele nacht wakker gelegen\gezeten, maar ik ben wel in bed gebleven dus ben een beetje uitgerust(oke wel elk uur naar boven om naar de wc te gaan, een glas melk te nemen, suiker te nemen en 2 keer vannacht een gaviscon tablet) ik heb mijn weekendtas gereed en mijn vluchtkoffer en mijn schooltas. ik ga vanmorgen naar mijn ouders en daar tot maandag blijven( zondag is mijn pa jarig en dan vieren we de verjaardag van mijn vriend ook meteen zodat ik dat thuis niet meer hoef te regelen) vanavond gaan we taart bakken, morgen de laatste boodschappen en het huishouden, en zondag gaan we dan feest vieren. en tussendoor ga ik leren voor de toets, ontspannen en lekker in het bubbelbad van mijn ouders ik kijk er nu al naar uit, en mijn vriend kan even slaap inhalen want ook hij slaapt( door mij) super slecht ik zal wel minder online komen dit weekend ik probeer iedere dag even te komen kijken voor babynieuws maar ik zal misschien niet overal op reageren. groetjes
Ano, lekker he, even een vrije man! Vind het ook heerlijk dat ik dan niet alles zelf hoef te doen met Finn. Ik hoop dat jullie kleine mannetje er eerder is dan ons kleintje? Zou betekenen dat het strippen goed werkt! Miss Geul, geniet van je weekend!
Oh wow fijn voor sjors bij deze gefeliciteerd sjors en familie miss geul: hier alles weer rustig. Balen zeg van je slechte nacht
sjors gefeliciteerd met jullie zoon ik lees snel het verhaal. vruchtje ik moet zeggen ik raak er redelijk aan gewend. oja een leuk weetje vanavond is volle maan en volgens mijn vk worden er tijdens volle maan relatief meer baby's geboren dan bij andere avonden dus wie gaan er vanavond allemaal tegen aan
@melissa: suc6 vandaag!! @tamtam: heel veel suc6 vandaag!! je kunt het @man vrij: hier helaas niet... hij is gewoon werken en vanavond ook gewoon weg zover ik weet. ik ga gauw verder hier, over een half uurtje isabel naar mn zus brengen en dan met jasmijn door naar sab
ik hoop het vannacht nog even binnen te houden, slaap bij mijn ouders 30km verder op zonder mijn vriend.( neem wel voor de zekerheid mijn vluchtkoffer mee)
kwam even spieken of sjors al bevallen is en las hier dat het op fb staat. even gespiekt, en jawel! sjors lieverd van harte gefeliciteerd!!! eindelijk maar toch. hoop dat ke vreselijk aan het genieten bent van jullie kleine mannetje. hier drukte, we gaan zo naar mn ouders in zwolle dus snel gedoucht enzo terwijlde kleine nog slaapt. nu gauw ontbijt naar binnen werken, dan voeden en huppaaaa de auto in. fijne dag allemaal meiden!!!!