April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Sjors gefeliciteerd met jullie zoontje, nu lekker genieten!!

Tamtam tjee wat balen zeg, je rekent er toch op en dan is elke dag een dag teveel. Dikke knuffel, doe het lekker rustig aan en dan op naar morgen!!!

Melissa veel succes! Het duurt nu niet lang meer eer jullie je kleintje hebben!

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Hier vandaag de kraamhulp uitgezwaaid, heb het enorm fijn gevonden maar nu lekker ons eigen gezinnetje zijn!

En voor het eerst buitengewandeld, wat is dat heerlijk zeg!!

3. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Ik probeer alles steeds bij te houden, maar het lukt me nog niet erg...

In elk geval:

Ankje, gefeliciteerd met jullie dochter!

Dreamer, jullie ook nog gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Sjors, is daar al wat over bekend??

Ik probeer nog even wat te lezen, maar ik hoop dat het lukt!

In elk geval gaat het hier heel goed!!
    Vanmorgen zijn de hechtingen eruit gehaald. Dat is erg fijn, want die begonnen te irriteren!
    Afgelopen nacht mochten een beetje doorslapen! Ik ben alleen wakker geweest voor flesjes! Dat doet een mens ook echt goed!

Ik zal later mijn bevallingsverhaal hier neerzetten. Als er mensen zijn die het leuk vinden om dat te lezen. :D

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ooooow Sjors!!!
    Gefeliciteerd met jullie zoon!!!! :D

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Oh en Sab, ik vandaag ook voor het eerst buiten gewandeld. Even een heel klein eindje! Wat fijn is dat he?! :D

6. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Owja, nog ter info: Onze kleine man woog 4062 gram en is 51 cm lang.

7. sab1988

sab1988 Niet meer actief

oeh moestra, lossen je hechtingen niet automatisch op??
    Jaa echt super even buiten wandelen, maare toch wel vermoeiender dan je denkt he ;) Ben kapot nu hahaha

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Nee, ik had krammen deze keer. En die deden sinds gisteren best zeer... De vorige keer had ik wel oplosbare. Veel handiger! ;)

9. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Trouwens, hier nu ook kapot van klein eindje wandelen! En een trekkende wond...
    Sorry voor al mijn berichtjes... Ben geloof ik nogal vergeetachtig!

10. sab1988

sab1988 Niet meer actief

ohh krammen klinkt niet erg prettig nee bah.
    gelukkig ben je ervan verlost! hahaha

Gek he dat je conditie zo hard acheruit is. Voel me echt iemand met de conditie van een visstick hahaha

Jij ook trouwens een flinke man op de wereld gezet!

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ik had ook oplosbare bij Neomi, maar na een week wel door laten knippen, zaten zo strak haha

moestra en sab lekker hoor dat jullie met de kleintjes naar buiten zijn geweest, was een lekker zonnetje he!!

melissa succes!!

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Je schijnt er niets van te zien! Zelfs de wond zelf is al bijna niet meer te zien. Zelf durf ik niet te kijken of te voelen...

13. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ano dag overtijd, trek je het nog??

Moestra, Beter niks meer van te zien, moet zeggen dat ik het ook erg vind meevallen kwa zicht van onder haha, enkel nog die vervelende (grote) aambeien maarja!

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha ja zal wel moeten .....

Gaan aambeien trouwens nog weg dan, of worden ze nog kleiner sab?

hier alles rustig, alleen met plassne steeds het idee dat er wat gelig slijm bijzit ofzo, maar niks heftigs...
    Heb wel alweer een week ofzo last van me onderkant ppff, tis allemaal weer dik en flinke spataders volgens mij...

15. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Hai meiden sorry dat ik jullie zo in spanning heb gehouden...
    Hier dan mijn verhaal.

3 april ben ik om 6:30 bevallen van onze dochter Floor.

Het begon maandag om 5:30 met bloedverlies waarop ik natuurlijk dacht zal dit het begin zijn ?
    In de loop van de dag verlies ik steeds wat vocht, dit blijkt na een test van de verloskundige toch echt vruchtwater te zijn !
    Spannend het begin, maar het bleef eigenlijk alleen bij vocht verlies...
    Ben zelfs nog maar even boodschappen gaan doen. wel een heel vreemd idee om in de rij van de kassa te staan met de gedachte
    dat je vliezen gebroken zijn.

S ávonds rond een uurtje of 9 had ik wat lichte krampen, om elf uur in bed kwamen de weeën toch met wat meer regelmaat en ook wat sterker door.
    Om 1 uur de verloskundige gebeld deze was er om half twee ze ging even bekijken hoe het er voor stond, ik bleek 3 cm ontsluiting te hebben.
    Maar omdat mijn vliezen al een hele poos gebroken waren was er meer kans dat Floor een bacterie op zou lopen. Om deze reden wilden ze dat Floor
    24 uur geobserveerd zou worden in het ziekenhuis.

Ik had dus de keuze in het zieken huis bevallen en daar een dag blijven of thuis bevallen en daarna een dag in het ziekenhuis te blijven.
    We kozen voor het eerste. De verloskundige wilde rond 4 uur weer gebeld worden om te horen hoe het ging.
    De weeën werden steeds heftiger, ik ben nog even onder de douche gestapt maar jeetje daar werden ze nog heftiger door !
    De gehele dag zat ik te wachten op weeën en nu had ik ze en vroeg ik me af hoe ik er van af kwam...
    Om 4 uur met de verloskundige af gesproken naar het ziekenhuis te gaan. Wat een hel in de auto met heftige weeën en al persdrang.

Om half 5 daar aangekomen mocht ik al licht wat mee persen, en al heel snel overgaan op alleen persen poe dat is omschakelen ik vond dat heel lastig
    maar ook best pijnlijk. Ik werd goed ondersteund en aangemoedigd. om half 7 is toen onze dochter Floor ter wereld gekomen !

Wat een vreemd gevoel de baby nu op je buik te hebben in plaats van erin.
    De trotse papa heeft de navelstreng doorgeknipt.

We hebben dus een dag en nacht in het ziekenhuis moeten blijven maar woensdag ochtend heeft de kinderarts Floor onderzocht en haar goedgekeurd !
    Nu zijn we lekker thuis en aan het genieten van ons kleine meisje.

Meiden die nog moeten Heel veel suc6 het is het allemaal waard !

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh leuk dat vogeltje ook is bevallen hopelijk komt ze nieuws snel melden ze heeft geen buddy volgens mij

sab/moestra: fijn dat jullie lekker stukje hebben kunnen wandelen in zon best lekker

ano: vervelend zo een last van je onderkant

2012mama: lekker je middagdutje en eetsmakelijk vanavond gezellig bij je ouders. Wonen ze dichtbij jullie ?

hier naar de winkels en tuincentrum geweest maar ging niet lekker wordt te zwaar teveel lopen en buik voelde heel hard

17. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Evan, jullie ook gefeliciteerd met jullie dochter!!!

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    jee evan wat een verhaal, maar is het je uiteindelijk meegevallen of tegengevallen?opzich nog redelijk vlot gegaan dan he?nou geniet lekker van jullie meisje!!show je nog een foto?:)

vruchtje ja merk het ook hoor dat alles nu toch wl zwaar wordt.

pff af en toe een harde buik die pijn doet, irritant..

19. melissa1987

20 mrt 2009
    60
    0
    0
    Hier al wat meer kramp en lijkt af en toe een echte wee om 6 u gaan ze weer kijken hooop op 2 cm dan kunnen ze me water prikken duim ff voor me !! Tot straks

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ik duim voor je melissa;)) succes

pff net weer 1 die zeer deed, zijn echt de eerste harde buiken die echt een beetje zeer doet..zou t wat betekenen...ben benieuwd..

Deel Deze Pagina