buddy nieuws: vk is geweest en anoniepjuh is nu onderweg naar het ziekenhuis. ze heeft 6 cm ontsluiting. groetjes wendy
Ooooh anoniempjuh yesyes!!!! zet m op meid!!!!! das snel gegaan dan, die 6cm!! tamtam zou leuk zijn als je niet meer ingeleid hoeft te worden! zet m op!!
Hier net nog geen 2 dus geen water prikken heb ik weer wel al volop weeën dus gaan over 2 uurtjes weer kijken hoef geen gel meer gelukkig dus hopen dat de natuur verder zijn werk doet , weet ff niet wie er na het ziekenhuis is maar kom op meid , je kan het !!! Ben jaloers op je 6 cm
@ano:wauw al 6 cm!!!!! nog maar 4 te gaan zet hem op meid je kindje is er nu vast snel!! @melissa: he wat balen! hopelijk pikt je lichaam het zelf op en gaat het nu snel!
Zo even kort: Vogeltje: Gefeliciteerd met jullie dochter! Evan: tnx voor het delen van je verhaal. Klinkt alsof het best vlot is gegaan! Ano: ooo meid spannend! 6 cm al! Dat gaat echt vlot Zet hem op! Ankje: fijn dat je je zo goed voelt. Melissa, spannend meid, hoop dat de weeen snel doorzetten en ze je vliezen kunnen breken. Had je al iets van ontsluiting voor je werd ingeleid? Tamtam, zou wat zijn als het vanavond nou op gang komt! Dan is het maar goed geweest dat je niet ingeleid kon worden vandaag haha... Hier controle gehad bij de Gyn. Alles was goed, bloeddruk was keurig zelfs! Dus de datum van inleiding blijft staan. Heb er nu een super goed gevoel over, heb al mn vragen kunnen stellen en ze heeft ook even gecheckt....baarmoedermond is al helemaal zacht en voor de helft verweekt. Ben daar wel erg blij om, heeft het voorwerk in ieder geval iets gedaan..alles wat nu gebeurd hoeft tijdens de inleiding niet! Daarna lekker met vriend uit eten geweest en nu helemaal gesloopt op de bank. Ik blijf natuurlijk vanavond wel meelezen vind het wel heel spannend voor Ano en Melissa.
Noosa fijn dat alles goed was bij de gyn. En dus lekker uiteten geweest groot gelijk. Mag ik vragen waarom je evengoedt wordt ingeleid ondanks dat je bloeddruk nu keurig is? Of heeft het inleiden een andere reden Melissa ik hoop dat ontsluiting bij jou ook snel opgang komt
buddy nieuws: anoniepjuh is bevallen van een zoon. zijn naam is d.aan moeder en kind maken het goed, d.aan is geboren om 20.03. groetjes wendy
Vruchtje, schijnt dat ze dat standaard bij ons doen als je aan de medicijnen zit voor hoge bloeddruk. Medicijnen slaan nu blijkbaar aan, maar die onderdrukken de hoge bloeddruk alleen en kan ik toch nog zw. vergiftiging ontwikkelen. Dat is wat ze mij vertelt hebben in ieder geval, dus ik neem het maar aan haha
@ano gefeliciteerd met D.aan!!! jeetje zeg ik denk dat je mijn record van 4 uur verbroken hebt geniet er lekker van meid!!
Ano: Super gefeliciteerd met jullie zoontje D.aan!! Jeetje wat snel weer echt een turbobevalling haha!! Geniet lekker van D.aan. super gefeliciteerd uiteraard noosa: ik wist niet dat je medicijnen slikte daarvoor. Ben benieuwd wanneer je aan de beurt bent haha
Melissa hopelijk zet het snel door en heb je snel jullie kleintje in je armen! Noosa fijn dat je al je vragen hebt kunnen stellen en er een goed gevoel over hebt, en dan ook nog lekker uit eten! Beter!!
@ano, spannend! Veel suc6 Rest vluchtig bijgelezen maar druk dagje gehad.. Vanmorgen klusjes gedaan met moeders, toen nog even langs de prenatal voor dekentke en had om half 3 afspraak gyn.. Liep eerst een half uur uit maar toen hele aardige gyn, nam alle tijd, legde enorm veel uit, uitgebreid onderzoek en toen de conclusie waar ik het wel even warm van kreeg: baarmoedermond al verweekt, vinger ontsluiting, zondag 8 uur melden voor een ballonkatheter en evt maandag infuus met medicijnen.. Daarna op de afdeling nog controle ctg die helemaal goed was. Raar idee maar ook wel opluchting! We wachten af maar wel met een plan.. Nu bekaf in m'n bedje X
Vond het zelf ook vaag hoor Vruchtje, want vorige week zei de Gyn nog: als je bloeddruk goed blijft wachten we liever natuurlijke weeen af. Maargoed, vind het nu wel fijn dat ik het weet...ik hoef iig niet nog 2 weken te wachten
Fidel, fijn dat alles in het ziekenhuis goed was! Jullie ook fijne paasdagen! Ankje, dat klinkt allemaal goed zeg! En leuk dat jonna ook lekker geniet! Evan, dat klinkt als kraamtranen! En die gaan als het goed is vanzelf weer over...lekker even aan toe geven! Hopeliijk kan je vanavond een beetje bijslapen en ben je morgen weer wat vrolijker. Ano, gefeliciteerd met jullie zoon Daan..mooie naam! Tamtam, wie weet begint het vanavond/aankomende nacht wel vanzelf...spannend! Melissa, volhouden! duurt vast niet lang meer! Noosa, fijn dat alles goed was..geniet van een rustig avondje op de bank! Vruchtje, hoe is het daar? Rustig?
Hier vandaag Naomi op visite gehad met Jasmijntje! Natuurlijk moest er een foto van die 2 genomen worden! Jasmijn nu 3 weken oud Jonas 1 week.