April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ hechtingen: Ik heb mijn hechtingen onderhuids gehecht gekregen, dus ze kunnen ze niet loshalen voor ruimte te maken zeg maar..... Voor het eind resultaat is het de beste en mooiste oplossing en ik hoor ook van iedereen dat het echt super mooi uit ziet, maar het enige nadeel ervan is dat de rotzooi er niet uit kan op deze manier, met als gevolg dat er een harde dikke schijf onder de kniprand zit..... Hierdoor heb ik ook verhoging ( 38.0)... Voel me echt niet fijn ermee, maar ja Pasen he... mijn huisarts heeft dus geen dienst en de VK heeft de laatste controle al gedaan.... Ze heeft wel gezegd toen ze me vandaag belde dat ik altijd kon bellen als het nodig was, maar ja... ik kan ook naar de HAP gaan, maar dat zie ik niet zitten..... Dus nog maar eff door bikkelen tot dinsdag en hopelijk kan ik dan bij mijn huisarts terecht.....

@ 2012mamma: Oei spannend woensdag De grote dag.... fijn dat het CTG goed was... lijkt me idd wel raar te weten dat woensdag jullie kindje geboren wordt....

@ Juultje: Wat een geweldige foto van Viggo.... Tis echt een knapperd he

@ Ankje: Ilona is ook al zo'n mooi meisje...

@ Ano en LinC: Wauw wat een knappe ventjes...

@ Naomi: pFfff meid heb t met je te doen als ik zo lees dat Jasmijn het je niet makkelijk maakt... kan me voorstellen dat je er af en toe beetje chagie van wordt..... vooral als je nog een dochter hebt rondrennen die evengoed haar aandacht nodig heeft...

@ MoesCH: Spannend, hopelijk zet het gerommel door....

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @chelleke: meid niet zo lang door lopen met die ontstoken hechtingen!! bel je vk nu maar want het lijkt mij niet oke als je wacht tot dinsdag.....

@juultje: heerlijk om te lezen dat Viggo het zo goed doet!
    super schattige foto :D

de rest even een zwaai, heb het druk gehad (alweer) dus even weinig energie meer...

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Naomi: Heb net afgesproken met mijn moeder dat wanneer ik morgen nog verhoging of koorts heb ze me komt halen en we naar de HAP gaan....... Dan kan mijn man bij Mila blijven..... pfff heerlijk een kraamweek..... en dan is de kraamzorg weg en begint de ellende...

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

juultje wat super meid dat het inbakeren helpt, welke heb je nu gekocht?en je kan hem ook in die doek wel en beetje op zijn zij leggen hoor, gewoon een hydrofiel luier oprollen en beetje onder zijn rugje leggen, zodat ie net heel ietsje kanteld en je zijn hoofdje kunt draaien.Maar niet zo ver dat ie door kan rollen natuurlijk.

Chelleke auuu dat doet zeer.maar ze kunnen toch het knoopje eraf halen zodat de druk erafgaat, hebben zebij mij toen ook gedaan.fijn dat het zo lekker gaat allemaal.

linnie spannend dus, hopelijk heb je morgen 3cm!!!ik duim voor je!!

ankje fijn dat het weer beter gaat met her drinken van Ilona, de aanhouder wint he haha

josephine ja idd niks meer gehoord he?hoop dat ze gewoon druk is met het genieten van haar kindje.

hier alles prima.Daan is heel rustig, en slaapt en eet, and that's it.vandaag voor het eerst in bad geweest, en toen heeft ie even gehuild, maar verder hebben we hem nog niet gehood haha.Hopelijk was de goeie nacht niet eenmalig.

meiden die zijn bevallen??::hebben jullie ook al dat het van onder zo niet fris ruikt?pfff ik baal daar zo van, ik spoel na iedere wcbeurt, douche 3x per dag, maa rt werkt allemaal niet.Doe nu ook echt alweer luchten, maar bah bah voel me zo vies, meer die dit hebben?

5. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @chelleke:eek:oooh meid niet te lang mee rond blijven lopen idd dan hoor. goed dat je die afspraak met je moeder hebt gemaakt :) sterkte! khoop dat t gauw geneest!
    hihi bedankt voor je reactie op de foto. krijgen heel veel reacties dat t een mooie jongen is, maar durf het zelf niet zo goed te vinden :p zie zo vaak kinderen waarvan de ouders zeggen dat ze zo mooi zijn en dat ik echt denk: mooi? van binnen zeker? :p kvind jouw meisje wel echt een lekkerding trouwens hihi

@naomi: zwaai terug! lekker bijtanken jij!

@anoniempjuh: ik heb de pacco gekocht. hier bij de babywinkel hadden ze of die of de puckababy, maar die houdt alleen de armpjes omlaag, maar houdt ze niet vast, dus kunnen ze alsnog bewegen. De pacco werkt echt supergoed bij onze knul :D bedankt voor de tip, ik ga t straks proberen!
    wat heerlijk zeg dat Daan zo goed slaapt, wow! hoeveel flesjes krijgt hij op een dag?
    en die geur van onderen is wel logisch denk ik meid! je hebt een wond van binnen he en daar zitten de hele dag kleren voor, dus tis een wonder dat t niet naar roosjes ruikt! ik vond het ook niet fris hoor en waste me meerdere keren op een dag van onderen! droog je t wel goed af na toiletbezoek en spoelen? ff doorbikkelen, als t vloeien eenmaal minder wordt of stopt wordt de geur ook minder. Heb wel gelezen dat als het echt stinkt van onderen dat je ff moet bellen, omdat het kan zijn dat het ontstoken is van binnen of dat er een stukje placenta is blijven zitten.

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    wat lijkt Daan op neomi trouwens! en hij heeft ook grote handjes of niet? wat een schatje :D hoe vindt Neomi het om grote zus te zijn?

7. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Hier ook een kindje dat om de 2 a 3 uur komt. Héél soms 3,5 uur maar meestal niet :D

Ben nu alweer een kilo lichter dan voor mijn zwangerschap. Dat gaat hard :-O

8. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @naomi heeeel herkenbaar die honger ! ik ook iedere avond rond de klok van 10 maar nu borrel ik eigenlijk oook alweer… De kraamhulp zegt dat het inderdaad door de borstvoeding komt. Je lichaam heeft dan alles alweer opgebruikt en vraagt om nieuwe energie, lekker doen dus.
    @melissa gefeliciteerd met Corne !
    @linc gefeliciteerd met Amco !
    @babyphat gefeliciteerd met je dochter !
    @vruchtje ik kon ook niet slapen de nacht na de bevalling, je ligt gewoon te stuiteren he ;)
    @juultje wij bakeren onze Floor ook in voor de nacht, en ze doet het geweldig. Wanneer we dit niet doen heeft ze veel last van krampjes en wappert ze zichzelf wakker met haar armpjes. Onze kraamhulp heeft het ons geleerd en we doen dit in een stukgeknipt t-shirt. Wij leggen haar ieder slaapje anders neer zij – rug – zij ook in verband met het voorkomen van een afgeplat hoofdje. 1 armpje heeft ze vrij zodat ze niet door kan draaien op haar buikje wanneer ze op haar zij ligt en achter haar rug ligt een opgerolde deken zodat ze eigenlijk geen kant op kan. Heerlijk he dat dit zo goed werkt !
    @linnie duimduimduim voor je morgen !!! veel suc6
    @chelleke lijkt me indd jammer maar ook wel lekker om eindelijk met zn drietjes te zijn. En balen van je hechtingen… fijn dat mila zo’n ideaal kindje is ;)
    @juultje wat een heerlijk tevreden manneke zzzzzz
    @voorgevoel data ik dacht zelf 2 april, en dit was de datum waarop mijn vliezen zijn gebroken uiteindelijk is Floor 3 april geboren. Ik zat er dicht bij !

9. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    @2012mama, inderdaad flink aftellen. Zin.....ja zo wil ik het niet noemen, wie heeft er nou zin in een ruggenprik en een keizersnee! Maar wel verlangen om ons kindje eindelijk te zien. En inderdaad het geplande geeft wel rust, alle lijstje liggen klaar. Ik hoor alleen dinsdag pas hoe laat ik in het ziekenhuis moet zijn, in ieder geval is de keizersnee in de middag dus ik mag nog ontbijten.

10. zonnestraal1981

zonnestraal1981 Actief lid

14 jun 2011
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor iedereen die nu hun kleine hebben gefeliciteerd.
    Vandaag was onze uitgerekende datum, maar alles hier nog rustig. Alleen wat vaker harde buiken.
    Verder zijn we vandaag 1 jaar getrouwd.:)
    We zijn vandaag bij mijn ouders geweest, daar gezellig gezeten, en gegeten.
    Ik zag dat het lijsje van zwangeren, nog maar klein is. Ik moet woensdag om kwart voor 1 naar de vk voor controle.

11. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    juultje
    Denk idd ook dat het stuwing is.
    Wat goed van Viggo zeg!!! Wat zou het rust geven bij jou.

En wat een lieve foto!!!! Aaaaah.

Linnie
    Spannend nu voor je zeg met zo’n ballon. Deed het zeer of viel het allemaal mee?

Wendie
    Wat heerlijk dat je nog lekker een boswandeling kan maken zeg! Was ook echt weer voor vandaag he.

Chelleke
    Ow wat heerlijk dat Mila zo makkelijk is zeg. Ilona is ook erg makkelijk en slaapt overal doorheen. Dat was Jonna ook :D
    Oei oei….hechtingen ontstoken! AUW!!! Heel veel sterkte ermee lieverd. Hopelijk gaat het snel wat beter.

2012mama
    Er gebeurt wel wat bij jou…spannend hoor!

bevaldatum in gedachten
    Ik dacht 8 April. En ben 3 April bevallen.

tamtam
    Welkom thuis!

Ano
    Het ruikt ook niet zo fris bij mij van onderen hoor. Volgens mij hoort dat er een beetje bij helaas.

Wat een lieve foto!!!

Zonnestraal
    Jammer dat er vandaag niks gebeurt. Was wel leuk geweest als je vandaag ook was bevallen op jullie trouwdag! Gefeliciteerd!!

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Heb even een emo-momentje (hormonen).

Ben natuurlijk super blij dat Ilona nu een beetje is aangekomen, want ze mocht niet meer afvallen.
    Maar nu ze volledig borstvoeding krijgt heb ik er nog geen volledige vertrouwen in dat ze morgen weer iets aankomt.
    Ben erg bang dat ze toch weer wat afvalt, en dat mag nu echt niet meer.

Heb ook even flink zitten huilen. Pfff.
    Hopelijk zien we morgen een mooi gewicht.

De afgelopen voeding was helaas weer een geworstel. Ze wilde mijn tepel weer niet pakken en was helemaal overstuur.
    Heb toen de flessenspeen op mijn tepel gezet en dat ging goed. Toen er weer af gehaald en toen pakte ze mijn tepel! Phoe.

Ben al met al 1,5 uur bezig met voeden.

Sorry....baal gewoon even. Soms denk ik dan even....flesvoeding is dan wel erg makkelijk. Zeker als ze moeten aankomen.

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]
    15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh
    17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh
    20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh
    20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh
    28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2990 gr. 47 cm, zkh
    29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh
    29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh
    30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4230 gr. 53 cm, zkh
    30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh
    30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh
    01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, 4062 gr. 51 cm, zkh
    02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Aimée, 3000 gr. 49 cm, zkh
    03-04-2012 06:30 Evan (39+2) Floor, 3580 gr. 48 cm, zkh
    03-04-2012 15:15 Hannie (38+4) Emma Sophia Johanna, 3740 gr. -- cm, zkh
    03-04-2012 23:23 Ankje (38+0): Ilona Maria Johanna, 4190 gr. 52 cm, zkh
    05-04-2012 --:-- Vogeltje (37+1) Mali, ---- gr. -- cm, zkh
    06-04-2012 04:38 sjors22 (41+1) Keano, 2900 gr. -- cm, zkh
    06-04-2012 12:28 LinC (39+1) Amco, 2985 gr. 49,5 cm, zkh
    06-04-2012 --:-- Babyphat (40+1) dochter, 4100 gr. - cm, zkh
    06-04-2012 20:00 Anoniempjuh (40+1) Daan Rudolph Marinus, 4070 gr. 52 cm, zkh
    07-04-2012 07:12 Vruchtje24 (39+3) Yara, 3200gr. 48 cm, zkh
    07-04-2012 18:55 Melissa (38+6) Corne, 3310 gr. -- cm, zkh
    07-04-2012 19:51 Tamtam78 (40+3) Maylin Nova, 4300 gr. 53 cm, zkh

[FONT=&quot]12 Meisjes geboren[/FONT]
    11 Jongens geboren

[FONT=&quot]Zwaarste: [/FONT]Maylin Nova (4300 gr.)[FONT=&quot] ----- Grootste: [/FONT]Thijm & Jonas[FONT=&quot] & Maylin Nova (53 cm)[/FONT]
    [FONT=&quot]Lichtste: [/FONT]Emir [FONT=&quot](2600 gr.) ----- Kleinste: [/FONT]Sofie Anna & Jasmijn [FONT=&quot](47 cm)[/FONT]

[FONT=&quot]Buddylijst:[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT] - Noosa
    Tamtam78 - [FONT=&quot]Moestra[/FONT]
    Fidel2010 - jesje1982 (ander forum)
    Vruchtje24 - Naomi
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT] - Anoniempjuh
    Evan - Miss Geul

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]

10-04-2012
    Wendie1979: Intake opname
    11-04-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee - 7:15
    Wendie1979: geplande keizersnee
    Fidel2010: controle vk - 10:50
    12-04-2012
    Miss Geul: controle vk -15:00
    13-04-2012
    MoesCH: controle vk - 11:20

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]

[FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ankje lieverd dikke knuffel. Ik mag/kan geen bv geven maar zo knap dat jij wel gewoon doet met al kleine die rondloopt respect. Duim dat ze is aangekomen

reageer nu niet uitgebreid komt wel weer:)

Ons meisje heeft ook beetje lastige start veel vruchtwater binnen gekregen tijdens bevalling en daardoor veel misselijk. Ze dronk echt te weinig en daarbij spugen. Gisterochtend zeiden ze hou rekening mee dat je maandagochtend nog niet naar huis mag. Maar alsof ze het gehoord heeft sinds gisteravond avond 18uur alles opgedronken, niet gespuugd en ze kwam zelf voor fles en ging er om huilen . Daar wachten we op. Hoogst waarschijnlijk straks naar huis HEERLIJK

Bevallingsverhaal: om 5.25 lag ik even wakker en 5 minuten daarna voelde ik pang dat vliezen braken en verloor ook best veel vruchtwater. In verband met vorige bevalling die snel ging meteen ziekenhuis gebeld en daarheen gegaan. Behoorlijke gemeneweeen kreeg ik al in de auto en kwamen al om de 3 minuten. In ziekenhuis perfect opgewacht aan ctg en bleek ruim 8cm ontsluiting te hebben alles gingen ze klaar maken. Om 7:05 mocht ik persen en 7 minuten later om 7:12 uur is ze geboren. Beetje gescheurd dus verdoofd en gehecht en genieten maar:). Al met al duurde de bevalling maar 1 uur en 42 minuten

Xx

15. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    hoi dames,

lees al geruime tijd met jullie mee,
    maar heb vaak geen tijd om uitgebreid te reageren
    heb even een vraagje aan jullie,
    gisterenavond lag ik in bed, heb ik 2 keer gehad dat mijn onderbroek nat was
    sindsdien niet meer gehad
    is dit vruchtwater of????

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!!
    Ankje, herkenbaar meid!! Je wilt zo graag dat t goed gaat met je moppie! Hopelijk zet de stijgende lijn gewoon verder! (volgens mn kraamzorg vallen ze niet snel meer af als ze eenmaal aankomen.. Weet niet of dit bij bv anders ligt..)

Ano, niet zo vreemd hoor dat t ruikt van onderen... Bij mij is t vloeien echt al heel veel minder (en t was al niet veel) maar de geur is ookgelijk een stuk beter te handelen ;)

Hier een redelijke nacht gehad.. Om half 11 de laatste fles.. Toen heeft ze geslapen tot half 3. Weer een flesje en om half 6 weer... Nu zit ik op de bank want na de fles van half 6 slaapt ze wel maar ze kreunt ook wat..

Ook hier toch lichtelijke zorgen of er vandaag wel weer wat aanzit qua gewicht.. Laatste flesje is ook weer wat van teruggekomen, heb alleen geen idee hoeveel maar ineens was dr shirtje nat.. Yuk.. Dat vind k eigenlijk nog t ergste aan dat de kraamzorg vandaag voor t laatst is... Kan dna dr gewicht niet meer inde gaten houden...

Willen jullie trouwns ook zo graag weer naar buiten? Ben t binnen zitten echt een beetje zat...

17. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Chelleke, zou die hechtingen inderdaad even goed in de gaten houden. Je kunt er beter teveel naar laten kijken, dan dat je er gedoe mee krijgt...
    Wel fijn dat Mila zo'n makkelijk meisje is! Heerlijk lijkt me dat!

Naomi, hoe gaat het met Jasmijn?

Josephine komt nog wel op fb, en volgens mij nog gewoon bib.

Ano, wat een mooi mannetje! Wat heeft ie op de foto op zn shirtje staan?

Juultje, hoe was Viggo's nacht? (En die van jullie :))

Unox, fijn dat je alweer op je eigen gewicht zit!

Wendie, ja het voelt wel een beetje als zin...hij/zij moet er toch uit, dus dan maar zo snel mogelijk!
    Dus jij bent pas smiddags aan de beurt? Ik was met Finn ook pas om 15:00 aan de beurt, en vond dat wel heftig, om zo lang nuchter te moeten zijn.
    Nu ben ik als eerste, waarschijnlijk 8:30, dus zal weinig van merken dat ik mn ontbijtje mis denk ik...
    Ben benieuwd hoelaat jullie je moeten melden woensdag.

Zonnestraal, jullie kindje heeft zich dus niet op jullie trouwdag gemeld, jammer! Benieuwd wanneer het bij jou gaat beginnen.

Linnie, hoe was jullie nacht? Nog iets gebeurd? Jullie meisje zich al gemeld?

Ankje, snap de stress wel hoor van het aankomen. Zou ik ook hebben, wel knap dat je het volhoud om bv te blijven geven!

Vruchtje, wat een mooi tijdstip dat je postte :)
    Wel fijn dat Yara nu drinkt! Finn was bij ons ook zo misselijk bij de geboorte, door het vruchtwater, en had daar ook een lastige start door..vervelend is dat he?
    Wat een snelle bevalling heb je gehad zeg! Zal voor Yara ook even schrikken zijn geweest...

Mirella, zou kunnen, moet je ruiken..vruchtwater schijnt zoetig te ruiken. Als je het niet vertrouwd zou ik de vk of gyn even bellen en overleggen.

Dreamer, hopelijk is Aimée aangekomen. Vaak lijkt het alsof ze veel spugen maar valt het best mee...dus wie weet...Je kunt trouwens op het cb naar het inloopspreekuur he, om Aimée te laten wegen, dan kan je het zelf een beetje bijhouden.
    Bij ons kwam Finn ook lastig aan, en onze kraamhulp heeft toen haar weegschaal een weekje bij ons laten staan. (Ze had toen een vrije week) daarna hebben we de weegschaal weer naar haar terug gebracht...wel fijn.

Melissa, zie dat je meeleest, hoe gaat het daar? En met Corne?

Hier vandaag 39 weken zwanger..nog 2 dagen en ons kleintje komt:)
    Ben echt aan het aftellen en de laatste dingetjes aan het doen...

Vanmiddag gaan we nog even naar mn zus, daar staat het wiegje nog, dus die gaan de mannen deze kant ophalen. Daarna door naar mn ouders, gourmetten.

MOrgen komt mn moeder nog even poetsen, boodschapjes doen en dan ga ik mee naar hun huis, om daar te eten. Finn blijft daar dan, en wij kunnen thuis nog even de laatste dingen doen...en dan woensdag rond 7u in de auto...spannend!

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Helaas was het vannacht weer een gevecht. Ze wilde de tepel niet aanhappen. Heb toen weer de flessenspeen gepakt en die als tepelhoedje gebruikt. Dat ging wel goed.
    Na een tijdje haal ik het weg en dan pakt ze de ene keer wel de tepel en de andere keer weigert ze het nog steeds.

Het geel zien wordt gelukkig al minder.

Ik baal gewoon. Wil zo graag dat dit gaat lukken, maar iedere keer een gevecht vind ik ook niet leuk. En kolven heb ik al helemaal een hekel aan.
    Maar wil gewoon nog niet opgeven. Ze heeft mijn voeding zeker nodig.

Mirella
    Vk bellen. Kan goed dat het al vruchtwater is hoor.
    Je kan ook even gaan liggen en dan op je hand blazen. Als er dan vocht komt….is de kans groot dat het vruchtwater is.

Dreamer
    Volgens mij kan je altijd even naar het cb om je kind gratis te laten wegen. Ook kun je een weegschaal huren bij de zorggroep (die hebben wij ook).

Ik wil ook zo graag naar buiten. Even lekker een frisse neus halen. Maar ja…dat gaat nog niet.

Jonna gaat straks met mijn broertje en schoonzus mee zwemmen in Lelystad. Ze kijkt er enorm naar uit en wij hebben even lekker alle aandacht voor Ilona.

Duim zo dat ze is aangekomen!

19. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]
    15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh
    17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh
    20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh
    20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh
    28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2990 gr. 47 cm, zkh
    29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh
    29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh
    30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4230 gr. 53 cm, zkh
    30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh
    30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh
    01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, 4062 gr. 51 cm, zkh
    02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Aimée, 3000 gr. 49 cm, zkh
    03-04-2012 06:30 Evan (39+2) Floor, 3580 gr. 48 cm, zkh
    03-04-2012 15:15 Hannie (38+4) Emma Sophia Johanna, 3740 gr. -- cm, zkh
    03-04-2012 23:23 Ankje (38+0): Ilona Maria Johanna, 4190 gr. 52 cm, zkh
    05-04-2012 --:-- Vogeltje (37+1) Mali, ---- gr. -- cm, zkh
    06-04-2012 04:38 sjors22 (41+1) Keano, 2900 gr. -- cm, zkh
    06-04-2012 12:28 LinC (39+1) Amco, 2985 gr. 49,5 cm, zkh
    06-04-2012 --:-- Babyphat (40+1) dochter, 4100 gr. - cm, zkh
    06-04-2012 20:00 Anoniempjuh (40+1) Daan Rudolph Marinus, 4070 gr. 52 cm, zkh
    07-04-2012 07:12 Vruchtje24 (39+3) Yara, 3200gr. 48 cm, zkh
    07-04-2012 18:55 Melissa (38+6) Corne, 3310 gr. -- cm, zkh
    07-04-2012 19:51 Tamtam78 (40+3) Maylin Nova, 4300 gr. 53 cm, zkh

[FONT=&quot]12 Meisjes geboren[/FONT]
    11 Jongens geboren

[FONT=&quot]Zwaarste: [/FONT]Maylin Nova (4300 gr.)[FONT=&quot] ----- Grootste: [/FONT]Thijm & Jonas[FONT=&quot] & Maylin Nova (53 cm)[/FONT]
    [FONT=&quot]Lichtste: [/FONT]Emir [FONT=&quot](2600 gr.) ----- Kleinste: [/FONT]Sofie Anna & Jasmijn [FONT=&quot](47 cm)[/FONT]

[FONT=&quot]Buddylijst:[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT] - Noosa
    Tamtam78 - [FONT=&quot]Moestra[/FONT]
    Fidel2010 - jesje1982 (ander forum)
    Vruchtje24 - Naomi
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT] - Anoniempjuh
    Evan - Miss Geul

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]

10-04-2012
    Wendie1979: Intake opname
    11-04-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee - 7:15
    Wendie1979: geplande keizersnee
    Fidel2010: controle vk - 10:50
    Zonnestraal1981: controle vk - 12:45
    12-04-2012
    Miss Geul: controle vk -15:00
    13-04-2012
    MoesCH: controle vk - 11:20

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]

[FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis

Deel Deze Pagina