Tamtam, balen dat je je zo rot voelt. Je moet doen wat jezelf het beste lijkt wb de bv en je zeker niet schuldig voelen als je stopt... Naomi, wat fijn dat het slapen momenteel zo goed gaat! En lekker gewandeld dus...heerlijk! Fidel, wat vervelend zeg, dat je vriend vrijdag de laatste uitzenddag heeft! Hopelijk toch snel weer wat anders? Dreamer, inderdaad niet verkeerd om dan een fysio mee te laten kijken! Kan nooit kwaad denk ik dan...Hopelijk trekt dat allemaal snel bij. Wat fijn dat Aimée aangekomen is! Hier net weer thuis, lekker gegeten bij mn ouders en nu Finn daar achter gelaten...toch raar om hem daar te laten, en te weten dat als ik hem weer zie zn broertje of zusje geboren is! Nu nog even lekker saampjes tv kijken en dan mn bedje in, al heeft vroeg slapen denk ik toch niet veel zin, slapen zal toch niet zo makkelijk zijn denk ik. De zenuwen beginnen nu behoorlijk te komen...
tamtam, moeilijk dat het niet wil lukken. veel succes en jij maakt zelf de beste keuze in het belang van jou en je kindje. 2012mama wat lijkt me dat inderdaad een rare gedacht, wel heel veel succes morgen naomi je moet inderdaad weer opbouwen met die conditie, wel fijn dat je het wandelen zo lekker vond. fidel wat balen zit je vriend ineens thuis dat is echt zwaar, ik hoop dat hij snel weer uitgezonden wordt. dreamer, ik hoop dat de fysio goed werk kan leveren en dat die kleine er veel profijt van heeft. hier net gegeten en nu lekker tv kijken. groetjes wendy
hey meiden sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos, maa oals jullie zullen snappen ist hier wel ff druk en beetje in het ritme komen. tamtam ik denk dat je een goeie keus maakt.BV is best zwaar en wanneer het te zwaar wordt en je jezelf er niet goed meer bij voeld kun je beter stoppen, want zoals je zelf zegt je hebt nog een kleintje en daar wil je er ook voor zijn.niet schuldig voelen meid!! ankje ook voor jou een dikke knuffel,en tja hetzelfde als tamtam, het moet leuk blivjen en goed te doen, zeker als je al een kleine rond hebt lopen!!!e joh als ze zeuren laat ze lekker gaa, jij beslist hoor!!!en wat een knappe meid zeg!! aambeien:ja hier heb ik er volgens mij nog steeds 1 alleen is ie een stukje groter geworden, vind t echt heel lastig, misschien ook maar eens wat ervoor halen, de hechtingen komen ook bijna tot daar, dus dat maakt het niet echt beter... fidel he jee das zeker kloote zeg, das wil je er nu net niet bij hebben...weet niet goed wat te zeggen behalve dat ik hop voor jullie dat je vriend toch weer snel werk zal vinden.probeer nu toch niet teveel te stressen he, voor jezelf en je baby, al snap ik dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan.. miss geeul daar nog alles wel rustig verder dus?hou mijn telefoon paraat hoor haha. krampjes:hier ook sab simplex, vorige keer ook gehad, na cinababyen infacol, beviel goed! vrucht jeej meid wat een turbobevalling, wauww, nu weer lekker thuis dus met het hele gezin?hoe vind Finn het? mama2012 heeeeel veel succes morgen, spannende dag zeg!!!!
eindelijk tijd om even te reageren, alles was goed in het ziekenhuis dus mocht ik nog gewoon naar huis. Morgen ben ik dus pas om 16:00 aan de beurt! Kan iets eerder of later worden maar dat hopen we natuurlijk niet. @2012mama, jij ook succes morgen, niet druk maken en hopelijk slaap je een beetje vannacht....pfff ik ga dus niet te vroeg naar bed. Ik mag vanaf morgen ochtend 8 uur niet meer eten en vanaf 10 uur niets meer drinken.......tot 16:00 pffff
ano wat een prachtige foto's. ik weet niet wat ik voel ik hoop morgen meer te weten., mijn vader denkt dat de bevalling zich aankondigt, mijn moeder had dezelfde klachten enkele dagen voor de bevalling dus we wachten het maar onrustig af, want mijn rust is heel ver te zoeken. wendie veel succes morgen, lijkt me zo raar als je weet dat je morgen om dit tijdstip je kleintje hebt het zelfde geld voor 2012mama.
Nouuu zeg.. Grietje heeft op 10 cc dr flesje op... En is daarna weer als een blok in slaap gevallen...
Fidel wat rot zeg alles komt even tegelijk. Hoop echt dat je vriend snel weer werk heeft! Huil maar even lekker hoor, dat lucht op! Ano, prachtige fotos zeg!! Miss dat wordt spannend bij Jou morgen. Fijn dat er iemand mee gaat, is altijd extra fijn. Dreamer, super hoor!! Wendie, Jeetje dat is laat zeg! Flinke tijd nuchter blijven dus...hoop dat je wat afleiding kunt krijgen morgen...
@sjors: wow meid, wat heerlijk dat het zo goed met jullie gaat :d wat een droppie, jullie mannetje:d heerlijk relaxed!! @tamtam: wat fijn dat afgelopen nacht beter is gegaan. hoop dat je nachten steeds beter zullen worden! balen dat je borstvoeding nog niet zo goed op gang is. hoop dat het kolven helpt!! oh das wel even een raar moment denk ik he, als je man morgen weer aan het werk moet! ik vond het de eerste dagen echt wel vervelend..voelde me zo 'kaal' zonder hem... oh ik lees dat je wilt stoppen met bv wat vervelend dat je er zo mee zit meid! bij mij duurt het voeden ook 3 kwartier tot een uur, het is idd erg vermoeiend. ik hoop dat je een keuze kunt maken waar je je goed bij voelt. het gaat om jou en je kleintje, dus denk daaraan en niet aan wat anderen ervan vinden! @moesch: oh gatsie wat eng dat je haar niet meer voelde! gelukkig was er niks aan de hand weer gerustgesteld! @dreamer: haha ja grappig is dat he, van die anticonceptie. hier kwam de huisarts me na 2 dagen vragen of ik al nagedacht had over anticonceptie ik moet zeggen dat ik vanaf die dag al best wel weer zin had, maar moet er nog niet echt aan denken hoor, lijkt me ook best eng wel weer, die eerste keer.... soort 2e ontmaagding hahahahaha wooooww ie kleine van jou groeit goed zeg! @sab: aiii balen dat die van jou ook zo groot zijn. die tabletjes kun je idd ook gewoon bij de apotheek krijgen zonder recept! wordt jonas er rustig van als je zijn buikje masseert of hem op de arm draagt? denk dat je er dan wel vanuit kunt gaan dat het helpt.. @fidel: he gatsie meid, beterschap! en idd, je gaat echt niet bevallen als je lijf daar nog niet aan toe is, dus als je ziek bent weet je lijf denk ik wel dat bevallen niet kan...aaahhh ik lees nu ook van het werk van je vriend. wat ontzettend kut zeg! gatverdarrie! kan me voorstellen dat je er doorheen zit lieverd. ooohhh ik hoop zo voor jullie dat hij snel weer een baan heeft! heeft hij wel recht op een uitkering? gatsie dit kun je er nu idd niet bij hebben dikke knuffel en veel sterkte!!! @ankje: wat goed dat ilona is aangekomen! en wat een moeilijk maar moedig besluit om te stoppen met de borstvoeding. alle anderen hebben het al gezegd, maar beter een gelukkige moeder die flesvoeding geeft dan een ongelukkige die borstvoeding geeft!!! wat een mooie foto van jullie meisje zeg, wow! @troela: ooh lastig is dat he meid, als ze zo onrustig zijn! wat fijn dat thijm toch in slaap is gevallen. Viggo huilt nu standaard voor elk slaapje.. hij heeft dat blijkbaar nodig om in slaap te vallen. Als hij echt achter elkaar doorbrult pak ik hem even op, vaak kalmeert hij dan wel en valt hij direct in slaap. het is idd even samen uitzoeken wat je kleintje nodig heeft. er is iig niks mis mee om even te laten huilen!!! oohh wat verdrietig van je hond. kan me voorstellen dat je bang bent voor straks, maar het heeft niet zo veel zin om je daar nu al druk om te maken.het is, zoals je zelf al zegt, voor jullie hond ook erg wennen. en zoals je het schrijft denk ik dat hij je kleine mannetje alleen maar wil beschermen! en natuurlijk oet je verkeerd gedrag afstraffen, maar het beschermen van je baby moet je denk ik niet afstraffen???? niet direct ervanuitgaan dat hij je kleintje wat aan zal doen, hij moet aan de situatie wennen en als hij hem nu zo beschermt kun je je afvragen of hij hem wat aan zal doen... hoewel ik wel begrijp dat je geen risico wilt nemen. maar het is nog lang niet zo ver!! dikke knuffel voor jou meid! @missgeul: jee dat klinkt niet prettig zeg! fijn dat je eerder bij de vk terecht kunt! @mirella: oef, wat een verhaal zeg van het schedeltje! is het nu weer helemaal oke? @2012mama: ooooohhh je hoeft tegen mij niet te verantwoorden dat je infacol hebt gebruikt hoor! haha zo bedoelde ik het helemaal niet! als het niet vanzelf over gaat en masseren helpt niet snap ik het heus wel hoor als je een middeltje gebruikt, zou ik zelf ook doen! ooooohhhhh nog maar een paar uurtjes en dan is het zo ver!!! ik hoop dat je lekker zult slapen vannacht en dat je morgen heeeeerlijk kunt knuffelen met je beebje! zet m op! hoop dat alles voorspoedig zal gaan! @naomi: heerlijk, die goede nachten! wow! welke kolf heb je gekocht? een elektrische of handmatige? haha lekker is dat soms he om je borsten leeg te maken wel handig idd om een voorraadje aan te leggen! weet jij trouwens of je melk van verschillende kolfsessies bij elkaar in mag gooien? ik wil het invriezen in ijsblokjesakjes, maar ik kolf in 1 keer niet genoeg om een heel zakje te vullen... @anoniempjuh: pffff alsof we je dat kwalijk nemen. tuurlijk is t druk! ik ben hier ook pas sinds gisteren weer enigszins actief! neem je tijd meid! je kleintjes zijn belangrijker dan wij hoor! gaat alles goed met jullie? wat een heerlijke foto's zeg hihi @wendie: oh wat spannend meid! woooow zo lang niet eten en drinken? jakkes... das niet makkelijk! is dat ivm de narcose???
hier: volgens mij heeft viggo voor het eerst gericht naar ons gelachen! kan dat nu al? oooooooohhh ik ben verliefd!! hihi mama's: hebben jullie kleintjes ook zo veel pukkeltjes in hun gezicht? viggo heeft gewoon echt een soort puistjes.. van die witte puntjes... had al ergens gelezen dat dat kan komen door mijn hormonen die hij via de bv binnen krijgt
@ano: mooie fotos!! @fidel: hier ook dierverzorging gedaan met uitstroom honden trainen en gedragstherapie @mama2012: suc6 morgen!! @wendie: suc6 morgen!! @juultje: je mag het van 1 dag opsparen maar dan moet het wel echt de vriezer in. alles wat je kolft in 24 uur tijd mag bij elkaar gedaan worden. dus als je gekolfd hebt dat in de koelkast zetten, dan kan de volgende portie er gewoon bij. ik heb een elektrische gekocht (het motortje dan, de rest had ik al) heb de medela electric, maakt wel wat lawaai maar ja doe het toch altijd thuis
juultje kunnen inderdaad hormonen uit de bv zijn maar evt. ook reactie op wasmiddel en/of wasverzachter...
Linnie, Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Fidel, heel veel sterkte!! Wat een ellende allemaal zeg! Dreamer, en, wanneer mag je naar de fysio?? Ano, mooi ventje zeg!! Leuke foto ook van Neomi en Daan samen! Ankje, goed dat je zelf een besluit hebt genomen! Wat zei je vk? Mooie dame ook!! Juultje, die bakerdoek helpt dus wel?? 2012mama en Wendy, succes morgen!! Spannend te weten zeg!! Gek idee ook, ik was anders ook morgen onder het mes gegaan!! Nu heb ik al een ventje van anderhalve week oud! Miss Geul, leuk dat je vader dat nog weet! Spannend idee ook! Ehm... heb vast nog veel meer gelezen en gezien... Weet het alleen echt niet meer... Hier: Vanavond de kleine man in bad gedaan. Omdat hij anders de rest van de dag niet meer drinkt en dit snachts gaat inhalen. Helaas werd er nu veel terug gespuugd van de fles... Met een flinke boog zelfs! Maar goed, we hebben geen klagen hoor! Ook snachts hebben we nog 4 en half uur slaap achter elkaar! Dat doet me wel goed! Ik heb afgelopen nacht alles alleen gedaan, maar manlief helpt me net zo lief mee. De kraamhulp is vandaag voor het laatst geweest. Nu mogen we het zelf proberen! Morgen hebben we nog de hele dag bezoek van schoonzusje en haar kids, voordat ze morgenavond weer naar Zwisterland vertrekken! Het was echt een geweldige verassing dat ze zondag ineens zomaar voor onze neus stonden! Mijn wond van de keizersnede ziet er sinds een paar dagen ook heel goed uit! Hij was nog wat rood, dus ik behandel het nu met echinaforce. Nu mijn conditie nog terug en dan lekker wandelen! Zo, dat was eerst wel weer heel wat info!
Ah bedankt voor de info naomi!! vind je die medela fijn? mijn schoonzus vond het stuk dat je op je borst zet zo hard dus ik heb de avent elektrische kolf gekocht. fijn ding! en ik vind m nit zo veel lawaai maken! Hmm zullen dan de hormonen wel zijn..hij heeft t verder nergens op zn lijfje.. alleen gezicht..
juultje witte puntjes?talkliertjes?dat had Neomi namelijk ook, dat hebben hee veel baby's is niks bijzonders. hier:ja alles gaat goed.daan is een heel rustig en tevreden mannetje.Gister avond alleen last van krampjes, zo zielig, om 22.00 had hij zijn laatste fles, en we mochten hem zelf laten komen voor de volgende. Maar voor hij sliep was het dus al 23.30, zo sneu, alleen maar trappen met zijn beentjes en huilen. Vervolgens om 23.30 dus in slaap gevallen, toen om 5.00 wakker voor zijn flesje, 7uur ertussen dus, heerlijk.toen flesje en weer geslapen tot 8.00 en ja eigenlijk slaapt ie de hele dag haha. wij geven sab simplex tegen de krampjes, dus hopen dat het snel werkt, vandaag tot op heden iig geen krampjes gehad! Met mij alles goed, ben nu al 2 dagen lola ferrari haha, echt cupE ofzo.De kraamhulp heeft ze opgebonden en dat scheeld een hoop.Verder sinds vandaag wat last van de hechtingen, ze gaan een betje strak zitten, hope dat ze morgen ff t knoopje kunnen doorknippen.. miss geul nou succes morgen!!!
Moestra, de fysio komt vrijdag middag hier aan huis Dus das helemaal mooi Wbt die pukkeltjes.. Noemen ze dat geen baby-acne? Ons kleintje heeft wel heel veel zichtbare talgkliertjes.. Gewoon laten gaan zei de kraamhulp dan trok het vanzelf weg... Ow mn oma was hier net ff.. Ze is helemaal verliefd op die kleine hihi Echt zo leuk om te zien Worden jullie trouwens ook helemaal warm van binnen als je je mannetje met de kleine bezig ziet?! Wordt dan spontaan opnieuw verliefd hihi
juultje: je hebt verschillende borststukken ik heb de soft die is niet van dat harde plastic maar zacht
Miss Geul, geniet lekker van je avondje tv kijken! Spannend trouwens of de bevalling echt in aantocht is...hoop het voor je! Wendie, fijn dat alles goed was! Wel balen dat je pas om 16:00 aan de beurt bent! Finn is om 15:00 gehaald, en dat vond ik al vrij heftig..vooral het zolang nuchter zijn... Hier zit ik nu aan een zak chips, want vanaf 00:00 mag ik niet meer eten/drinken Jij ook alvast succes he, morgen! Ben benieuwd hoe het gaat! Hoelaat moet je je trouwens melden in het zkh? Ano, wat een super mooie foto's! 2 kids om trots op te zijn! Fijn trouwens dat de kraamhulp je borsten opgebonden heeft...dat hielp mij echt supergoed bij Finn. Dreamer, wat fijn dat Aimée zo goed heeft gedronken en nu weer lekker ligt te slapen...heerlijk. Moestra, heerlijk dat het zo goed gaat! Lekker genieten hoor! Hier net gedoucht, nu op bed, tv kijken en internetten en chippies eten Strals lekker proberen te slapen...
moestra gelukkig voel je je weer goed, nu inderdaad weer conditie opbouwen. ano ze zeggen altijd al dat je borsten groeien van een zwangerschap, ik hoop dat het hier mee gaat vallen, ik had voor de zwangerschap al cup E. dreamer wat lijkt me dat fantastisch oma en die kleine, is het jou oma of de oma van die kleine. en ik geloof best dat je opnieuw verliefd wordt van dat gezicht papa en kindje. 2012mama veel succes morgen en het klinkt alsof je een ontspannen avond heb, ik ben volgens mijn vriend nu al te druk, omdat ik geen rust heb, ik kan niet gewoon tv zitten kijken, ik moet wat doen en met name ben ik aan het opruimen, afwassen, enveloppen schrijven voor de geboorte kaarten. ik kan gewoon niet rustig zitten. ik hoop nu rustig te gaan zitten, heb me laptop en mijn borduurwerk bij me, ik hoop dat het helpt, maar zodra ik zit gaat het gaap kampioenschap beginnen, dan blijf ik bezig met gapen.
Nuchter blijven moet ivm ruggenprik en kans op misselijkheid zoals ik heb begrepen. Klopt ook wel vorige keer had ik nog gewoon gegeten tijdens inleiden, er gebeurde al uren niets dus had ik ook nog cola en chocolade op. Daarna ontbijt, lunch en diner kwam er allemaal uit. Net nog twee matzes op met boter en suiker en dan morgen mag ik licht ontbijten. Ik moet om twee uur in het ziekenhuis zijn.