ik ben inmiddeld thuis maar ben compleet gesloopt en voel me nog steeds vreselijk. net 1,5 uur op bed gelegen maar heb teveel pijn om een beetje te slapen. straks even douchen en dan mn bed in. heb nog wel wat voorweeën maar niet meer zoveel als vannacht helaas.
Jammer dat je weer thuis bent Naomi Had liever gelezen thuis met baby!! Hopelijk kun je vanacht wat slapen (of niet maar dan omdat het toch doorzet!) Knuffel meis Wat is het hier rustig trouwens meiden?? Waar is iedereeeeeeeeeeeeeeeeeen
hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! juultje hmm blijft spannend dus bij jou!!nou benieuwd wat er morgen uit gaat komen allemaal!! naomi he jammer dat het niet doorzet.opzich goed dat de uitslagen goed waren, maar ja dat je je zo rot blijft voelen is natuurlijk kloote.veel stertke unox jee jij ook al, nou gaat wel lekker hier zeg.Morgen weet jij dus ook meer?
tv alarm!!!!!!!!!!! vanavond om 21.00 op tlc one born every minute, daarna van 22.00-23.00 i didn;t know i was pregnant!!!! zo juul, bij deze dus je herrinering )) 0m alvast ff lekker in de stemming te komen haha
Heey Anoo!! Ben niet langer bijna alleen dan hier Hoe gaat het??? Moeten ook dit topic nog wel vol krijgen he!
hahahah nou volgens mij moeten er nog een paar honderd pagina's bij, succes ja hier alles goed, lekker lui na weer een druk dagje, en jij?
Ik ga ze niet alleen volpraten hoor! hahaha Druk dagje, wat heb je allemaal gedaan dan? Hier gtst opstaan, aan het chillen (zoals bijna heel de dag al haha)
Ook ik ben er nog hoor. Jonna ligt lekker op bed. En is ook gelijk in slaap gevallen. Nu lekker tijd voor moeders. Straks lekker weer een apfel strudel in de oven! Jammie!!!! Jammer dat je thuis bent zonder baby Naomi. Maar hopelijk kun je je rust even pakken nu. Of de weeën zetten lekker door!
@ GTST: Nou ja!!!! Hoe kun je je kind achter laten!!!! Wordt hier echt pissed van zeg. Helaas gebeurt dit ook in het echte leven.
Jaa dat snap je niet he Ankje!! grr hoe kun je nu je baby vergeten.. kan het met niet voorstellen! Lekker ankje, apfelstrudel
Ja echt he! Doet me ook denken aan jaren geleden een bericht in het nieuws. Iemand had haar kind in de Maxi cosi laten liggen en op het dak van de auto laten staan en toen weg gereden!!!! Hoe dom ben je!!!!
Dat meeeen je niet :O dat is pas echt stom! Kind er iets aan over gehouden of niet?? Ik haat de reclame's trouwens, duren zooooooooo lang!
haha wat een ophef over gtst!! Ano: was het al aan het opnemen haha. Naomi: hmm thuis zonder beebje. Toch wel een kleine domper he. wat rot dat je je zo voelt. knuffel Chel: helemaal niet overdreven. je wilt het beste !! Raar van mijn banner. Heeft altijd goed gestaan en nu plots 3 dgn achterstand. maar goed dat er iemand is die oplet. haha. Is nu weer aangepast vriendin komt zo avondje lekker bankhangen hier. Vanmiddag lekker met de honden gewandeld. Morgen dagje niks alleen bij mijn peettante op bezoek.
weer om de paar minuten een harde buik nu.... heb maar geen hoop meer dat het nog door gaat zetten. al zijn mn darmen wel erg van streek en dat klopt wel in het plaatje... als ik zulke voorweeën krijg als vannacht bel ik het zkh gewoon weer. nu zijn ze nog lang niet zo erg maar voel ze al wel.
Gtst is soms gewoon zo dom en overdreven nep vind ik troela, al zijn er heus mensen die hun kinderen vergeten maargoed.. Dat gedoe met die politieagent is gewoon echt dom en nep vind ik. Fijne avond troela!! gezellig avondje zo!
Sab: Nee gelukkig niet. Gelukkig kon iemand haar toen net op tijd laten stoppen. Tis al heel wat jaren geleden. Naomi: Gewoon bellen als je denkt dat het door gaat zetten hoor! Liep je nou bij de gyn of bij de vk? Ik duim voor je mop!!
@Ankje: dat heb ik nooit meegekregen. Heeft dat kindje er iets aan overgehouden? Zo heeft toch ook een keer een moeder haar kindje vergeten af te zetten bij kinderdagverblijf en heel de dag in de auto laten zitten. Kindje dood. Nou dat is de ergste straf die die moeder kon krijgen. Verschrikkelijk lijkt me dat. Naomi: idd gewoon bellen meid. Wat is het toch flink aan het rommelen bij jou. Dat het maar eens doorzet.
@Sab: idd, en toch volg ik het!! haha. Zolang vriendin er nog niet is typ ik lekker nog even verder. Vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk he. En tv kijken en forummen haha