April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Vannacht was een rot nacht. Ilona had om 11 uur de laatste fles en kwam om 2 uur weer. Ze kreeg last van krampjes en niet zo’n klein beetje ook. Ze bleef wakker van 2 tot 5. Ben dus best wel gaar, maar vond het vooral voor haar zo vervelend! Snik snik.

Vanochtend heeft Jonna weer peuter gedanst. Was weer erg leuk. Ook Jeroen ging mee en hij vond het prachtig!
    De meeste moeders komen elke week en kennen mij nog met een dikke buik. Nu kwamen ze natuurlijk Ilona bewonderen. Leuke reacties gehad! :D

We weten nog niet of Ilona is aangekomen, dat gaan we later in de avond even doen.

Kreeg net een pakketje binnen. Zitten er allemaal cadeautjes in! Is een babypakket dat ik heb gekregen van de Januari 2010 mama’s ! Echt super lief!!

Moesch
    Jah!!! Het is begonnen. Of je bent inmiddels al bevallen. :D

Mirella
    Oef! Wat een bevalling voor jou zeg! Auw!!
    Maar jullie meisje is er! Gefeliciteerd!! Wat een dotje!!

Dreamer
    Gelijk heb je om even de ha te bellen. Hopelijk kan hij wat voor jullie doen.

Vruchtje
    Ik slaap ’s middags niet meer.

Noosa
    Gefeliciteerd met jullie zoon!

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    #3342 Ankje, 13 apr 2012
    Laatst bewerkt: 13 apr 2012
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]
    15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh
    17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh
    20-03-2012 15:00 Ons2wonder84(37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh
    20-03-2012 --:-- Gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh
    28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2990 gr. 47 cm, zkh
    29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh (ks)
    29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh
    30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4230 gr. 53 cm, zkh
    30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh
    30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh
    01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, 4062 gr. 51 cm, zkh (ks)
    02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Aimée, 3000 gr. 49 cm, zkh
    03-04-2012 06:30 Evan (39+2) Floor, 3580 gr. 48 cm, zkh
    03-04-2012 15:15 Hannie (38+4) Emma Sophia Johanna, 3740 gr. -- cm, zkh
    03-04-2012 23:23 Ankje (38+0): Ilona Maria Johanna, 4190 gr. 52 cm, zkh
    05-04-2012 18:48 Vogeltje (37+1) Mali, 2220 gr. 41,5 cm, zkh
    06-04-2012 04:38 Sjors22 (41+1) Keano, 2900 gr. -- cm, zkh
    06-04-2012 12:28 LinC (39+1) Amco, 2985 gr. 49,5 cm, zkh
    06-04-2012 --:-- Babyphat (40+1) Dochter, 4100 gr. - cm, zkh
    06-04-2012 20:00 Anoniempjuh (40+1) Daan Rudolph Marinus, 4070 gr. 52 cm, zkh
    07-04-2012 07:12 Vruchtje24 (39+3) Yara, 3200gr. 48 cm, zkh
    07-04-2012 18:55 Melissa (38+6) Corne, 3310 gr. -- cm, zkh
    07-04-2012 19:51 Tamtam78 (40+3) Maylin Nova, 4300 gr. 53 cm, zkh
    09-04-2012 23:30 Linnie1984 (39+6) Nienke, 3560 gr. -- cm, zkh
    11-04-2012 09:06 2012mama (39+2) Kaj, 3470 gr. 51 cm, zkh (ks)
    12-04-2012 --:-- Mirella25 (40+5) Melissa, 3110 gr. 51 cm, zkh (ks)
    12-04-2012 23:53 Noosa (38+6) Stan, ---- gr. -- cm

[FONT=&quot]14 Meisjes geboren[/FONT]
    13 Jongens geboren

[FONT=&quot]Zwaarste: [/FONT]Maylin Nova [FONT=&quot](4300 gr.)[/FONT][FONT=&quot] ----- Grootste: [/FONT]Thijm & Jonas[FONT=&quot] & Maylin Nova (53 cm)[/FONT]
    [FONT=&quot]Lichtste: Mali[/FONT][FONT=&quot] (2220 gr.) -------------- Kleinste: [/FONT]Mali [FONT=&quot](41,5 cm)[/FONT]

[FONT=&quot]Buddylijst:

[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010 [/FONT]- jesje1982 (ander forum)
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT] - Anoniempjuh
    [FONT=&quot]Evan [/FONT]-[FONT=&quot] Miss Geul[/FONT]

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]

16-04-2012
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT]: strippen - 14:00
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: controle vk, inwendig onderzoek + eventueel strippen - 20:30
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT]: controle vk

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]

[FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Zo dames... ik spring hier weer in...

Heb de hele week verplicht plat moeten liggen... hechtingen waren zo dusdanig ontstoken dat ik niet meer kon en mocht lopen ivm de druk.... het was de vraag of ik niet opgenomen zou worden.... en alles opengemaakt en gelaten zou worden..
    Gelukkig is het middels een flinke antibiotica kuur zelf goed aan het herstellen.........

Voel me weer een stuk beter nu dus wil graag weer inspringen:)

Zie dat er inmiddels al behoorlijk wat baby's geboren zijn... gefeliciteerd allemaal. Nog maar 8 te gaan :) .....

Met ons meisje gaat alles prima... alleen veel last van haar darmpjes dus we zijn al aan de lactulose... Zo zielig...

Zijn er hier meer kindjes die moeite hebben met hun stoelgang???? Vind het zo zielig he..... ze is nog maar 2 weken.....

Verder slaapt ze prima 's nachts... komt tussen 11 en 8 meestal maar 1x voor een fles, heel soms 2x.... ze doet t zo goed... ben echt een ongelofelijk trotse mama:):)

Hoe is t hier verder met iedereen???? Beginnen jullie ook je draai wat te vinden???

4. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ankje ik hoop dat je vannacht wat beter kan slapen, want zulke nachten zijn inderdaad slopend vooral omdat je graag de pijn van je meisje over wilt nemen.

het bevalling lijstje wordt wel erg klein, net als de buddy lijst.
    en dan zitten we pas half april.

morgen zijn er 3 mensen uitgerekend dat zijn er veel die 40 weken zullen zijn, zonnestraal en en maud zijn al 40 weken.
    wendie is als het goed is al bevallen denk ik, maar ik hoop dat we snel wat van haar horen

hier een redelijk rustige buik, kon net wat chocola niet laten liggen waardoor ik nu last heb van kramp dus dat is weer een les.
    van de week al met chips gehad dat kan ik ook niet meer eten, en nu geen chocolade meer nou dat gaat lekker zo verlies ik wel die kilo's als die kleine geboren wordt.

groetjes

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    fijn weer wat van je te horen chelleke,
    balen van de hechtingen dat het niet goed ging.
    gelukkig gaat het goed met je meisje, ik lees hier vaker dat er kinderen krampjes hebben.
    ik heb gister al uit voorzorg druppels ervoor gehaald bij de kruidvat.

6. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    Excuses voor mijn afwezigheid hier!

Ben inmiddels bevallen! Ik ben op 03-04 bevallen van een prachtige zoon (3700 gram, 52 cm). Bevalling is spontaan op gang gekomen bij 39 weken maar helaas vlotte het niet en is onze zoon via een keizersnede ter wereld gekomen. I.v.m. herkenbaarheid post ik hier zijn naam niet.

Ik ga eens even bijlezen, zie dat er al veel bevallen zijn! Ben op 02-04 voor het laatst online geweest. Pff, kan iemand nog kort de spannende dingen samenvatten?

7. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    welkom terug maud, en gefeliciteerd met je zoon.

er zijn er veel bevallen inderdaad een korte samenvatting zou mij niet lukken sorry.

nou dat is nog 1 minder op het zwangerschapslijstje.
    we zijn volgens mij nog maar met zijn 6en ervan uitgaan dan wendie ook al is bevallen.

josephine heb ik volgens mij ook lang niets meer van gelezen
    mm1981 mis ik volgens mij ook.
    weet iemand anders dat?

8. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ all die bevallen zijn gefeliciteerd.

@ Chelleke wat vervelend van je hechtingen, heb ik gelukkig bijna geen last van.

@ Ankje vervelend van je rotnacht hopelijk vannacht beter.

@ Dreamer hoe was het bij de ha?

verder weet ik het even niet meer

Hier gaat het goed moest wel even mijn draai vinden met 2 kindjes.
    Ons meisje doet het echt super dinkt erg goed, ze zit nu op 7 voedingen. Krijgt voor de nacht om 22.30/23.00 haar laatste fles en komt dan weer rond 2.30/3.00 en dan weer rond 7.00 dus dat is netjes.
    Ze is wel heel snel moe dus het is echt drinken en dan weer slapen.
    Haar temp gaat nu veel beter we zitten nu op 1 kruik en 1 extra deken.
    Met een beetje geluk mag ze eind volgende week voor het eerst naar buiten.
    Met mij gaat het ook goed heb bijna geen last van de knip ( die heb ik gehad omdat ik anders een totaal ruptuur zou hebben gehad) wel last gehad van stuwing maar dat wordt ook beter.

9. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland

Hoi dames efe iets van mijn kom vaak lezen maar heb weinig tijd en moet herstellen ben niet lekker alle nieuwe mama,s gefeliciteerd maar kom nog me bevalling vertelen of nog vandaag anders morgen

Chelleke mijn zoontje heb dat ook vind het zo zielig ik sllaap ook zo slecht daardoor echt erg geef jij flesvoeding? Ik geef flesvoeding moet nog kijken of het gaat anders moet ik overstappen naar een andere voeding maar heb jij de lacotsu van de huisarts gehad mijn huisarts is niet makkelijk ik heb niks gehad maar als ik me kleintje zie vind ik het echt zielig

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jeetje chelleke wat een narigheid is dat voor je geweest . Gelukkig gaat weer goede kant op

maud: GEFELICITEERD

ankje: zielig hè die krampjes zo machteloos ben je dan. Hopelijk voor jullie ook betere nacht
    vogeltje : fijn dat alles goed gaat

11. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Zo, wat een baby-explosie! Gefeliciteerd allemaal!

Chel; wat balen zeg van al die hechtingen en dan vooral dat ze zo zijn ontstoken.. fijn dat je je weer wat beter gaat voelen. Als ik dat zo lees ben ik blij dat ik geen hechting nodig had, pfieuw..

Hier gaat alles goed. Zoon heeft wat last van zijn darmpjes af en toe, hier aan de infacol. Moet zeggen dat ik het ook wel eens vergeet te geven voor een voeding en dat hij er ook niet altijd even erg last van heeft. Ik vermoed hier een vorm van reflux, zijn bedje voor de nacht staat onder een flinke hoek met hoofdeind omhoog en sinds we dat hebben gedaan komt hij 'snachts om de 3 uur ipv om de 2 uur. Dat uurtje scheelt wel. We hopen maar dat ie er gauw wat langer tussen laat, voor papa en mama wel zo fijn. Hij groeit verder prima. Met mij gaat het ook goed.

12. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    unox wat goed dat je een goede manier hebt gevonden voor jullie.

groetjes wendy

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Zooo ik heb weer aardig wat bij te lezen.. pfff. nou ik ga mn best doen!

@moesch: woehoeoeoe het is begonnen! spanneeeennd.. ik ben benieuwd of ik verderop ga lezen dat je bevallen bent:D

@mirella: jaaa gefeliciteerd met je dochter!!! balen dat het alsnog een keizersnee werd, maar gelukkig is het nu achter de rug en heb je eindelijk je meisje bij je! heerlijk! geniet ervan!!

@2012mama: wat heerlijk dat je katheter eruit is!!en fijn dat alles zo goed met jullie gaat meid, lekker genieten he :D waarom heb je medicijnen om de baarmoeder te laten krimpen dan? gaat dat niet vanzelf na een keizersnee? of heeft het daar niks mee te maken... ik duim met je mee dat je morgen lekker naar huis mag met je mannetje!!

@dreamer: heb je het idee dat je kleintje kreunt vanwege dat er wat is dan? die van ons kreunt bij het leven, als ie wakker is en als ie slaapt! ben benieuwd wat de huisarts er bij jou van zei... ik heb me tot nu toe nog geen zorgen gemaakt, maar als ik dan lees dat jij dat wel doet begin ik te twijfelen:(

@tamtam: ach meis, wat vervelend dat je een dipje had. ik herken dat hoor, van de structuur. en in het begin wil dat niet met je kleintje. die bepaalt het schema, maar in het begin is er nog geen schema. en wij mama's willen wel graag een schema! maar dat komt vanzelf lieverd! we moeten nog ff door!! ik heb in het begin ook alles bij elkaar gejankt omdat alles zo chaotisch was en er totaaaaal geen ritme in de dag zat. maar dat is een kwestie van wennen en het duurt een paar weken en dan heeft je kleintje een bepaald ritme bepaald en dan komt de rust er vanzelf in... tenminste... dat hoor ik overal om me heen :p bij ons begint het nu langzamerhand te komen, maar we zijn dan ook al 4 weken onderweg!
    wat vervelend dat je zo last hebt van je bekken! ik heb dat de eerste eek ook gehad, aan de linkerkant ineens, steeds erg veel pijn met lopen en opstaan. duurde een paar dagen en toen was het ineens over. zou het ff in de gaten houden en als het niet verbetert of je hebt er echt veel last van zou ik toch ff fysio bellen ofzo!!

@vruchtje: oef.. gebroken nacht dus. hopelijk gaat dat snel beter! ff doorbikkelen!! ik slaap 's middags niet meer. maar dat komt ook omdat ik 'savonds om 9 uur ongeveer naar bed ga en dan ook tot 9 uur volgende ochtend erin lig (slaap alleen niet al die tijd:p). als je nog een kleintje hebt rondlopen gaat dat natuurlijk niet zomaar. zou iig als je er behoefte aan hebt en de mogelijkheid ervoor hebt zeker wel even die rustmomenten pakken! lijkt me idd wel lastig te combineren ja! pfoe... ik vind het met 1 al flink aanpoten soms, zou niet weten hoe ik het met 2 moet doen! maar denk idd dat dat wel vanzelf gaat. komt vast goed, volg je moederhart :)

@missgeul: oef, balen dat je een onrustige nacht had :( wel lief van je vriend dat hij zachtjes heeft gedaan zodat je lekker bleef slapen :D en.. ben je nog naar de kapper geweest? ah, ik lees dat je idd geweest bent. fijn dat je direct terecht kon zeg!!

@noosa: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!! Hopelijk mag je morgen lekker naar huis!

@anoniempjuh: waarom denk je dat je je buikje niet kwijtraakt met oefeningen dan? jij had voor je zwangerschap toch een megastrakke buik??????!

@sab: ik heb voedingsbh's van anita, beugelbh's dus niet voorgevormd.. ze zitten heerlijk, maar je ziet de zoogcompressen volgens mij wel :( ik wil ook es kijken naar voorgevormde, maar meestal passen me die niet goed (zit nu in cupje F ;).. wat fijn dat jonas vandaag beter in zn hum is! gelukkig maar :) wat kun je je dan ineens onzeker voelen he, als ze zo'n regeldag hebben..

@zonnestraal: oooh kijk aan voor jou kan het dus ook niet meer zo lang duren! pfff je bent al 5 dagen overtijd, ben je het nog niet GRUWELIJK zat?? hoop voor je dat je gauw gaat bevallen!

euh missgeul: eerste dagen geen bh's gebruiken? pfff nou ik was blij dat ik ze wel aanhad hoor, dag en nacht! deed zo zeer zonder bh!!!!!! ik draag nu nog steeds ook 'snachts mn bh... kan ook niet anders want ik lek anders mn hele bed nat ahahahahaha

@ankje: he balen dat de nacht zo beroerd ging. sneu dat je kleine meisje krampjes had :( wat leuk dat jeroen mee ging naar peuterdansen :D en wat lief al die kadootjes! zag idd je bericht al op fb, tof zeg!!

@chelleke: WELKOM TERUG BUDDY! ooooohjemig wat naar van je hechtingen!! :( arme meid :( gatverdarrie het zit ook niet mee he...blij te horen dat het nu beter gaat. viggo heeft soms ook moeite met zijn stoelgang, dan BLIJFT hij maar persen en als het dan niet lukt zet ie het op een brullen :( gelukkig helpt het bij hem vaak goed om zijn buikje te masseren.. helpt dat bij mila niet??

@maud: jaaaaa gefeliciteerd meid! hoe gaat het met jou en je kleine man? wat vervelend dat de bevalling niet goed doorzette en dat je een ks moest :(

@vogeltje: fijn te lezen dat het goed met jullie gaat!! mag je pas eind volgende week met je meisje naar buiten omdat ze zichzelf niet goed warm kan houden? je kunt ook kruiken in de kinderwagen leggen toch? en gewoon lekker dik aankleden en 1 of 2 dekentjes gebruiken? beetje frisse lucht is misschien voor haar ook wel lekker?

@ons2wonder: wat vervelend dat je niet lekker bent. heeft het met de bevalling te maken of heb je een griepje oid te pakken? sterkte meid!

@unox: ah wat sneu voor je mannetje, last van zn darmpjes. ik lees steeds vaker hier over reflex maar weet nog steeds niet precies wat dat is:( fijn dat het omhoog zetten van het hoofdeinde helpt! denk dat hij minder vaak vaak voor een voeding komt omdat hij dus meer binnenhoudt??

@buikspieren: huh vruchtje, waarom mogen volgens jouw kraamhulp alleen de schuine buikspieren dan? mijn kraamhulp zei dat je alles mag doen zo lang het geen pijn doet :( vreemd...

zo.. he he ik ben weer bij!

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ego: hier vanmiddag ons mannetje gewogen (schoonzus heeft een babyweegschaal). 4700 gram, schoon aan de haak :$ 2 weken geleden gaf de weegschaal van de wijkverpleegkundige 3800 gram aan ;) ik weet niet wat er in mijn borsten zit, maar volgens mij is het geen gewone melk.. Is het normaal dat een baby in 2 weken tijd 900 gram groeit???????????
    werd er haast verdrietig van.. hij groeit zo hard! straks is ie binnen no time geen baby meer :(
    maar moet eigenlijk maar blij zijn dat ie het zo goed doet he ;)

Ben nu tussen de voedingen door ook aan het kolven (althans, proberen... er komt nog niet zo heel veel.. moet ff op gang komen denk ik.. mn borsten zijn natuurlijk niet meer gewend om elke 2 uur geleegd te worden). kan ik mooi een voorraadje in de vriezer doen! als ik dan es weg moet of wil dan kan manlief een flesje geven!

verder gaat t wel goed hier. de nachten zijn nog wat wisselend. vooral 'savonds gaat viggo moeilijk slapen. vanavond aan we weer proberen hem voor het voeden in bad te doen. merken tegenwoordig dat hij daar toch wel moe van wordt en lekker slaapt daarna!
    manlief zou vanavond naar een dorp in de buurt van Leeuwarden (uur rijden vanaf hier) om bij een optreden an een vriend te kijken. ik heb hem gevraagd thuis te blijven, zag het echt nog niet ztten. als Viggo zo spookt 'savonds heb ik man er echt nog wel bij nodig. helemaal omdat viggo bij mij alleen maar blijft zoeken naar mn borst en bij manlief op de arm wel in slaap valt :( gek kind :p gelukkig begreep manlief het wel en vond ie het geen probleem om thuis te blijven..

15. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    juultje wat een verhalen he om op te reageren.
    gelukkig is je man zo mee denkend en vind hij het niet erg om thuis te blijven voor viggo.
    wat groeit viggo als kool heb je krachtpoeder in je voeding hihihi

ik hoop dat je vannacht een goede nacht heb.

reflux dit vond ik op google:
    Reflux is dus het terugstromen van maaginhoud in de slokdarm. Bij baby’s komt reflux vrij vaak voor. Dat komt meestal doordat de sluitspier tussen de slokdarm en de maag bij kinderen soms nog niet helemaal ontwikkeld is. In de loop van het eerste levensjaar zal de sluitspier zich meestal verder ontwikkelen. Hierdoor verminderen en verdwijnen de klachten meestal.

16. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey meiden,

ff snel berichtje van mij!

vanmorgen om 9.27 is onze kleine meid geboren!
    ze weegt 3558 en is 51cm lang!

bevalling was snel maar wel zwaar! na 3 verschrikkelijke persweeen is ze ter wereld gekomen!
    ik had erg veel vruchtwater dus ben nu op verschillende dingetjes geprikt.. komende week krijgen we daar de uitslag van.. verder gaat alles goed.. wel veel last van naweeen en van de haarscheurtjes die verschrikkelijk branden bij het plassen!
    ons meisje is wel erg misselijk dus drinkt nog niet echt goed.. hopelijk komt daar snel verandering in!

17. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    moesch gefeliciteerd met je kleine meid.
    de naam houd je die voor jezelf of wil je die delen?
    half 6 was je nog online dus dat heb je inderdaad snel gedaan.

geniet van je kleine meid.

18. sab1988

sab1988 Niet meer actief

wauwww Moesch gefeliciteerd met jullie dochtertje!!
    Geniet ervan meidd!! zijn jullie al thuis??

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Moesch gefeliciteerd met jullie dochtertje!! dat heb je snel gedaan zeg! Oop dat je spoedig herstelt en dat je meisje zich ook snel beter voelt!!

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ik heb visite van mijn broertje en schoonzusje…maar wilde even melden dat Ilona lekker is aangekomen!!!
    Ze weegt nu 4140 gram! 50 gram van haar geboortegewicht af!!!
    Blijkt dus nu wel dat mijn bv dus te weinig voeding bevatte.

Chelleke
    Oei! Heel veel sterkte met je ontstoken onderkant. Lijkt me ontzettend pijnlijk.

Maud
    Gefeliciteerd met jullie zoon!!!
    Was een drukke dag dinsdag zeg! Hoop mensen bevallen.

MoesCH
    Gefeliciteerd met jullie dochter!!

Deel Deze Pagina