April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab1988

sab1988 Niet meer actief

amaai je kind inde auto laten zitten. pfft nog erger.
    En ik volg het ook hahaha
    oww enne 3 dingen of 4 dingen moeten ook kunnen :p

2. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha ja ondertussen ben ik ook een bericht aan het typen op facebook hahaha.

3. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    morgen komen trouwens eindelijk de houten letters binnen die we hebben besteld voor op de babykamer.
    De naam van ons hummeltje bekleed met verschillende stoffen. Ben zooooooo benieuwd!!

4. sab1988

sab1988 Niet meer actief

haha zie je wel, ik ben ondertussen me vriend aan het helpen met bonnetjes voor de onkostennota haha
    oww en we zijn natuurlijk ook nog zwangr :p

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

oww cool Troela, lang op moeten wachten??
    En zijn ze al bekleed of ga je dat zelf doen??

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Troela:
    Ja daar stond me ook iets van bij.
    Hoe kun je je kind nou vergeten af te zetten! Dan ben je echt totaal met andere dingen bezig. Ik snap het niet hoor.

Wat leuk dat die letters komen zeg!!! Ben benieuwd naar het eind resultaat!

7. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb er nu meer dan een maand op zitten wachten dus werd tijd he.
    Ze zijn al bekleed, dus als het goed is klaar om opgehangen te worden.

We gaan dan het babykamertje helemaal aankleden en dan mag niemand er nog op komen want dat is nog een geheimpje ;)

8. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Maand is idd lang!
    Maar als het resultaat er maar mag zijn!!

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nu lekker Grey's Anatomy kijken...nieuwe afleveringen!!!

10. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Sjors, ik vind het ook heerlijk dat ik al een datum heb, al kan het natuurlijk heel goed eerder beginnen...maar hoop gewoon onze geplande datum, ook al moet ik dan nog even geduld hebben...

Fidel, herkenbaar gevoel, hadden we bij Finn ook wel:) Maar het komt vanzelf helemaal goed hoor.
    En wachten duurt lang he? Benieuwd wanneer je tante bent!

mm1981, wow, ook spannend bij jullie geweest dus...voel je je nu beter?

Unox, spannend ook bij jou. Hopelijk zijn morgen de uitslagen allemaal goed.

Chelleke, ik heb een aantal jaren terug kinkhoest gehad, erg vervelend, maargoed was toen niet zwanger. Weet niet wat de consequenties bij een zwangerschap zijn.
    O, lees het al...goed in de gaten houden dus!

Naomi, jammer dat je weer thuis bent! Hopelijk zet je bevalling toch snel door!

Troela, fijne, gezellige avond! Leuk, die letters. Ben benieuwd naar het resultaat!

Hier op verjaardag geweest en daarna nog even naar mn werk, omdat er een collega afscheid nam. Was wel leuk.

Nu zo naar boven, nog niet slapen maar gewoon lekker onderuitgezak..

Vriendlief is csi aan het kijken. en dat vind ik niets aan...
    Morgen koffie drinken bij mn schoonmoeder en nog even boodschappen doen. Finn blijft dan even bij mn zus...

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    troela waar heb jij ze besteld?ik wil ze ook nog bestellen, maar kan niet kiezen waar haha

sab lekker op dreef he jij vanaaf he?manlief de deur uit?haha

naomi pff balen zeg, laten we hopen dat het doorzet!

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ 2012mamma: Oh heb jij dat ook gehad... eff vraagje dan werd het bij jou steeds erger of had je na een paar dagen het idee dat je beter werd en werd het uiteindelijk na 2 weken weer slechter...
    Zit namelijk zo... ik heb afgelopen week toch zo'n verschrikkelijke verkoudheid, keelpijn en oorpijn gehad en ben nu weer een heel stuk fitter, alleen nog een kriebelhoest en mijn neus nog wat dicht, maar nu ben ik natuurlijk ook bang dat ik dat heb he hahahahaha. maar dacht jij eerst ook dat t over ging of bleef het bij jou zo erg en werd t erger...

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    *zwaai* sorry ik heb echt helemaaaaal geen puf om bij te lezen en te reageren. hoop dat ik vannacht wat beter slaap en morgen frisse energie heb om weer mee te kletsen hier.

sorry dus dat ik alleen maar ego berichten heb geplaatst:(

14. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Chelleke kun je er toevallig niks van op internet vinden??
    Misschien dat je daar wat wijzer van wordt?

Ano, nee niet home alone haha, heb gewoon een beetje een verveelde bui :p hahaha

15. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Juul, hopelijk een goede nachtrust voor je (of niet maar dan met een GOEDE rede)
    weltrusten!!

16. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Chelleke, toen ik kinkhoest had bleef ik echt bijna 3 maanden hoesten achter elkaar. Verder weinig klachten. Ik had tussendoor geen verbetering oid.
    Ook geen koorts, verkoudheid ofzo, gewoon alleen hoesten en dat veroorzaakte op een gegeven moment veel pijn (spierpijn/keelpijn) van het hoesten.
    Er zat dus een heel groot verschil tussen ziek zijn of kinkhoest..

Juultje, is toch logisch! Rust jij maar lekker uit! Tot morgen!

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jeetje meiden niet normaal hoeveel er in korte tijd is bijgekletst:). Ik reageer dus even kort

Juultje: logisch dat je niet uitgebreid reageert. Neem je rust hopelijk een betere nacht voor je en mag je snel naar huis óf nog beter heb je snel je prinsje in je armen.

Naomi: weer thuis dus........hopelijk komt jouw bevalling ook snel opgang.

Vraagje aan meiden met al een kindje: gaat jullie kindje tijds jouw verlof van 4 maanden gewoon naar de opvang of peuterspeelzaal? Ons zoontje gaat namelijk maar 1 dag in de week en verder pastte schoonmoeder op. Oppassen van schoonmoeder is niet echt een succes en 1 dag opvang is niet veel. Hij vindt het helemaal geweldig daar en daarom gaan we hem de komende dagen 2 dagen per week naar de opvang doen. Ik merk dat hij thuis op een gegeven moment ook verveelt en nu ben ik ook minder mobiel dus kan ook minder met hem doen. Straks lijkt het me lekker dat hij zich lekker kan uitleven oop de opvang met andere kindjes en ik dan tijd heb voor even alleen de baby. Vinden jullie dit raar??

xx

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ankje: loop bij de gyn ;)

bedankt allemaal!! hoop ook echt dat de rommels door gaan rommelen hihi.

@juultje: hopelijk kun je goed slapen vannacht *knuffel* ik weet precies hoe je je voelt!

zo ik ga douchen en naar bed ik val om van de slaap!

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Vruchtje:
    Ik vind het helemaal niet raar hoor! Denk dat het juist ook goed is voor je zoon. Zo krijgt hij ergens anders ook lekker de aandacht die jij hebt op dat moment even niet kunt geven.

Jonna gaat niet naar de psz of kdv. Voor het kdv hebben we geen geld en psz staan we nog op de wachtlijst.
    Jonna gaat 3 dagen naar oma's en naar schoonzus of vriendin.
    Stiefmoeder wil Jonna erg graag over de vloer hebben dus heb 1 dag in de week (na volgende week) voor mezelf.

20. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    @ vruchtje, ja hoor mijn zoontje gaat gewoon naar de opvang op maandag en vrijdag zoals altijd. Normaal ben ik op dinsdag en woensdag vrij en mijn man blijft op donderdag thuis. We hebben een eigen bedrijf dus nu ik thuis ben gaat mijn man op donderdag dus wel werken...pffff en dat valt best zwaar, drie hele dagen achter elkaar mijn peutertje van bijna 2 entertainen.

Het is hier echt ik ben (bijna) 2 en zeg nee! Heeft ook iets nieuws om aandacht te trekken. Laat zich expres op de grond vallen en gaat dan heel hard (nep) huilen.....Ojee een schwalbe roepen wij al steeds!

Pfff vraag me af en toe wel af hoe ik die weken nog door moet komen, ik wil bevallen! Kindje in de box, kilo's kwijt, weer normaal kunnen slapen, eten wat ik wil zonder het zuur te krijgen, carpaccio eten, goed glas rose erbij en zo kan ik nog wel even doorgaan!

Deel Deze Pagina