Hier was het ook niet om niks idd. Om een mooi versierde kamer, om zoonlief en manlief die in het ziekenhuis kwamen met een lief cadeautje voor me en toen ik een zin las die de kraamhulp had opgeschreven. Vond ik toen erg lief! haha
Hier ook nog steeds kunnen janken vanuit het niets, miss beetje over emo hihi. Krijg vaak zo een gevoel tijdens borstvoeding of als ik op het punt sta iets te ondernemen ofzo.. bizar!
hier ook nog geen kleine, . We wachten rustig af. Word wel nieuwschieriger.. vandaag lekker aan het genieten van het zonnetje. en ff lekker de was buiten gehangen. wat lekker dat sommige al lekker kunnen wandelen met hun kindje. Het lijstje van meiden die nog moet bevallen is inderdaad nog heel erg klein... Ik stond best wel boven in het lijstje, maar ik behoor nu tot een van de laatsten.... iedereeen een gezellige dag, en geniet lekker van het mooie weer
heel herkenbaar.Hier bij neomi ook veel meer kraamtranen, nu tot op heden 1 keer.en idd tis toch allemaal wel heel anders als een 1e, nu is t toch wat meer gewend al vind ik.Al vind ik het weggaan met 2 wel heel anders, denk dat dat de eerste keer alleen wel echt wennen word.
@Moestra: Voelt je buik intussen al wat beter aan? Hier viel het bij mij allemaal mee. Ik ga als een tierelier, en moet juist meer rust nemen, maar vind dat heel moeilijk. heb ook niet echt last gehad van kraamtranen al moet ik wel zegge dat ik eerder natte ogen krijg ven bepaalde dingen. En dat terwijl ik best een emotioneel typje ben (niet dat ik om alles huil ofzo) @2012mama: Zo te lezen verloopt het allemaal goed. Lekker genieten meid!! Hopelijk geneest je wond goed en gaat het met de dag beter. Intussen ben je als het goed is thuisgekomen uit het zkh. Fijn zeg!!! En ow ik snap heel goed dat je in tranen was toen Finn dat vroeg. Lekker bijknuffelen nu je thuis bent. Geniet ervan. @Vruchtje: nog steeds last van je borsten of is het al minder geworden? Mbt slaapuren: Ik ga meestal rond 23.00 naar bed. Snachts 1x er uit voor flesvoeding. Kruip er dan na een half uurtje weer in en dan meld Thijm zich weer rond 7.00/8.00. (meestal 3 uur na de nachtvoeding). Dus ik slaap redelijk wat. Mbt kraampjes: thijm heeft een aantal keer zijn onrustg uurtje gehad tussen 21.00 en 22.00. Maar hier heeft hij geen last meer van gehad sinds we venkelthee bij zijn voeding doen. Dus dat lijkt wel te werken. Toch weer een geruststelling als ze de gehoortest goed af heeft gelegd he. Ik slaap niet 's middags, want blijf in de weer haha. Al zou ik het best kunnen hoor als ik er lekker voor ga liggen. Het scheelt dat je er nog 1 rond hebt lopen. Dat heb ik dan weer niet. Maar ik denk wel dat dat losloopt. Slopend he die nachten zo! Hopelijk slaapt jullie meisje gauw beter door. Onze manneke is ook al zo sterk in zijn nek, maar ook armen en benen. @Mirella: Gefeliciteerd met jullie meisje. Vervelend dat de bevalling iet zo voorspoedig verliep (kan er over meepraten). En het lijkt me heel eng dat je niet goed verdoofd was. Wat een nare ervaring zeg. Wat sneu dat Melissa zo misselijk is. Gaat het intussen beter?? en hoe voel jij je?? Je zult er nu vast niet positief op terug kunnen kijken. Hoop dat je wel lekker kunt genieten van jullie kleine meid. Het blijft bijzonder. Sterkte meid en dat het herstel goed mag verlopen. EN wat een mooie meid. je hebt het toch maar even gedaan!!! Je mag echt wel trots op jezelf zijn. Ik ben dat achteraf wel op mezelf. @Ano: Thijm is ook een echte hongerlap. Hij krijgt hier ook 7x 90 cc per 24 uur. Waar kun je johannes broodpitmeel halen?? Die krampjes, vervelend he. En die zuigebheoefte heeft Thijm ook zoooo erg. Kan hem dan alleen maar geruststellen met mijn vinger (en mindere mate de speen). Zodra ik die eruit haal is het brullen. Wat fijn dat de kraamzorg zo goed is bevallen. @Juultje: wat een lijntje heb jij zeg. Je ziet er goed uit.Daar mag je zeker trots op zijn. Ik mag hier trouwens ook niet klagen. Buikje is nog wel wat minder strak, maar het gaat de goede kant op. Duurt trouwens sowieso langer bij een keizersnede voordat alles weer een beetje in proporties is. Ik heb voor flesvoeding gekozene omdat ik eigenlijk heel erg opzag tegen het kolven. Heb er echt over geweifeld wat ik wilde, want vond het eigenlijk best egoïstisch van mezelf dat ik het niet wilde proberen. Maar had het idee dat ik teveel met dingen rekening moest houden. Zat me voor de bevalling al druk te maken over verschillende dingen en dat was voor mij genoeg om flesvoeding te gaan geven. Mijn vriend vindt het overigens wel prettig dat hij ook de fles kan geven, al had dat met afgekolfde melk ook gekkinnen, maar dat zag ik dus niet zitten. Kleren kopen heb ik ook weer zo'n zin in. Al die zomerkleurtje weer heeeeelijk!! Maar ik wil toch wel eerst mijn oude gewicht terug voor ik nieuwe broeken kopen. Nog 5 kg te gaan. Thijm maakt tijdens het drinken ook geluid, maar is meer om op adem te komen haha. Viggo groeit goed zeg. Ik heb alleen geen idee wat normaal is! Maar snap dat je hier van opkeek. Wat fijn dat je man zoveel rekening met je houdt. Het is ook best zwaar als je er alleen voor staat en Viggo is flink aan het spoken. Ik ga vanavond voor het eerst Thijm in badje doen ipv 's ochtends. Al slaapt hij 's avonds redelijk goed in, maar lijkt me heerlijk om lekker ontspannen het bedje in te gaan En heeft Viggo vannacht langer doorgeslapen? En jij, heb je goed geslapen? @Moesch: slijmprop verloren, idd er gebeurd wat. Jij bent ook snel aan de beurt meid. OW en het is al gebeurd. gefeliciteerd met jullie kleine meid. Poeh, kan me voorstellen dat dat pijn doet bij het plassen. Hopelijk is jullie meisje gauw van de misselijkheid af. Wat kan het betekenen dat je teveel vruchtwater had?? En nu lekker genieten van jullie mupke!! @Dreamer: ik ben na de kraamweek lekker met de kleine naar buiten gegaan. Gewoon goed inpakken zodat ze geen kou vatten of in de toch liggen. Anders begin je gewoon met een kleine wandeling en bouw je het daarna op!! Ow zie al dat je een heerlijk eind hebt gewandeld. Fijn he!!! Thijm maakt ook zat geluidjes in zijn slaap of tijdens het uitrekken. En de knorrige ademhaling, hier hetzelfde. M.n. na het voeden als hij op mijn borst ligt. M,n, als ze de kin iets meer richting de borst hebben, dan zijn de luchtwegen wat minder vrij. Niezen precies hetzelfde. Maar is normaal dat ze dat doen heb ik me laten vertellen door de vpk. Komen ze de gehoortest niet aan huis doen? hebben ze hier tegelijk met de hielprik gedaan. @Ankje: ik vond het ook spannend om Thijm de eerste nacht alleen op zijn kamertje te laten. Maar als de 1e goed is gegaan krijg je vanzelf vertrouwen er in en gaat het daarna een stuk makkelijk. Fijn dat ilona het goed heeft gedaan!! Nog lekker bij je laten slapen 's nachts als je dit fijn vindt. Ze is nog hartstikke klein en je voelt zelf wanneer je daar aan toe bent. Wat lief dat Jonna je troost, SMELT!! En wat super dat ze zoveel plezier heeft in het peuterdansen. He wat vervelend dat ilona gisternacht zo veel last had van krampjes. En idd het is zo vervelend voor haar, maar het vraagt ook veel van jezelf hoor. Wat leuk dat je een babypakket hebt gekregen van de jan. 2010 mama's. Heb je daar nog veel contact mee? Wat fijn dat Ilona is aangekomen. Super toch!!!! dan doet de fv haar goed. @Sab: hoe gaat het met Jonas. Nog steeds last van kraampjes? Zielig is dat he, dan sta je zo machteloos! Lees al dat het beter is gegaan. Fijn!! Goedbedoelde adviezen geen last van. Maar meid, niks van aantrekken, als begrijp ik dat je het af en toe beu bent. Je weet zelf wat het beste is voor de kleine en jij voelt het het beste aan. Leuke/schattige profielfoto. Wat een geweldige foto van jullie mannetje. Een echte knapzak. Heerlijk he om samen te douchen. zo'n klein bloot zacht lijfje tegen je aan. Maar als ze de douche uitgaan, dan is het niet meer zo leuk. oehoe de 1e spijkerbroek weer aan. dat zal fijn zijn!! Ik heb mijn zwangerschapsbroeken nog aan, maar werd ook aangeraden ivm keizersnede. Vloeien: valt eigenlijk wel mee. eigenlijk loopt er niks meer in mijn maandverbandjes, maar komt er wat uitlopen als ik op de wc zit. Heb niks te klagen, maar ben idd wel blij als het over is. @Misgeul: ben benieuwd wat er uit de kweek komt. Gelukkig was de rest allemaal ok en dat is het belangrijkste De kapper, daar was ik ook echt aan toe. Ben ook na de kraamweek gegaan. Wilde dit voor de bevalling doen echter meldde de kleine zich eerder dan ik dacht. Het wordt tijd dat jij gaat bevallen. Het begint vervelend te worden he. Nog last van je rug??? Gefeliciteerd! Fijne avond nog met zijn tweetjes. Als je snel bent met zijn drietjes @Tamtam: herkenbaar dat de kleine hongerbehoefte blijft houden. Vreet dan ook energie he! wat zijn de kraamhulp?? Hier is het zo dat thijm zijn flesje zo snel leeg heeft dat hij niet aan zijn zuigbehoefte heeft voldaan. Het lijkt dan of hij honger blijft houden. Hoe is het de afgelopen dagen gegaan?? @Zonnestraal: spannend dat je maandag gestript wordt. Hopelijk het gewenste effect!! Al kan het niet vroeg genoeg beginnen nu. het mag onderhand wel he!! @Chel: ow meid, wat pijnlijk zeg!!! Gelukkig heeft de kuur gewerkt. Ow wat sneu dat je meisje zoveel last heeft van haar darmpjes. Werkt de lactulose? Thijm poept elke dag, maar is wel een verschil tussen fv en bv. Wel fijn dat Mila goed doorslaapt. En trots mag je zeker zijn. Ik begin mijn draai goed te vinden. Ben al aardig gewend. Nu is mijn vriend nog thuis, gaat volgende week halve dgn werken en dan weer vol aan de bak. Dus zal dan ook wel anders worden. Ben benieuwd. @Maud: gefeliciteerd met jullie zoon. Hoe verloopt het herstel na de keizersnede? Ben je lekker aan het genieten en doet jullie manneke het goed? Lekker genieten meid. Sorry, ik kan je geen korte samenvatting geven. Ik heb zelf al moeite het bij te houden! @Vogeltje: fijn om te horen dat het goed gaat met jullie. Is dadelijk heerlijk om lekker naar buiten te kunnen. Lekker genieten meid. @Onswonder: wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Waar heb je last van Sterkte!! @Unox: hier is het ook op en af met de kraampjes. Wat vervelend als het reflux blijkt te zijn. fijn dat de kleine baat heeft dat het hoofdend iets omhoog staat. En ook voor jullie is het wel prettig als je wat meer slaap kan vatten zo. Goed om te horen dat het verder allemaal goed gaat. Fijn zeg om je broeken weer aan te kunnen. @Fidel: Mannen zijn dan idd zielig!! kan me voorstellen dat je slecht slaapt. Het is ook echt spannend. Zie je er tegen op of kijk je er juist naar uit?
Jeetje wat een waslijst heb ik gemaakt. Sta er zelf van te kijken. Had dit uurtje als slaapuurtje kunnen benutten, maar wil toch ook zp een beetje bijhouden. Hier gaat alles goed. Eigenlijk geen bijzonderheden. We hebben sinds de geboorte van Thijm elke dag nog visite gehad en hebben voorgenomen dit weekend eens even helemaal niks te verplichten. Kreeg al telefoontje van mijn schoonzus of ze dit weekend langs kon komen, maar heb ons echt aan het voornemen gehouden. Ze leek wel teleurgesteld en voel me bijna schuldig maar ben gewoon ff toe aan helemaal niks. Ze is overigens al wel 2 keer op kraamvisite geweest dus ze heeft Thijm al gezien. Herkenbaar???
Nou hier vandaag weer wat meegemaakt pffff ben BOOS !!!! Vanmorgen beld mijn schoonmoeder (loeder) waar ik al een erg beste band mee hebt op. mn man neemt de telefoon op en het eerste dat ze vraagt is hoe het met Floor gaat.... Beetje vreemd je kan toch best hallo zeggen dacht ik nog... Nou blijkt dat ze zich gisteren middag en de hele avond klote heeft gevoeld. Waarom, omdat ze gisteren Floor een kus op haar wang heeft gegeven en er thuis achter kwam dat ze een koortstlip heeft. Volgens haar was hij op het moment van het kusje al open!!!!!! grrrrrr ik snap zo ie zo niet waarom ze een kus moet geven, maar een koortslip is dus heel erg gevaarlijk voor kleintjes ze kunnen er zelfs hersenvlies ontsteking van krijgen. Waarom belt dat mens dan ook niet gisteren middag gelijk ?! Ik de vk gebeld deze zeggen dat we haar in de gaten moeten houden met koorts en ander vreemd gedrag. Schoonloeder weer opgebeld en haar dit verteld en meteen ook gezegd dat we niet meer willen dat ze kusjes geeft. Verder doet niemand het. (behalve wij dan) Ze zegt erg geschrokken te zijn en pas weer te komen als het over is, als het een beetje mee zit is dat pas over 2 weken.... Nou straks maar weer temperaturen en hopen dat ze er niets van heeft ons kleintje... moest even stoom afblazen, ga zo even terug lezen...
zo troela, hoe lang ben je aan het schrijven geweest. hier hebben we vanmiddag bezoek van mij zwager en zijn zoon. vanavond niets gepland misschien gaan we nog op stap naar vrienden hangt ervan af hoe ik me voel, al wil ik mij groot houden voor mijn vriend zijn verjaardag. mijn rug is nog steeds gevoelig, maar het is nu te doen. ik moet wel opletten dat ik goed blijf zitten. maar het is inderdaad tijd dat die kleine gaat komen want ik ben er klaar mee. maar vandaag nog effe niet want ik wil niet vader en zoon op dezelfde dag jarig zijn.
evan, dan wordt je inderdaad niet blij van. ik hoop echt dat het geen gevolgen heeft voor je kleintje. want het is inderdaad gevaarlijk zo een koortslip.
@evan ohhhh wat balen van de koortlip.. jah ik had t al gehoord dat t zo gevaarlijk is... en snap dat je er enorm van baalt... aan de andere kant, SM belt wel om het nog door te geven over de koortlip.. een geeft aan dat ze weer pas langs komt als het over is.. dus zij is ook bezorgt.. Nu hopen dat het allemaal goed gaat en er geen besmetting heeft plaats gevonden.. @troela ohh beide wel spannend en kijk er naar uit... thja wat staat je te wachten he?? dat is het met een 1e... hier net al in de stress, was me vk-boekje kwijt.. ik wist zeker dat deze nog bij mama in der auto lag. gebelt.. neeh zij kon ehm niet vinden, en aangezien vandaag oud papier is opgehaald, begon in ehm al te knijpen... hele huis overkop ( meteen ook onder de banken gestofzogen.) nee niks te vinden, uiteindelijk zelf maar naar mama gereden en in haar auto gekeken, gelukkig!!! gevonden!!!!pffff waar een mens zich druk over kan maken...
@ Evan: Ik kan me voorstellen dat je boos bent een koortslip kan heel gevaarlijk zijn goed in de gaten houden dus. @ Troela:Gisteravond wilde Maylin ook 1 keer 2 uur na een voeding. Vannacht deed manlief de nachtvoedingen en om 00.45 uur kreeg hij haar niet goed wakker, dus had ze weinig gedronken en kwam dus 2 uur later weer. Ze zit nog niet aan wat ze mag drinken op een dag, dus ik kan gerust extra voeding geven. Goed dat je je aan je voornemen houdt tijd voor je gezinnetje is ook belangrijk. @ Kraamtranen: Het is hier momenteel heel erg. 's Ochtends gaat het nog wel, maar als ik eenmaal op bed lig en ik kom tot rust gaat het mis en blijf ik huilen en waarom??ik weet het niet echt. Onzekerheid, bang om te falen ik denk van alles wat. Misschien ook het idee dat ik nooit meer zwanger zal zijn ondanks dat deze zwangerschap pittig was mis ik het wel. De kraamverzorgster was vanmorgen voor het laatst we hebben haar een doos bonbons gegeven. We wilden vanmiddag een rondje gaan lopen, maar nu ik me zo beroerd voel gaan we dat een andere keer maar doen. Danian is bij de buurkinderen aan het spelen. Manlief is maandag en dinsdag ook nog fijn, dus dat is wel fijn. Morgen viert een neefje zijn verjaardag, maar ik en Maylin gaan daar niet heen lekker ff thuis met z'n tweetjes.
fidel, die stress herken ik zo erg dat heb ik ook al een keer gehad. tamtam, fijn zo een middag met zijn 2en. waar heb je last van dat je je zo beroerd voelt? hier net mijn bezoek de deur uit. ik zet zo het eten op en ga weer lekker even liggen.
Floor had om 4 uur aan de borst gemoeten maar we krijgen haar niet wakker ze is erg slap en erg diep in slaap. We hebben het nu een uur geprobeerd haar wakker te krijgen. Wat vinden jullie ? We hadden een strak schema met voeden en dit ging goed, maar nu met het koortslip verhaal vinden we het toch eng !
we hebben haar nu maar weer in bedje gelegd en denken te gaan wachten tot ze zichzelf meld. de volgende voeding is om 7 uur. Maar dan hoop ik dat ze toch echt al wat heeft gedronken. Vinden jullie dat ik haar kan laten slapen ?
ik denk het wel, ik heb er geen ervaring mee maar ik denk ook wel dat ze komt als ze honger heeft. misschien is ze ook gewoon moe van de visite.
Evan als je je zorgen maakt misschien toch even info inwinnen? Anders maak je je erg ongerust en das ook niks. Is de temperatuur wel goed? Troela wat een reactie zeg!! hahaha! Heerlijk dat alles goed gaat bij jullie! En een weekendje voor jezelf heb je echt nodig hoor, groot gelijk!! Kraamtranen, hoelang houd je daar last van normaal?? Hier nog steeds wel een beetje gevoelig ervoor.
Vannacht ging het super! Ilona om 12 uur laatste voeding. Toen om 3 en om 6 uur. Ze ging vrij snel slapen dus dat was voor mij ook lekker. Jeroen is er met Jonna uit gegaan en ik kon nog even lekker blijven liggen. Vanmorgen naar mijn vader geweest. Wij hebben hem een canvas gegeven van hem en Ilona als bedankje voor het kramen. Tranen stonden in zijn ogen Maar hij heeft ons (jeroen en mij) ook aan het huilen gekregen. We hebben een fotoboekje gehad met fotos en tekst over Ilonas eerste week. Fijn joh .kraam tranen @ Vruchtje: Hahaha .wordt oppassen op het aankleedkussen. Ook Ilona heeft sterkte nekspieren zeg! Gisteren lag ze op mijn borst op haar buik en hield haar hoofd een lange tijd omhoog. @ Miss geul: Gefeliciteerd met je vriend! @ Sab: Wat heerlijk dat je je normale broek aan kan! Jahoe!! Hier nog wel een zw.broek hoor. Ben het vloeien ook beu. Stinkt ook een beetje. Ik vloei gelukkig niet meer zoveel, dat scheelt wel! @ Fidel: Jahoe! Vandaag 40 weken! Sterkte met de laatste loodjes. Wel erg zwaar als je dan ook nog van die leuke verhalen van ons leest die al wel zijn bevallen. Gelukkig heb je je vk boekje weer gevonden! @ Moestra: Hier juist het tegenover gestelde kwa kraamtranen. Maar ben het wel met je eens dat het een totaal verschil is of je nou van een eerste kindje of een tweede kindje bevalt. Ik huil nu veel meer. Bij Jonna eigenlijk niet, maar we zaten toen in een helse verbouwing. @ Troela: Ik heb idd nog contact met de Januari 2010 mamas. We zitten op een afgesloten forum. Tis hier juist erg rustig met de kraam visite. Maar volgens mij is het met de 2e gewoon anders als met de 1e. Geef jullie helemaal gelijk hoor om even lekker een weekend geen visite te hebben. Misschien is je zus teleurgesteld maar he. Thijm loopt nog niet weg. Dat duurt nog wel een jaartje @ Evan: Dat is wel even schrikken zeg! Gelukkig is het pas super besmettelijk als Floor ook een wondje op haar wang heeft. Maar in de gaten houden met je zeker. Hopelijk is er niks aan de hand. Zou de vk even bellen voor advies. Tis een lastig iets. Ilona kan ook heel diep slapen en krijgen haar dan ook echt niet wakker. Maar aangezien je een telefoontje hebt gehad over die koortslip zou gewoon even de vk bellen. Was haar temp goed?
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh 20-03-2012 15:00 Ons2wonder84(37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- Gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh 28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2990 gr. 47 cm, zkh 29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh (ks) 29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh 30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4230 gr. 53 cm, zkh 30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh 30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh 01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, 4062 gr. 51 cm, zkh (ks) 02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Aimée, 3000 gr. 49 cm, zkh 03-04-2012 06:30 Evan (39+2) Floor, 3580 gr. 48 cm, zkh 03-04-2012 15:15 Hannie (38+4) Emma Sophia Johanna, 3740 gr. -- cm, zkh 03-04-2012 23:23 Ankje (38+0): Ilona Maria Johanna, 4190 gr. 52 cm, zkh 03-04-2012 --:-- Maud85 (39+0) Zoon, 3700 gr. 52 cm, zkh (ks) 05-04-2012 18:48 Vogeltje (37+1) Mali, 2220 gr. 41,5 cm, zkh 06-04-2012 04:38 Sjors22 (41+1) Keano, 2900 gr. -- cm, zkh 06-04-2012 12:28 LinC (39+1) Amco, 2985 gr. 49,5 cm, zkh 06-04-2012 --:-- Babyphat (40+1) Dochter, 4100 gr. - cm, zkh 06-04-2012 20:00 Anoniempjuh (40+1) Daan Rudolph Marinus, 4070 gr. 52 cm, zkh 07-04-2012 07:12 Vruchtje24 (39+3) Yara, 3200gr. 48 cm, zkh 07-04-2012 18:55 Melissa (38+6) Corne, 3310 gr. -- cm, zkh 07-04-2012 19:51 Tamtam78 (40+3) Maylin Nova, 4300 gr. 53 cm, zkh 09-04-2012 23:30 Linnie1984 (39+6) Nienke, 3560 gr. -- cm, zkh 11-04-2012 09:06 2012mama (39+2) Kaj, 3470 gr. 51 cm, zkh (ks) 12-04-2012 --:-- Mirella25 (40+5) Melissa, 3110 gr. 51 cm, zkh (ks) 12-04-2012 23:53 Noosa (38+6) Stan, ---- gr. -- cm 13-04-2012 09:27 MoesCH (39+2) Dochter, 3558 gr. 51 cm, zkh [FONT="]15 Meisjes geboren[/FONT] 14 Jongens geboren [FONT="]Zwaarste: [/FONT]Maylin Nova [FONT="](4300 gr.)[/FONT][FONT="] ----- Grootste: [/FONT]Thijm & Jonas[FONT="] & Maylin Nova (53 cm)[/FONT] [FONT="]Lichtste: Mali[/FONT][FONT="] (2220 gr.) -------------- Kleinste: [/FONT]Mali [FONT="](41,5 cm)[/FONT] [FONT="]Buddylijst: [/FONT][FONT="]Fidel2010 [/FONT]- jesje1982 (ander forum) [FONT="]Miss Geul[/FONT] - Anoniempjuh [FONT="]Evan [/FONT]-[FONT="] Miss Geul[/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 16-04-2012 [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT]: strippen - 14:00 [FONT="]Fidel2010[/FONT]: controle vk, inwendig onderzoek + eventueel strippen - 20:30 [FONT="]Miss Geul[/FONT]: controle vk [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] 20 april [FONT="]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis
iedereen bedankt voor de felicitaties! hier gaat t tot nu wel redelijk goed.. alleen is ons kleintje veel afgevallen omdat ze gister zo misselijk was en veel heeft overgegeven en daardoor maar 2 keer heeft gedronken. ze zit nu al bijna aan de 10% die ze mogen afvallen.. vandaag dan ook vaak voeden en 10cc bijvoeding geven! en dan hopen dat t morgen wat beter is! vind t bijvoeden eigenlijk wel heel vervelend.. maar goed, alles voor de gezondheid van ons kleintje... mijn zoontje reageert gelukkig wel goed op de baby, af en toe kijkt hij wel zielig van he, dat is mijn mama enzo.. ik geef m dan ook extra veel aandacht, maar blijf t toch wel zielig voor m vinden! hopelijk went hij snel aan de situatie! sorry voor ego bericht, heb niet echt terug gelezen! ga nu weer baby wakker maken en voeden!