April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ankje wat een geweldig cadeau voor je vader, en ook erg leuk dat hij je kraamtijd heeft gedaan.
    en dan zo een super leuk cadeau terug krijgen daar hoef je geen eens voor in kraamtijd te zitten daar zou iedereen tranen bij krijgen.

moesch dat is en blijft lastig voor kinderen om ineens een ouder te moeten delen. hoe oud is je zoontje?
    ik hoop dat ze snel aankomt en dat je dan kan stoppen met bijvoeden.

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ ankje: Wat een leuk cadeau van je vader

@ Moesch: Lastig he als je zoontje zo moet wennen, maar dat komt vanzelf Hopelijk komt je kleintje snel weer aan.

@ Miss Geul: Ik kan de hele dag wel huilen om alles. De nieuwe situatie, onzekerheid of ik alles wel aankan, nooit meer zwanger worden van alles.

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    de befaamde kraamtranen tamtam.
    ik vrees er ook voor heb er nu af en toe al last van die emoties, dus dat belooft nog wat.
    maar tamtam 1 ding scheelt het wordt beter:
    de nieuwe situatie wen je aan, die onzekerheid groei je overheen, je kan het bij de 1ste kon je het ook en nu ook en nooit meer zwanger worden dat is inderdaad moeilijk te verkroppen voor vrouwen

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Evan: jeetje wat een gedoe met je schoonmoeder en koortslip. Hopelijk heeft ze nergens last van

tamtam: vervelend hè die kraamtranen. Ik heb er niet zo heel veel last van gehad. Gewoon even aan toegeven heel normaal

Miss geul: als ik goed onthouden heb is je vriend jarig vandaag nog gefeliciteerd!!

MoesCH: wennen voor die kleintjes in ene andere baby erbij en papa mama moeten delen. Kwestie van wennen. Hopelijk komt je meisje snel aan

all: vandaag kraamverzorgster uitgezwaaid (moeder van een kennis van ons). Het was een geweldige week. Gezellig en ze deed veel en kon zelfs mijn kraamtranen bij haar kwijt als ik bijvoorbeeld onzeker was of ik zoontje nog wel genoeg aandacht gaf, zij liet mij inzien dat ik zat aandacht had voor hem heel fijn

vanavond voor laatste voeding kleine in bad doen kijken ofdat helpt de nacht iets beter door te komen

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    alle nieuwe mamas gefeliciteerd!!!

even alleen ego:

net film van de bevalling terug gekeken, nou ja film was wel 1 minuut hihihihi. alleen het laatste stukje staat erop:p

net ook nog heeeeel kwaad geweest op mn man... ik ging douchen met isabel, ik ging er alvast onder en hij zou isabel uikleden en komen brengen. hoor ik een harde bons en gehuil, vervolgens komt mn man met isabel binnen met haar romper nog aan en geeft haar zo huilend aan mij onder de douche. is ze van de commode gevallen!!!!!!!!!! meneer was even doekjes pakken (la in de commode) en had haar niet vast gehouden dus ze was eraf gekukeld. weer een bult op haar hoofd, alles verder gelukkig goed zover ik heb kunnen beoordelen. maar jeetje vind het zoooo zielig he, is verdikkeme al de 2e keer dat hij niet goed op let!

dus ik zeg tegen hem: heb je ervan geleerd? zegt ie nee...... toen barste de bom helemaal! dus ik zeg nog ze had makkelijk haar nek of iets anders kunnen breken wil je dat? nou nee zegt ie, nou waarom leer je er dan niets van zo moeilijk is het toch niet om je kind vast te houden op de commode?

sorry moest het ff kwijt dames

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    aandacht aan de oudste
    Tis idd erg lastig om je aandacht nu te verdelen. Want er gaat erg veel tijd zitten in de jongste.
    Ook hier het gevoel dat ik Jonna te kort doe, maar het is een kwestie van wennen. Hoe vervelend ook.
    Wel gaat het met de week beter.

Vruchtje
    Ah! Wat leuk dat de moeder van jullie kennis kwam kramen zeg! Wat gaat zo’n week dan snel he.

Naomi
    Ik zit hier werkelijk met grote ogen en een hart in mijn keel jou verhaal te lezen.
    Wat erg dit! Hij moet idd beter opletten hoor. Het had wel heel anders kunnen aflopen!! Helemaal terecht dat je boos bent geworden hoor.

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ankje: ja ik vind het ook nog zoooo erg! tranen staan nog in mn ogen, kan er gewoon echt niet bij met mn verstand. en dan ook nog zo koeltjes reageren, al is hij waarschijnlijk (en hopelijk) heel hard geschrokken hoor. het had inderdaad heel anders af kunnen lopen....

8. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Jeet naomi schrikken zeg.
    Ik zou ook kwaad zijn en vooral zo een nuchtere reactie grr.
    Hopelijk heeft je meisje er niet teveel last van..

9. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Even en snel bericht na mijn lange stilte. Woensdag is onze zoon Mees geboren dmv geplande ks. Ook deze keer ging alles goed tot ie er uit was. Bijna 3 liter bloed verloren maar wel snel nieuw bloed gekregen. Vandaag weer lekker thuis. Mees woog 4420!

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Naomi: Jeetje logisch dat je geschrokken bent en dan zo'n koele reactie van je man dan zou ik ook boos worden.

Wendie gefeliciteerd met jullie zoon

11. zonnestraal1981

zonnestraal1981 Actief lid

14 jun 2011
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb mischhien ff een hele rare vraag, maar hadden jullie in de vluchtkoffer ook kraamverband, en hadden jullie dat ook meteen nodig?
    Ik zou namelijk eerst thuis bevallen, maar ik weet sinds gisteren dat ik in het ziekenhuis moet bevallen, omdat mijn hartslag te hoog is.
    Alvast bedankt voor reactie terug.

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    In het ziekenhuis hebben ze kraamverband hoor. Ik heb dat in ieder geval niet meegenomen. Ik hoop voor je dat je snel zult gaan bevallen

13. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Evan: He meid, kan me helemaal voorstellen dat je je ongerust maakt! Niks is zo heilig als je kleine hummeltje nu. Hou het maar goed in de gaten meid en gewoon op tijd aan de bel trekken als je je ook maar ongerust maakt. Kleintjes zijn nu nog zo vatbaar.
    Is Floor inmiddels weer goed wakker geworden en heeft ze goed gedronken?

@Dreamer: jij was toch naar de huisarts geweest??? Was daar nog iets bijzonders uit gekomen of heb ik er overheen gelezen? Hoop dat alles goed was.

@Miss geul: denk bij elkaar wel een uur bezig geweest om op iedereen te reageren na alles bijgelegen te hebben.
    Heb je een fijne avond gehad???

@Fidel: idd het is het niet wetende wat je te wachten stat. Dat vond ik ook erg spannend. Gelukkig heb je je vk boekje weer gevonden. zou ook echt iets zijn waar ik dan van in de stress zou kunnen raken haha.

@Tamtam: het zou fijn zijn als maylin idd wat langer door kan slapen. Dan kunnen jullie ook een wat betere nacht tegemoet gaan.
    Ach meid, er komt ook veel op je schouders terecht als je moeder bent. Maar die onzekerheid is echt niet nodig. Ik weet zeker dat je doet wat je denkt dat goed is voor de kleine. Je moedergevoel laat je niet in de steek. Als je die volgt komt alles goed. En is het erg als een keer iets niet loopt zoals je hoopt of verwacht? helemaal niet, daar leren we van en we zijn allemaal mensen. We doen wat ons het beste lijkt voor de kleine!! Nooit meer zwanger omdat je geen derde kindje meer wil? Kan me er iets bij voorstellen dat je dat ook gaat missen. Laat die kraamtranen maar lekker rollen.
    Voel je je niet lekker? groot gelijk dat je morgen lekker met zijn tweetjes thuis blijft. Helemaal als je je niet fit voelt. Sterkte ermee!

@Sab: ja stond zelf ook te kijken van mijn lange reactielijst haha. Heb geen idee hoelang je last houdt van kraamtranen. in ieder geval 9 maanden ontzwangeren haha.

@Ankje: wat fijn dat het vannacht zo goed is gegaan. Heerlijk he als je goed hebt geslapen. Wat een leuk cadeau voor je vader en wat leuk dat hij een fotoboekje heeft gemaakt van de eerste week. Super zeg. Ik zou het ook niet droog gehouden hebben.

@Moesch: sneu dat je meisje nog zo misselijk is. Dat ze zich maar gauw wat beter voelt en weer goed gaat drinken. Kan me voorstellen dat je het zielig vindt voor je zoontje. Is voor hem ook omschakelen. heeft even tijd nodig.

@Vruchtje: wat fijn dat je zo terecht kon bij je kraamhulp. dat is er een van goud als je er ook met dit soort dingen bij terecht kon. En nu met goede moed aan de slag. Komt helemaal goed hoor.

@Naomi: ow dat is echt mijn nachtmerrie om die kleine te laten vallen. Pfffff zou ook ontzettend boos zijn, puur uit ongerustheid. En idd die reactie van je man helpt dan ook niet echt. Waarschijnlijk is hij ook zoerg geschrokken dat hij zo reageert, kan me niet voorstellen dat dit bewust is geweest die reactie. is met isabel nog alles goed?Gerum zo'n klein hummeltje. Is toch een flinke val. En je man leert er echt wel van. Dit zal hem geen tweede keer overkomen. Knuffel!!

@Wendie: Wat fijn om iets van je te horen. gefeliciteerd met jullie zoon. Flink kereltje zeg!!! Fijn dat je weer lekker thuis bent en dat alls goed is verlopen Geniet er van meid.

@Zonnestraal: je hoeft geen kraamverband in te pakken. Hebben ze in het zkh. Lekker voor thuis bewaren, je hebt het nog hard nodig als je thuis bent. Hopelijk beval je snel.

14. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeft er iemand nog tips qua spenen bij een gulzige drinker. Thijm heeft met 10 min zijn fles leeg (90 cc) en dit is veel te snel.
    de kleinste spenen van avent en difrax gaan nog te snel en heb de dentalspeen van difrax geprobeerd maar ook deze gaat te snel.

Heb een consulent van difrax gemaild met de vraag of de dichte spenen iets zijn waar je zelf een gaatje in kan prikken. Ze stuurt me er 1 op om uit te proberen. Vind ik wel echt een super service!!

Het consultatiebureau kon me zo ook niet vertellen welke speen geschikt zou zijn voor Thijm aangezien ieder kind zijn eigen behoefte en zuigkracht heeft. Maar ik ben niet van plan om 80 verschillende spenen uit te proberen. Nu bieden we Thijm op de helft van de fles zijn speen of een vinger aan om hem aan zijn zuigbehoefte voldoen, maar raakt dan alleen maar gefrustreerd omdat er geen melk uit komt.:x
    Hij moet er eigenlijk gewoon moe van worden :)

15. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Zo even een update, Floor heeft gelukkig geen koorts en is uiteindelijk een uur later wakker geworden en heeft goed gedronken.De voeding van 10 uur heeft ze ook goed gedaan. Pffff wat een opluchting. Bedankt voor jullie reacties we blijven haar goed in de gaten houden op de symptomen waarvoor de vk ons heeft gewaarschuwd.

@sab ja heerlijk he nu aftellen, nog maar vier weekjes en dan weer genieten van het mooie weer vanaf een paardenrug ! Ik ben vanmorgen naar mn paardjes geweest en heb ze heerlijk gepoetst tjonge wat een verharing. Floor voor het eerst alleen bij papa gelaten, tot mijn verbazing vond ik dat ook niet moeilijk! Ach ik weet dat ze in goede handen is ;)

@Ankje ja ik geef nog volledig borstvoeding, Dit wil ik zeker een maand gaan doen en dan langzaam aan iedere week 1 voeding vervangen door het flesje. Zodat als ik weer moet werken ze volledig over is op de fles. Fijn he die tranen pfff ik wordt er ook doodmoe van maar wat een heerlijk meisje heb je toch die haar verdrietige mams komt troosten !

@Fidel jij kan dus ook niet wachten om weer op het paard te springen ! ik krijg vooral sávonds de kriebbels wanneer het zonnetje schijnt en de vogeltjes twetteren, kan ook niet wachten. Maar goed eerst moet er bij jou nog een beeb geboren worden ;) is er al nieuws ?

@zonnestraal ik hoop het voor je maandag wat spannend !!!! Wij waren dezelfde dag uitgerekend.

@naomi pfff dat is schrikken kan me heel goed voorstellen dat je flink boos bent geworden op je man !

@wendy gefeliciteerd met je zoon ! hoop dat jij snel opknap.

@troela wat lastig, heb ook geen tips voor je…

@miss geul, als je haar maar goed zit ;) kom maar op met die bevalling je bent er klaar voor !

16. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    vruchtje, wat fijn dat een moeder van een kennis van jullie het deed.
    ik mag nog maar afwachten wie er hier binnen komt.

naomi, ik schrik inderdaad ook van dit verhaal ik zal ook boos worden je kind laten vallen ik hoop dat ze er niets aan over houd, maar al de 2de keer vorige keer ongeveer hetzelfde?

wendie gefeliciteer met jullie zoon.
    hoe komt het dat je 3 liter bloed verloor?
    gaat nu alles helemaal goed met jullie?

zonnestraal ik heb geen kraamverband in mijn koffer dit staat ook niet op de lijst die ik heb gekregen van de kraamzorg.
    is dat niet schrikken voor jou dat je ineens moet bevallen in het ziekenhuis ivm hartslag. is er ook een datum gepland?

evan gelukkig gaat het goed met floor, ik snap best dat je geschrokken bent en dat je haar goed in de gaten houd.

ego nou mijn vriend bedacht van oh we kunnen wel even langs mijn oom en tante want de geboorte kaarten liggen klaar( het zijn knutselkaarten) en het bedrukte gedeelte wordt er als laatste op geplakt dus we kunnen de rest in elkaar knutselen.
    dus ik heb morgen weer wat te doen.
    dus we zijn nu net thuis en zitten effen rustig op de bank.
    zometeen lekker slapen ik ben versleten dus hopelijk geen probleem.

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    gpeienacht

ff snel tussen de fles door haha

troela daan heeft zijn fles ook zo snel leeg, wij hebben ook gewoon de s speen van de difrax fles, maar herken je probleem erg goed, ook van bij neomi haha.
    wat wij doen is als ie dus echt zo snel drinkt, tussendoor steeds even de fles eruit en dan eventueel de speen erin, tussendoor boertje laten dat soort dingen.
    bij de laatste fles doe ik johannesbroodpitmeel, een half schepje, dit maakt het wat dikker, waardoor hij meer moeite moet doen, hij doet er dan wat langer over, en moet veel meer zuigen, dit helpt goed.
    en jee at een lange reacties van jou steeds, petje af hoor!!!

johannesbroodpitmeel:koop je gewoon bij de etos of kruidvt.

wendie gefeliciteerd met jullie kleintje, das een flink gewicht zeg, fijn dat alles nu weer goed gaat!!!

zo ik ga me bedje weer in, hopelijk gaat daan weer meteen slapen...

18. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Even ego, ga vanaf hier weer proberen mee te lezen en te reageren..
    hier sinds gisteren thuis, en heerlijk aan het genieten...Kaj nog steeds makkelijk, Finn geniet van mama weer om zich heen en is trots op zn broertje en ook hebben we een leuke kraamverzorgster...erg fijn allemaal.
    Gisteravond Kaj om 22:30 gevoed, daarna gewacht tot kaj zich meldde. voor de zekerheid wekker om 3.30 gezet, en toen pas gevoed, daana 7.00 kaj weer wakker gemaakt en heerlijk met zn 4tjes op bedd gelegen en kaj gevoed. Kaj drinkt nu 60.
    Om 8.00 kwam de kraamverzorgster, toen ontbeten en gedoucht met Finn. Straks gaaat papa kaj badderen..

Zelf voel ikme ook goed, alleen wat wondpijn, en stuwing wordt al minder.
    vanmiddag kraamvisite van mn ouders, zus en vriend en neefjes...

19. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]
    15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh
    17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh
    20-03-2012 15:00 Ons2wonder84(37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh
    20-03-2012 --:-- Gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh
    28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2990 gr. 47 cm, zkh
    29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh (ks)
    29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh
    30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4230 gr. 53 cm, zkh
    30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh
    30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh
    01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, 4062 gr. 51 cm, zkh (ks)
    02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Aimée, 3000 gr. 49 cm, zkh
    03-04-2012 06:30 Evan (39+2) Floor, 3580 gr. 48 cm, zkh
    03-04-2012 15:15 Hannie (38+4) Emma Sophia Johanna, 3740 gr. -- cm, zkh
    03-04-2012 23:23 Ankje (38+0): Ilona Maria Johanna, 4190 gr. 52 cm, zkh
    03-04-2012 --:-- Maud85 (39+0) Zoon, 3700 gr. 52 cm, zkh (ks)
    05-04-2012 18:48 Vogeltje (37+1) Mali, 2220 gr. 41,5 cm, zkh
    06-04-2012 04:38 Sjors22 (41+1) Keano, 2900 gr. -- cm, zkh
    06-04-2012 12:28 LinC (39+1) Amco, 2985 gr. 49,5 cm, zkh
    06-04-2012 --:-- Babyphat (40+1) Dochter, 4100 gr. - cm, zkh
    06-04-2012 20:00 Anoniempjuh (40+1) Daan Rudolph Marinus, 4070 gr. 52 cm, zkh
    07-04-2012 07:12 Vruchtje24 (39+3) Yara, 3200gr. 48 cm, zkh
    07-04-2012 18:55 Melissa (38+6) Corne, 3310 gr. -- cm, zkh
    07-04-2012 19:51 Tamtam78 (40+3) Maylin Nova, 4300 gr. 53 cm, zkh
    09-04-2012 23:30 Linnie1984 (39+6) Nienke, 3560 gr. -- cm, zkh
    11-04-2012 09:06 2012mama (39+2) Kaj, 3470 gr. 49 cm, zkh (ks)
    11-04-2012 --:-- Wendie1979 (39+4) Mees, 4420 gr. -- cm, zkh (ks)
    12-04-2012 --:-- Mirella25 (40+5) Melissa, 3110 gr. 51 cm, zkh (ks)
    12-04-2012 23:53 Noosa (38+6) Stan, ---- gr. -- cm
    13-04-2012 09:27 MoesCH (39+2) Dochter, 3558 gr. 51 cm, zkh

[FONT=&quot]15 Meisjes geboren[/FONT]
    15 Jongens geboren

[FONT=&quot]Zwaarste: [/FONT]Maylin Nova [FONT=&quot](4300 gr.)[/FONT][FONT=&quot] ----- Grootste: [/FONT]Thijm & Jonas[FONT=&quot] & Maylin Nova (53 cm)[/FONT]
    [FONT=&quot]Lichtste: Mali[/FONT][FONT=&quot] (2220 gr.) -------------- Kleinste: [/FONT]Mali [FONT=&quot](41,5 cm)[/FONT]

[FONT=&quot]Buddylijst:[/FONT]

[FONT=&quot]Fidel2010 [/FONT]- jesje1982 (ander forum)
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT] - Anoniempjuh
    [FONT=&quot]Evan [/FONT]-[FONT=&quot] Miss Geul[/FONT]

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]

16-04-2012
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT]: strippen - 14:00
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: controle vk, inwendig onderzoek + eventueel strippen - 20:30
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT]: controle vk

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]

[FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    20 april
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Goede morgen,

Een heerlijke nacht gehad. Om 11 ’s avonds de laatste fles en toen kwam Ilona om 2 uur en daarna om half 7! Ik mocht blijven liggen (ik doe de nachtvoedingen), en kon samen met Ilona uitslapen tot half 10!
    Vanmiddag ga ik weer even langs wat mensen waar ik kleertjes van wil kopen via marktplaats voor Jonna. Ze groeit nu zo hard! Ze zit nu in maat 98 en soms zelfs in maat 104 (maar dat ivm de breedte :D)

Morgen moet Jeroen weer werken. Hij heeft dagdienst.
    Morgen dus voor het eerst alleen met 2 kids!

@ Naomi:
    Hebben jullie nog nagepraat over het het ‘ongeluk’?
    Zoals hij reageerde helpt ook niet met jou vertrouwen in hem samen met jullie kind.

@ Wendie:
    Ze hey!! Wat een heftige bevalling zeg. En wat een kind zeg! Phoe!!
    Fijn dat je weer heerlijk thuis bent! Geniet ervan. X

@ Zonnestraal:
    Je hebt het kraamverband idd wel gelijk nodig. En in het zkh krijg je het hoor. Dus dat kraamverband dat je hebt lekker thuis laten.

@ Troela:
    Ik gebruik bij Difrax een 3 standen speen. Dat is een speen die je kunt draaien.
    De eerste stand is nog iets kleiner dat maat S speen namelijk.

Super dat Difrax dat toe stuurt zeg!!!

@ Evan:
    Gelukkig is Floor koortvrij!

Deel Deze Pagina