@troela: helaas was dit al de 2e keer... @evan: fijn dat floor koortsvrij is! @miss geul: vorige keer was het ook met zoiets maar toen heeft hij haar halverwege de val nog op kunnen vangen dmv zijn been tegen de commode kunnen zetten. @ankje: hij reageerde zo omdat hij zelf enorm geschrokken was. hij is vannacht zelfs nog even gaan kijken bij haar om te zien of alles goed was, hij maakte zich toch wel ongerust/zorgen. ondanks dat ik alles goed nagekeken heb natuurlijk bult op haar hoofd is al weg, je ziet als je goed kijkt nog een lichte blauwige plek maar meer niet. die vsm vallen en stoten gel werkt echt geweldig! isabel is ook helemaal de oude merkt er helemaal niets aan, ze riep vanmorgen zelfs papa dus dat zit wel weer goed gelukkig.
goede morgen dames hier nog bib. ano hoe ging het slapen? 2012 mama lekker dat je thuis bent, dat is genieten en al een lekker ritme lees ik en leuk kraambezoek gezellige dag maar. ankje fijn zo een goede nacht, die mag je vaker hebben hahaha. knap dat jij nu alweer adressen langs gaat rijden voor kleding. en vind je het spannend morgen alleen met de 2 kinderen of kijk je ernaar uit? naomi daar schrik ik van 2 keer dezelfde fout door niet op te letten, ik snap dat je helemaal boos was ik zou pist link zijn. ego vannacht een redelijke nacht 1 keer om half 2 maagzuur, 3 uur wc half 4 maagzuur en 7 uur wc. nu lekker op de bank zitten was gedaan en ontbeten en lekker een bak koffie voor mijn neus. ik ga zometeen alle laatste dingen in huis doen( ik hoop dat er morgen wat gedaan wordt bij de verlos omdat ik er gewoon doorheen zit) dus vandaag maak ik alles wel klaar. de geboortekaarten zijn binnen (het knutsel gedeelte) die hoeven niet bedrukt te worden het bedrukte gedeelte ligt nog bij de drukker dus ik kan vandaag gaan knutselen aan de kaarten erg leuk. verder lekker relaxte zondag. hadden jullie de laatste dagen dat het warm eten en drinken pijn deed, en dat je minder eten binnen kon krijgen door dat je zo snel vol zat? ik houd dagelijks mijn calorieën bij en kom van de 9 dagen maar 4 keer boven de 1500 calorieën uit, en merk het ook aan de weegschaal. ik ben blij dat het gewicht niet omhoog gaat maar ik wil niet dat het schadelijk is voor die kleine. groetjes wendy
Las dat verschillenden vroegen hoe onze nacht gisteren was geweest.. euhh.. bagger. wederom was viggo erg wakker na zn badje. na het badje gevoed, maar dat mocht niet baten. ik snap niet waarom andere baby's lekker gaan slapen na een badje en onze draak zo wakker blijft. Vanmorgen weer in bad gedaan, maar nu van tevoren gevoed en na die tijd ook nog even aangelegd als toetje... inmiddels slaapt ie wel, maar ook nu was hij heel wakker. Viggo is tegenwoordig elke avond aan het spoken. kan maar niet ontdekken waar het aan ligt. Na de voeding van 8 uur of 9 uur (afhankelijk van zijn ritme die dag) blijft hij wakker en vertikt het te gaan slapen. na een uur of 2 leg ik hem dan nog maar eens aan en als ik mazzel heb gaat hij dan slapen, maar met wat pech wil hij dan nog steeds niet gaan slapen en blijft hij huilen als hij in zn wiegje ligt. Gisteravon heeft manlief hem om 23:30 opgehaald en beneden gehouden. eenmaal beneden viel viggo in slaap op zijn arm en heeft manlief hem in de kinderwagen gelegd. arme schat is tot half 3 beneden gebleven omdat hij bang was dat viggo wakker zou worden als hij hem eruit zou halen!
oh juultje wat vervelend. wanneer moet je naar een consulatie bureau misschien hebben die goede tips? groetjes wendy
Juultje: lastig dat als wij willen gaan slapen de kleintjes wakker zijn. Moeten denk ik nog dag/nachtritme krijgen geen idee wanneer ze dat krijgen zal per kind verschillend zijn denk ik. Ook krijgen veel baby's s avonds huiluurtje. Ons zoontje had dat altijd ergens tussen 19 uur en 22 uur. Waar ligt jullie kindje overdag te slapen en nachts. Net geprobeerd in eigen ledikant op babykamer voor het wennen maar no way dat ze wil slapen terwijl ze heel moe is. Nu in wieg beneden en slaapt als roosje. Misschien doordat wieg meer geborgenheid geeft is stuk kleiner natuurlijk straks gaat finn lekker middag met opa oma mee vindt hij helemaal geweldig . Wij even tukkie doen vanmiddag
Ik spring met reageren weer even in vanaf vandaag. @Wendie: gefeliciteerd met jullie zoon! Veel bloed verloren zeg, jeetje! hoe voel je je nu? @zonnestraal: kraamverband hebben ze in het ziekenhuis wel, hoef je niet mee te nemen! @naomi: lees in de reacties van anderen dat je man jasmijn heeft laten vallen? gatsie zeg dat is schrikken!! is ze verder oke?? @troela: jouw mannetje is dus erg gulzig... sorry, ik als onervaren moeder heb geen tips voor je hoop dat je de oplossing kunt vinden!! wat raar dat ze dat bij het consultatiebureau niet weten zeg! en een lactatiekundige? zou die het niet weten? @evan: ik heb even gemist wat er met je kleine meisje was, maar lees dat je je zorgen maakte. fijn om te lezen dat het nu beter gaat! en wat fijn dat je haar met een gerust hart bij papa achter kon laten dat is toch wel fijn he!!! @missgeul: wat leuk dat jullie zelf de kaarten in elkaar knutselen zeg! creatief!! @2012mama: yes! weer thuis!! wat fijn meid jeetje wat lekker dat kaj zo veel tijd tussen de voedingen laat! en wat fijn dat de stuwing minder wordt! oef, die wondpijn lijkt me geen pretje. hoe lang zal dat ongeveer duren, weet je dat?? veel plezier met visite vandaag!! @ankje: wow, lekker hoor dat je zo veel kunt slapen tussen de voedingen!! wat spannend dat je morgen voor het eerst alleen bent met je kindjes. zie je er tegenop? @missgeul: aanstaande vrijdag moeten we naar het consultatiebureau. ga het daar ook zeker aangeven. ben benieuwd wat ze voor tips hebben! Manlief wilde gisteravond weer naar een optreden van diezelfde vriend waar hij eergister ook heen wilde. deze keer was het dichterbij. ben blij dat ik weer heb aangegeven dat ik het niet zag zitten (ik had zoooo'n hoofdpijn), want nu had ik m dus echt nodig! Vannacht gelukkig een betere nacht gehad, half 3 en 6:15 gevoed, dus redelijk wat slaap kunnen pakken. vanmiddag verjaardag van dochtertje van mn broer, ben benieuwd hoe hij zich daar houdt! ik mag weer... kleine ligt te huilen
juultje lastig is dat denk ik als je jezelf al niet lekker voelt en dan ook nog die kleine om voor te zorgen. en dan ook nog slecht slapen, maar vannacht heb je gelukkig kunnen bijslapen, misschien is inbakeren een idee(een idee van veiligheid) of in de kinderwagenbak leggen en dan met bak en al in het eigen bedje leggen? het zijn maar ideetjes anders weet ik het ook niet als zwangere.
@juultje: nee hij heeft isabel laten vallen. die kan gelukkig iets meer hebben dan jasmijn maar dan nog...
was nog bezig en hij verzend mn bericht al moet in ieder geval weer snel weg jasmijn ligt weer te huilen
@Wendie: gefeliciteerd met jullie zoon geniet ervan!!! even kort want vriendlief vind t niet gezellig als ik op zondag achter de pc hang.. maar nog geen nieuws hier te melden...
Even voor de lijst, mees is om 15:57 geboren, ruim 54 cm....geloof dat ik voorlopig recordhouder ben... Zelf kan ik nog niet veel doen mijn verhaal volgt nog maar denk pas aan het einde van de week. Lig nu nog bijna de hele dag in bed.
@troela onze kraamhulp vertelde dat hoe strakker je de speen op de fles draai hoe moeilijker het wordt voor de kleintjes om te drinken hoop dat het werkt voor je Fijn dat drifrax mee werkt ! ben benieuwd hoe dat gaat. Wel jammer dat het consultatiebureau je niet tot hulp kon zijn. @miss geul lekker aan het freubelen ? De laatste 2 3 weken had ik ook weinig trek ik raakte ook buiten adem van het warm eten dus at inderdaad ook minder. Ik kan je wel heel erg blij maken het maagzuur was direct na de bevalling over !!!! heerlijk gewoon weer alles eten en drinken en normaal slapen. Hou vol nog effies. @ankje wat heerlijk uitslapen met je kleintje zzzzz En ? leuke kleding opgehaald ? spannend morgen alleen met twee kids ! mijn man moet morgen ook weer werken, ben benieuwd hoe het gaat. @naomi gelukkig valt het dan mee maar de schrik blijft ! @juultje poe wat lastig, misschien dat dit werkt Na het avond badje masseer ik Floor met slaap zacht van zwitzal met een warme kruik warmen we haar ligplekje in bedje lekker op.
wendie wirst je dat je kind zo groot was? het freubelen is eigenlijk klaar maar omdat ik de woonkamer niet gereed kan maken ga ik maar borduren om bezig te blijven. dus ik ga weer verder freubelen oh evan ik ben zo blij dat ik daar niet de enige in ben ik krijg zoveel te horen oh dat heb ik nooit gehad, nou heeft ook niemand bij mij in de omgeving het kind voldragen iedereen werd voor 38 weken al gehaald. en dat maagzuur zo heerlijk zijn als dat weg bleef. bedankt voor de goede moed. groetjes
Naomi: gelukkig heeft Isabel er niets ergs aan overgehouden. Nu lekker snel vergeten ankje: leuke foto met Ilona op FB. Lekker samen douchen Fidel: wordt spannend nu voor je. Word je morgen gestript? Hopelijk geeft dat de zet in goede richting wendie: wat een flink mannetjemaar dat was toch ook de reden van ks? Neem lekker je rust en hopelijk word je snel weer wat mobieler. Begrijpt je zoontje het een beetje dat je veel in bed ligt? Het zal voor hem ook best. lastig zijn Troela: hoe gaat het met je hond? Al oplossing voor snelle fles gevonden Is jullie baby veel wakker overdag tussen de voedingen ? Of probeer je wakker te houden ? Hier tijdens verschonen wakker en tijdens of na fles weer lekker slapen. S avonds of s nachts is ze wel ff wakker na voeding zou gunstiger zijn als ze dat overdag zou doen haha ze weegt nu 3100 gr nog 100 gr te gaan dan zit ze weer op haar geboorte gewicht
iedereen bedankt voor jullie reactie, ik heb het kraamverband er alweer uit gehaalt, verder is het hier nog telkens rustig. Ik hoop dat morgen het strippen wat gaat helpen. Niet dat ik ik het zwanger zijn zat ben, maar ik ben wel heel erg nieuwschierig naar ons kindje. Vandaag nog maar ff de kastjes wat opgeruimd. en wat gerommeld in het huis. Wendie gefeliciteerd met jullie zoontje.
*breekt even in* Wat leuk vruchtje!! een meisje! hoe heet ze? van harte gefeliciteerd! *gaat weer weg*
Hey daan dank je wel meis. Gaat ook voor jou opschieten hè . Weet je wat het wordt ? Ons dochtertje heet Y.ara. En nu niet zo een gestunt met de flesvoedingen haha. Grappig dat we 3 jaar geleden hier kletste op april forum
Hey meiden! Hier n bericht van mij. Alles gaat super hier. S. doet het erg goed, bv komt goed op gang, gebruik alleen n tepelhoedje maar werkt erg fijn. Bevalling vond ik pittig gelukkig gaat t herstel redelijk vlot (ben ingeknipt). Verder is t wel wennen hoor aan ons nieuwe leven, ben me lekker op de kleine aan t focussen dus vandaar weinig bericht van mijn kant! Maar denk wel veel aan jullie hoor!!
Mooie naam! hihi nu geen gestunt nee? Wij weten het geslacht niet.. en idd: het schiet op! Wat vind de grote broer van zijn zusje? heel vreemd zeker ineens een meid erbij? hi hi
@vruchtje neeh zonnestraal wordt morgen gestript, ik woensdagavond.. @miss geul hier vandaag ook toch weer last van maagzuur, na toch een paar weken zonder gedaan te hebben... bheee... net wentelteefjes gebakken, nu even pc tijd want vriendlief kijkt film...