@ Juultje: Maylin sabbelt ook vaak nog op haar handjes na een voeding, dus dan is het gewoon zuigbehoefte, dus we geven haar ook een speen. Soms dan slaapt ze even na een voeding en wordt ze naar een uurtje weer weer wakker en dan sabbelt ze ook op haar handjes, maar of het dan honger is of zuigbehoefte vind ik moeilijk in te schatten. We zijn net naar buiten geweest een kort blokje om dat was idd wel fijn. @ vit D: Bij flesvoeding moet het ook wel, want niet aan alle flesvoeding zit genoeg toegevoegd.
Ja hoor, heb ik weer.....heb me verslapen. Dacht..ik kan wel even een uurtje gaan liggen (van 2 tot 3) en dan kan ik om kwart voor 4 bij de ha zijn. Ben ik na de wekker weer in slaap gevallen. Bah! Maar gelukkig kan ik morgen ochtend terecht bij de ha. Chelleke Lekker komen kletsen wanneer je er tijd en zin voor hebt hoor. Succes bij de kinderarts vanmiddag (maar volgens mij ben je al geweeset) Evan Ow wat lekker dat je zo lang hebt uit kunnen slapen! Misschien wat minder melk geven? Jonna gaf ook erg veel melk terug en we gaven haar op een gegeven moment nutriton. Dat is Johannes broodpitmeel. Dat maakt het melk wat dikker zodat ze het niet zo makkelijk terug kunnen geven. Maar volgens mij mag je dat nu nog niet gebruiken .maar dat zou je na kunnen vragen. Ano Hihihi lekkere hongerlap zeg! Lief!! Hij slaapt er goed op zo te lezen .lekker hoor. Miss Geul Altijd. Jonna krijgt het ook nog steeds (t/m haar 4e jaar). Je kan die druppels straks ook gewoon door de limonade doen of zelfs op brood. Voorheen hoefde je geen Vit.D te geven als ze flesvoeding krijgen, want het zit er ook in. Maar ze hebben onderzoeken gedaan en bleek dat ze toch te weinig Vit.D krijgen, vandaar dat ze nu adviseren om van 0 t/m 4 jaar Vit.D te geven. Juultje Hahahaha nee, ben nog thuis. Heb me verslapen Vit. D: Zie mijn reacties bij Miss Geul. Dit hoorde ik dus vanochtend van het CB. Dit advies is sinds 3 maanden ofzo. Zou anders je cb even bellen om te checken (zou me niks verbazen dat dit ook weer wisselt).
@miss geul ohhh wat balen dat t strippen nog niet mogelijk was zeg.. @ all hier vanmorgen telefoon, of het goed was dat de afpraak van woe verplaatst werd naar..... vanavond!!!
ik ben vanmiddag voor controle geweest, bij de verloskundige, hier hebben ze geprobeerd mij te strippen, maar dit is helaas niet gelukt. Nu moet ik morgen vroeg om half 9 in het ziekenhuis zijn voor een ecg en controle vruchtwater. Ik ben heel erg benieuwd. Dus we wachten weer rustig af. wat een mooie fotos heb ik voor bij zien komen.
zonnestraal, balen dat het niet lukte, wat was de oorzaak? geen ontsluiting? ik hoop dat het morgen gaat zoals je hoopt
Chelleke, fijn dat het goed gaat. Hoe was de controle vanmiddag? Evan, ben erg trots op mn stoere mannen! Benieuwd wat het cb morgen zegt over het teruggeven van melk en de krampjes... Ano, das inderdaad ook een hongerlapje! Fijn dat de nachten bij jullie ook zo lekker gaan..wij zitten ongeveer op hetzelfde schema Miss Geul, beetje bij kunnen slapen vanmiddag? Juultje, die vitamine d moet sinds kort ook bij fv... Vandaag viel erg mee. Heb me wel gered, af en toe even een emo momentje...kraamtranen! ankje, balen dat je je verslapen hebt.BLijkbaar was je het even nodig! Fidel, spannend, wordt je nu vanavond gestript? Zonnestraal, balen dat het niet gelukt is zeg... Hier gaat het redelijk...heb me goed vermaakt vandaag en viel mee..nu wachten op mn 2 grote mannen. Kaj zit vandaag niet helemaal lekker in zn vel, hij drinkt niet zoveel, en heeft een paar ker gespuugd..net alsof hij even een dagje wat minder wil. Hij is niet boos of verdrietig gelukkig...Benieuwd hoe dus vanavond en vannacht gaat... De hielprik en gehoortest vanochtend ging helemaal goed, gehoortest was voldoende en hielprik ga Kaj geen kik.. Nu ligt hij lekker wakker bij mij op schoot te sabbelen aan zn speentje...
Fidel spannend!!, Daan slaapt vooral smiddags erg diep vals mij steeds meer op.vandaag ook, vanmorgen af en toe wakker maar na de fles van 13.00 in slaap gevallen, tijdens die van 16.00 is ie zelfs blijven slapen en nu slaapt ie nog" en dan echt als een blok! Kan ie beter snachts doen , dan ligt ie na de fles vaak wel ff wakker enzo...
@ voeding: Ik merk dat Mila nog steeds wel moeite heeft om haar 7x 100cc op te krijgen.... is dat normaal?? Mijn kraamzorg zei namelijk dat ze wel een maandje op 7x 100 kon blijven staan, maar ik weet dus niet echt hoe ik t moet op gaan bouwen qua voeding... in Dl gaat alles anders... dus als iemand weet hoe ik dat het beste kan en moet doen PB me dan even aub... Met mij gaat het de goede kant op.. AB kuur slaat aan en moet morgen om 11:40u terug op controle..... doet ook geen pijn meer en ben van de paracetamol af... hopelijk krijg ik geen nieuwe kuur erachteraan en kan ik morgenavond eindelijk mijn fles wijn eens verorberen.... Vandaag ook de uitslag gekregen van de hielprik ( in Dl krijg je daar wel bericht over) en alles was helemaal goed... Ook heeft ze vanmiddag de gehoortest gehad en ook die was super... Mila sliep gelukkig gewoon door tijdens de test.... Wel heeft ze nu wat last van huiluurtjes als ze in de box ligt..... maar gelukkig is ze 's nachts vrij rustig.... @ Fidel: pfoe hoop echt voor je dat je vanavond goed gestript wordt en je morgen mamma bent.... @ de rest: hoe krijgen jullie het toch voor elkaar om zoveel te kletsen hier... zoals Juultje zegt, ik heb echt handen en tijd te kort hahaha en dat terwijl manlief ook thuis is.....
Fidel wat spannend hopelijk ga je snel bevallen zonnestraal: succes morgen hopelijk duurt het voor jou ook niet meer zo lang Ano: hier ook een dametje die liever s nachts aan het feesten is ipv overdag . Hoop dat dat snel veranderd.
Hier een goede dag gehad zonder manlief! Vanmiddag zijn mijn ouders even wezen oppassen op de jongens, en ben ik met mijn zusje wezen shoppen bij de prenatal. Daarna opgeruimd en eten gekookt en de kleine man onder de douche gehad. Ik vind het heerlijk dat ik weer zo vooruit ga!! Juultje, echt vervelend dat Viggo zo weinig slaapt... Om eerlijk te zijn zou ik geen tip weten... Ankje, jij dus ook alleen! Hoe verliep het bij jou? Behalve dan dat je je verslapen hebt?! Chelleke, een hele fles wijn???! Ik wens je veel succes! Maar hier ook al weer wijn gehad hoor! Canei. 1 glas eerst wel genoeg! Fidel, succes vanavond!! Pff, ik weet even niet meer wat ik nog meer gelezen heb... Zal eens terug kijken!
nou dames schoon gedoucht, zelfs me teennagels nog bijgeknipt zijn er helemaal klaar voor... weet niet zeker of ze vanavond al meteen stript maar lijkt me wel logisch want anders gaat er nog weer een week overheen... hou jullie op de hoogte!!!
Chelleke, volgens mij is dat wel normaal hoor, niet elk kindje drinkt gelijk zoveel, als ze maar groeit... Hopelijk is je controle morgen goed! Vruchtje, vervelend hoor, dat Yara snachts zoveel wakker is, Fidel, succes zometeen! Hier wil Kaj alleen bij mama liggen..nu flesje drinken...benieuwd hoe de rest van de avond gaat. Finn ligt lekker te slapen.
Ben benieuwd fidel 2012mama : lekker toch dat Kaj lekker bij je wilt liggen Yara ligt nu ook lekkerbij me te slapen. Ik hoop gewoon dat ze vannacht wat minder lang gaat spoken Moestra: fijn dat je weer wat mobieler wordt chelleke: ze hoeven niet persè 7x100 cc te drinken het mag. Als ze maar het minimale drinkt 150cc per kilo lichaamsgewicht. succes met controle morgen
2012 mama balen dat kaj niet zo lekker in zijn vel zit. ano fijn zo een omgekeerd ritme overdag slapen en de nacht feesten chelleke, fijn dat het de goede kant op gaat, ik ben zo actief omdat hier nog bib en ik dus veel rust op de bank verplicht door mijn familie. moestra wat fijn die verbetring. je hebt echt je draai gevonden lees ik. spannend fidel, ik doe dat ook idd douchen en nagels knippen ed voor de afspraak want wie weet dan moet je wel schoon en er klaar voor zijn hahaha. hier een lekkere avond, na het eten meteen de keuken schoongenmaakt en toen ik toch bezig was even snel de badkamer en wc meegenomen. nog effe met mijn vriend op stap geweest. ik weet dat het strippen niet lukte maar ik heb wel bloedverlies en harde buiken dus mijn lijf reageert wel, afwachten hoeveel het gereageerd heeft. groetjes wendy
Fidel & Zonnestraal Hoe is het met jullie? 2012mama Wat goed van Kaj dat hij geen kik gaf met het hiel prikje. Ilona ook niet. Tijd om te forumen Jonna kan erg goed zelf spelen en Ilona slaapt regelmatig in de box. Dus kan ik even lekker op de laptop Moestra Ik vond het gisteren super goed gaat. Tis me reuze meegevallen. Jonna helpt me ook erg goed mee gelukkig. En bij jou? Miss Geul Heerlijk ff opruimen en schoonmaken. En?? Heeft het doorgezet vannacht? Hier een super nacht gehad! Ilona kreeg om 23:00 de laatste fles en toen kwam ze pas om 3 uur! Ze sliep al vrij snel en moest haar om 7:00 wakker maken, omdat ik Jeroen weg moest brengen. Gisteren avond is Jeroen met Ilona onder de douche gegaan. Hihihi...hij wist niet goed hoe hij haar vast moest houden met de brede armen Daarna Jonna onder de douche. Wat een pret. Jonna heeft de laatste tijd weer erg vaak dat ze met spullen gaat gooien als ze haar zin niet krijgt. Gisteren al zo vaak gewaarschuwd. In de avond deed ze het weer (een prinsessen kroontje) en heb het toen opgepakt en net alsof gedaan dat ik het heb weg gegooid. Daar is ze erg van geschrokken en uitgelegd dat we het de volgende keer echt weg doen en dat ze het voorlopig niet meer terug krijgt. Tot nu toe heeft ze niet meer gegooid met spullen. Zou mij benieuwen of ze het volhoud. Ow.,..ik heb een puistje op mijn schaamlip zitten....en die doet zo'n zeer!!!! Grrr (sorry, moest het ff kwijt )
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh 20-03-2012 15:00 Ons2wonder84(37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- Gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh 28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2990 gr. 47 cm, zkh 29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh (ks) 29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh 30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4230 gr. 53 cm, zkh 30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh 30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh 01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, 4062 gr. 51 cm, zkh (ks) 02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Aimée, 3000 gr. 49 cm, zkh 03-04-2012 06:30 Evan (39+2) Floor, 3580 gr. 48 cm, zkh 03-04-2012 15:15 Hannie (38+4) Emma Sophia Johanna, 3740 gr. -- cm, zkh 03-04-2012 23:23 Ankje (38+0): Ilona Maria Johanna, 4190 gr. 52 cm, zkh 03-04-2012 --:-- Maud85 (39+0) Zoon, 3700 gr. 52 cm, zkh (ks) 05-04-2012 18:48 Vogeltje (37+1) Mali, 2220 gr. 41,5 cm, zkh 06-04-2012 04:38 Sjors22 (41+1) Keano, 2900 gr. -- cm, zkh 06-04-2012 12:28 LinC (39+1) Amco, 2985 gr. 49,5 cm, zkh 06-04-2012 --:-- Babyphat (40+1) Dochter, 4100 gr. - cm, zkh 06-04-2012 20:00 Anoniempjuh (40+1) Daan Rudolph Marinus, 4070 gr. 52 cm, zkh 07-04-2012 07:12 Vruchtje24 (39+3) Yara, 3200gr. 48 cm, zkh 07-04-2012 18:55 Melissa (38+6) Corne, 3310 gr. -- cm, zkh 07-04-2012 19:51 Tamtam78 (40+3) Maylin Nova, 4300 gr. 53 cm, zkh 09-04-2012 23:30 Linnie1984 (39+6) Nienke, 3560 gr. -- cm, zkh 11-04-2012 09:06 2012mama (39+2) Kaj, 3470 gr. 49 cm, zkh (ks) 11-04-2012 15:57 Wendie1979 (39+4) Mees, 4420 gr. 54 cm, zkh (ks) 12-04-2012 --:-- Mirella25 (40+5) Melissa, 3110 gr. 51 cm, zkh (ks) 12-04-2012 23:53 Noosa (38+6) Stan, ---- gr. -- cm 13-04-2012 09:27 MoesCH (39+2) Dochter, 3558 gr. 51 cm, zkh [FONT="]15 Meisjes geboren[/FONT] 15 Jongens geboren [FONT="]Zwaarste: Mees[/FONT] [FONT="](4420 gr.)[/FONT][FONT="] ------------ Grootste: Mees[/FONT][FONT="] (54 cm)[/FONT] [FONT="]Lichtste: Mali[/FONT][FONT="] (2220 gr.) -------------- Kleinste: [/FONT]Mali [FONT="](41,5 cm)[/FONT] [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Fidel2010 [/FONT]- jesje1982 (ander forum) [FONT="]Miss Geul[/FONT] - Anoniempjuh [FONT="]Evan [/FONT]-[FONT="] Miss Geul[/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 19-04-2012 [FONT="]Miss Geul[/FONT]: controle vk ivm bloeddruk [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] 20 april [FONT="]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis
@ Ankje: Wat fijn dat Ilona zo goed heeft geslapen dat doet je zelf ook goed. Lekker he samen douchen gaan wij hier ook nog doen. Danian heeft er ook een handje van om met spullen te gooien. Hopelijk werkt jullie methode. @ Fidel: Hoe is het? Hopelijk komt het snel op gang @ Zonnestraal: Succes vandaag @ Chelleke: Geeft niks hoor dat je ons verwaarloosd Je hebt nu ook andere dingen aan je hoofd. Fijn om te horen dat het met je hechtingen de goede kant op gaat. Lastig he van dat drinken ik ken het Maylin drinkt soms ook heel weinig ze drinkt liever vaker wat minder volgens mij. Zolang ze groeit is het goed toch. @ Vruchtje: Vervelend dat Yara juist 's nachts zo wakker is hopelijk veranderd dat snel dan rusten jullie ook meer uit @2012mama: Hoe is het gegaan met Kaj vannacht? @ Moestra: Goed om te horen dat de eerste dag alleen goed is gegaan. Hier heeft Maylin om 23.00 uur de laatste fles gehad toen kwam ze om 3.45 uur weer en daarna om 7.00 uur. Ze kwam eerst 2 keer 's nachts nu dus maar 1 keer hopelijk blijft dat zo. Ze kreeg de laatste avond fles meestal ook eerder dus dan wordt het wat moeilijk we zullen zien wat ze vandaag gaat doen. Ze ligt nu te slapen manlief ook nog, want die heeft vannacht gevoed. Hij is vandaag nog vrij mag morgen weer aan het werk.
Goei morgen dames Zou me bavaling nog komen vertelen sorry dat het lanng geduurd hebt Maandag 19 maart naar controle gyn daar bleek ik 1 cm ontsluiting met bloed te hebben en hoge bloeddruk dus moest ingeleid worden dinsdag 20 maart om half 8 gemeld bij de ziekenhuis 8 uur ctg gehad en om half 9 heb ik een gel gehad oke na 1o minuten van de gel krijg al weeen om de 6 a 7 minuten gelijk aan ctg of het echt weeen waren om half 1 had ik al 4 cm ontsluiting moest naar de bevaling kamer om me vrucht. Water te prikken maar had echt al pijnlek weeen buik weeen of dat was echt erg om een uur infuus gehad opteweke nou toen begon het erger te zijn kreeg buik en rug weeen te gelijk ik ging kapot van de pijn kon niet omgaan heb gevraagt om pijnstiling om 2 uur heb ik been prik gehad en hat 5 cm onstluiting lig ik daar weeen werden erger geen seconde duurde de weeen op geef moment voelde ik de hoofd does ging niet persen want geen verloskunde was bijme dus op bel gedrukt maar niemand kwam ik moest persen maar heb het vol gehouden maar daarna ging ik schreewen waar blijfen ze dus tegen manlief geschreewd ga iemand halen eindelijk kwamen ze verloskunde zij hoofd is der al does moest goed luisteren naa 1 keer persen kwam de hoofd al gelijk na 2 de pers kwam me zoontje ter wereld om 14.46 is die geboren me platence kwam pas na 5 minuten der uit moest 2 peer persen voor dat maar gellukig zonder ingesheurd en hechtingin ben ik er van af wat een oplugting maar was moe en suf door pijnstiling dat is het voor het lijstje emir is 14.46 geboren . Sorry voor het fout typen zit op me mobiel Na de bevaling heb ik een ramp gehad me schildklier was niet goed van emir was ooj niet goed we moesten alle bei omde 2 dagen bloedprikken tot 10 dagen gellukig is die van emir goed maar mijne was aan de hoge kant medicatie is verhoogt en gaat nu beter met me bortsvoeding is niet op gang gekomen ben flesvoeding gaan geven Emir is opzich niet makkelijk hij hebt last van moeilijk stoelgang vind het zeilig huilt veel en geeft veel over overgeven gaat nu wel beter heb johannesbroodpitmeel in fles voeding en is beetje minder geworden Dames efe vraag vloeien julie nog ? Ik vloei nog steeds dat ik met maandverband loop al 4 weken en heb buikpijn ik ben het echt zat die maandverband bahh . Heb nog klachten van de bevaling die moeten herstelt zijn kan een jaar duren zij de huisarts Me gewicht met bevaling was 91 en ni ben ik op de 83 dat is ook mooi moet nog meer af hoor Sorry voor het klagen kom nu vaker te proberen reageren Daar begint het weer huil baby hij huildt veel heb weinig tijd voor me zelf en heb nog een oudtse thuis due naar school gaat gelukkig is die niet jaloers hij past goed op de broetje Goeidag dames