April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @missgeul: ja dat is dus het stomme.ik heb een draagdoek en elke keer weer denk ik: we moeten dat ding gaan proberen! maar op de een of andere manier bedenk ik dat pas op het moment dat ik alleen met hem ben en ik ben bang dat ik het in mn eentje niet voor elkaar krijg. dus dan denk ik: doe het morgen samen met manlief.. maar dan is het morgen en dan vergeet ik het weer...

inmiddels slaapt ie. de stofzuiger staat nog wel aan, durf m bijna niet uit te doen :p

Ging net trouwens foto's kijken van net na de bevalling... pfff JANKEN! kan me ineens weer zo goed voor de geest halen hoe het voelde... dat ie op mn buik gelegd werd... dat hij aan mijn borst ging drinken... pffff EMO!!!

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Juultje: Mila begint ook steeds meer wakker te zijn overdag en krijg haar ook moeilijker aan het slapen ( heb nu even geluk). Vannacht was t ook bal tot 03:00u vermoeiend idd..

@ LinC: Wow wat een snelle bevalling idd..... gelukkig is alles nu goed. Die tip van het tongetje vertelde mijn kraamzorg idd ook aan ons.

@ all: Vanmorgen op controle geweest... zag er goed uit, maar omdat het nog niet helemaal over is NOG een week antibiotica..... kan die wijn dus nog niet drinken :(....
    Had onze HA verteld van de dunne luiers van Mila, het moeilijke poepen en het terug geven van de voeding in combinatie met het vele huilen en het feit dat ik in Dl bij de kinderarts zit en dat ik gewoon baal dat ik niet naar NL kan met haar... zegt ze tegen me dat ik maar een afspraak moest maken volgende week op mijn naam en Mila maar mee moest nemen en dan zou ze haar wel even helemaal nakijken en samen kijken wat we konden doen aan haar huilen, luiers en terug geven... ben echt helemaal blij :)...

Hebben jullie kindjes ook last van zo'n dunne ontlasting in de luier????

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    spannend zonnestraal! ik hoop voor je dat je uit jezelf gaat bevallen meid :) ik duim voor je.

missgeul voor jou duim ik ook hoor! laat die kleine maar lekker komen, zwemmen in je buik heeft ie nu wel genoeg gedaan ;) tis tijd om papa en mama te verrassen!

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Juultje, zou het ook kunnen zijn dat Viggo gewoon trek heeft? Dat hij daarom zijn rust niet pakt?
    Toevallig hoorde ik dat vanmiddag van iemand. Die had de kleine ook de hele dagen onrustig en veel aan de borst enzo.
    Er bleek te weinig voeding in de borst te zitten...
    Misschien is het bij jou wel goed hoor, maar het schoot me net te binnen...

Die tip van dat tongetje hoorde ik gisteren ook toevallig! Ben er eens op gaan letten, en het lijkt te kloppen!
    Hier krijg ik er dan alleen niet altijd een boertje uit... Dus dan toch maar weer de fles erin en later weer proberen. Wat soms als resultaat geeft dat er gespuugd word...
    (iemand daar nog een tip voor?! ;))

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Chelleke, hier toevallig vanmorgen een spuitluier... Het zat van de nek tot aan de borst eronder... Net alles schoon, spuugt de kleine man zichzelf en mij eronder... Kon ik weer van voren af aan beginnen... ;)

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Fijn dat je je beter voelt miss geul

Juultje: beter overdag wakker dan s nachts haha!! Nee serieus misschien een draagdoek omdat hij bij je wilt zijn? Hij huilt dus niet? Misschien zijn wakkere uurtjes. Lastig soms hé

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ons2wonder, poeh, wat een verhaal...zware bevalling! Vervelend dat emir zoveel huilt, voel je je machteloos bij he?

Miss geul, spannend dat het rommelt, wel jammer dat het tot nu toe niet echt doorzet...hopelijk begint t snel!
    Fijn dat je vandaag ook een goede dat hebt! Dan is het tenminste nog voltehouden, dat wachten...

Linc, ook een pittige bevalling dus!
    Lastig dat Amco zo onrustig kan zijn...moeilijk he, om dan te ontdekken wat er aan de hand kan zijn.

Vruchtje, hier ook niet altijd boeren...soms nog een tijdje na de bevalling!
    fijn he, even alleen met je kleintje thuis!
    Dat schuldgevoel herken ik ook wel..Finn is nu bij opa en oma, hij viindt dat super, en toch knaagt er bij mij een beetje een schuldgevoel dat ie niet bij mij is...

Ankje, Jonna is dus flink aan het testen? Hier tot nu toe nog geen last van gelukkig...hopelijk trekt ze snel bij.
    vervelend, dat puistje!

Tamtam, fijn he, zo'n nacht!

Zonnestraal, jammer dat het nog rustig is bij jou...gelukkig wel een datum dat je evt. wordt ingeleid, al zou het fijn zijn dat het vanzelf begint natuurlijk...

Chelleke, fijn dat je naar de nl huisarts mag met Mila..ben benieuwd!

Douchen met kleintje, hier straks, over een paar dagen, ook hoor, wel makkelijk. Wij deden met Finn aan het begin vaak een hydrofiel luier om hem heen en dan douchen. Dan is dat lijfje niet zo glibberig.

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier vandaag een lekker dagje gehad, vriendlief ging pas laat aan het werk. Vanochtend kraamvisite gehad en Kaj zelf in de tummytub gedaan. Vanmiddag geslapen terwijl de kraamhulp met Finn ging wandelen, en nu lekker even alleen met mn kleine hummeltje. Vriendlief en Finn zijn bij mijn ouders, Finn blijft daar ook lekker eten...

Kaj ook weer wat beter gehumeurd. 20gr gegroeid, ondanks het slechte drinken van gisteravond en vandaag...
    Vannacht ging trouwens super. Kaj om 22.00 gevoed, wilde bijna niet drinken en alleen bij mij zijn, dus verwachte dat vannacht ook, maar hij heeft de hele nacht in zn wiegje gelegen. Om 3.00 wakker gemaakt en toen wel zn flesje leeg gedronken, en daarna om 7.00 weer. Toen alleen we veel gespuugd. Vandaag dronk hij steeds maar 50, alleen net wel weer een hele fles, en hij zit weer beter in zn vel...fijn!

9. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]
    15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh
    17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh
    20-03-2012 15:00 Ons2wonder84(37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh
    20-03-2012 --:-- Gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh
    28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2990 gr. 47 cm, zkh
    29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh (ks)
    29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh
    30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4230 gr. 53 cm, zkh
    30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh
    30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh
    01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, 4062 gr. 51 cm, zkh (ks)
    02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Aimée, 3000 gr. 49 cm, zkh
    03-04-2012 06:30 Evan (39+2) Floor, 3580 gr. 48 cm, zkh
    03-04-2012 15:15 Hannie (38+4) Emma Sophia Johanna, 3740 gr. -- cm, zkh
    03-04-2012 23:23 Ankje (38+0): Ilona Maria Johanna, 4190 gr. 52 cm, zkh
    03-04-2012 --:-- Maud85 (39+0) Zoon, 3700 gr. 52 cm, zkh (ks)
    05-04-2012 18:48 Vogeltje (37+1) Mali, 2220 gr. 41,5 cm, zkh
    06-04-2012 04:38 Sjors22 (41+1) Keano, 2900 gr. -- cm, zkh
    06-04-2012 12:28 LinC (39+1) Amco, 2985 gr. 49,5 cm, zkh
    06-04-2012 --:-- Babyphat (40+1) Dochter, 4100 gr. - cm, zkh
    06-04-2012 20:00 Anoniempjuh (40+1) Daan Rudolph Marinus, 4070 gr. 52 cm, zkh
    07-04-2012 07:12 Vruchtje24 (39+3) Yara, 3200gr. 48 cm, zkh
    07-04-2012 18:55 Melissa (38+6) Corne, 3310 gr. -- cm, zkh
    07-04-2012 19:51 Tamtam78 (40+3) Maylin Nova, 4300 gr. 53 cm, zkh
    09-04-2012 23:30 Linnie1984 (39+6) Nienke, 3560 gr. -- cm, zkh
    11-04-2012 09:06 2012mama (39+2) Kaj, 3470 gr. 49 cm, zkh (ks)
    11-04-2012 15:57 Wendie1979 (39+4) Mees, 4420 gr. 54 cm, zkh (ks)
    12-04-2012 --:-- Mirella25 (40+5) Melissa, 3110 gr. 51 cm, zkh (ks)
    12-04-2012 23:53 Noosa (38+6) Stan, ---- gr. -- cm
    13-04-2012 09:27 MoesCH (39+2) Dochter, 3558 gr. 51 cm, zkh

[FONT=&quot]15 Meisjes geboren[/FONT]
    15 Jongens geboren

[FONT=&quot]Zwaarste: Mees[/FONT][FONT=&quot](4420 gr.)[/FONT][FONT=&quot] ------------ Grootste: Mees[/FONT][FONT=&quot](54 cm)[/FONT]
    [FONT=&quot]Lichtste: Mali[/FONT][FONT=&quot] (2220 gr.) -------------- Kleinste: [/FONT]Mali [FONT=&quot](41,5 cm)[/FONT]

[FONT=&quot]Buddylijst:[/FONT]

[FONT=&quot]Fidel2010 [/FONT]- jesje1982 (ander forum)
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT] - Anoniempjuh
    [FONT=&quot]Evan [/FONT]-[FONT=&quot] Miss Geul[/FONT]

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]

19-04-2012
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT]: controle vk ivm bloeddruk
    Zonnestraal1981: extra ctg
    21-04-2012
    Zonnestraal1981: evt. inleiden

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]

[FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    20 april
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis

10. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Moestra ik weet zeker dat ik genoeg voedingsstoffen heb, want viggo groeit als kool! ik merk duidelijk aan hem wanneer hij honger heeft. het wakker blijven heeft volgens mij echt te maken met dat het hem niet lukt in slaap te komen. eerst jengelt hij dan wat en soms valt hij dan ook in slaap, om vervolgens ineens weer klaarwakker te zijn. Vaak gaat het jengelen over in hard brullen. Dan troosten we hem en leggen hem weer weg als hij rustig is.

vaak als hij niet in slaap kan komen helpt het als ik de stofzuiger aanzet (viel me ineens op toen ik laatst ging stofzuigen terwijl de kleine onrustig was en zo ineens in slaap viel!), maar zoals vandaag wordt hij dan kort nadat ik de stofzuiger uitzet weer wakker. heel vreemd.

'snachts gaat ht nu gelukkig goed. daar ben ik errrrug blij mee. maar overdag hreft hij zijn rust ook nodig. het is niet voor mezelf dat ik het vervelend vind, maar voor hem omdat ik weet dat hij die slaap nodig heeft en dat merken we ook aan hem. als hij wel goed slaapt is hij veel rustiger en slaapt hij bij het volgrnde slaapje ook makkelijker in!

ik vraag me heel sterk af waar het door komt dat hij moeite heeft met inslapen en of ik daar dus wat aan kan doen. als hij vandaag toch nog weer onrustig wordt ga ik maar gewoon in mn eentje de draagdoek proberen.. heb een instructievideo op internet gevonden, moet vast wel lukken!

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    juultje gelukkig slaapt die nu, en lekker zo een emo moment.
    veel succes met die draagdoek proberen vandaag of morgen.

chelleke wat fijn zo een meedenkende huisarts echt super.

moestra fijn dat dubbele werk, fijnd at de tip bij jou werkt ik kan je niet helpen met je vraag jammer genoeg.

vruchtje daar was ik ook heel blij mee eindelijk een goede dag.

2012mama wat een goede idee van die luier zodat ze niet zo glibberig zijn.
    fijn dat kaj het zo goed doet en dat finn het naar zijn zin had.

nou mijn goede dag is zojuist een slechte dag geworden.
    mijn vriend had werkbespreking met een nieuwe opdrachtgever( hij is eigen baas) en kreeg zojuist een project binnen vanaf 6 mei alleen kleine nadeel het is in de kost van 6 mei voor 1 maand lang.
    dus dan sta ik er 1 maand lang minimaal 5 dagen en nachten alleen voor als hij ergens in het land aan het werk is, ik vind dit heel eng ons 1ste kind en dan alleen te staan voor mijn gevoel hij kan dit werk niet weigeren ivm inkomsten die ook nodig zijn maar dat neemt niet weg dat ik het een heel eng idee vind om alles zelf te moeten doen, ik kan familie om hulp vragen maar dat doe ik niet zo snel.
    dus ook hier de emo niet onder controle en ga donderdag dit ook melden bij de vk en dat ik dus wil dat ze actie gaan ondernemen om het eerder te laten komen zodat hij er de 1ste 2 weken hopelijk bij is.
    dan is de angst hopelijk ook weg bij mij

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Even ego hoor.

Het leek gisteren net alsof Jonna altijd vervelend is, maar dat is niet zo hoor. Ze heeft vlagen met dat gooien.
    Maar het heeft gisteren wel indruk gemaakt, want ze heeft vandaag nog niet gegooid!

Vandaag naar de ha geweest met Ilona (jonna ook mee natuurlijk). Ik heb weer hetzelfde medicijn mee gekregen. Het is al goed aan het weg gaan die spruw, maar is nog niet helemaal weg.

Ben vandaag 3x met de 2 kids weg geweest met de auto. Pfff. Wat een gehannis de eerste keer zeg hihihi.
    vanochtend Jeroen weg brengen naar zijn werk. Daarna naar de ha. En einde de middag Jeroen weer opgehaald.

We hebben trouwens net weer een swing gekocht van fisher price via Marktplaats.
    Jonna vond dat ding ook helemaal geweldig! Nu hebben we er 1 van het rainforest. Leuk ding! En maar voor 40 euro!

Toen die van Jonna heb ik ook gekocht voor 40 en toen later verkocht voor 80! :D
    Marktplaats.nl > fisher price rainforest swing/schommelstoel - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Fisher-Price

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Wat een tof ding ankje!! leg je ilona er nu am in of is het voor als ze wat ouder is? lijkt mij ook erg tof om zo'n ding te kopen! weet zeker dat viggo dat erg mooi vindt!

Dames even een vraagje: ik heb na de bevalling ongeveer een week goed gevloeid, daarna werd het al minder en kon ik het opvangen met gewoon maandverband, sommige dagen zelfs geen bloed. nu heb ik een ruime week helemaal niet meer gevloeid, had alleen een soort gelige afscheiding. nu vandaag ineens weer wat helderrood bloed en ook een beetje gek gevoel (soort buikpijn maar dan heeeel lichtjes) in mn onderbuik. zou dit nog vloeien zijn of al een menstruatie??? lees overal dat het met bv wel maanden kan duren voor je ongesteld wordt, dus dit lijkt me wel erg snel! maar zou ht kunnen???
    had ook gelezen dat als het vloeien eenmaal is gestopt het in principe niet hoort dat het weer begint :(

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    2012mama: zo herkenbaar dat knagende schuldgevoel gaat vanzelf hè ! Onze finn is ook bij opa en oma omdat hij het zelf vroeg. Hij eet daar ook. Hij vindt het super dus probeer ook even van de rust te genieten die 5 uurtjes slapen per nacht begint toch zo af en toe op te breken.

Juultje: ik begrijp je bezorgdheid wat slapen van Viggo betreft heeft natuurlijk zijn rust overdag ook nodig. Hopelijk werkt het met de draagdoek.

miss geul: vervelend dat je er onverwacht veel alleen voor staat maar echt waar dat gaat je lukken veel dingen gaan vanzelf

Hier ook emo dag bang om het niet te redden straks alleen met 2 kids. Althans finn zal zich ook moeten aanpassen kan niet zo gemakkelijk op pad met 2 kids. Of zoals voorheenmet hem fietsen etc. Dat soort dingen kunnen pas als papa thuis is of er oppas is. Ben bang dat finn dan gaat zeuren en zin doordrijven lijkt me zwaar en ik vind dat dan weer zielig pffff. Mijn man zegt dat ik me veelste druk maak nou hoop het maar

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ohh missgeul kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om hoe dat moet straks. gatsie meid daar zit je niet op te wachten he als je net een kleintje hebt! kN me heel goed voorstellen dat je er nu al tegenop ziet :( zou dan idd wel mooi zijn als je snel gaat bevallen zodat je vriend nog even bij jullie kan zijn!!! sterkte meid!

16. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Vruchtje ik denk dat dat zich vanzelf wel oplost straks joh. je vindt je draai straks wel met 2 kids!! kun je je beebje niet in een draagdoek doen en dan alsnog met finn fietsen of naar een speeltuintje ofzo??

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Juultje: ja ik doe waarschijnlijk ook te moeilijk :( kan ook naar speeltuin lopen met wandelwagen al is die speeltuin niet echt boeiend. Ik zou denken dat het nog bloedverlies is van je bevalling en geen menstruatie. ik vloei ook weinig en soms even helemaal niet en zo is het weer terug. Je kan tot 6wk erna vloeien dus vandaar dat ik denk geen menstruatie

ankje: zo goed al 3x op pad met 2 kids. Mijn eerste keer moet nog komen maar wil er snel even uit binnen zitten wel zat. Wilde vandaag wandelen maar toen kwam helaas de regen grrrrr

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hier nog steeds alles rustig.. dacht ook dat ik gisteren gestript werd, maar nee nog niet, te minste ik mocht kiezen, als ik per see wilde dan wilde ze gisteren wel strippen, maar stond er zelf niet achter.. of wachten tot zaterdag dan 41wkn 0 dgn, en dan komt de vk op de visiteronde thuis om te strippen, ze gaf duidelijk aan dat dit haar voorkeur had.. ze vroeg ook aan ons de redenen waarom nu en waarom uitstellen dus in overleg gekozen voor zaterdag strippen, kleine doet het nog steeds uitstekend, en ik heb nog steeds geen klachten... ja ongeduldig maar dat telde niet... dus wederom afwachten!!!!

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ankje wat super 3x op pad met de 2 kids in de auto.
    en wat een tof ding heb je gekocht op markplaats, ik heb wel automatisch wippertje die blijken baby's ook super te vinden.

sorry juultje ik weet het echt niet.

vruchtje, ik hoop echt dat het alleen lukt, ik ben best onzeker van mezelf en ben best bang om het niet goed te doen en mijn vriend is heel eerlijk en die zegt altijd wat die vind en daar doe ik alles mee samen.

vruchtje ook jij kan het met 2 kinderen inderdaad en je doet het nu al super en nu heb je hulp van je man maar zonder hem kan je het ook. voor wie is die speeltuin niet boeiend voor jou of voor finn?
    kinderen vinden vaak de simpelste dingen leuk.

fidel vervelend dat ze je nu niet strippen maar gelukkig wordt het zaterdag dan wel gedaan dus op hoop van zegen zaterdag.

hier weer een beetje bij gekomen ik vind het nog steeds dood eng om er alleen voor te staan maar ik ben nu weer aardig over mijn tranen heen, wel heb ik nog giga hoofdpijn door de spanningen en stress.(ik heb van mezelf spanningshoofdpijn)

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Miss Geul: Ik snap dat je er erg tegen op ziet je wilt je mannetje dan graag dicht bij je hebben hopelijk kan je in overleg met de VK wat regelen dikke knuffel

@ Juultje: Ik denk ook dat het nog steeds vloeien van de bevalling is, maar als je er niet gerust onder bent gewoon de HA bellen.

@ Vruchtje: Heel herkenbaar die onzekerheid. Je wilt de oudste ook genoeg aandacht geven en sommige dingen kunnen nu niet meer zoals fietsen.

@ Ankje: Goed hoor al met 2 kids op pad. Vanaf morgen gaat manlief weer aan het werk en zal ik er ook aan moeten geloven als ik weg wil.

@ Fidel: Jammer dat je nog niet gestript bent hopelijk doet het zaterdag wat.

Ff een vraag.
    Slapen jullie kleintjes ook veel beneden of alleen maar boven?
    Ik wissel het nu af en 's avonds ligt Maylin vaak beneden tot de laatste voeding. Ze moet straks om 20.15 uur weer een fles(als ze niet eerder komt) en dan wil ik haal al boven in haar wiegje leggen dan heeft ze meer rust(geen tv op de achtergrond)
    Vandaag slaapt ze echt van voeding tot voeding.
    Zodra ze weer aan het drinken is valt ze tegen het eind weer in slaap.

Deel Deze Pagina