April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Hey Meiden, eindelijk weer eens leven vanaf hier :)

Jonas drinkt overdag meestal om de 3 uur en snachts vaak al 4 uurtjes ertussen, maak hem er ook niet voor wakker hij komt gewoon zelf.
    Ben meestal ongeveer 3kwartier bezig met verschonen,voeden, terug gaan slapen.

Moesch, balen dat ze weer is afgevallen, maar het wil zeker niks zeggen. Ze kan ineens heel snel weer bij gaan komen hoor. Jonas was na 7 dagen ook nauwlijks aangekomen (10gr in totaal) en nog lang niet terug op geboortegewicht, nu ineens 200gr in 1 week!
    Als ze verder tevreden is en goede luiers heeft denk ik niet dat het erg is, dat is dan wat mij gezegt is...
    Wel balen dat je zolang bezig bent met voeden en zo weinig nachtrust over hebt. Misschien kun je eens overleggen met de kraamhulp/cb hoe je dit anders zou kunnen doen? wat als je bv enkel de fles aanbied snachts? (Al zit je dan wel met kolven.. en daar ben je ook weer tijdje mee bezig natuurlijk)

Meiden met nog een baby in de buik, nog heel even meiden en het is ook voor jullie zover. Ik zou heeeeel ongeduldig worden met al deze babyverhalen maar echt, geniet nog even van je buik (en je nachtrust zover dat er nog is) Knuffel meiden!!

Oeh Chelleke lekker geshopt zo te lezen en morgen weer! Dat is niet verkeerd.
    Oudere mensen willen vaak nog iets gezegt/gegeven hebben voordat ze doodgaan. Ons oma kan daar ook wat van, wordt je niet echt vrolijk van he?
    Volgens mij mag dat wipstoeltje wel hoor 15min!
    De gewichttoename lijkt me heel goed zo te lezen! Jonas is een stuk minder aangekomen en zit net pas 75gr boven geboortegewicht en was ook goed!. heb je ook geen boekje waarin je het kan bijhouden? Misschien kun je de groeicurve's op internet vinden?

Tamtam, fijn dat Maylin zo goed aangekomen is! Fijn he dat je kan gaan wegen bij het cb, hier ben ik gister ook gweest!
    Dus jij gaat ook de puckababy proberen? Ben benieuwd hoe jullie meisje erop reageert.

2012mama, balen dat je een andere kraamhulp hebt, ben je er net aan gewend en ook voor Finn natuurlijk.
    Hopelijk heb je de laatste 2 daagjes ook nog een leuke!

mm1981 gefeliciteerd met jullie zoontje Wolf! Geniet ervan meid!

Missgeul, mooie buik hoor!!

Hier gaat het allemaal wel. Moet echt nog een ritme vinden en laatste avonden spookt Jonas, overwegen hier ook het inbakeren...
    Verder zelf gister voor het eerst gekolfd en de kleine boef heeft al 2x een flesje leeg gedronken! Spuugt erna helaas wel iets meer dan aan de borst, miss toch te snel drinken?? Hij heeft volgens mij alleen de kleinste speen en drinkt ongeveer een kwartier dus dat lijkt me prima.
    Ook nog steeds best veel moe en door de ijzertableten last om naar toilet te gaan, en dat i.c.m aambeien niet erg prettig.
    Eindelijk zit Jonas trouwens boven geboortegewicht dus daar erg blij mee!
    We genieten er wel van hoor :) Heerlijk zo een klein mannetje!

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Sab: Dat is minder dat Jonas zo onrustig is misschien is inbakeren idd een oplossing. Maylin slaapt idd in de puckababy en gaat goed ze kan zich niet wakker houden/maken met haar handjes.

Hier weer een slechte nacht gehad.
    Gisteravond om 19.00 uur Maylin op bed gelegd boven en ze sliep als een roosje. Om 23.00 uur wakker gemaakt voor de fles, maar wakker werd ze niet, dus had ze maar 45 cc gedronken. Toen kwam zo om 1.30 uur en 3.00 uur allebei de keren 60 cc gedronken. Om 6.00 uur heeft Manlief de voeding gedaan hij kon later beginnen. Kreunen jullie kindjes ook zo in de slaap?
    Maylin doet het de laatste 2 nachten en ik kan er dus niet door slapen, dus vannacht gaat ze naar haar eigen kamertje.
    Vandaag voor het eerst alleen met Danian en Maylin is kijken hoe het gaat. Vanmiddag in ieder geval met z'n drietjes slapen.

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Fidel
    Ben heel erg druk geweest met de weeendans hoor!

Chelleke
    Volgens mij is 15 min wel goed hoor.
    Net ook even gegoogled. Hoor mensen ook over max een half uurtje.

Mila is lekker aangekomen hoor!

Miss Geul
    Wat fijn dat jullie veel krijgen van familie enzo zeg!!
    Wij hebben ook erg veel gekregen van familie en vrienden bij Jonna. En dat gebruik ik nu weer :D

Succes vandaag bij de vk.

Moesch
    Kan me voorstellen dat je er flink van baalt.
    Hopelijk gaat ze snel aankomen!

Ik ga ook pas na de fles van 23:00 slapen.
    Jonna slaapt nog wel ’s middags en soms ga ik dan ook even slapen als Ilona ook slaapt.

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Hier een rare avond/nacht gehad.
    Jonna huilde alles bij elkaar toen ze naar bed moest. Ze sliep pas om 10 uur.
    Ilona heeft erg veel geslapen overdag en konden dus de donder op zeggen dat ze wakker bleef vannacht.
    Heb om 23:00 flesje gegeven en om 1 uur sliep ze.
    Toen kwam ze om 3 uur en daarna begon ze om half 6 te modderen.

Werd toen wel een beetje boos op Jeroen. Hij moet en zou slapen.
    Als hij half slaapt vergeet ie erg veel dingen en soms dringt het niet eens door wat ik zeg.
    Ben toen maar boos met Ilona naar beneden gegaan.

Baal gewoon enorm dat ie alles aan mij over laat. Hij heeft toch ook voor kinderen gekozen! Kom op zeg.

Maar goed... tis alweer wat afgezakt. Jeroen is totaal geen nacht mens, maar vind het soms erg moeilijk om daar mee om te gaan. Ik ben ook moe, maar je kunt je kind niet aan haar lot over laten. En dat doet ie wel, want hij weet dat ik het dan doe.

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]
    15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh
    17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh
    20-03-2012 15:00 Ons2wonder84(37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh
    20-03-2012 --:-- Gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh
    28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2990 gr. 47 cm, zkh
    29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh (ks)
    29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh
    30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4230 gr. 53 cm, zkh
    30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh
    30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh
    01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, 4062 gr. 51 cm, zkh (ks)
    02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Aimée, 3000 gr. 49 cm, zkh
    03-04-2012 06:30 Evan (39+2) Floor, 3580 gr. 48 cm, zkh
    03-04-2012 15:15 Hannie (38+4) Emma Sophia Johanna, 3740 gr. -- cm, zkh
    03-04-2012 23:23 Ankje (38+0): Ilona Maria Johanna, 4190 gr. 52 cm, zkh
    03-04-2012 --:-- Maud85 (39+0) Zoon, 3700 gr. 52 cm, zkh (ks)
    05-04-2012 18:48 Vogeltje (37+1) Mali, 2220 gr. 41,5 cm, zkh
    06-04-2012 04:38 Sjors22 (41+1) Keano, 2900 gr. -- cm, zkh
    06-04-2012 12:28 LinC (39+1) Amco, 2985 gr. 49,5 cm, zkh
    06-04-2012 --:-- Babyphat (40+1) Dochter, 4100 gr. - cm, zkh
    06-04-2012 20:00 Anoniempjuh (40+1) Daan Rudolph Marinus, 4070 gr. 52 cm, zkh
    07-04-2012 07:12 Vruchtje24 (39+3) Yara, 3200gr. 48 cm, zkh
    07-04-2012 18:55 Melissa (38+6) Corne, 3310 gr. -- cm, zkh
    07-04-2012 19:51 Tamtam78 (40+3) Maylin Nova, 4300 gr. 53 cm, zkh
    09-04-2012 23:30 Linnie1984 (39+6) Nienke, 3560 gr. -- cm, zkh
    11-04-2012 09:06 2012mama (39+2) Kaj, 3470 gr. 49 cm, zkh (ks)
    11-04-2012 15:57 Wendie1979 (39+4) Mees, 4420 gr. 54 cm, zkh (ks)
    12-04-2012 --:-- Mirella25 (40+5) Melissa, 3110 gr. 51 cm, zkh (ks)
    12-04-2012 23:53 Noosa (38+6) Stan, ---- gr. -- cm
    13-04-2012 09:27 MoesCH (39+2) Dochter, 3558 gr. 51 cm, zkh
    17-04-2012 18:51 MM1981(40+1) Wolf, 3510 gr. -- cm

[FONT=&quot]15 Meisjes geboren[/FONT]
    16 Jongens geboren

[FONT=&quot]Zwaarste: Mees[/FONT][FONT=&quot](4420 gr.)[/FONT][FONT=&quot] ------------ Grootste: Mees[/FONT][FONT=&quot](54 cm)[/FONT]
    [FONT=&quot]Lichtste: Mali[/FONT][FONT=&quot] (2220 gr.) -------------- Kleinste: [/FONT]Mali [FONT=&quot](41,5 cm)[/FONT]

[FONT=&quot]Buddylijst:[/FONT]

[FONT=&quot]Fidel2010 [/FONT]- jesje1982 (ander forum)
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT] - Anoniempjuh
    [FONT=&quot]Evan [/FONT]-[FONT=&quot] Miss Geul[/FONT]

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]

19-04-2012
    Miss Geul: controle vk ivm bloeddruk
    Zonnestraal1981: extra ctg
    21-04-2012
    Zonnestraal1981: evt. inleiden
    22-04-2012
    Fidel2010: thuis inleiden

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]

[FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    20 april
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    zit net even het bevallingslijstje te bekijken...

ik zie dat iedereen op vriendlief na, na de 37 weken is bevallen. dat doen we goed!!! :D

7. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    jeetje steeds als ik heb bijgelezen en eindelijk een reactie wil geven komt floor alweer voor een voeding ! ik ben er dus nog wel ;)
    we gaan zo even onder de douche met zn tweetjes en daarna hoop ik een uitgebreidere reactie te geven !

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    tamtam: vervelend zo'n nacht ik weet er helaas alles van.......
    Jammer dat het niet beter ging met de andere speen. Vervelend dat ze niet zo goed drinkt. Is Maylin heel klein/licht? Zou het kunnen dat het teveel moeite kost om haar melk eruit te krijgen zodat ze versuft/moe raakt en daardoor steeds zo weinig drinkt. Gister was Yara ook aan het drinken en na 5 minuten dacht ik het lijkt wel of er nog net zoveel in zit en ja dus ze zoog, maar er kwam niets/of niet veel uit. Alle moeite van haar dus voor niets en die keer dronk ze ook minder. Probeer maar mee te denken hoor. Komt ze wel aan het minimale vocht toe? Daar gaat het uiteindelijk om natuurlijk.

En hoe gaat het tot nu toe alleen met 2 kids?

Ankje: mannen hé die slapen vaak gewoon overal doorheen of zouden ze doen alsof:). Manlief moest vandaag vroeg op en werken dus ik heb de nachtvoeding gedaan. Maar als hij vrij is doet hij het gelukkig ook wel. Is Jeroen alweer aan het werk? En zo ja hoe gaat het met 2 kids? Ik zie er al een stuk minder tegen op dan vorige week. Zoonlief moet zich alleen ook maar iets meer aanpassen we kunnen niet meer spontaan weg/op visite of naar de kinderboerderij.

Evan: leuk even lekker samen douchen. Hier hebben we dat nog niet gedaan, maar binnenkort wel even doen:)

Miss Geul: nog BIB? Succes vandaag bij de VK.

SAB: fijn dat het met Jonas ook zo goed gaat en hij weer lekker boven zijn geboorte gewicht zit. Ik ga haar vandaag ook weer even op de weegschaal leggen. Ik denk dat ze nu wel een keertje weer bijna op haar 3200 gr zit. Ze drinkt in ieder geval goed en het minimale

ALL: Hier ook niet echt een lekkere nacht. 22.00 uur de laatste fles toen kwam ze om 2.30 en is ze tot 5 uur wakker gebleven. Niet gezellig wakker maar zielig wakker heel veel huilen. Geen idee of het krampjes waren of misschien toch teveel prikkels overdag?

We hebben 2 dagen hiervoor haar vaker boven gelegd en toen gingen de nachten beter, toeval of niet!? Gisterenochtend visite en gisterenmiddag weer + dat zoontje ook niet altijd even stil is. We gaan dus nu haar vaker boven neerleggen zodat ze meer rust heeft en kijken of dat helpt. Zo machteloos en zielig als ze zolang huilt:(. En zelf ben je ook kapot. Laten huilen in de wieg doen wij niet aan dat vind ik nu nog zielig. Ze is nog zo klein ze zal de geborgenheid juist wel nodig hebben.

Vandaag een dagje samen met mijn kleine meid heerlijk:D:D. Zoonlief vanochtend naar KDV gebracht en sinds weken ging hij niet huilen en ging het afscheid goed en had hij er zin in. Weer een hele zorg minder want het is verschrikkelijk je kind huilend ergens achter te laten ook al weet je dat het over 15 minuten wel weer over zult zijn.

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Vruchtje
    Jeroen is deze week aan het werk gegaan.
    Het gaat goed hoor met 2 kids. Jonna kan zich gelukkig er goed zelf vermaken, dat scheelt een hoop.
    Als Ilona slaapt ga ik met Jonna leuke dingen doen.
    Tis ff aanpassen voor ons beiden. Jonna hangt nu ook erg aan Jeroen. En dan is het niet leuk als papa iedere keer weg moet (werken).

Zit er aan te denken om Ilona vannacht op haar eigen kamertje neer te leggen. Dan kan ik haar daar ook gewoon voeden en kan één van ons gewoon blijven liggen slapen.

Ga straks haar bedje terug zetten en haar al overdag daar neer leggen.
    Ze slaapt gelukkig wel erg goed als ze in haar bedje ligt.

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Goeie morgen dames.
    Iedereen bedankt voor de reactie op mijn vraag over de gewichtstoename van Mila:)
    En ik wil meteen even ego doen... We hebben ervoor gekozen om Mila nu iedere avond voor de laatste fles even in badje te doen.... dit geeft haar met de krampjes heel veel rust en ik heb me laten vertellen dat als ik t huidje goed in de gaten houd dat t niet te droog word iedere dag even in badje ook geen kwaad kan... Nou mevrouw kreeg om 23:00u haar laatste fles en raad eens...... ze meldde zich pas om 05:00u :) had zelf ook de wekker gezet om 05:00u..... Ben zo trots he :)
    Gisteren had ze ook minder krampjes omdat ik nu eindelijk een manier heb gevonden dat ze goed boert.... we mochten het niet over de schouder doen van de kraamhulp want dan viel ze in slaap, maar ze boert nu wel goed als ik haar over de schouder leg, dus ik doe t gewoon toch!!! Ben wel eigenwijs maar t werkt en daar gaat t om:)

Zo, ga haar even uit bedje halen, flesje geven en dan gaan we even de stad in...... moet er toch zeker net zo'n shopaholic van maken als dat ik ben ;)

Iedereen een fijne dag en tot vanavond, dan kom ik weer bij lezen en kletsen.... xxxx

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    sab wat fijn dat jonas boven geboortegewicht zit.
    ik hoop wel dat het inbakeren goed gaat.

tamtam balen die onrustige nachten, en dat kreunen snap ik is erg storend.

ankje vervelend zeg zo een nacht en dan ook nog een man die erdoorheen slaapt, daar heb je ook niet veel aan. ik snap best dat je op een gegeven moment er klaar mee bent.

haha evan lastig lijkt me dat, ik heb nog geen kleine die om voeding vraagt en heb dus juist alle tijd.

vruchtje wat vervelend zo een nacht en wel goed dat je je eigen weg erin zoekt.

chelleke goed te lezen dat het zo goed gaat bij, en ik wil je een leuke dag wensen met shoppen maak er maar een goede shopping qeeun van:D

wipper ik lees veel over de wipper, daar weet ik niets van sorry dames.

ego vandaag moet ik naar de verlos, ik ben benieuwd voor de 3de keer opgestaan met hoofdpijn, ik ga weer vragen om te strippen en anders wil ik mondeling toch het inleiden gaan bespreken.
    want ik wil geen 2 weken meer lopen met het vooruitzicht dat mijn vriend over 2 en een halve week voor 6 weken weg is.

hier wel heel raar, ik sinds 2 dagen ineens gewoon weer eten wel met appelmoes maar wel makkelijker, en ik slaap weer de nachten zonder maagzuur echt heel raar, ik loop tegen het einde het enige wat ik meer ga voelen is mijn schaamstreek. die wordt gevoeliger.

groetjes wendy

12. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Sab, wat vervelend dat Jonas zo onrustig is...hopelijk snel beter?

Tamtam, Balen van die slechte nacht. Lastig dat Maylin zo weinig in een keer drinkt dan.
    Kaj kreunt niet in zn slaap...slaapt zelfs erg rustig. Hoe gaat het de eerste dag met zn 3-tjes?

Ankje, jij dus een zware nacht gehad...balen dan dat die mannen niet meewerken. Hier ook wel het geval hoor, al wordt het wel wat beter.
    Hier pakt vriendlief snachts Kaj uit de wieg, en maakt een flesje, en gaat dan weer slapen. Ik voed dan, en leg Kaj zelf weer terug.

Vruchtje, ook jullie dus een wakkere nacht,,,balen hoor! Weet niet goed wat je eraan kan doen...
    Fijn dat Finn gewoon naar het kdv wilde!

CHelleke, jullie dus ook een super nacht gehad! Fijn hoor!

Hier wel een goede nacht gehad, gisteravond o half 8 en 11 uur gevoed, en fles van 90 leeg. Vannacht toen om 3uur weer 90, en vanochtend om 7.00 weer 90. Nu net nog een fles aangeboden om half 11, maar hier had meneer niet zoveel zin in. Was ook moe van het badje..dus nu maar even kijken wanneer hij weer komt voor een flesje.
    Vandaag tot half 2 kraamzorg, en daarna nog kraamvisite aan het einde van de middag...
    Na hoeveel tijd zijn jullie weer gaan autorijden?

13. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Miss Geul, succes zo bij de vk. Ben benieuwd of ze wil en kan strippen, of wat jullie kunnen afspreken wat betreft inleiden!
    Vervelend dat je steeds die hoofdpijn hebt..vermoeiend he?

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Vruchtje: Maylin heeft nu al 2 keer 90 cc gedronken, dan slaapt ze ook langer en zit er 3 en een half a 4 uur tussen. Ze woog gisteren 4320 gram 20 gram boven haar geboortegewicht, dus licht is ze cker niet. Als je dat maal 150 doet dan kom je op 648 cc en daar komt ze nog niet aan gisteren had ze 538 cc gedronken, maar goed ze groeit er wel op. Als ik een grotere speen geeft valt ze ook in slaap, dus dat maakt ook niet uit.
    Het gaat tot nu toe goed met 2 kids.

@ ankje: Fijn is dat he dat Jona zo goed zelf kan spelen Danian ook dat scheelt een hoop. Mannen soms ook. In het weekend neemt manlief de nachten, maar moet hem meestal wel wakker maken.

@ Chelleke: Wat goed van Mila dat ze zo lang geslapen heeft hopelijk blijft ze dit doen komen jullie ook aan jullie slaap toe.

@ Miss Geul: Balen van die hoofdpijn. Succes bij de VK en hopelijk willen ze je helpen

15. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    2012mama fijn zo een goede nacht, veel plezier met het kraambezoek.

die hoofdpijn is wel balen het wordt nu gelukkig weer minder, het is zeer wisselend echt heel raar ik volg mijn lichaam echt niet meer.
    ik hoop dat ze wat gaan doen, ik ga waarschijnlijk alleen naar de vk want mijn vriend die gaat volop in huis aan de slag om mij goed te laten zitten die 6 weken dat hij weg is.

16. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @chelleke wat heerlijk shoppen ! kan niet wachten ;) en erg lief van je oma. Fijn dat je een manier hebt gevonden die voor jullie beiden werkt. Luister naar je moeder gevoel !

@vruchtje volgens mij gaat er meer tijd tussen de voedingen zitten wanneer ze goed op gewicht zijn. Maar dat weet ik niet zeker hoor, voor mij ook allemaal nieuw… Wat lekker even genieten met zn tweetjes ! pfff wat een nacht heb je achter de rug.. Wij laten Floor ook boven slapen wanneer er visite komt, dat is voor haar het rustigste en ik vind als een kind slaapt hoeft het niet opgepakt te worden. Ook niet door opa/oma. Dat kan straks nog vaak genoeg.
    Wat een leuk kado van je collega’s, volgens mij mogen ze er nu al in hoor op de ligstand.

@sab wat goed van jonas een flesje leeg ! Het spugen komt misschien indd door het tempo van drinken, tussendoor een boertje doen ? Vervelend dat je veel last hebt met naar het toilet gaan, bij mij helpt roosvice lacto erg goed ! Inbakeren doen we hier ook snachts, en Floor word al meteen rustiger wanneer ze het doek voelt, hoop dat het jonas ook rust bied.

@tamtam pfff wat een nacht ! dan kan je een tukkie vanmiddag wel gebruiken ! Wij hadden ook het probleem met een niet wakker te krijgen baby, de vk zei dat ze beter zelf wakker kan worden omdat ze dan beter drinkt. Dat was gezegd en nu komt ze gewoon op de voedings tijden hihihi

@ankje kan me voorstellen dat je boos wordt ! hier vannacht precies hetzelfde…. Grrrr mannen

@miss geul heerlijk geniet ervan dat sommige kwaaltjes minder worden, ene ik snap dat je,je buik zat begin te worden maar echt meid geniet ervan dat je de beeb nu nog even helemaal voor jezelf hebt ;) ik mis mn buik en het gevoel van beweging. Al ben ik natuurlijk vreselijk blij dat ze er is.
    Ik hoop dat de bevalling zich snel aankondigt zodat papa er ook nog is, ene je bent niet alleen hoor.. wij zijn hier!

@2012mama lekkere nacht ! ik ben na twee weken weer auto gaan rijden, maar merk dat ik wel iets trager reageer. Daar had de kraamhulp al voor gewaarschuwd dus ik let extra goed op.

Zo net heerlijk wezen douchen, ze is er echt van aan het genieten, doen jullie je kindjes iedere dag in bad/douche ? Na het spetteren heb ik Floor een massage gegeven met babyolie ze vond het heerlijk en was ook zo in slaap, nu nog steeds ! Vannacht ook ontzettend goed geslapen half elf de laatste voeding en om half 5 melden ze zich wauw ! en vanmorgen om half 9.

17. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik geniet nu echt met volle tuigen van de buik, vooral omdat de meeste kwalen nu weg zijn. ik geniet vand e schopjes, praat volop tegen de buik en de kleine en loop heel vaak de babykamer in en vertel wat alles is en loop constant met mijn hand op mijn buik en lig met mijn hand op mijn buik, ik vind het een magisch wonder in mijn buik.

maar nu wil ik gewoon snel bevallen omdat ik graag wil dat mijn vriend erbij is de 1ste 2 weken en dan moet die baby toch al snel komen. ik wil niet meteen alleen ervoor staan, ik dan wel is waar mijn familie en de kraamzorg en vrienden en kennissen maar dat is toch totaal anders als mijn vriend, we hebben alles samen gedaan heel de zwangerschap we hebben iedereen op afstand gehouden en ik vraag niet makkelijk om hulp.
    dus laat de baby maar komen

18. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    tuurlijk dit moet je natuurlijk ook gewoon met zn tweetjes doen ! dus ook ik duim dat jullie kindje snel zelf naar dat mooie kamertje kan kijken. veel suc6 vanmiddag.

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    thanks.

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Chelleke
    Las het net ook op fb. Wat goed zeg!! Hoeveel voeding geef je haar als laatste fles als ik vragen mag?

Miss Geul
    Weet je wat het is. Nu ik volledig thuis ben begrijp ik best dat ik er voornamelijk ’s nachts eruit moet. Geen probleem (heb er zelf ook geen problemen mee). Maar straks na mijn zw.verlof werk ik ook weer 3 dagen in de week. Ben bang dat ik dan nog steeds de klos ben. Jeroen is ook meteen shaggie ’s nachts. Niet leuk om dan samen de voeding te doen.

2012mama
    Zo doen Jeroen en ik het meestal ook. Maar omdat Ilona nu niet wilde slapen, zag je zijn gezicht helemaal vertrekken. Hij zegt dan…leg haar gewoon in bed en ga slapen.
    Nou dat gaat dus niet werken he. Dan gaat ze helemaal te keer. En we hebben 1 verdieping lager ook nog een meisje slapen die dan wakker wordt. Nee dank je.
    Grr….mannen.

Ik heb afgelopen weekend al auto gereden. 1,5 week na mijn bevalling dus.

Tamtam
    Ik hoop dat Jeroen het ’s nachts ook wil gaan doen in het weekend. Maar ik heb 7 vrezen.

evan
    Wel fijn om te lezen dat bijna iedereen tegen het probleem met mannen aan lopen :)

Ilona slaapt nog, ga haar zo wakker maken voor de fles.
    Ze heeft 2 uurtjes boven in haar eigen slaapkamer geslapen. Op zich vond ik het zelf wel fijn. Heb je voor je gevoel iets meer je handen vrij en er kan niks met haar gebeuren (als ze beneden in de box ligt loopt er een kat rond en Jonna is beneden).

Hoop dat ik het vanavond ook vol kan houden om haar in haar eigen kamertje te laten liggen.

Deel Deze Pagina