ankje, de bv moet idd genoeg zijn.. maar ik weet niet waar ze t laat ahaha aangezien ze maar telkens 20gr aankomt @fidel klinkt spannend! zo was t bij mij ook begonnen.. in de ochtend slijmprop verloren.. hele dag nergens last van gehad.. flink gepoetst en opgeruimd en snachts begonnen de weeen!
Dreamer jeetje meid, gecondoleerd met het verlies van je opa!blijft gewoon een zwaar kloot iets, hoe oud ze ook zijn...sterkte Miss geul oww spannend zeg, wie weet is het nu idd begonnen... Tamtam goeie dag gehad alleen? Ankje ja als je snachts wakker van ze ligt kun je ze idd beter opmeet eigen kamertje leggen hè, en wb die mannen, haha hier net zo!hij hoort t gewoon niet snachts... Hier: vanmorgen het cb hier thuis geweest.was een leuke vrouw.ze vond Daan een prachtige baby hahaha.alles gaat goed.hij krijgt nu 7x 110cc we mogen m 7x120cc aanbieden of 6x 130-150cc.nou voorlopig komt t nog niet op haha, maar 6 flessen zou wel fijner zijn, binnenkort maar eens proberen Verder hier alles prima!
Ano, fijn dat alles goed gaat met Daan! En altijd leuk te horen dat je een prachtige baby hebt Dreamer, Gecondoleerd met je Opa.. Ook al zie je het aankomen het komt altijd hard aan. Heel veel sterkte! Verder fijn dat het bij de ha goed was! Moesch, lekkere opbrengst met kolven zeg! Als je ziet dat je kindje het goed doet zou ik me niet te druk maken, dat aankomen komt vanzelf! Fidel wat spannend meid! Tis wel weereens tijd voor babynieuws!! Kom op hoor!! Missgeul hopelijk heeft t strippen effect en hebben we morgenochtend dubbel babynieuws Wel fijn dat ze met je meedenken bij de VK
Wij afgelopen nacht een nacht met weinig slaap gehad. Jonas was niet erg van plan te gaan slapen. Vandaag een puckababy gekocht dus hopelijk heeft t effect!
@ Fidel: Ow spannend hopelijk snel baby nieuws @ Ano: Altijd leuk om te horen dat ze je kleintje een prachtige baby vind. Ja hoor een goede dag gehad. @ dreamer: Gecondoleerd met je opa en sterkte @ moesch: Maylin kwam ook niet veel aan zolang je kleintje genoeg plas luiers heeft en alert is zou ik me niet te druk maken helemaal als je wel genoeg voeding hebt. Net naar de winkel geweest en toen merkte ik dat ik teveel gedaan heb vandaag, last van mijn bekken, dus nu rustig aan doen. Maylin heeft net 90 cc leeggedronken en ik heb haar op bed gelegd ik ga haar niet om 23.00 uur wakker maken, maar laat haar zelf komen, dus max 6 uur er tussen, misschien dat ze dan wat beter drinkt.
Miss geul en fidel : het wordt spannend nu ik ben benieuwd wie als eerste Met baby nieuws komt moesch: fijn dat je dochtertje weer wat is aangekomen ano: altijd leuk omdat te horen over je kindje. Hier komt ze morgen van cb ankje: heerlijk ff bijgeslapen dreamer: gecondoleerd!! 201mama: hopelijk kan je snel lekker buiten wandelen sab: hopelijk voor jullie ook een betere nacht vannacht en helpt dat slaapding Is jullie kleintje ook wel is lang wakker achter elkaar ? Hier is ze wakker vanaf 17 uur en nu nog. geweest ook mede door krampjes en/of huiluurtjes en dames die nog bloedverlies hebben spoelen jullie nog na iedere toilet beurtmet water? Ik wel geen idee of nog nodig is?
Nog wel een beetje bloedverlies hier maar spoel niet elke keer meer hoor, ben er een beetje te lui voor en denk ook niet dat het nog echt nodig is.
Hey meiden! Even mn gezicht laten zien. Zie dat mn banner nog op zwanger staat. Even kijken of ik dat morgen aan kan passen. Zit nu met mn mobiel. Denk dat ik vanaf nu weer vaker hier ben. Vandaag zijn mn hechtingen eruit gehaald dus ik kan gelijk n stuk meer! Moet er erg mee oppassen want heb helaas toch nog last van mn bekken. Verder gaat het helemaal goed hier. S. doet het super, komt overdag om de 2,5 3 uur, we maken hem na 3 uur wakker anders zijn we bang dat hij s avonds niet goed slaapt. 's Nachts redt hij het vaak om de 3/3,5 uur. Ik ben een kleine 15 minuten aan het voeden en vriend doet daarna verschonen, echt de perfecte vader hoor Borstvoeding is prima op gang, heb mega veel dus wel erg last van stuwing nog. Hoop dat dat snel over gaat. Ook voed ik nog met tepelhoedje, hoop dat ik daar vanaf ben als mn borsten wat soepeler zijn. Verder is mn vriend vanaf nu 2 weken vrij, echt heerlijk! Maar wat een emotionele achtbaan zeg, bevallen en de kraamtijd. Ik laat regelmatig nog wat traantjes gaan hier. Van vermoeidheid maar ook van geluk! Hoe doen jullie het met dr visite eigenlijk? Hebben jullie al veel mensen gehad, enwat doen jullie met de kleine op zo'n moment? Ga jullie vanaf nu beter proberen bij te houden hoor! Lees zowiezo mee want ben erg benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen. Voor het lijstje: 3260 gram en 51 cm Zo nu lekker klaarmaken voor de nacht, s. voeden en hopelijk lekker slapen! Vind de nachten toch altijd wel n beetje spannend!
Fidel Jah!!! Jij gaat vast en zeker bevallen vanavond/vannacht!!!! Alvast heel veel succes! Vruchtje Ook hier was Ilona een lange tijd wakker. Maar dat heeft te maken met darmkrampjes. Ik spoel al een tijdje niet meer. Volgens mij was dat ook meer vanwege de wond? Zoals ik al net zei... Ilona is een lange tijd wakker geweest. Ze heeft van 7 tot 8 aan 1 stuk gehuild. Ze heeft last van haar ontlasting. Ze heeft gisteren avond om een uurtje of 7 voor het laatst gepoept. Nu heb ik haar een beetje geholpen door een thermometer erin te doen (meestal proberen ze dat eruit te drukken en gaan ze dus poepen). Dat is gelukkig gelukt. Maar wat een hoop zeg! Ik ga morgen het cb even bellen, want volgens mij poept ze veel te weinig. En ik weet verder ook niet wat ik kan doen. Tis zo zielig!
*zwaai* Kwam even melden dat het me vanavond eindelijk gelukt is ons mannetje tevreden te laten gaan slapen in zijn wiegje. heb hem eerst gevoed, daarna in de tummytub, daarna gemasseerd met olie en daarna nog kort gevoed. rustig meegenomen naar boven, voor hem gezongen en in slaap gewiegd. hij sliep nog niet toen ik hem weglegde, maar is heel rustig gaan slapen. had ook kruikjes in zn wieg gelegd zodat zn bedje lekker warm was. heeft geholpen dus! dus dit wordt ons nieuwe avondritueel. hopelijk gaat het elke avond zo goed! viggo heeft veel last van zijn darmpjes en overal op internet lezen we dat de andere klachten die hij heeft (lichamelijke onrust, slecht inslapen, huilen) daar ook mee te maken zouden hebben. we geven hem sinds gisternacht infacol, omdat alleen masseren enzo niet meer hielp en hij krijste van de pijn maar lees nogal veel slechte verhalen over infacol, dat dit de problemen kan verergeren enzo. hebben jullie misschien tips voor andere producten? ik wil morgen even bij de gezondheidswinkel informeren, ben nogal van de natuurlijke producten, maar misschien hebben jullie ook goede ideeen. sorry voor mijn ego bericht..
Meiden ik kom hopelij morgen weer meekletsen. ga nu naar bed. morgenochtend naar het consultatiebureau, spannend!!! onze kleine man groeit zo hard! heb vandaag al aardig wat maat 56 dingetjes op kunnen bergen. en alle maat 1 luiers weggestopt en maat 2 uit de kast getrokken.. pfff t gaat zo hard..... welterusten allemaal!
Moesch, wat een verschil dan he, onze kraamzorg doet er helemaal niet moeilijk over dat Kaj nog niet zo hard groeit. Ankje, lekker gegeten dus...hmmmm. Dreamer, gecondoleerd met je opa! Fidel, spannend! Hopelijk gaat het doorzetten! Ano, dat klinkt goed...Daan krijgt dus ook al behoorlijke flesjes! Sab, ben benieuwd wat Jonas van de Puckababy vind. Tamtam, hopelijk drinkt Maylin haar flesje vanavond goed. Noosa, lekker dat je vriend nu vrij is..heerlijk genieten! Fijn dat de bv goed loopt. Die emotionele achtbaan herken ik hoor, heb het dit keer ook erg gehad. Wat visite betreft, al redelijk wat, en ik ben heel makkelijk. Kaj ligt gewoon er lekker bij en mag vaak even op schoot...zo hebben we het ook bij Finn gedaan en ging prima. Juultje, fijn dat Viggo lekker in slaap is gevallen, kunnen jullie ook even bijkomen! Hier alleen goede ervaringen met infacol hoor. HIer vanavond nog visite gehad. Erg gezellig. Finn wilde niet slapen, dus was er ook een hele tijd bij. Kaj heeft om half 7 90ml gedronken, en net om 21.00 werd hij weer onrustig en nogmaals 90ml. Vind het prima, aangezien de flesjes van vanmddag niet leeg gingen. Nu zo naar boven, en bied dan nogmaals 90 aan, en zie wel wat hij drinkt... Morgen laatste dagje kraamzorg. Vriendlief moet al vroeg werken, dus eerst even alleen met mn mannetjes. Tussen de middag wordt Finn gehaald, om samen met mn zus en oma en neefjes mee te gaan naar de dierentuin, en ben ik dus lekker even alleen met Kaj..
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh 17-03-2012 --:-- Nijntje27(35+6): Levi, 2385 gr. 44 cm, zkh 20-03-2012 15:00 Ons2wonder84(37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- Gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh 28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2990 gr. 47 cm, zkh 29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh (ks) 29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh 30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4230 gr. 53 cm, zkh 30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh 30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh 01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, 4062 gr. 51 cm, zkh (ks) 02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Aimée, 3000 gr. 49 cm, zkh 03-04-2012 06:30 Evan (39+2) Floor, 3580 gr. 48 cm, zkh 03-04-2012 15:15 Hannie (38+4) Emma Sophia Johanna, 3740 gr. -- cm, zkh 03-04-2012 23:23 Ankje (38+0): Ilona Maria Johanna, 4190 gr. 52 cm, zkh 03-04-2012 --:-- Maud85 (39+0) Zoon, 3700 gr. 52 cm, zkh (ks) 05-04-2012 18:48 Vogeltje (37+1) Mali, 2220 gr. 41,5 cm, zkh 06-04-2012 04:38 Sjors22 (41+1) Keano, 2900 gr. -- cm, zkh 06-04-2012 12:28 LinC (39+1) Amco, 2985 gr. 49,5 cm, zkh 06-04-2012 --:-- Babyphat (40+1) Dochter, 4100 gr. - cm, zkh 06-04-2012 20:00 Anoniempjuh (40+1) Daan Rudolph Marinus, 4070 gr. 52 cm, zkh 07-04-2012 07:12 Vruchtje24 (39+3) Yara, 3200gr. 48 cm, zkh 07-04-2012 18:55 Melissa (38+6) Corne, 3310 gr. -- cm, zkh 07-04-2012 19:51 Tamtam78 (40+3) Maylin Nova, 4300 gr. 53 cm, zkh 09-04-2012 23:30 Linnie1984 (39+6) Nienke, 3560 gr. -- cm, zkh 11-04-2012 09:06 2012mama (39+2) Kaj, 3470 gr. 49 cm, zkh (ks) 11-04-2012 15:57 Wendie1979 (39+4) Mees, 4420 gr. 54 cm, zkh (ks) 12-04-2012 --:-- Mirella25 (40+5) Melissa, 3110 gr. 51 cm, zkh (ks) 12-04-2012 23:53 Noosa (38+6) Stan, 3260 gr. 51 cm 13-04-2012 09:27 MoesCH (39+2) Dochter, 3558 gr. 51 cm, zkh 17-04-2012 18:51 MM1981(40+1) Wolf, 3510 gr. -- cm, zkh [FONT="]15 Meisjes geboren[/FONT] 17 Jongens geboren [FONT="]Zwaarste: Mees[/FONT][FONT="](4420 gr.)[/FONT][FONT="] ------------ Grootste: Mees[/FONT][FONT="](54 cm)[/FONT] [FONT="]Lichtste: Mali[/FONT][FONT="] (2220 gr.) -------------- Kleinste: [/FONT]Mali [FONT="](41,5 cm)[/FONT] [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Fidel2010 [/FONT]- jesje1982 (ander forum) [FONT="]Miss Geul[/FONT] - Anoniempjuh [FONT="]Evan [/FONT]-[FONT="] Miss Geul[/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 19-04-2012 Miss Geul: controle vk ivm bloeddruk Zonnestraal1981: extra ctg 21-04-2012 Zonnestraal1981: evt. inleiden 22-04-2012 Fidel2010: thuis inleiden [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] 20 april [FONT="]Miss Geul[/FONT], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis
2012mama gelukkig weer een goede kraamzorg en gelukkig 2 makkelijke kinderen, dat wordt een leuke dag morgen voor jou, kaj en finn. super goed geregeld. moesch, dus 80 gram aangekomen in 1 week dat is toch netjes, ja en ook wij volwassenen vallen wel eens af zonder aanwijsbare reden en geven vocht dan de schuld dat zullen baby's ook wel hebben denk ik ik hoop echt dat je snel naar buiten mag met je prinses. ankje wat lekker zo een middag dut en de kinderen werken dan ook helemaal met je mee super handig dreamer nogmaals gecondoleerd en sterkte in deze emotionele tijd van hormonen en rouw samen. fidel spannend ik hoop voor je dat het doorzet. en je slijmprop ook al verloren dus dat beloofd wat. ano dat klinkt goed met de flesjes en altijd leuk als ze je baby zo leuk vinden. sab succes ik hoop dat aankomende nacht beter gaat dan afgelopen nacht. tamtam ik hoop dat je een goede nacht hebt en dat maylin vanzelf komt en dat je daardoor wel wat langer kan slapen, en goed dat je zelf luistert naar lichaam door daarna rust te nemen zoveel vrouwen negeren hun lichaam. vruchtje ik denk dat fidel eerder met nieuws komt dan mij, hier rustig. noosa goed wat van je te lezen, en wat goed dat s het zo goed doet en fijn zo een perfecte vader, ik lees hier nog wel eens anders( ik verwacht hier ook anders mijn vriend is niet zo babygek en fijn dat je vriend nu 2 weken vrij is dan kan je veel samen doen. ankje wat vervelend dat Ilona zoveel moeite heeft met poepen. juultje gelukkig lukt het vandaag goed met inslapen ik hoop dat het zo blijft, en sorry ik kan niet helpen met de darmproblemen. veel succes bij het cosultatiebureau. ego, joepie ik ben nu 40 weken, hier een super leuke verjaardag gehad, kreeg veel respect en vragende gezichten, en sommige lagen in een scheur dat ik morgen uitgerekend ben aangezien ik al sinds onze geboorte met deze buurjongen zeer goed bevriend ben( hij is 5 maanden ouder dan mij) die vonden het super leuk gepland. ik merk nog niet veel van het strippen op de normale pijnen na geen lasten. wel wat bloedverlies gehad maar dat is normaal dus morgen het inleiden maar bespreken. groetjes wendy
Miss geul, je hebt het best lang volgehouden op verjaardag! Succes vandaag bij de gyn! Hier weer een goede nacht gehad..gisteravond om 23.00 dus nog extra gegeven, Kaj heeft zon 60 gedronken. Daarna pas weer om half 5, toen 90 en net nog weer 60...beetje rommelig maar hij geeft echt aan dat hij honger heeft... Denk dat hij nu pas weer om 11/12uur wil.. Als de kraamzorg komt ga ik even lekker met Finn douchen, gezellig! Daarna Kaj in bad en dan wordt Finn opgehaald om naar de dierentuin te gaan...vanmiddag denk ik even een uurtje slapen.
Missgeul, fidel niks???? 2012mama, wat een heerlijke nachten zeg, super! Hier vanacht elke 2,5 uur pfft, lekker vermoeiend. Puckababy was nog niet droog dus is voor vanavond
@MM: gefeliciteerd meid. ben je lekker aan het genieten? @dreamer: Gecondoleerd meid. @Vruchtje: Ben in de kraamperiode al gestopt met spoelen. Was volgens de kraamzorg ook niet meer noodzakelijk. Nu heb ik ook geen hechtingen of iets dergelijks ivm keizersnede dus dat zal ook wel schelen. @Noosa: fijn om te horen dat het allemaal goed gaat. En heerlijk dat je vriend nu lekker 2 wkn vrij is. Mijn vriend mag maandag helaas weer aan de volle bak. mbt visite: ik zorg wel dat Thijm op is, maar als het nodig is leg ik hem daarna wel in zijn bedje. dan hebben ze hem in ieder geval gezien. @Fidel: en al iets aan de gang bij jou? @Sab: ik denk dat ik ook een puckababy ga halen. Hoe is je ervaring tot nu toe? Thijm wikkelen we nu elke nacht in een badcape. @miss geul: he jammer nog geen babynieuws. hopelijk staan ze er achter om je in te leiden. @Juultje: wat super om te lezen dat viggo gisteren is gaan slapen. Ik hoop dat het ritueeltje zijn vruchten afwerpt. Vond het zo sneu voor jullie, had alleen de tijd niet de afgelopen dgn om fatsoenlijk te reageren. wij hebben synababy (homeopathisch) voor darmkrampjes, maar nog niet gebruikt. mijn schoonzus had er hele goede ervaringen mee. Gewoon te koop bij de drogist. Daarnaast doen we bij de flesvoeding een theelepeltje venkelthee. moet zeggen dat Thijm niet veel last heeft van darmkrampjes! Wat voor flesje gebruik je als Viggo afgekolfde melk krijgt? een flesje van dr. brown is speciaal voor darmkrampjes. die gebruiken wij alleen maar. te koop bij prenataal Viggo groeit idd hard. thijm zit nog in maatje 50 en is nu ruim 3 weken oud
Hoi dames, Heb geen tijd gehad om de afgelopen dgn actief te zijn, maar ben weer bij!!! Hier gaat alles goed. Thijm doet het super. tussen 22.00/22.30 laatste fles, dan tussen 3 en 4 meld hij zich om vervolgens 3 uur later in de ochtend weer honger te hebben. Hij heeft een prima ritme. Hij wisselt een onrustige dag af met een slaapdag. `echt om en om. vandaag is al het goed is de slaapdag haha. Hij houdt zich er tot nu toe voorbeeldig aan. Komt mooi uit, want vanmiddag hebben we een fotoshoot met Thijm en dan is het wel zo fijn als hij heerlijk ontspannen is. Mbt ons hondje! Afgelopen zondag was mijn achternichtje van 4 op bezoek en ons hondje was echt agressief naar haar. Als ik hem niet tegenhoudt zou hij gebeten hebben. Heb echt in diepe tranen gezeten want wist echt niet wat ik er mee aan moest. Ben naar de dierenartspraktijk geweest voor advies en ze hebben me de gegevens van een gedragstherapeut gegeven waar ze mee samen werken. Deze heb ik gemaild met het verhaal en heb daar intussen reactie op gekregen. We gaan in ieder geval met hem aan de slag. Hij komt dan bij ons langs. Hij adviseerde om vast met een muilkorfje te gaan oefenen. Deze kan ik vandaag ophalen bij de dierenarts. Hij heeft ook een heel stappenplan gestuurd hoe we dit kunnen gaan oefenen, aangezien we het niet moeten forceren maar de hond met dit gaan zien als iets wat leuk/niet vervelend is. Ik zag het allemaal ff heel somber in heb al echt door mijn hoofd laten spoken dat onze schat een ander thuis moest krijgen, en dat is wel het laatste wat we willen. Hormonen spelen hier ook een rol bij. Maar we gaan er heel hard voor werken en ons best doen, want geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dit hondje weg te doen. Eerst alles uit de kast trekken. nog een paar meiden die moeten bevallen. suc6 met de allerlaatste loodjes. nog even en dan mogen jullie je hummeltje in je armen houden.