Hallootjes! Erg druk geweest het weekend dus geen tijd gehad om te komen kletsen. Ballorig wat erg leuk. Heerlijk die dikke buik weg! Merkte alleen wel dat mijn bekken nog niet over zijn (is dan ook wel erg snel he). Mijn bekken hebben een flinke klap gekregen. Jonna genoot enorm van alle aandacht. Helemaal voor haar alleen. We hebben s avonds lekker bij mijn vader gegeten. Was een latertje voor Jonna (half 10!) voordat ze ging slapen. We konden natuurlijk de donderop zeggen dat ze niet te genieten is de volgende dag. En ja hoor, Jeroen wilde met haar gaan zwemmen. Maar zelfs dat wilde ze niet, ze wilde bij mama blijven. Jeroen is wel met haar gegaan en de bui was ook over toen hij daar was gelukkig. Ze hebben veel plezier gehad in het zwembad. Ik heb ondertussen Jonnas kamer opnieuw ingericht. Heel wat speelgoed weg gehaald (baby speelgoed). Vandaag een beetje aangerommeld en wat dingen geregeld. Ilona aangemeld bij de verzekering. Jeroen heeft een afspraak gemaakt voor onze auto voor APK (slik). Donderdag gaan ze kijken. Duimen!! Lees vanaf hier weer mee....10 pagina's is mij echt te veel.
ankje wat super dat ballorig zo leuk was, en ik geloof dat je bekken een klap krijgen dat krijgen ze al met de zwangerschap en met de bevalling nog een klap erbij. lekker rommel weekend gehad. nu begint de normale week weer 10 pagina's is aardig wat inderdaad
Moesch lastig dat de bv zo moeizaam gaat dan...en dat ze zo snel loslaat. MOet eerlijk zeggen dat dat een reden voor mij is om fv te geven... Hier trouwens ook niet constant de roze wolk gehad hoor, begin er nu een beetje op te komen... Die deprigevoelens had ik vorige week ook wel, zo zonder vriendlief. Miss Geul, vervelend, zo'n belabberde nacht zeg! Morgen nog even je toets maken en dan vlug bevallen en genieten van jullie kleintje! Heeft het strippen al wat gedaan? Vruchtje, ja lekker dagje gehad! Moet zeggen dat ik ook wel lekker in mn vel zit en geniet van mn 2 mannetjes, dat scheelt! Zie er ook niet tegen op om eruit te gaan...woensdag ga ik denk ik voor het eerst. Tamtam, fijn dat de barleduc werkt en dus lekker even bij kunnen slapen...heerlijk. Ankje, heerlijk weekend gehad dus, en vandaag een lekker rommeldagje. Hier lekker dagje gehad, begin me echt beter te voelen, weinig last meer van mn wond ed. Vandaag mn zus hier even gehad, en verder heerlijk genoten van mn 2 jongens! Net is papa met beide jongens onder de douche gegaan...heerlijk..nu zo Kaj even wakker maken, zodat hij nu even kan drinken en dan rond 11u nog een keer, en dan maar weer de nacht doorslapen Morgen krijgen we kraamvisite van mn werk, komt de nieuwe wasmachine en droger en komt de wijkverpleegkundige. Drukke dag dus...ben vooral benieuwd hoeveel Kaj gegroeid is!
pfff... nachten van 4 uur ertussen klinken als luxe! Zoon komt hier nog steeds om de 2-3 uur.. afgelopen nacht een paar keer om de 1,5 uur. Hier regeldagen én spruw en een zoon die liefst op zijn buik slaapt, moeders met stuwing door de regeldagen en zere tepels.. gaat lekker dus. Maar tussen alle toestanden door gaat het prima.
Zijn jullie kindjes ook wakker en onrustig tussen 20:00 uur en laatste voeding ? Moesch: bij mijn zoontje zat ik echt op een mega grote wolk nu is dat wel minder. De eerste week voelde ik me fantastisch 2e week wat minder en nu lijk ik er in te komen al vind ik die nachten zwaar. Maar ja mag ook niet teveel vragen van haar ze is nog zo klein. 2012mama: fijn dat je zo hebt genoten van je 2 kindjes. lekker woensdag erop uit wat ga je doen voor leuks? Ankje: leuk dat jullie zo hebben genoten met Jonna in ballorig
Unox: ook best pittig dus. maar slaapt hij wel weer gelijk na de nachtvoedingen. hier niet namelijk meestal nog uurtje huilen doordat ze krampjes heeft
Unox, wat vervelend die nachten en dan ook nog spruw. Hopelijk gaat het snel wat beter, en kunnen jullie langer doorslapen. Vruchtje, nee, ik vrees dat wij echt een slaapkoppie hebben...Kaj heeft net wat gedronken en is nu weer in dromenland. Woensdag moet vriendlief overwerken en gaan wij bij mn ouders eten, en ik ga Finn overdag wegbrengen en ophalen bij de kinderopvang. Dus niet zoveel bijzonders, maar wel leuk...
2012mama ik hoop ook dat die kleine snel komt maar het strippen ik merk er nog niets van vorige keer verloor ik bloed nu niet, het enige wat ik sinds 2 dagen heb is dat mijn energie helemaal weg is. en nu sinds 1 uur elke keer een harde buik, maar die heb ik vaak in de avonden. 2012mama wat een drukte morgen eng hoor zoveel in 1 dag en dan ook 2 kinderen. ik hoop dat de kleine goed gegroeid is. unox klinkt heftig elke 2-3 uur dat is vaak. hier net mijn schoonmoeder geweest. nu weer verder met leren voor mijn toets en dan morgen de toets maken en dan hopelijk snel bevallen.
@ 2012mama: Drukke dag dus morgen maar wel leuk @ Vruchtje: Normaal sliep Maylin altijd 's avonds, maar vanavond was ze onrustig. Ze heeft net wel haar luier vol gepoept, dus misschien zat dat haar dwars. Heb haar ook nog 70 cc gegeven, maar daar heeft ze wel wat van gespuugd. Om 19.00 uur heeft ze nog 100 cc gedronken, dus ik ben benieuwd hoelaat ze nu weer komt. Dit is wel de eerste dag dat ze de hoeveelheid heeft gedronken die ze moet drinken. @ Unox: Pittig hoor 's nachts om de 2 a 3 uur. Hopelijk laat ze er snel meer tijd tussen dan slapen jullie ook beter. @ Ankje: Fijn dat jullie genoten hebben bij Ballorig. Ik ga mijn bed opzoeken hopelijk kan ik wat uurtjes slapen.
wat een rust hier ik kan tot mijn vreugde zeggen dat ik een top nacht heb gehad van 00.00-6.30 doorgeslapen. ik voel me goed en voel niet dat ik moet bevallen dus ontbijtje eten, en naar de bus om naar school te gaan en een toets maken. de toets duurt tot 12.00 dus even aankijken wat erna te doen. of ik kom naar huis( waar ze aan het klussen zijn) of ik blijf op school nieuwe lesstof bespreken. laat ik dat eens aan mijn lichaam vragen vanmiddag wat te doen hihi.
@ miss geul: succes met je toets!! En waarom gebeurt er nu niets door het strippen... dat kleintje zit daar nog veeeel te goed lijkt mij voeding: ik ben bang dat Amco te veel eet. Een dag of 4 terug leek het erop dat hij meer at en meer tijd tussen de voedingen liet. We boden hem 120 ml (130ml) aan en daar eet hij gemiddeld 110 - 120 ml van en hij liet er dan 4u tussen. Maar nu laat hij er maar 3u tussen maar eet wel even veel... dat dan dus 6-7 keer / dag... is dat niet te veel?? @ Chelleke... ik zie net dat Mila ook ongeveer zoveel drinkt... stelt mij weer gerust ziekjes: hij lijkt ook een beetje ziekjes... soms piept hij behoorlijk of lijkt zijn neusje dicht te zitten... zijn temp is op zich nog wel goed, 1x een uitschieter van 37.7, maar voor de rest gewoon tussen de 36.5 en 37.5. Hij had gisteren ook opeens hele erge diarree... er lag gewoon water in zijn luiertje! Ook dat lijkt vandaag wel weer beter... nog erg slapjes maar geen diarree meer. Ben misschien overbezorgd... maar vind het niet fijn... @ 2012 mama: heerlijk toch dat jullie zo'n slaapkoppie hebben @ vruchtje 24: Ja Amco is na 20u ook vaker onrustig... maar nu is dat al wat minder dan in het begin. @ Unox... oei wat zwaar als je manneke om de 2-3u komt... hopelijk laat er hij er snel wat meer tijd tussen. Moe: Sorry dames, maar ik heb echt geen tijd gehad om hier te komen lezen / schrijven. Ik was / ben zooooo moet dat ik er gewoon de fut niet voor heb. Ons manneke komt om de 3-3,5u 's nachts... en ik weet dat dit niet slecht is maar ik heb er toch wel moeite mee. Ik doe ook alle voedingen zelf want mijn man geraakt dus echt zijn bed niet uit 's nachts. En ik ben per voeding telkens een klein uur bezig. Mijn man heeft gisteren wel de laatste voeding gegeven, wat een luxe!!! Ik voel me nu zooo uitgerust Heerlijk! Die paar uurtjes voor 12u doen echt wonderen voor me. Het lukt alleen niet altijd om dan ook echt te gaan slapen... @ Mousch: Wat jammer dat de roze wolk ontbreekt... je hebt veel voor je kiezen gekregen op korte tijd... ik vind het niet raar... De roze wolk is hier met momenten. Dan wel, dan niet,... als ik er niet op zit dan heeft het bij mij meestal met oververmoeidheid te maken. Dan lijkt alles opeens zoveel zwaarder en minder leuk... Ik hoop dat je je snel beter voelt. Badje: wij doen amco graag NA een voeding in bad... ervoor is het alleen maar moord en brand omdat hij dan heel snel honger heeft. Na het eten vind hij het prima, hij slaapt dan ook ERG goed. Maar om dat nu echt bij de laatste voeding te kunnen, het zou wel goed zijn maar dat red ik echt niet. Dan val ik bijna in slaap waar ik sta. De laatste voeding is meestal rond 23 - 24u... klein uurtje eten... Nee... ben al moe als ik eraan denk haha... @ ontlasting... onze Amco heeft eerder last van slappe dan van harde ontlasting. Nu gebruiken wij wel altijd flessenwater en niet uit de kraan. Of dat er mee te maken heeft? Sab Simplex en dat VSM middeltje voor krampjes wekt bij hem ook diarree op, dus dat doen we niet meer. Gelukkig heeft hij niet zoveel last van krampjes.. want wat is dat zielig... dan schreeuwt hij zich echt helemaal schor
Miss Geul: Fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Succes met de toets @ Linc: Als je twijfelt of hij te veel voeding krijgt moet je het anders ff na vragen, maar als hij het nodig heeft. Fijn dat je gisteren wat meer uurtjes hebt kunnen slapen. Maylin was gisteravond wat onrustig en poepte later ook haar luier vol. Nog een klein flesje gegeven, want ze had om 19.00 uur ook al een volle fles gehad. Toen kwam ze om 00.45 uur en om 4.45 uur, dus ze laat er 4 uur tussen. Ze spuugt nu wel meer. Ze ligt nu ook te huilen, maar ze heeft dat vaak nodig om in slaap te vallen.
Sorry meiden! Ik stap hier weer in. Erg druk gehad met de kleine man... Hij heeft de waterpokken... Sinds eergisteren veel gespuugd, ook echt explosief. Dus gister naar de huisarts en doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ook daar spuugde hij explosief dus ze wilden hem een nachtje ter observatie houden, totdat de arts het waterpokje op zijn been zag. Toen moesten we direct weer weg! (we waren op afdeling neonatologie! Oei!!) Hopelijk komt het spugen hiervan en is er niets iets anders! Mijn broertje is namelijk als 3 week oude baby geopereerd omdat er een spasme zat in zijn maag. Hier waren/zijn wij bij de kleine man ook bang voor. Gelukkig heeft de kleine man sinds gisteravond niet meer gespuugd! Hij drinkt nog erg weinig, maar ja, hij is ook ziek dus... Zijn er na Fidel nog mensen bevallen??? Fidel, nog gefeliciteerd trouwens!! (of had ik dat al geschreven?!) Ik las ergens ook nog dat de kleine weer opgenomen werd met geelzucht?? Hoe is het nu?
@ moestra: Jeetje dat is schrikken. Nu weet je wel waar het door kwam dat hij zoveel spuugde. Gelukkig houdt hij het nu weer binnen. Na fidel is nog niemand bevallen wat wij weten.
moestra zo klein en dan al waterpokken, wat zielig! beterschap voor de kleine! hier besloten te stoppen met de BV.. volgens het cb kan ik gewoon in een keer stoppen en als ik harde schijven voel of knobbels, goed wegmasseren of ff kort kolven... hoop dat ik er snel vanaf ben.. ga strax een pak friso halen en dan stop ik er gelijk mee..
Linc: ik weet niet of je kan overvoeden anders voor zekerheid cb vragen. staat me iets van bij max 180 cc per kilo lichaamsgewicht moestra: ah wat zielig voor je kleine man. Gelukkig drinkt hij nu iets beter. beter iets dan niets tamtam: fijn dat ze weer gepoept heeft komt dus opgang. Drinkt ze al wat beter nu? Moesch: verstandige keuze dat je stopt met BV. Beter dan dat je er straks zelf helemaal doorheen zit toch? Hoe was het bij de huisarts ? Miss geul : succes met je toets ? Is het goed gegaan ? Hier een super nacht. Laatste voeding 22:15 en toen pas 4:30 en weer verder geslapen tot 8:30. Finn was gelukkig ook niet heel vroeg wakker 7:30 dus ff lekker zo een nacht. doet een mens veel goed
@vruchtje ja idd! vraag me alleen af of het verstandig is om in een keer te stoppen.. ben bang voor een borstontsteking! ha heeft een afspraak kunnen maken voor komende vrijdag voor de echo! krijg dan waarschijnlijk volgende week pas de uitslag.. duurt dus allemaal veels te lang!!! @ankje, jij hebt volgens mij ook BV afgebouwd/gestopt? mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt en hoe lang het geduurd heeft?
kga zo ff de kleine voor t laatst voeden met BV.. daarna ff met beide kids naar buiten, voor t eerst! spannend! gelijk KV halen en pampers van de kruidvat.. met voordeelkaart 50% korting