April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik bied normaal 100 cc aan, maar ze heeft die hoeveelheid 2 keer opgedronken vandaag de rest 90 cc, 2x 85 cc, 70 cc en 60 cc. Ze woog vorige week 4320 gram.
    Je kunt het met het speentje proberen misschien werkt het.

@ vruchtje: Het zou kunnen dat het haar huiluurtje is. Ze is nu trouwens stil.

2. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik zet speentje alleen in om het inslapen te bevorderen. Daarna gaat ie eruit.

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

voeding:Daan krijgt 6 flessen per dag.
    120/4 is 130cc, meestal laat ie 10-30cc staan.Laatste fles bied ik nu 140cc aan maar die drinkt ie meestal niet op.Ik denk dat ie totaal zo'n 600cc drinkt.
    Hoeveel die nu weegt weet ik niet, maar 2,5week geleden bij de geboorte 4070, dus dan mag hij iig 600-720.hmm nu i zo reken krijgt ie dus eigenlijk nog best weinig zelfs...

nachten gaan hier goed, moet er 1x uit snachts.verder is ie wel steds meer wakker, echt een verschil met net na de geboorte, toen sliep ie echt hele dagen...

ons 2ewonder.120cc iedere 2 uur?maar is dat niet veel te veel dan?misschien heeft ie daardoor wel krampjes?maar wel heel vervelend meid, dat is ook niet niks.veel sterkte.

chelleke goed dat je er meteen mee bezi bent.heb het bij Neomi ook gehad en dat is wel goed gekomen maar je ziet het nog steeds.die zijligkussens, ik heb er 1, mar vind t niet fijn, zeker omdat daan en neomi ingebakerd lagen.maar gewoon een rolletje eronder helpt al heel veel hor.

missgeul netjes meid een 7 goed gedaan hoor,.dan nu maar bevallen:D

speentje:ja daan heeft wel af en toe een speentje.heeft soms gewoon el veel zuigbehoefte...

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    net speentje gegeven want ze was na de fles steeds aan het jammeren.. ze is gelijk in slaap gevallen :D

vanmiddag had ik nog een keer gekolfd.. heb nu mn borsten met een sjaal strak gebonden.. voel wel een beetje stuwing.. ga strax voor t slapen nog een beetje de druk eraf kolven en hopen dat ik vannacht geen last er van krijg!

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Moesch: fijn dat ze nu lekker slaapt. Hopelijk krijg je niet teveel last van je borsten anders misschien paracetamol innemen hielp hier wel.

Ano: grappig die foto op facebook van Neomi in haar kledingkast

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    juultje
    Pffff. Pittig hoor zo’n strak ritme.
    Wat jij doet met slapen en wakker zijn in de box doen wij ook. Alleen als ik kraamvisite verwacht laat ik Ilona in de box slapen.

Het lijkt me idd ook logisch dat je bloeddruk wordt gecheckt met zw.vergiftiging
    Succes!

Chelleke
    Wat fijn dat je nog niks met de afplatting hoeft te doen.

Moesch
    Ilona krijgt zo nu en dan een speentje. Als we merken dat ze nog zuigbehoefte heeft krijgt ze de speen.
    Jonna had vanaf dag 1 al een speentje. Ze had zo’n zuigbehoefte. Ze was ook erg aan haar speentje gehecht, maar we hebben het af kunnen leren gelukkig.

Hopelijk hoef je vannacht niet te kolven.

Hier:
    Jonna's koorts is gelukkig wat gezakt. Heb haar wel een zetpil gegeven, want ze blijft huilen dat ze pijn heeft. Heel zielig.
    Ze lag om half 8 al te slapen gelukkig.

Nu is Ilona niet helemaal in haar hummetje. Ze heeft gelukkig geen koorts.
    Ze spuugt nu ook ineens heel veel. Hmmmm.

Zelf heb ik de hele dag al barstende koppijn en wil maar niet over gaan.

7. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ankje als ik het zo lees heerst er wat bij jou thuis.hier ook al heel de dag hoofdpijn bij mij komt het puur door stress van de toets.
    dus die zal morgen wel weg zijn.
    ik heb al een volle planning morgen:
    ochtend boodschappen doen
    woonkamer opruimen
    middag babykamer afstoffen
    oppassen op mijn neefje van 3 voor 1 uur ongeveer.
    lunchen met mijn zus.
    avond rusten

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat dacht je van BEVALLEN morgen.......o nee daar heb je geen tijd voor haha

Ankje: hopelijk voelen jullie je allemaal snel beter!!

Zo de kleine in bad doen, flesje geven en hopen op weer zo'n fantastische nacht

Trusten allemaal

9. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    het mag wel komen morgen dans tel ik die klusjes gewoon uit.
    hahah

trusten allemaal

10. zonnestraal1981

zonnestraal1981 Actief lid

14 jun 2011
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hall, ik wou jullie even vertellen dat ik zondag ben vervallen van een dochtertje ze heet eloise. We liggen nog in het zieken huis, het bevallingsverhaal vertel ik later ff.

11. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Jaaah! Zonnestraal!
    Gefeliciteerd met jullie dochter. En wat een mooie naam zeg. Hopelijk gaat alles goed met jullie

12. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    Dankjewel meiden ik heb het inbakeren gedaan allen wel met een fleece dekentje ondat ik niet van die specaile in huis hebt heb om half 11 zen fles op ben benuiwd hoe we het nacht gaat door brengen laat julie morgen weeten of het gehelpt heeft bedankt voor het tip
    Ga snel maar slapen voordat hij wakker is

@ankje ga het morgen om het is al vandaag proberen als het me niet lukt laat ik je het weten

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!!
    Ankje, hoe gaat t nu bij jullie? Kindjes weer opgeknapt?
    Ons2wonder, klinkt mij ook als erg veel voeding hoor.. Best kans dat hij daar last van heeft.. Zou zeker proberen met deze hoeveelheid naar de vier uur tussen de voedingen te gaan..

Zonnestraal, gefeliciteerd!!

Hier is mn moppie aan de AB.. Navelstompje was ontstoken.. Toen aangestipt.. Ging beter.. En maandag weer kapot maar ook de huid eronder helemaal geirriteerd :( Doet inmiddels aardig zn werk maar geeft helaas wel weer wat last met dr buikje.. Enorm veel windjes laten en aardig jengelig... Maargoed, ff een paar dagen nog volhouden/afzien en dan komt t vast wel weer goed ;)

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Zonnestraal: Jeej eindelijk. hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje.
    Hopelijk zijn jullie snel thuis en kunnen jullie genieten:).

Zo meteen naar de huisarts hopelijk laatste controle m.b.t. de hechtingen en krijg ik geen kuur meer..... heb zoooooooooooo'n zin in die fles perzikenwijn in de ijskast:)

Mila heeft trouwens vanmorgen weer door geslapen tot 06:30u.... wat een luxe zeg... moet wel zeggen dat ze van 20:00u tot 23:30u aan een stuk door gehuild heeft ivm haar krampjes... behalve toen ze in badje lag.... toen was ze eindelijk ontspannen....

tot strakjes... X

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Succes bj de HA Chelleke.. Hopelijk hoef je geen nieuwe kuur meer ;) Dan kan je vd week eindelijk aan je wijntje beginnen :p

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik heb net weer bericht gehad van fidel, zij en willemijn zijn sinds gisteren thuis en alles gaat weer goed! ze komt zo snel mogelijk haar verhaal vertellen;)

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Fijn dat je weer lekker thuis bent Fidel!!

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Fidel fijn dat jullie weer thuis zijn en dat alles goed gaat.

Zonnestraaltje gefeliciteerd met jullie dochter

@ Chelleke: Succes bij de Ha hopelijk ben je er nu vanaf

@ Dreamer: Das minder dat je kleintje zo'n last heeft van het navel stompje. Hopelijk doet de Ab snel zijn werk.

@ Ons2ewonder: Hoe is het gegaan vannacht?

Maylin heeft er vannacht 5 uur tussen gelaten, maar ik heb wakker gelegen vanwege een kriebel in mijn keel.
    Maylin kwam om 2.00 uur en daarna om 5.45 uur, dus erg netjes.
    We hebben net Danian naar de opvang gebracht.
    Ga haar zo in bad doen in de fles geven.
    Vandaag proberen wat bij te slapen.

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    zonnestraal gefeliciteerd en wat een mooie bijzondere naam eloise.

dreamer wat vervelend zo een ontstoken stukje huis en dat je kleintje last heeft van de buik.

chelleke veel succes bij de huisarts en geniet van je fles vanavond hopelijk.

fidel fijn dat je weer thuis bent ik hoop dat het vanaf nu goed gaat.

tamtam balen, slaapt je kleintje eindelijk en dan lig jij wakker door een kriebel.

ego vandaag wakker geworden met een buikkramp die ik gister ook had, het is vooral gewoon gevoelig heel mijn buik, vooral bovenin en onderin.
    het zijn volgens mij geen voorteken maar wel gewoon de spieren die opgerekt zijn en die gevoelig zijn. maar ik ga vandaag toch echt in huis aan de slag met opruimen en schoonmaken.

20. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Speentje, ja hier wel een speentje. Kaj is ook echt een spenenliefhebber, net als Finn en heb er niet zoveel problemen mee..

Juultje, fijn dat Viggo zo goed reageert op een strak ritme. Hier eigenlijk helemaal niet een ritme, en Kaj vind het (nog) prima. Finn kon daar ook altijd goed tegen..

Ankje, hoe gaat het daar? Jonna alweer wat beter? En jijzelf?

Miss Geul, drukke dag dus vandaag...hopelijk kan je er nog een
    beetje van genieten, veel plezier met je neefje!
    Wel rustig aan doen he?

Zonnestraal, gefeliciteerd met jullie meisje! Gaat alles goed verder?

Fidel, fijn dat je weer thuis bent! Nu lekker genieten met zn 3tjes!

Ons2wonder, hoe ging de nacht?

Dreamer, wat vervelend dat ontstoken stompje! Gelukkig gaat het met de antibiotica beter...hopelijk is ze snel wat opgeknapt!

Chelleke, Mila maakt ook heerlijke nachten he? Succes bij de huisarts, hoop ook dat je van de antibiotica af bent!

Tamtam, vervelend dat je toch wakker hebt gelegen...vandaag lekker genieten van je meisje!

Ego, hier weer een lekker nachtje gehad, alleen Finn werd wakker, maar die kroop lekker tegen me aan.
    Finn is naar het kdv, vriendlief werken dus ik alleen met mn mannetje. Vanmiddag gaan Kaj en ik samen Finn weer halen en dan bij mn ouders eten, vriendlief eet op de zaak moet overwerken.
    Zometeen eerst kraamvisite van de buurvrouw.

Deel Deze Pagina