[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh 17-03-2012 --:-- Nijntje27(35+6): Levi, 2385 gr. 44 cm, zkh 20-03-2012 15:00 Ons2wonder84(37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- Gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh 28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2990 gr. 47 cm, zkh 29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh (ks) 29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh 30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4230 gr. 53 cm, zkh 30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh 30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh 01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, 4062 gr. 51 cm, zkh (ks) 02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Aimée, 3000 gr. 49 cm, zkh 03-04-2012 06:30 Evan (39+2) Floor, 3580 gr. 48 cm, zkh 03-04-2012 15:15 Hannie (38+4) Emma Sophia Johanna, 3740 gr. -- cm, zkh 03-04-2012 23:23 Ankje (38+0): Ilona Maria Johanna, 4190 gr. 52 cm, zkh 03-04-2012 --:-- Maud85 (39+0) Zoon, 3700 gr. 52 cm, zkh (ks) 05-04-2012 18:48 Vogeltje (37+1) Mali, 2220 gr. 41,5 cm, zkh 06-04-2012 04:38 Sjors22 (41+1) Keano, 2900 gr. -- cm, zkh 06-04-2012 12:28 LinC (39+1) Amco, 2985 gr. 49,5 cm, zkh 06-04-2012 --:-- Babyphat (40+1) Dochter, 4100 gr. - cm, zkh 06-04-2012 20:00 Anoniempjuh (40+1) Daan Rudolph Marinus, 4070 gr. 52 cm, zkh 07-04-2012 07:12 Vruchtje24 (39+3) Yara, 3200gr. 48 cm, zkh 07-04-2012 18:55 Melissa (38+6) Corne, 3310 gr. -- cm, zkh 07-04-2012 19:41 Tamtam78 (40+3) Maylin Nova, 4300 gr. 53 cm, zkh 09-04-2012 23:30 Linnie1984 (39+6) Nienke, 3560 gr. -- cm, zkh 11-04-2012 09:06 2012mama (39+2) Kaj, 3470 gr. 49 cm, zkh (ks) 11-04-2012 15:57 Wendie1979 (39+4) Mees, 4420 gr. 54 cm, zkh (ks) 12-04-2012 --:-- Mirella25 (40+5) Melissa, 3110 gr. 51 cm, zkh (ks) 12-04-2012 23:53 Noosa (38+6) Stan, 3260 gr. 51 cm 13-04-2012 09:27 MoesCH (39+2) Dochter, 3558 gr. 51 cm, zkh 14-04-2012 --:-- Sefanja (35+4) Neva, ---- gr., -- cm, zkh 17-04-2012 18:51 MM1981(40+1) Wolf, 3510 gr. -- cm, zkh 20-04-2012 --:-- Fidel2010 (40+6) Willemijn, 3050 gr. 46 cm, 22-04-2012 --:-- Zonnestraal1981 (42+0) Eloise, ---- gr. --cm, zkh [FONT="]18 Meisjes geboren[/FONT] 17 Jongens geboren [FONT="]Zwaarste: Mees[/FONT][FONT="] (4420 gr.)[/FONT][FONT="] ------------ Grootste: Mees[/FONT][FONT="] (54 cm)[/FONT] [FONT="]Lichtste: Mali[/FONT][FONT="] (2220 gr.) -------------- Kleinste: [/FONT]Mali [FONT="](41,5 cm)[/FONT] Buddylijst: Miss Geul - Anoniempjuh Evan-Miss Geul Bevallingslijst: [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] 20 april Miss Geul, 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis
ik zie net ineens dat ik nog de enige actieve zwangere vrouw ben. josephine heeft lang geleden bed rust gekregen en daar weet ik eigenlijk niet van of ze al bevallen is. het wordt eenzaam
Hier ook een speentje hoor.. Ze heeft m vooral even nodig om in slaap te komen en daarna glijdt ie uit dr mondje.. Ze wordt dan ook niet wakker omdat ze em weer wil... Ze spuugt m wel ns uit als ze nog niet slaapt enja dan moet je soms ff 2-3 keer speentje terug geven... Heb er iig ook geen problemen mee Heb nu liever een speentje dan dat ze vingers of een duim gaat gebruike want das helemaal lastig af te leren (spreek uit ervaring )
Miss Geul, Josephine is ook nog niet bevallen...maar jij inderdaad de enige actieve... Hoop dat jullie snel jullie kleintje mogen begroeten!
@sefanja: haha nou groot gelijk hoor. en je bent welkom hier Lag je al in het ziekenhuis ivm je zwangerschapsvergiftiging? Ben je ingeleid? ik had t ook.. maar wat fijn dat je kleine meisje het zo goed doet! mocht ze direct mee naar huis? en idd, die kiwi heb ik ook nog nooit van gehoord @tamtam: he wat sneu dat je kleine meisje een onregelmatige dag had... misschien een regeldag? @moesch: wij geven viggo een speentje als hij aan de borst ligt te sabbelen, niet echt drinkt, maar huilt als ik hem eraf haal. hij wil dan gewoon nog sabbelen! en ook als hij last heeft van zijn buikje vind hij het fijn om ergens op te sabbelen.. hij krijgt m ook mee in bed als hij dat wil, maar als hij hem 2 keer heeft uitgespuugd laat ik t voor wat het is, anders blijf je dat ding erin stoppen! @vruchtje: ach, jij ook een hangerig meisje dus. gaat het vandaag beter? @anoniempjuh: lekker zeg, maar 1 keer eruit dat scheelt een hoop voor je nachtrust he? en hoe lang doet ie dan over een fles? en slaapt hij daarna direct weer? wat een geweldige foto van neomi op fb hahahaha @ankje: kraamvisite heeft bij ons even dikke pech. viggo heeft een strak ritme en heeeel veel regelmaat nodig en dus slaapt hij altijd boven. als ze hem willen zien moeten ze maar heel snel komen als ik klaar ben met voeden en anders komt t over een week of 2 wel weer! wat fijn dat het beter gaat met jonna. kzag je foto op fb, zielig hoor... hoe is het met je hoofdpijn? @missgeul: jeeetje wat een dag heb jij weer gepland zeg! heb je er de energie nog voor?? haha zo heb je idd geen tijd om te bevallen! @zonnestraal: gefeliciteerd met je dochtertje! wat een mooie naam zeg! ben heel benieuwd naar je verhaal, sterkte in het ziekenhuis!! hopelijk mogen jullie gauw samen naar huis. @ons2wonder! ik ben benieuwd of het inwikkelen hem geholpen heeft?! als het idd werkt zou ik wel een goede doek gaan kopen, hoeft niet duur te zijn (anoniempjuh had hier een link geplaatst van een swaddle me, die kost ergens rond de 20 euro). das een stuk veiliger en steviger dan een fleece deken.. @dreamer: aaaahhhwww nu al AB wat zielig dat het ontstoken is.. heeft ze er ook pijn aan? @chelleke: succes bij de huisarts! ik duim voor je! haha die wijn..... oh kleine huilt... brb (hoop ik)
@fidel: wat fijn dat jullie weer thuis zijn! nu lekker genieten van je kraamtijd!!! @tamtam: lekker zeg, 5 uur ertussen beetje jammer alleen dat je nu zelf ergens wakker van lag hoop dat je wat bij kunt slapen vandaag @missgeul: positief denken; het zijn gewoon voortekenen!! @2012mama: een dagje met zn tweetjes dus! ook lekker veel plezier vandaag!
ik geloof dat ik zo moet voeden, dus nog ff snel (manlief verschoont luier) viggo heeft gisteren volgens mij weer een regeldag gehad. vanaf half 2 steeds om de 2 uur drinken. half 9 voor t laatst (ging wel pas om 23:00 slapen), daarna pas om 02:30 weer!!!! en daarna 7:30! lekkerrrrrrr ben zelf een beetje ziekig. last van mn keel en vermoed dat er nog wel meer komt (manlief is ook beetje ziekjes deze week). hoop niet dat het te erg wordt, weet niet hoe ik t dan moet doen met die kleine
Eindelijk..... goed nieuws!!! De ontsteking/abces is volledig weg De huisarts durfde nu wel te zeggen dat het echt een verschrikkelijk groot en lelijk abces was waarvan ze had gedacht dat het helemaal open moest worden gemaakt. Gelukkig heeft de AB zijn werk gedaan Op naar die heerlijke wijn vanavond....
Dat valt echt nog wel mee hoor Ano..... en je hebt wel al 2 kids gehad he..... gaat vanzelf wel terug in model.. ... ik maakte me ook heel erg druk, maar bij mij is gelukkig bijna niks meer te zien.. alleen de weegschaal doet nog moeilijk moet er nog steeds 9 kg af... ( van de 23)
chelleke fijn dat de ontsteking helemaal weg is! zo te lezen geven de meeste dus wel een speentje! hier vanmorgen ook weer speentje gegeven.. ze had om half 7 n flesje gehad en begon om half 8 weer te zuigen op dr handjes en huilen.. dus speentje gegeven zodat ze om half 10 dan dr flesje kon krijgen! vannacht ging goed met mn borsten.. niet echt last gehad van stuwing.. voor het slapen gaan nog ff gekolfd en vandaag om half 10 weer gekolfd tot ze niet meer zo hard waren.. hoop dat ik er snel vanaf ben.. want ik vind t echt niet leuk meer! bh goed strak aangetrokken.. en nog een sjaal goed strak eromheen gestrikt.. dus hoopp dat t zn werk doet.. verder heeft ons meisje de flesjes ineens heel snel leeg.. in nog geen 10min.. terwijl ze met de BV in flesje er 20-30 min over deed! we hebben difrax s fles.. iemand een idee hoe we dr langer over de fles kunnen laten doen? ik stop nu na 5 min en laat dr ff boeren en 5 min rusten en dan de rest van de fles.. ook was ze vanmorgen flink aan het persen maar er kwam niks.. met BV had ze bijna bij elke verschoning een poepluier. hoeveel poepluiers moeten ze met KV hebben?
@ 2012mama: Ja wij hebben niet te klagen met onze kids he .... zalig... @ MoesCH: De kinderarts hier heeft gezegd dat ze minstens 1 goede poepluier in de 24uur moeten hebben gemiddeld... dat betekend minimaal 7 per week zei hij.... Mila heeft ook wel eens een dagje overgeslagen en haalt t de dag erna weer dubbel in hahaha... darmpjes waren niet vol bij haar zei de dokter dus ze werken goed... Mila had de difraxfles ook zo leeg, maar de aventfles ook hahaha nu met de omneo krijgt ze er niks uit dus is ze dood moe na de fles, maar heb nu een M speentje erop en nu gaat t beter.... Je zou evt de flesvoeding een beetje kunnen verdikken, tenminste Ankje heeft me die tip eens gegeven... dan is ze niet zo gulzig, verslikt ze zich minder, krijgt minder lucht binnen en dus ook minder krampjes... Nutriton heet dat geloof ik... ( vraag t eff na aan Ankje haha ik heb er nog geen ervaring mee).. Dat persen wat je beschrijft dat heeft Mila ook... dagelijks momenteel... heel vervelend maar daar was weinig aan te doen.. heeft te maken met de darmpjes... denk dat jullie meisje even moet wennen aan de flesvoeding.... @ Juultje: Jouw nachten beginnen dus ook ietsje langer te worden... gelukkig.... En ook ik ben de 2e week niet fit geweest... keelpijn, kriebelhoest en dood op.... vergeet niet dat je lichaam een topprestatie heeft moeten leveren he... bij de een werkt dat eerder uit dan bij de ander, dus pak je rust toch maar... ( hoor mij)
ok dus t persen hoort er gewoon bij.. ben zo bang dat ze krampjes gaat krijgen door de kv.. kga s kijken voor een andere fles.. ik had bij mn zoontje ook nutrilon omneo (bijvoeding) ik gebruikte toen tommee tippee flesjes icm met bv en met speen nummer 2 deed hij er 15-20min over! dat van nutriton heb ik idd gelezen.. maar heb ook gelezen dat ze er hardere ontlasting van kunnen krijgen?
@Zonnestraal, van harte, mooie naam, nu lekker genieten. @Miss Geul, super van je toets en suc6 met de laatste loodjes, we blijven je steunen hoor!
hoe gaat het met josephine die had toch ook iets waardoor ze al weken bedrust moet hebben? toen was ik nog niet actief mar heb het een keer terug gezocht. juultje ik heb er ook geen energie voor, ik maar er energie voor omdat het gedaan moet worden, of ik het nu zwanger doe of ik doe het als ik net bevallen ben dat maakt ook geen verschil. juultje ik hoop dat viggo vandaag jou je rust geeft en dat je even tussendoor kan slapen en uitrusten en dat je je dan snel beter voelt. chelleke super geniet van je wijn ano dat buikje valt mee het komt wel weer terug in positie, geef je lichaam de tijd. moesch ik hoop dat die stuwing snel weg is en dat je weer zonder sjaal en strakke bh kan lopen. ego hier de boodschappen in huis gehaald, zometeen het huis opruimen zodat mijn zus en neefje veilig langs kunnen komen, maar nu eerst een lekkere bak decafe. heb al heel de ochtend hitte aanvallen en gevoelige buik herkent iemand dat??
Chelleke yessss fijn dat t bijna weg is meid! heerlijk van je wijntje genieten vanavond!! ik heb laatst een kriekje (belgisch kersenbier) gedronken, ging hartstikke goed. gewoon niet teveel drinken! oef, nog 9 kg das wel balen he. maar dat trekt vanzelf wel weg toch? gaat er stukje bij beetje nog wat af of sta je nu stil qua gewicht? misschien lekker een beetje gaan wandelen ofzo... ik heb van die topprestatie verder geen last meer hoor, moet er ook niet aan denken om nu naar bed te gaan ofzo. heb nu heerlijk wat tijd voor mezelf. manlief gaat nu werken en viggo ligt weer te slapen @anoniempjuh: joh dat trekt toch vanzelf wel weg, je buikje? Of gaat dat minder snel als je geen borstvoeding geeft? beetje buikspieroefeningen doen en heb je straks zo weer een strakke pens @moesch: fijn dat het goed is gegaan met je borsten! naar gevoel is dat he, die stuwing. hoop dat t gauw helemaal over is meid! zo, dat doet ze idd snel met die difrax fles! hoeveel ml krijgt ze? viggo drinkt ongeveer 130 ml (borstvoeding) en als ik dat met die difrax fles geef doet hij er echt een eeuwigheid over! ben gisteren na 45 minuten maar over gegaan op een avent fles, die heeft ie zo leeg! maar als ik hem alleen die geef dan is hij heel erg ontevreden na die tijd, dan moet ik hem altijd nog aanleggen en hij spuugt en boert dan ook heel veel. ik kan je wat flessen en spenen betreft dus niet echt tips geven, sorry! zo he, de stoppen vlogen er net uit, dus pc ging uit. was al bang dat ik weer overnieuw moest beginnen, maar ik start op, open internet en VOILA, daar is mijn bericht nog!
dames.. herkent iemand dit? en wat doe je ertegen? ons dochtertje heeft om 10u een flesje van 100cc gehad en is nu weer aan het jengelen en handjes in de mond aan het doen? veels te vroeg nog voor n flesje.. wat doe ik hiermee?
ohja en we hebben toch maar een babyfoon gekocht. vond het onzin, zo'n ding. maar we laten nu steeds de tussendeur open zodat we viggo goed kunnen horen huilen, maar onze katten willen dan steeds naar boven. deur op een kiertje werkt niet, want ze wurmen net zo lang tot ze er door kunnen heb m besteld bij bestekeus.nl en vandaag wordt ie als t goed is bezorgd. ben benieuwd! wb gewicht: er blijft bij mij steeds een beetje af gaan.. zit nu 2 kg onder mn startgewicht. ik eet me een ongeluk, maar blijkbaar niet genoeg ofzo. of ik heb genoeg reserves die eraf kunnen krijg ook erg veel opmerkingen als: waar ben je gebleven, jee das echt snel gegaan. je was een kamerolifant, maar alles is weg?' wel grappig. vooral mensen die steeds maar bleven zeggen hoe dik ik wel niet was, daarbij heb ik nu zoiets van: EAT THAT BIATCH! oooooh en een fout van het uwv in mijn voordeel, EINDELIJK WHAHAA Ik heb een poosje geleden bezwaar ingediend, omdat het dagloon van mijn uitkering bij 3 werkgevers niet klopte. kreeg van alledrie vrij snel bericht dat de bedragen waren aangepast. maar van 1 kreeg ik het nieuwe bedrag maar niet betaald. dus 2 weken geleden gebeld. ze zouden ermee aan de slag en ik zou het horen. nu nog niks gehoord dus weer gebeld. blijkt dat ze het bedrag dat aangepast was bij een andere client hebben gezet en bij die client dus een te hoog bedrag aan mij betaald hebben (snappen jullie het nog?). het dagloon van die client wordt nu weer naar beneden aangepast, maar ik hoef het teveel dat betaald is niet terug te betalen. daarentegen krijg ik WEL met terugwerkende kracht het goede bedrag van de juiste client uitbetaald *gniffel* noooouuu het mocht ook wel hoor, met alle rompslomp die ik met het uwv heb gehad, sjongejonge!
@moesch: regeldag?? rond de 2 weken hebben ze voor het eerst een regeldag. dan willen ze veel drinken en bij je zijn, omdat ze een bepaalde ontwikkeling doormaken wat EN veel energie kost EN eng voor ze is, omdat ze ineens iets nieuws kunnen..