April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ik heb het boek 'oei, ik groei' gekocht. EEN AANRADER! geeft erg mooi aan wanneer je regeldagen kunt verwachten, wat er dan gebeurt en waarom die regeldagen er zijn!

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Moesch: misschien doordat ze fles zo snel leeg drinkt minder verzadigd gevoel of nog zuigbehoefte

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nou meiden ik vind t een flinke buik...en tuurlijk heb 2 kinderen gehad maar toch...tis echt zo los en blubberig allemaal, als ik zitr of buk hangt ie daar gewoon....

en buikspieroefeningen mogen nog niet juul, pas met 6 weken, dus kan nog weinig.Maar straks zeker weer naar de sportschool...

hier is Daan vandaag ook wat huilerig, en wat ook zo irritant is, dan huild ie omdat ie een fles wil, nou en dan laat ie zijn eigen behoorlijk horen, maar als ie dan zijn fles krijgt laat ie weer 40 of 50cc staan...grrrrrrr.
    ben er al wel achter dat ie lekker warm wil drinken, dus soms doe ik dan die 40-50 nog ff opwarmen en dan ligt ie plat in zijn bed en dan drinkt ie nog wat...

josephine geen idee wrom we haar niet meer horen hier...

moesch misscien idd een regeldag, misschien hier ook wel haha?!

4. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Zonnestraal gefeliciteerd met jullie dochter.

@ Chelleke fijn dat alles goed was bij de ka en ha.

@ Juultje fijn boek he heb hem ook. Wat een schattig kereltje heb je.

Hier is pruw ook een feit ze heeft er nu ook iets voor gekregen.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ano: hier ook een slappe buik begrijp je volkomen. Straks inderdaad weer sporten al vraag ik me af de tijd vandaan te halen

Miss geul: zijn vast voortekenen

tam: mooie tijden dus van Maylin

onswonder: hoe is de nacht gegaan ?

Juul: fijn dat viggo zo doet bij strak ritme

Zonnestraal: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!

chelleke; fijn dat abces helemaal weg is:) geniet van je wijn

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames... moet even mijn ei kwijt....
    Al vanaf dat de kraamzorg weg is merk ik aan mijn man dat ie het allemaal wel erg zwaar vind. Mila heeft nu al 2 dagen last van krampjes en huilt dus erg veel ( lijken hier ook echt regeldagen te zijn, huilt echt na 2 uur alweer om een fles, handjes in de mond etc...) Manlief kan er echt niet tegen en gaat iedere keer als ze zo hard blijft huilen "even op bezoek bij zijn moeder". Uiteraard zonder Mila..... Hij geeft 's nachts ook al de flessen niet omdat het ivm gezondheid erg zwaar is, dat begrijp ik goed, maar hierdoor zit ik dus echt 24 uur alleen de zorg om mijn dochtertje te doen en als ik hem hierop aanspreek dan is het onzin en flauwekul...... hij doet t echt alleen als t moet en ik baal daar erg van... Hij is hartstikke gek op haar daar niet van, maar hij denkt dat ie alleen papa hoeft te zijn als hij zin heeft....... Herkent iemand dit en wat moet ik hiermee.... grrrr baal een beetje

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    chelleke he wat vervelend meid.Maar denk wel dat het een klein beetje man eigen is,tenmiste niet alle mannen zullen zo zijn, maar denk wel een hoop.
    Mijn man werkt natuurlijk hele dagen, dus tja logisch dat ik het dan allemaal alleen doe, maja snachts doe ik het ook, en uieindelijk doet hij dan bijna niks.Ook de weekenden moet ik meestal vragen of ie ven de fles wil doen of t luiertje enz..uit zijn eigen denkt hij er niet aan.
    Wel help ie wat meer uit zichzelf met neomi nu, maja hallo mag het:)..
    Ik zou het er toch met hem over hebben.dat zijn gezondheid de nachtvoeding niet toelaat is erg vervelend, maaroverdag kan ie dan toch wel at meer doen, jullie hebben samen voor een kindje gekozen he!!!mannen zijn denk ik gewoon makkelijk en weten dat de moeder het allemaal toch wel doet...

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    chelleke vervelend! mijn man werkt 5 hele dagen en is altijd pas rond 19u thuis.. dus doe ook veel zelf.. als hij thuis is helpt hij met ons zoontje over te nemen.. en geeft in de avond meestal ook het flesje.. verschonen doe ik meestal zelf.. en de nachten ook.. omdat hij zo vroeg op moet en nog n heel stuk naar zn werk moet met de auto heb ik liever dat hij doorslaapt.. ben bang dat hij anders in de auto in slaap valt ofzo..

ik mis m sinds dat ie aan het werk is nog steeds heel erg.. voorheen had ik er nooit problemen mee en vermaakte me prima.. maar de laatste dagen kom ik de dagen moeilijk door en mis m ontzettend..
    stomme hormonen!

9. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    miss geul een kiwi is een klein vacuümpomp... Ik sta nog steeds onder controle van wege mijn bloeddruk... Deze is nog aan de hoge kant, vandaag moet de huisarts als het goed is weer langs komen om bloeddruk te meten. Ik heb nu hoofdpijn, vaak een teken voor een hoge bloeddruk... De huidige huisarts wil niet komen, wij zitten in overgang naar een nieuwe gezien wij totaal niet tevreden zijn... Wil iemand mijn verhaal horen?

tamtam78 De bevalling was wel pittig, maar wat ik er voor terug heb gekregen valt de pijn opeens weg die ik heb gevoeld.

Moesch Onze kleine meid bied ik geen speen aan, gelukkig pakt zij zelf haar duimpjes... Zolang het niet nodig is, geeft ik haar geen speen... De speen heeft een ander zuigreflex dan de duim. Een baby moet 1x per etmaal een poepluier hebben, zowel met kunst als borst voeding. Je beebs heeft gewoon honger, dat kan twee uur later. Biedt een flesje aan.

ons2wonder84 Inbakenen met een fleece deken nooit doen (zeker niet in het bedje)... Op sommige fleece dekens staat dat je deze niet mag gebruiken als het contact maakt met huid.. Fleece kan zodanig warm worden, dat je kleintje brandwonden kan krijgen.

geboortelijst Neva 46 cm en woog 2525 gram bij de geboorte.

juultje Nee ik lag nog niet in het ziekenhuis, ik werd vrijdag de 13e opgenomen ivm vermoeden zwangerschapsvergiftiging en die nacht kwamen de ween al, onaangekondigd....

chelleke Ik heb veel dingen in dit forum niet mee gekregen, maar als ik je berichtje lees ben je heel blij dat abces weg is... Gelukkig maar...

Neva heeft de eerste week op couveuse afdeling gelegen. Ze deed het zo goed dat zij na een kleine week ontslagen is uit het ziekenhuis... Afgelopen vrijdag zijn wij met zijn 3en naar huis gegaan... Neva is een pittige dame, je kan echt niet van haar aflezen dat zij een prematuur is... Ze zat op dag 9 al over haar geboorte gewicht (2525) en het naveltje was er toen ook al af... Ze groeit nog steeds enorm goed, gisteren zat 2630 gram... Neva huilt alleen als zij honger heeft, schone luier of een krampje... Het is een heel tevreden dame... Ik ben zo trots op haar... Ze zit nu op met 7 voedingen 90- 100 ml.. Ik voel mij soms machteloos bij de krampjes of als zij de hik heeft (heeft zij regelmatig en lang, lijkt mij echt vermoeiend)..

Hoe hebben jullie de kraamperiode ervaren? Ik heb gelukkig nog dag 9,10 en couveuse nazorg gekregen (max.16 uur)... Het is toch eigenlijk gek dat je als je in het ziekenhuis verblijf dat kraamzorg daar vanaf gehaald word, terwijl situatie heel anders is... Gelukkig waren ze op de neo begripvol... Onze kraam verzorger is toppie, ze helpt ons echt zoals wij het willen... Ze verplicht mij bv niet dat ik 's middags MOET gaan slapen (ik rust wel op de bank )... Ik zou haar zeker aan anderen aan bevelen...

Hebben jullie al gedoucht met jullie kleintje? Gisteren voor het eerst gedaan, wat lag mijn kleine meid ingenesteld tussen mijn borsten... De straal hebben ik op haar ruggetje laten komen (wij hebben twee douchen), de stort douche niet gebruikt (kwam water in haar mond).

Hoe gaat het bij jullie met Kolven? Ik kolf elektrisch, als ik iedere keer na voeding kolf, dan heb ik tussen 60- 80 ml... Ik bied elke dag Neva mijn borst aan, maar gezien zij prematuur is, pakt zij de borst nog niet helemaal... Het is een paar zuigen en valt daarna in slaap... Borst is in haar geval dus extra, krijgt volledig moedermelk per fles.

10. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @2012 mama wat vervelend van de bcc ! je houd er toch rekening mee als ze zeggen dat ze komen ! hoop vandaag wel op de afgesproken tijd… Voor de spruw zou ik denk ik gewoon de dokter even bellen, waarom wachten tot het erger wordt, want volgens mij gaat dat niet zomaar over toch ?

@tamtam fijn dat jij ook tegen tijd tekort aan loopt, ben ik toch niet de enige.. Floor doet precies hetzelfde en geeft soms ook met een golfje voeding terug… ga het dinsdag even navragen op het cb Wij houden haar na de voeding even rechtop zodat het maagje de voeding even kan verwerken.

@dreamer fijn te horen dat het terug geven geen kwaad kan, klinkt heel logische maar je wil dat toch even horen. Spannend he de eerste dag alleen. Hoe is het opstarten gegaan ?

@chelleke over die driehoek kussentjes hoor ik een hoop goede verhalen ! heb je al besloten of je het gaat doen ?

@ankje en ? vandaag de dag beter begonnen ? hoop je meiden ook. Het verhaal over de koortsstuip kan ik me nog goed herinneren. Heeft indruk op me gemaakt ! kan me je angst heel goed voorstellen. Verschrikkelijk voor je buurvrouw !

@unox wat heerlijk dat je kleintje goed slaapt, lekker op zijn eigen buikje in plaats op die van jou ;) het vermoeide is hier ook nog steeds erg aanwezig, ik wijt dat ook heel erg aan de gebroken nachten. Hoop ook dat het snel beter wordt…

@ons wonder zou alles op het cb vertellen en dan vragen of zij tips hebben. Vervelend dat je het niet meer weet. Morgen krijg hopelijk tips waar je echt iets aan hebt. Suc6

@miss geul lekker je toets zit erop en dan ook nog de beste ;) gefeliciteerd

@juultje thanks voor de tip, ga het huishouden maar een beetje verdelen… wilde indd teveel op 1 dag doen. Wat lekker voor viggo dat je een ritme hebt gevonden dat hem voldoende rust geeft en zo natuurlijk heel hard kan groeien ! leuk de camera, met dat soort dingen ben ik altijd een beetje huiverig omdat tweedehands te kopen. Hoop dat je een goede koop heb gedaan.
    @zonnestraal gefeliciteerd met jullie kleine meid !

11. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Chelleke: Fijn dat het abces weg is nu lekker aan de wijn
    Veel mannen zijn denk ik een beetje zo bewust of niet bewust.
    Veel komt ook op mij neer en doordeweeks doe ik de nachtvoedingen(hij zit veel op de weg)in het weekend doet mijn man het.
    's Avonds doet hij wel meer met Danian en ook wel een flesje en verschonen. Soms moet je ze een beetje sturen.

@ Juultje: Het oei ik groei boek heb ik ook alleen heeft een vriendin van mij hem nog, maar ik vind het ook ideaal, dat je weet als ze wat jengeliger zijn waardoor het kan komen.
    Gelukkig komt het UWV nu jou tegemoet.

@ ano: Mijn buik ziet er nog bijna net zo uit. Heb nooit een strakke buik gehad en zal ook nooit gebeuren denk ik.
    Wil wel weer Zumba gaan doen dat doe ik gewoon thuis, maar moet wel ff uit gaan zoeken waar ik de tijd vandaan moet halen.
    Ik moet er nog 11 kilo af dan zit ik op mijn start gewicht en dan wil ik er het liefst nog 6 af.

@ Moesch: De kraamverzorgster zei tegen mij ook elke dag een vieze luier, maar Maylin poept ook soms een dag niet. Ze moeten in ieder geval 1 keer in de 3 dagen poepen anders moet je naar de HA.
    Hopelijk ben je snel van de stuwing af.
    Lastig is dat he als ze veels te vroeg weer beginnen te huilen en te sabbelen. Deed Maylin gisteren ook en ik heb toen wat kleine flesjes gegeven. Vandaag drinkt ze haar flessen weer leeg en laat ze er tot nu toe 4 uur tussen.

Net heerlijk op bed gelegen. Maylin heeft de fles weer gehad en ligt weer in bed, dus ik ga zo ook ff weer liggen. Heerlijk zo'n dagje om ff bij te tanken.

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames.... Mila is onafgebroken vanaf 11:00u aan het huilen... zoo zielig... ik kom er maar niet achter wat er is... honger kan t niet zijn, heeft flesje net leeg, luier is schoon... denk de krampjes, maar germ wat is ze zielig.... alleen wordt ik er zo moedeloos van..... heb haar getroost geknuffeld, alles geprobeerd, maar niets helpt.... iemand nog tips???

13. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland

Op de buik latten legen dat helpt bij ons wel en dan over de rug aaien bij ons hielp dat wel chelleke

14. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Draag je haar bij je?
    Misschien zoekt zij je warmte, neem haar bij je op de bank...
    Of laat je kleintje hoofdje in elleboog, hand tussen haar beentjes, met de pols op de buik van de baby tegen je eigen buik aan en met je rechterhand tegen de voetjes aanduwen (naar lichaam duwen) en met haar rond lopen... Het kan inderdaad krampjes zijn, check even de temperatuur.. Misschien is het wat anders

15. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    Ow dames iedereen bedankt voor de tips was een heerlijke nacht wat heb ik toch goed geslapen voel me top
    Om 11 uur fles gekregen en dan zen bed in gedaag tot 3 uur kwam die voor de volgende fles en weer zo geslapen zonder huilen tot 7 uur was heerlijk hij vond het goed dekentje / inbakeren ik weet dat het niet handig is met dekentje maar ik had geen specaile inbraak deken maar ga nu efe op internet kijken en morgen ook nog aan de consulatie buro vertelen me verhaal mischien kan ik ook ergens huren allemaal bedankt voor de tip en hij slaapt nu ook heerlijk normaal was die overdag ook huilrig en hongerig

@zonnestraal gefeliceteerd met de geboorte
    @fidel beterschap en sterkte met het bij komen

Als ik iemand vergeten ben sorry

16. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Grrr ik moet even zeiken

vanmorgen zat ik achter de pc, ineens geknetter uit de keuken. ik kijken, niks te zien, maar kreeg ineens door dat het van boven de eettafel kwam, de lamp dus. die stond niet aan, maar knetterde toch. en zo ineens vliegt de aardlekschakelaar eruit. ik doe m weer aan, alles doet ht weer. paar minuten later gebeurt weer hetzelfde, maar nu werkt de hele stroomgroep die op die schakelaar zit niet meer. stopcontacten in de keuken en op zolder doen het nu dus niet. Schoonmoeder gebeld, die snapte er ook geen hout van. koelkast op een verlengsnoer in de gang gedaan en boven een verlengsnoer naar de wasmachine (er draaide een was) zodat dat in ieder geval werkt. gebeld met stroomstoringsnummer, moeten we een installateur laten komen omdat de schakelaar ws kapot is :(

Wil ik net ons slaapkamerraam open doen (dakraam), omdat de babyfoon aangeeft dat het 21 graden is op onze kamer en dat is te warm voor een baby om in te slapen, zeker ingebakerd. doet ie t mooi niet :( raam is met geen mogelijkheid open te krijgen. daarna houdt ie het dus maar even vol en wil hij weer drinken. hoop dat ie nu weer even een goede ruk slaap maakt.

internet doet t hier steeds niet. modem gaat steeds uit, heeeel irrotant!

viggo kwam ineens weer om de 2 uur. heb m een fles afgekolfde melk gegeven omdat ik het vermoeden had dat hij niet genoeg uit mijn borst haalde omdat ik vanmorgen gekolfd had en hij daarna dus 2 keer snel achter elkaar wilde drinken.

pfff tis niet mijn dag vandaag

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Fidel fijn dat je weer lekker thuis bent:)

Tamtam: heerlijk zo een dag om bij te komen, dat heb ik morgen

wonder: fijn dat je nacht beter ging. Dat doet een mens veel goed

juultje: alles zit dus tegen vervelend joh!! Viggo een regeldag

chelleke: wat zielig van mila. misschien even in bad doen werkt hier heel ontspannend

18. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Juultje, vervelend dat je wat ziekig ben..lekker rustig aan doen!

chelleke, fijn dat ie weg is. geniet van je wijntje!
    Herken dat van je man een beetje, hier was dat wel een beetje zo bij Finn, nu niet. Gaat vanzelf over als ze wat groter zijn, tenminste, hier ging dat wel zo. Maar snap wel dat je er van baalt!
    Gebruik je wat tegen de krampjes?

moesch, hier kregen we van het cb de tip bij snel drinken, 1 minuut flesje aanbieden, dan 1 minuut op pink of speen zuigen, dan nogmaals 1 minuut fles en 1 minuut speen/pink en dan helemaal les aanbieden..werkt hier wel.
    weet niet wat de richlijn is met poepen en fv, maar hier minimaal elke dag 1x een poepluier.

juultje, mooie foto zeg! En wat vervelend dat het allemaal even tegen zit!

Sefanja, ja hier ook gedoucht, en Kaj vind het heerlijk:)

Evan, die vrouw van het cb zei dat het wel over kon gaan, die
    spruw, maar heb er ook niet veel vertrouwen in...ga dus gewoon naar de huisarts..

Tamtam, fijn he, even bijtanken:) En zo je mannetje weer halen...

Spruw, morgen ga ik naar de huisarts, heb besloten er toch wat voor te willen hebben...geen zin in weken lang spruw...

Gewicht, ben inmiddels 14kg kwijt, wil er nog 6, maar pas mn kleren al wel weer...

Hier lekker dagje gehad, zo mn kleine mannetje inpakken in de maxicosi, nog even langs het postkantoor en dan Finn halen.
    Wordt wel erg donker buiten, dus zou me niets verbazen dat we een bui op ons hoofd krijgen:(
    Hier draaien de droger en wasmachine inmiddels:) Nu die stapel wegwerken!
    Straks naar mn ouders, daar eten met de kids, manlief werkt over, dus moet ze daarna ook alleen in de pyjama en op bed krijgen..ben benieuwd!
    Morgen een dagje niets, ook wel erg fijn.

19. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]

15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh
    17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zkh
    17-03-2012 --:-- Nijntje27(35+6): Levi, 2385 gr. 44 cm, zkh
    20-03-2012 15:00 Ons2wonder84(37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh
    20-03-2012 --:-- Gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh
    28-03-2012 18:51 Vriendlief (36+0): Sofie Anna Barbara, 2990 gr. 47 cm, zkh
    29-03-2012 07:58 Troela85 (39+5): Thijm, 3620 gr. 53 cm, zkh (ks)
    29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene, 3420 gr. 52 cm, zkh
    30-03-2012 10:03 Sab1988 (39+1): Jonas, 4230 gr. 53 cm, zkh
    30-03-2012 15:30 Chelleke (39+5): Mila, 3340 gr. 49 cm, zkh
    30-03-2012 17:45 Unox (39+1): Zoon, 3144 gr. 49 cm, zkh
    01-04-2012 05:11 Moestra (37+1): Roan Joshua, 4062 gr. 51 cm, zkh (ks)
    02-04-2012 15:01 Dreamer (38+2): Aimée, 3000 gr. 49 cm, zkh
    03-04-2012 06:30 Evan (39+2) Floor, 3580 gr. 48 cm, zkh
    03-04-2012 15:15 Hannie (38+4) Emma Sophia Johanna, 3740 gr. -- cm, zkh
    03-04-2012 23:23 Ankje (38+0): Ilona Maria Johanna, 4190 gr. 52 cm, zkh
    03-04-2012 --:-- Maud85 (39+0) Zoon, 3700 gr. 52 cm, zkh (ks)
    05-04-2012 18:48 Vogeltje (37+1) Mali, 2220 gr. 41,5 cm, zkh
    06-04-2012 04:38 Sjors22 (41+1) Keano, 2900 gr. -- cm, zkh
    06-04-2012 12:28 LinC (39+1) Amco, 2985 gr. 49,5 cm, zkh
    06-04-2012 --:-- Babyphat (40+1) Dochter, 4100 gr. - cm, zkh
    06-04-2012 20:00 Anoniempjuh (40+1) Daan Rudolph Marinus, 4070 gr. 52 cm, zkh
    07-04-2012 07:12 Vruchtje24 (39+3) Yara, 3200gr. 48 cm, zkh
    07-04-2012 18:55 Melissa (38+6) Corne, 3310 gr. -- cm, zkh
    07-04-2012 19:41 Tamtam78 (40+3) Maylin Nova, 4300 gr. 53 cm, zkh
    09-04-2012 23:30 Linnie1984 (39+6) Nienke, 3560 gr. -- cm, zkh
    11-04-2012 09:06 2012mama (39+2) Kaj, 3470 gr. 49 cm, zkh (ks)
    11-04-2012 15:57 Wendie1979 (39+4) Mees, 4420 gr. 54 cm, zkh (ks)
    12-04-2012 --:-- Mirella25 (40+5) Melissa, 3110 gr. 51 cm, zkh (ks)
    12-04-2012 23:53 Noosa (38+6) Stan, 3260 gr. 51 cm
    13-04-2012 09:27 MoesCH (39+2) Dochter, 3558 gr. 51 cm, zkh
    14-04-2012 --:-- Sefanja (35+4) Neva, 2525 gr., 46 cm, zkh
    17-04-2012 18:51 MM1981(40+1) Wolf, 3510 gr. -- cm, zkh
    20-04-2012 --:-- Fidel2010 (40+6) Willemijn, 3050 gr. 46 cm,
    22-04-2012 --:-- Zonnestraal1981 (42+0) Eloise, ---- gr. --cm, zkh

[FONT=&quot]18 Meisjes geboren[/FONT]
    17 Jongens geboren

[FONT=&quot]Zwaarste: Mees[/FONT][FONT=&quot] (4420 gr.)[/FONT][FONT=&quot] ------------ Grootste: Mees[/FONT][FONT=&quot] (54 cm)[/FONT]
    [FONT=&quot]Lichtste: Mali[/FONT][FONT=&quot] (2220 gr.) -------------- Kleinste: [/FONT]Mali [FONT=&quot](41,5 cm)[/FONT]

Buddylijst:

Miss Geul - Anoniempjuh
    Evan-Miss Geul

Bevallingslijst:

[FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    20 april
    Miss Geul, 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Ik laat mijn gezicht ook weer even zien hier!

Ook ik ben inmiddels gestopt met de borstvoeding. Ik werd er zo ongelukkig van! Dus nu de druk eraf kolven als het nodig is en verder flesvoeding. S. maakt het niks uit, die vind alles prima haha.
    Hij heeft sinds gistermiddag nog geen poepluier gehad, ga ervanuit dat dit met de flesvoeding te maken heeft..hoop dat er snel eentje komt.

Verder nog een vraagje, slapen jullie kids overdag in hun bedje? Hier zijn we het aan het proberen maar hij wilt het echt niet. Hij blijft huilen en ik vind het zo zielig. Hij slaapt het liefste bij ons op schoot.
    's Nachts gaat hij trouwens zonder problemen slapen dus het is niet dat hij zn bedje niet fijn vind.
    Vind het wel moeilijk, aan de ene kant denk ik: hij is zo klein laat hem lekker bij ons, maar ik wil niet dat hij over een maand nog alleen op schoot kan slapen. Hij krijgt toch meer rust in zijn eigen bedje lijkt mij?

Wat kan je daar onzeker van worden zeg...hoe weet je nou waar je goed aan doet?

MissGeul: meis, jij bent een volhouder zeg, ik hoop dat de kleine zich heeel snel laat zien hoor!

Chelleke, geniet van je wijntje!
    En hier helpt met zijn buikje op mijn arm liggen ook goed! Of met zijn beentjes "fietsen"

Juultje, fijn dat je een goed ritme voor Viggo hebt gevonden zeg, maar balen van je rotdag. Vroeg naar bed vanavond en morgen weer een nieuwe dag!

Ons2wonder, fijn zo;n goede nacht. Dan kan je er weer helemaal tegenaan he?

@Douchen: hier ook gedaan en wat wordt hij daar relaxed van zeg!! Zo super lief

@Kilo's, hier pas ik ook mn eigen broeken weer, nog 2 kg te gaan maar het zal wel minder vlot gaan nu ik van de BV af ben. Ach het maakt me ook niet zoveel uit nu nog, ben blij dat ik mn eigen kleren weer aan kan en dat slappe buikje neem ik nog maar voor lief!

Deel Deze Pagina