April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    grrrr dat was ff een foutje, had t gekopieerd uit t vorige deel, maar hij heeft er blauw en grote letters van gemaakt haha

2. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Ik dacht al dat je dit deel ook wilde versnellen hihihi
    Ga je nu eff lekker zitten met al dat gesjouw van je ! foei !
    Wel lekker de tuin weer aangekleed ;)

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ja jaaa een derde deel haha..
    zoveel pagina's terug lezen is wel erg veel , dus heb t niet gedaan haha..

vandaag weer zo moe begonnen.. maar heb toch het een en ander gedaan in huis.. voel t nu wel weer aan mn bekken.

mn zoontje had gister ook wat bultjes op zn rompje, net onder de douche waren ze nog duidelijk aanwezig.. hij is niet ziek, geen koorts, niet hangerig en ze zitten alleen op zn romp.. iemand enig idee wat dit kan zijn..
    heb de ha al gebeld maar die waren gesloten!

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moesch, misschien 5e of 6e ziekte? Bij een van de twee komt koorts later. Jan geen kwaad, echt een kinderziekte waar ze doorheen moeten.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wow deel 3 leuk leuk:)

Moesch: geen idee wat het kan zijn, maar mijn zoontje heeft er ook een beetje last van. Het lijkt wel soort van warmte uitslag. Misschien allergische reactie van iets? Toevallig iets anders gegeten of gedronken?

sjors: veel plezier vanavond met uiteten gaan.

ano: lekker geshopt dus voor je tuintje leuk hoor. Nu snel zitten met de beentje omhoog haha

mm1981: hopelijk hoef je niet te worden opgenomen.

Hier nog steeds een ziek kind gelukkig gaat het wel iets beter. Eten doe hij alleen nog steeds niet vanaf maandag. Morgen maar de HA bellen voor de zekerheid. Drinken doet hij gelukkig wel goed. Nu slaapt hij lekker was weer ingestort.

Vanochtend kraamintake gehad dat is ook weer gebeurd. Morgen nog 1 dag werken en dan VERLOF......................:)

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    noosa ik heb gegoogeld maar t ziet er niet uit als de 5e of 6e ziekte.. ik weet t niet.. miss in lichte vorm ofzo..

@vruchtje, ow jouw zoontje heeft t ook.. het lijkt alsof hij er nu wel een beetje jeuk aan heeft. t zit alleen op zn rompje..
    uitslag ergens van kan idd.. heb een tijdje nieuwe hempjes voor m gehaald en had ze gelijk gewassen (ander wasmiddel).. miss uitslag daarvan? geen idee! als t maar geen gevaarlijke kinderziekte is!

7. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    o en beterschap voor je zoontje vruchtje.. heb altijd begrepen dat eten niet zo belangrijk was als ze ziek zijn, als ze maar goed drinken!

lekker hoor verlof! hier ook sinds gister haha..

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Geen zorgen hoor MoesCH anders morgen even dokter bellen. Ik denk hoe je het zo omschrijft dat het iets van een allergische reactie is van of kleding/wasmiddel of iets gegeten of gedronken.

9. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Evan, wat super dat het goed ligt! Lijkt me wel even een supergevoel als je dat te zien krijgt. Opgelucht zijn snap ik!

@Tamtam, wij zijn ook nog geswitcht van naam twee weken geleden. Echt raar, vanaf week 20 de kleine zo genoemd maar opeens grote twijfels. Gelukkig hebben we een andere waar we heel blij mee zijn, maar blijft raar.. Hier ook vandaag de klossen gehaald, hopelijk passen ze.

@Unox, balen nog steeds niet helemaal lekker, hopelijk snel verbetering. Hopelijk goede uitslag van het bloed, duim voor je!

@juultjeT, bloeddruk 160/100 klinkt wel hoog idd, maar ze laten je niet zomaar gaan. Middagdutjes zijn vanaf hier zeker aan te raden, zodra ik het heb gedaan voel ik mij zoveel fitter. Als slapen niet lukt kun je ook gewoon lekker een boek lezen of muziekje luisteren..

@Sjors, wel beetje raar idd van de kraamzorg, ook dat ze nu al weten wie je gaat krijgen. Hier is dat nog niet bekend omdat ze niet weten wanneer je gaan bevallen en wie er dan dus daardoor beschikbaar is.. Suc6 bij vk. Eet smakelijk!

@Chelleke, wow dat is slapen aan één ruk door! Lekker toch alleen de keelpijn enzo natuurlijk niet.

@Fidel, spannend van je zus!!

@Naomi, fijn dat de groeiecho zo goed was alleen die doorbloeding navelstreng lijkt me onrustig, (on)bewust ga je er toch steeds op letten..

@MM1981, oeh balen. Wel fijn van de diabetes maar vergiftiging ook niet lekker. Toch maar aan overgeven, ze zullen je goed in de gaten houden, heeeeeeel veel suc6!! Knuffel!

@Ano, hihi van de 15 waren er al minimaal 4 niet nuttig.. Zijn wel wat dingetjes gebeurd, hoge bloeddrukken, eiwit in urine, maar ook veel positief nieuws hoor! Baby gedraaid, goede echo’s..
    En dan denk je dat je t gehad hebt, hebben ze al weer tig pagina’s in deel 3 volgekladderd..

@Vruchtje, whie nog 1 dagje! Ook daarvan genieten en dan lekker met verlof! Hopelijk dat je kindje snel beter is!

@Hier: Vanmorgen echo + gesprek gyn gehad, was boven verwachting goed en leuk gesprek, kom er vanavond of morgenochtend wel even verslag van doen. Nu nog even gebruik maken van mannetje die dagje vrij is.. X

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Jippie Deel 3!!!!.....
    Hier vanmiddag weer geslapen van 13:00u tot 15:30u heerlijk..... ben alleen nog steeds moe, maar dat komt echt omdat ik gewoon niet in orde ben...
    Gelukkig hoef ik niets meer te doen vanavond want toen ik in bed lag heeft mijn lieve mannetje gestofzuigd en hij is nu aan het koken....
    Denk dat ik vanavond ook weer vroeg onder de wol kruip... wil graag zsm beter worden want dit is niet leuk..... alsof mijn lijf nog eff alle ziektekiemen eruit wil gooien voordat het dadelijk een prestatie moet gaan leveren....

@ Sjors: Ik las dat je toch een andere kraamzorg krijgt... fijn zeg.... Trouwens toch een luxe, ik weet nog niet wie ik krijg dat zien we op de dag zelf pas. Hoop dat mijn vriendin kan komen ( staat als voorkeur op) want ze kent mijn honden en ben daar erg voorzichtig mee....

@all: Sorry meiden, vind jullie allemaal geweldig lief maar heb echt geen fut om bij te lezen... zo wat eten en dan weer onder mijn dekentje...... Misschien tot straks en anders tot morgen xxx

Vergeef me

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Woehoeoe eindelijk zijn we bij deel 3 :D en potverdorie ik heb aardig wat in te halen van de afgelopen uurtje zie ik. Eerst even over de berichten in deel 2. komt ie:

@naomi: fijn dat alles goed was met jullie kleine meisje. was wel even schrikken denk ik toen ze aan de ctg zo rustig was? komt het dan door e houding die ze niet prettig vind ofzo dat ze dan minder beweegt??

@mm1981: jeeeeetje dat is een tegenvaller. nu vind ik het nog raarder dat ik zomaar naar huis gestuurd ben. mijn bloeddruk was 160/100, hoger dan die van jou dus. wat schrikken meid, eiwitten in je urine. en ontzettend balen dat je bedrust moet houden :( hopelijk helpen de bloeddrukverlagers! ik duim voor je dat je bloeddruk weer zal dalen....

@noosa: jij praat wel liever over iemand die je een gekneusde rib schopt ;)

@ankje: leuk, zo'n fotoboek! whahahah je hebt goed je best gedaan om deel 2 vol te krijgen ;) applaus!

@anoniempjuh: ooooooooh muts dat je zo bent gaan sjouwen! maar wel leuk ;) ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan hahaha.. wanneer ga je foto's showen van je mooie tuintje?

@fidel: neeeeee niet schuldig over voelen. wat een onzin. heerlijk toch dat het allemaal goed gaat! moet je lekker van genieten!!!

zo.. dan ga ik nu verder lezen in deel 3.

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @bevallingslijst openen: ik wil! ik wil! ik wil!!!!!!!!!

@sjors: oeh leuk, uit eten. naar wat voor restaurant? veel plezier! oh das wel 'handig' dat je het niet aan beide handen tegelijk hebt. ik merk nu hoe lastig dat kan zijn... spannend hoor, nieuwe kraamzorg. laat je het even weten als ze geweest is? ik hoop voor je dat t met deze wel klikt. van el kraamzorgbureau komt ze?

@anoniempjuh: whahaha ik zag je bericht voor de 2e keer en nu met grote letters, dacht al: vergeten we te reageren en wil je dat even duidelijk maken ofzo, maar was een foutje dus ;)

@moesch: die bultjes... zijn ze rood? jeuken ze? doen ze zeer?

@vruchtje: ach, arm mannetje. niet gegeten sinds maandag? pfoe... drinkt hij wel genoeg? wel goed in de gaten houden hoor, anders morgen de huisarts bellen? woehoeoeoe bijna verlof!

@Linnie: wat fijn dat het gesprek goed was! ben benieuwd naar de inhoud ervan...

@chelleke: oohhhh ik wou dat ik dat kon, 'smiddags slapen. t gaat er bij mij gewoon niet in. wat lief dat je mannetje zo veel gedaan heeft :D heerlijk!

Hier vanmiddag 2 vriendinnetjes op bezoek gehad, vanaf 2 uur en ze zijn nu net 20 minuutjes weg. wat een drukte.... ben echt niks meer gewend. merkte ook dat ik na 1,5 uur ofzo al zoiets had van: oef, dit is me teveel. naja was wel even leuk m bij te kletsen. we hebben over 2 weken weer een date staan, dan gaan we brownies bakken, heb daar zoooooo'n lekker recept voor,mjummmm

ga nu de frituurpan aanslingeren (nee, niet de nieuwe. die heeft manlief namelijk moeten bestellen. nou ja moeten. bij een andere winkel hebben ze m wel staan, goedkoper ook nog, maar manlief 'gunt' het de ene winkel meer dan de andere.... ben ik gek dat ik alleen aan mijn eigen portemonnee denk??). lekker patatjes eten, het is weer donderdag :D wiehoeoe! ik neem al tijden alleen patat, geen frikandel meer omdat daar veel zout in zit. vandaag heb ik er schijt aan. bloeddruk is toch al hoog en blijkbaar maakt het geen fluit uit wat ik eet of drink. en ik heb nu zin in een frikandel, dus die mag ik van mezelf. verder nog niks gesnoept vandaag! trots op mezelf :p

13. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Eet smakelijk Juultje! En geniet van frikadel! :D

Zo, box en wipstoel zijn schoon en fris en staan klaar!! :D
    Vanavond nog even ziekenhuistas klaar zetten!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    meiden meiden meiden wat hebben jullie veel gekletst!!!!!

@MM: hopelijk geen zw.schapsvergiftiging!! zit in hetzelfde schuitje, hier dus ook erg alert en veel controle. toch wel eng he...

@juultje: ik maakte me geen zorgen over de CTG, ik voelde haar nl genoeg maar het was te vlak zeiden ze. op mn rechterzij werd ze drukker dan op links:p

@klein kindje: weet even niet meer wie het was ;) maar isabel was inderdaad ook zo licht en mijn man en ik waren beide ook maar 6 pond met de geboorte ;) is nu niet meer te zien aan me:p

ik ben heel benieuwd naar maandag, als die uitslag nl nog niet goed is weet ik niet wat ze gaan doen....
    ik denk dat als hij slecht blijft en bloedddruk hoog dat ze eerder gehaald zal worden. afwachten dus maar weer. we worden zo echt van de ene onzekerheid in de andere geworpen.

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo daar ben ik ook weer!

Juultje, genoten van je patat met frikandel? :D

Moestra, jij gaat snel haha! Lekker hoor dat alles zo op orde is. Niet bang dat je je gaat vervelen komende tijd?

@Naomi, spannend dus nog even! Volgens ben je er wel relaxed over..gelukkig maar!

Vanavond Wie is de mol! Wie kijkt er nog meer, en wie verdenken jullie?

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @noosa: ik doe er vrij relaxed over maar van binnen maak ik me soms toch echt wel zorgen ;) vind die onzekerheid maar niets.
    het scheelt dat ik goed in de gaten gehouden wordt en ze er dus nog geen week tussen laten. heb ook een geweldige gyn. en de andere mensen die ik tot nu toe gehad heb zijn ook stuk voor stuk geweldig hihi.

hier staat het bed trouwens op klossen :) mn pa en mn man net samen even gedaan. gelijk dat zeiltje op matras gelegd en het bed maar verschoont :p gestoft en gestofzuigd dus onze kamer is er klaar voor hahaha.

nu nog even mn vluchttas opnieuw bekijken aangezien het toch een zkh bevalling zal gaan worden. denk dat ik te weinig erin heb gestopt hihi.

17. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    patat was lekker, maar frikandel viel tegen. vind t niet zo lekker meer :( hmm

ik kijk geen wie is de mol, sorry. het enige wat ik echt altijd kijk is gtst en verder kijk ik maar weinig tv, of ik moet me echt vervelen...

straks lekker in bad. ik las net op facebook dat manlief vanavond weg is (leuk dat ie dat ook even vertelt) dus heb weer een avond alleen...

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naomi, logisch dat je je er wel druk om maakt. Dat zou iedereen doen!
    Gelukkig wordt je goed begeleidt vanuit het ziekenhuis, dat zal inderdaad wat rust geven.
    Lekker dat de slaapkamer er nu klaar voor is!

Juul, wat lekker dat je een bad hebt! Even heerlijk ontspannen :)

19. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    MM: Schrikken zeg, gatsie! Sterkte met de bedrust. Heb je genoeg boekies en dvd's enzo in huis? Een rooster voor bezoekers? :p

Hier geen nieuws van VK gehad; ze hebben het beleid dat ze bellen als er iets is.

Ik heb wel maandag opnieuw een afspraak bij de VK en moet dan opnieuw urine inleveren. Ondertussen ben ik nog niet heel lekker en heb ik vanmiddag tussen 14 en 17 geslapen. :( Het vocht vasthouden is ook behoorlijk verdwenen ondertussen dus hoe dat nou allemaal weer kan.. raar hoor een zwanger lijf. :(

Moet zeggen dat ik er wel een beetje klaar mee begin te raken. Vanmiddag in de supermarkt iets teveel mensen die vlak voor me langs willen lopen en achteruit lopen en dan niet uitkijken.. naja. Ook nog beschuiten en muisjes gekocht.:) Ik had wel even de schrik te pakken vanmiddag.. voorraad eten wordt dus nu aangelegd en de laatste dingetjes voor de vluchttas gehaald en geregeld.

Gedoe hoor, een kind krijgen :D

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Unox, gelukkig dat je niet gebeld bent. Logisch dat je nu al voorraad in aan het slaan bent. Je weet nu hoe snel iets kan veranderen :)

Zo, ik ben van de computer af voor vandaag! Tot morgen :)

Deel Deze Pagina